Flexibel, betrouwbaar, stipt en kwaliteit

Primodak Dekkers in de persoon van Rudy Heeft ons uitstekend geholpen! Aanvraag offerte, op dezelfde dag kwam hij langs en s’avonds werd de offerte gemaild. Tijdstip afgesproken, echter na een lekkage heeft hij de planning omgezet en ons direct geholpen. Het dak is helemaal vernieuwd 45m2 in anderhalve dag, stipt op afspraak en alles netjes achter gelaten. Goed advies en altijd snel in de reactie! Erg tevreden en zeker aan te bevelen!

• Persoonlijk advies

Zeer goede gedegen uitvoering van de werkzaamheden, duidelijke offertes Betrouwbaar, punctueel en zeer goede communicatie.

• Persoonlijk advies

Dank u wel Marja, en heel graag gedaan. Wellicht tot een volgende klus. Groet dakdekker Rudy Evers

Keurige klus

Snelle service, goed resultaat!

• Persoonlijk advies

Lekker kort en krachtig, bedankt voor het compliment en wederom het dakwerk. Groet dakdekker Rudy Evers

Vriendelijk, vakkundig advies van een vakman.

Goede communicatie, overzichtelijke offertes. Gaf aan om ook bij andere bedrijven offertes op te vragen. Vonden wij niet nodig, vertrouwen was er gelijk. Goed werk verricht, top.

• Persoonlijk advies

Wacht maar tot het gaat lekken ;-) Nee hoor, bedankt Rob voor de koffie, gastvrijheid en de opdrachten. Tot over 20 jaar!

Goede en snelle service!

Er is zorgvuldig gewerkt en men heeft goede kwaliteit afgeleverd!!

• Persoonlijk advies

Snelle service, gezellige en zeer bekwamen mannen.

Zag ze bezig bij de buren. Heb gevraagd of mijn dak ook vervangen kon worden. Was geen probleem en op kort termijn. Werken snel en kundig. Ruimen alles weer keurig op. Aanrader

Zeer professioneel

Gelijk snelle reactie en vakkundige uitleg wat te doen.

Leuke complimenten, bedankt!

vlot, vakkundig en vriendelijk

Rudy komt snel zijn afspraken na en levert vakwerk

• Persoonlijk advies

Dank u wel Beatrijs. Was ook een erg leuk dakgootje om te maken. Groet dakdekker Rudy

Goede ervaring, dak ziet er weer netjes uit en Rudy komt erg kundig over en houdt van zijn vak. De prijs kan ik niet goed beoordelen, maar komt overeen met de prijs die ik 10 jaar terug heb betaald voor hetzelfde dak. Blijft prijzige aangelegenheid een dak vervangen, maar dit zit hem ws grotendeels in de materiaalkosten.

• Persoonlijk advies

Leuk je review Arjan. Bedankt! En door goede inkoopafspraken te maken, heeft u uw dak voor de dezelfde prijs als 10 jaar terug.

Service met een extra plus

Nav e-mail over reparatie van mijn (zinken) dakgoten en vervangen bitumen garagedak werd door Rudy contact opgenomen. Eerlijk advies over de mogelijkheden en kostenplaatje. Rudy gaat niet voor de duurste oplossing maar wel voor een duurzame. Dat kost iets meer ( maar valt op het totale kostenplaatje gemeten over 20-25 jaar erg mee met ca EUR 25-30 op jaarbasis) maar dan heb je wel een betere kwaliteit en langere levensduur. Rudy werkt netjes, effectief en zo schoon mogelijk. Afval wordt einde dag direct afgevoerd. Zelfs verplaatste tuinset werd netjes terug op z’n plaats gezet. ( dat doet de glazenwasser niet eens). Tijdens reparatie/vervanging kijkt hij ook naar staat onderhoud van rest van het pand. Hij maakt hier foto’s van en geeft advies. Bij ons bleken de dakpannen scheuren te vertonen en was loodslap bijna door gescheurd. Kan hij niet vervangen en heeft daar dus geen voordeel van maar omdat wij niet dagelijks ons dak controleren is dit wel een extra plus. We kunnen er nu iets aan laten doen voor lekkage op gaat treden. Kortom prima bedrijf met uitstekende service. Lang nadat men de prijs vergeten is herinnerd men zich de kwaliteit. Dat is hier zeker het geval.

• Persoonlijk advies

Deze review maakt mijn hele week weer een stuk beter na alle onzekerheden omtrent Carona. Goed om te horen dat iets wat vanzelfsprekend is voor mij U als klant opvalt. Bedankt voor al het dakwerk en wellicht tot een volgende keer! Groet dakdekker Rudy

Kwaliteit en vakmanschap

Na veel ellende met lekkage in contact gekomen met Rudy van Primodak. Dit keer geen lapwerk, geen reparatie, maar door Rudy is het hele platte dak verwijderd en opnieuw voorzien van bitumen. Sinds dien, alle lekkage waren definitief verleden tijd. Kost wat, maar je hebt ook wat! Deze heer verstaat zijn vak, afspraak is afspraak, garantie wordt gegeven op het geleverde. Verder is Rudi een geweldig aardige vent in de omgang. Absolute aanrader!

Topkwaliteit en goede service

Van A tot Z topkwaliteit. Alle gemaakte afspraken netjes nagekomen en vakkundig advies over de afwerking van onze veranda. Superblij met het resultaat en de volgende klus is uiteraard bij Primodak.

• Persoonlijk advies

Zeer kundig en communicatief persoon

Ik heb meerdere offertes opgevraagd en sommige waren veel goedkoper dan Primodak maar heb uiteindelijk besloten om met Primodak in zee te gaan omdat (a) de site netjes en professioneel uitziet en de juiste informatie geeft en (b) omdat het contact zeer prettig was en hij wist waar hij over praatte en tevens ter plaatse aangaf wat niet goed was en wat beter kon. Hij verstaat zijn vak! Afgelopen dagen flinke buien gehad en geen lekkage meer! Als je een betrouwbaar en eerlijke aannemer zoekt, ben je bij hem aan het juiste adres. Ik ga zeker nog gebruik maken van zijn diensten in de toekomst.

• Persoonlijk advies

Bedankt voor uw verhaal Hammi. Helaas is in mijn branche "goedkoop is duurkoop" een serieus probleem. Veel klanten kiezen voor een goedkope reparatie waarbij alleen gekit wordt. Gelukkig hebben we bij u het lek weten te dichten met een uitgebreide maar goede dakreparatie. Bedankt voor uw vertrouwen! Groet dakdekker Rudy Evers

Onze ervaring met Primodak is alleen maar positief

Onze ervaring met Primodak was heel positief. Communicatie verliep perfect en onze dakjes zien er weer strak uit. Rudy komt heel kundig over en werkt heel netjes.

• Persoonlijk advies

Weer een 10! Wat leuk. Het zinken dak was echt een leuke klus om uit te mogen voeren. Bedankt voor de twee opdrachten en het vertrouwen. Groet dakdekker Rudy Evers

Top service en hoge kwaliteit!

Top service en hoge kwaliteit!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor het dakwerk Luuk. En natuurlijk de beoordeling. Groet dakdekker Rudy Evers

Werk ziet er goed uit, prettig zaken mee te doen

Via de website een offerte aangevraagd voor een dakgoot vervanging. Deze werd vlot behandeld en een binnen een week was de goot al ingemeten. Weer een week verder en de goot was gemonteerd. Het werk ziet er goed en netjes uit!

• Persoonlijk advies

Hi Leo, bedankt voor het leuke berichtje. Voorlopig kunnen de dakgoten er weer tegenaan! Tot over 40 jaar ;-)

Netjes op tijd volgens afspraak, snelle service en echt geen rommel

2 Dagen geleden onze lekkage gemeld, gisteren een telefoontje en vandaag al gefixt. Top!!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor de review. En leuk te horen dat u tevreden bent. Groet dakdekker Rudy

Snel en vakkundig opgelost

Ik ben erg tevreden met de snelle service. Ik had donderdagavond een mail gestuurd en vrijdag middag zaten ze al op mijn dak. Reparatie netjes op de foto gezet en binnen afgesproken offerte gebleven.

• Persoonlijk advies

Prima advies en uitvoering in kort tijdsbestek

• Persoonlijk advies

Snel, vriendelijk en deskundig.

Ik had een lekkage in het dak van mijn veranda. Binnen 1 dag was het opgelost.

• Persoonlijk advies

Jaap niet verder vertellen ;-) Bedankt voor de review en veel plezier van de openhaard-pijp.

Zeer snelle reparatie van mijn dak!

Binnen 2 dagen was Rudy bij mij al aan het werk om de dak reparatie uit te voeren. Super snel dus. Vooraf duidelijke afspraken over de aan pak en over de kosten. Niets dan lof. Zal zeker weer advies vragen wanneer ik in de toekomst nogmaals een dakdekker nodig hebben.

• Persoonlijk advies

Bedankt voor de 10. En prettige te horen dat het naar uw wensen is verlopen. Groet, dakdekker Rudy Evers

Uitstekend en snel van lekkage afgeholpen met mooie nieuwe dakbedekking.

Rudy Evers heeft ook in deze vakantieperiode goed werk afgeleverd, nadat ik een lekkage had. Hij heeft ook extra uitleg en advies gegeven over zaken die hij tegenkwam op het dak. Zeer betrouwbare vakman, werkt netjes, vlot en met goede kwaliteit materialen.

• Persoonlijk advies

Kijk, met deze complimenten kan ik het weekend goed beginnen. Bedankt voor het dakwerk. Met vriendelijke groet, Rudy

Zeer duidelijk, prettig en vriendelijk

Kan iedereen Primodak (Rudy) aanraden. Men werkt snel. Alles is duidelijk en conform de afspraken. Rudy is zeer vriendelijk en is niet uit op je geld. Er worden duidelijke en goede adviezen gegeven. Lekkage is netjes gemaakt. Als advies gaf Rudy om ons dak te laten renoveren. Hier gaan we Primodak zeker weer voor vragen.

• Persoonlijk advies

Hi Bjorn, werk natuurlijk wel om geld te verdienen. Echter voer ik dit alleen uit als het een verbetering is t.o.v. de huidige situatie. Bij uw CV-plakplaat was dat duidelijk niet het geval. Met deze centen kunt u beter een avondje uit eten gaan ;-) De offerte voor het dak volgt binnenkort. Groet dakdekker Rudy

Snel en vakkundig advies en een mooi nieuw dak als resultaat!

Primodak is een echte vakman die mooi dakwerk heeft geleverd. Na telefonisch contact was hij gezien de ernst van de lekkage, meteen bereid op zaterdag einde van de dag langs te komen om een diagnose te doen. Tevens maakte hij meteen een gedetailleerde offerte voor de uitvoering. Ondanks dat hij het erg druk had met de feestdagen voor de deur, zag hij toch nog de mogelijkheid om materiaal (zinkwerk) op tijd te kunnen bestellen om het dak te kunnen vervangen. Met mooi materiaal wist hij het dak snel en vakkundig weer als nieuw te kunnen herstellen, echt klasse! Rudy bedankt!

• Persoonlijk advies

Wat leuk beoordeling Bas! Echt de langste review ever! haha Maar goed om te lezen dat u tevreden bent. Groet dakdekker Rudy Evers

Fijn dat we snel geholpen konden worden, top! Super vriendelijk en duidelijke uitleg. Ons dak kan er weer jaren tegen👍 Een echte aanrader!

• Persoonlijk advies

Corrina bedankt en heel graag gedaan. Wellicht tot een volgende klus.

Fazantenkamp 1 3607 CA Maarssen

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.