Denkt mee naar een duurzame oplossing voor het probleem

Levert kwaliteit en maakt met duidelijke foto's de uitgevoerde werkzaamheden zichtbaar

• Persoonlijk advies

Snel geholpen wat fijn is met lekkage,s.

Netjes gewerkt super bedrijf klantvriendelijk en snel reageren heel belangrijk kunnen trots op zijn als dakdekkers bedrijf doen wat ze kunnen om een dak op een nette goeie manier te leggen .

• Persoonlijk advies

Hele goede service, communicatie, transparantie!

Rudy is iemand die helder is in zijn communicatie, eerlijk is in verandering omtrent werkzaamheden en erg meedenkend en behulpzaam is.

• Persoonlijk advies

Heel graag gedaan en bedankt voor uw feedback. En veel plezier 'straks' in uw nieuwe woning. Groet dakdekker Rudy

uitstekend!

afspraak weer na gekomen en net werk doorgaan zo!

Vakmensen, beleeft, goede communicatie

Vakmensen die goed werk afleveren, beleeft zijn en goed communiceren.

• Persoonlijk advies

Dank u wel Karin en heel graag gedaan. Wellicht tot een volgende klus. Groet Rudy Evers

Snelle en eerlijke service

Goede ervaring met dit bedrijf. Een snelle reactie op een offerteverzoek (met gedetailleerde offertes per dak deel als resultaat). Onderbouwd en eerlijk antwoord op vragen. Werkzaamheden (vervangen platte daken woning Zandweg Oostwaard Maarssen) vakkundig en netjes uitgevoerd. Wat mij betreft niks dan lof.

• Persoonlijk advies

Hallo Floris, en u schreef vrijwel nooit reviews. Super bedankt voor de beoordeling en alle vier de opdrachten! Groet dakdekker Rudy

Van lekkage naar herstel, Primodak doet het vakkundig en snel.

We ontdekten een lichte lekkage in de hal, maar vonden niet direct een oorzaak. Aangezien het uit het dak leek te komen, ga je op zoek naar een dakdekker. In ons geval werd direct een klik op dakdekker.nl. Ondanks de drukte kon Primodak gelukkig op korte termijn even een onderzoek naar de oorzaak van de lekkage doen. Tijdens de gratis inspectie kwamen we er achter dat de lichtkoepel z'n beste tijd had gehad en gescheurd was. Achteraf wisten we dat natuurlijk, maar zolang het niet lekt is er niets aan de hand. De duidelijke offerte werd snel door ons ontvangen en goedgekeurd. Na het bestellen van het materiaal kwamen de mannen van Primodak op het afgesproken tijdstip vakkundig de koepel vervangen. Die kan er weer heel wat jaren tegen en rond om de koepel is het dakleer ook vernieuwd, dus dat scheelt als in de toekomst het hele dak een keer wordt aangepakt. Kortom, erg tevreden over de service en professionaliteit van de heren. Het nummer heb ik in mijn telefoon opgeslagen, je weet maar nooit wanneer je een goeie dakdekker nodig hebt. Bedankt Primodak!

• Persoonlijk advies

deskundig en pro-actief advies, snelle service, goede prijs

Na een melding van een lekkage in onze uitbouw, kwam Primodak snel langs voor een grondige inspectie om situatie te vast te stellen. Andere bedrijven een wilde offerte een opstellen aan de hand van opgestuurde foto’s of een vlugge blik op het dak (na weken wachten). De medewerker van Primodak kon duidelijk (aan de hand van voorbeelden) uitleggen wat het probleem was, en hoe dit kon worden opgelost. Primodak constateerde meerdere mankementen met verschillende urgentie. Primodak heeft verschillende offertes uitgebracht, korte en lange termijn oplossingen. De offertes waren duidelijk en scherpe geprijsd, in vergelijking met de concurrent. Binnen drie dagen kwam Primodak langs om de reparatie uit te voeren. De reparatie na tevredenheid uitgevoerd, waarbij ik als klant ben meegenomen door de stappen die zijn uitgevoerd. Ik ben erg tevreden over het vriendelijke, geduldige en deskundige personeel. De aanpak was snel en helden, terwijl het resultaat er goed uitziet.

• Persoonlijk advies

Klantvriendelijk en vakkundig. Geeft goed advies en is duidelijk in communicatie.

• Persoonlijk advies

Rudy weet alles van het dakdekkersvak! Hij is heel eerlijk en gaat voor kwaliteit.

Na een kort telefoontje met Rudy het gevraagde materiaal (foto's, maten, enzovoort) opgestuurd. Al heel belde Rudy terug. Met goede argumenten kon hij uitleggen dat ik voor iets anders moest kiezen. Hoewel hij heel graag wilde helpen (kom daar maar 'ns om) was het technisch niet mogelijk om mijn wens uit te voeren. Met goed advies voor de volgende stap moesten wij het hierbij laten, omdat hij vanuit kwaliteitsoogpunt zélf de geadviseerde oplossing niet wilde uitvoeren. Ik kan dat helemaal begrijpen: het pleit vóór Rudy... Als je een dakdekker zoekt die graag meedenkt, verstand van zaken heeft en voor 100% kwaliteit gaat, dan raad ik Primodak (Rudy) aan!!

• Persoonlijk advies

Helaas kunnen wij niet aan uw wens voldoen om POCB-dakbedekking te monteren, hechtend op het PVC bij de aangrenzende buren. Het is technisch gezien niet mogelijk anders had ik met mijn bedrijf u graag geholpen. Hopelijk kunt u met de gegeven adviezen en materiaalkeuzes uit de voeten. Bedankt voor de review en wellicht tot een volgende keer. Groet dakdekker Rudy Evers

Uitstekend en perfect uitgevoerd

Werkzaamheden aan de dak naar volle tevredenheid uitgevoerd. Goede service en advies over het werk. Ik ben na 3 dagen al geholpen, snelle service en deskundige uitgevoerd ,prima.bedankt.

Geweldige service

Na gebeld te hebben kwam Rudy met zijn collega snel langs voor de inspectie van een lekkage bij het dak. Na de inspectie bleek de lekkage ergens anders vandaan te komen en het dak (hoewel het slecht is) niet de oorzaak te zijn. Hij heeft niet alleen het dak van de vermoedelijke lekkage geïnspecteerd maar ook alle andere daken. Eerlijk en netjes bedrijf dat ik iedereen kan aanraden!!!

• Persoonlijk advies

Snelle en uitstekende service!

Onze dakgoot lekte. Rudy kwam nog dezelfde ochtend kijken en stuurde die dag al een offerte. Nu, 4 dagen later, hebben we een gloednieuwe dakgoot! Dank je wel Rudy!

• Persoonlijk advies

LEUK, en bedankt voor het bericht. Kwam precies uit, lekker dichtbij, alles op voorraad en een onverwachte uitvaller. Veel plezier met uw nieuwe dakgoot.

Uitstekende service uitgevoerd met vakmanschap en een eerlijke prijs.

Primodak is een mooi bedrijf met een enthousiaste ondernemer die beschikt over veel kennis en ervaring. Hij denkt met je mee en geeft een eerlijk en duidelijk advies. Kortom prima service.

Goed communicerende vakman

Rudy heeft bij ons het dak van de schuur/houtenhok vervangen. Ik was vanaf de start al erg te spreken op de manier hoe Rudy communiceert. Duidelijk, vakkundig en niet onbelangrijk ook realistisch. De uiteindelijke werkzaamheden zijn super uitgevoerd en tijdens de klus ook nog fijn meegedacht hoe hij tot het beste & mooiste resultaat kon komen. Erg prettige vent en mochten we ergens anders hulp bij nodig hebben, dan krijgt ie weer een telefoontje van me.

• Persoonlijk advies

Yes Yes, Marc is tevreden! Bedankt voor de beoordeling. Groet dakdekker Rudy Evers

Rudy Evers is echt de 'roofmaster', hij adviseert heel duidelijk en levert vakwerk op

Rudy Evers is een meester in daken, met passie voor zijn vak en hij wordt in social media gevolgd door andere dakdekkers. Recht-door-zee, geen poespas, geen mooie praatjes. Hij vertelt duidelijk waar de problemen met je dak zitten, hoe die kunnen worden opgelost, wat de voor- en nadelen van de gebruikte materialen zijn en wat het gaat kosten. Hij doet een klus goed (en alleen met het beste materiaal), of hij doet het niet. De daken die hij maakt of repareert, zien er heel netjes uit. We zijn echt heel blij met zijn werk.

• Persoonlijk advies

Die steek ik gelijk in mijn zak. Bedankt voor de review. Als ik in de buurt ben drinken we nog eens een kopje koffie op het nieuwe dakterras. Groet dakdekker Rudy Evers

Vakkundig en snel zowel in communicatie als in de rest van de dienstverlening

Vanaf het eerste telefonisch contact, gaf Rudy op een rustige manier zijn kennis van zaken weer. Zonder het dak ook maar gezien te hebben, gaf hij op basis van mijn verbale beschrijving aan wat de mogelijke oorzaken zouden kunnen zijn van de problemen, en wat hier eventueel aan gedaan zou kunnen worden. Daarbij telkens aangevend wat de effecten van de verschillende opties zouden zijn. Uiteindelijk een offerte gekregen op dinsdagavond, en de vrijdag daarop kreeg ik al een telefoontje dat hij zaterdag de klus zou kunnen komen doen, omdat een andere klus was uitgevallen en hij het materiaal had liggen. Klus is discreet, en gedecideerd uitgevoerd. Het lijkt erg vakkundig, en als ik de reacties van vakmensen op de fotos zie, dan wordt dat bevestigd. Schrik niet van de prijs: die kan hoger uitvallen dan bij andere aanbieders, maar je betaald ergens voor. Het is erg verleidelijk om met een goedkopere aanbieder in zee te gaan, maar met mindere kwaliteit, zodat je over een paar jaar weer met problemen zit. Rudy heeft het hele dak van onze uitbouw voor zien van een nieuwe toplaag, en nieuwe afvoerput, en het dak ziet er prima uit. De potentiele probleemgebieden heeft hij geidentificeerd, en verholpen. Ik beveel Rudy van harte aan voor een goed en vakkundige renovatie van daken.

• Persoonlijk advies

Hallo Anand, Wat een review!! Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de dienstverlening. Heel veel succes met het nieuwe dak. Mocht er toch onverhoopt is gebeuren dan kan u mij altijd bellen. Groet, dakdekker Rudy Evers

werkt netjes vakman

jarenlange ervaring nooit problemen!

Bedankt Kok, dat is wederzijds. Tot een volgende klus

Vakkundig, snel en vriendelijk

Prettige en uitstekende communicatie. Snelle service en deskundig advies. Zorgvuldige en nette uitvoering.

Helemaal top

Rudy van Primodak heeft onze erker een nieuw zinken dak gegeven, en het ziet er helemaal top uit. Rudy is een verademing vergeleken met andere bedrijven waar we ook mee in contact waren, en een echte vakman. Waar andere bedrijven slechts een ruwe mondelinge prijsopgave konden geven of helemaal niet reageerden kwam Rudy direct met een duidelijke offerte met ook nog eens een hele redelijke prijs. Verder heeft Rudy een hele prettige persoonlijke benadering en hij denkt goed mee naar de juiste oplossing. Rudy dankjewel!

• Persoonlijk advies

Wat gaaf om dit terug te lezen in de vorm van een beoordeling. Bedankt Erik. Indien u nog informatie nodig heeft omtrent uw dakkapel. Dan kan ik u altijd kosteloos telefonisch adviseren. Groet dakdekker Rudy - Primodak

Fijn bedrijf. Werken correct en zijn goed voorbereid op hun werkzaamheden. Keurig afgeleverd.

• Persoonlijk advies

Graag gedaan Ria. De offerte voor de uitbouw zal ik spoedig voor jullie opstellen. Groeten uit Maarssenbroek.

Van vriendelijk en deskundig advies voorzien bij het opmaken van de offerte. Daarna een vlotte afhandeling en zeer net werk geleverd. Zelfs in de brandende zon waarin het niet uit te houden was.

Het was bijzonder warm vandaag. Poe Poe, bedankt voor de review! gr Rudy

Goed en kwalitatief werk geleverd

Zeer professioneel werk afgeleverd.

• Persoonlijk advies

Dak net gerenoveerd, nog geen uitnodiging verzonden... En bent snel met de review. Bedankt voor uw bericht en het vertrouwen in mijn dakwerken. Fijne dag André!

Zeer capabel, fijne mensen

Heel profesioneel, zeer kundig; men weet waarover men praat. Daarnaast fijne mensen, helder in uitleg en argumentering.

• Persoonlijk advies

Dat is wederzijds. Wij hebben ook heel fijn mogen werken bij u thuis. Groet dakdekker Rudy Evers

Betrouwbaar, kundig, eerlijk en vriendelijk

We hebben het als zeer prettig ervaren. Rudy werkt erg netjes, maakt duidelijke afspraken en is bevlogen en kundig. We zijn zeer tevreden.

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.