Offerte ging soepel, snel en helder. Gelukkig kon de renovatie snel worden uitgevoerd. Rudy is prettig persoon. Ook goed advies gekregen. Dus zeker een aanrader
  • Persoonlijk advies

Een gezellig en inhoudelijk heel goed gesprek! Moet eerlijk toegeven dat ik een 10 zeer zelden geef. Maar Rudy verdient het. Hij heeft veel verteld waar ik op moet letten qua materialen en hoe materialen werken t.o.z van temperatuur en houdbaarheid.Het gesprek heeft ook bijna een uur geduurd!! Dit zegt genoeg denk ik. Helaas kan ik geen dek laten leggen doordat de temperatuur niet meer optimaal is en hij tot eind oktober vol zit. Anders had ik dit zeker gedaan.

• Persoonlijk advies

Heel prettig contact met Rudy, vanaf langskomen voor een offerte tot het uitvoeren van de werkzaamheden. Goed advies over vervangen van koepel en renovatie van het dak en duidelijke communicatie over het hoe/wat. Enorm fijne ervaring!
  • Persoonlijk advies

Erg prettige ervaring met primodak gehad, duidelijke communicatie en vlotte en vriendelijke service! Ook zeer tevreden over geleverde werkzaamheden.
  • Persoonlijk advies

Het is plezierig zakendoen met Rudy en hij komt zijn afspraken na.
  • Persoonlijk advies

Alles volgens afspraak, heldere uitleg, netjes werken en niet te beroerd iets extra’s te doen. Top!
  • Persoonlijk advies

Komt zijn afspraken na duidelijk in communicatie en goede adviezen en vakkuning gemaakt zeer tevreden met het resultaat
  • Persoonlijk advies

Zeer vakkundig bedrijf. Weet waar dienover praat en levert een goed stukje werk voor een concurrerende prijs.
  • Persoonlijk advies

Rudy van Primodak heeft het dak van onze schuur vernieuwd. Hij communiceert helder, komt zijn afspraken na, heeft duidelijk advies gegeven over eigen onderhoud, en heeft prima werk afgeleverd. Het is typisch Nederlands om dan een 8 of 9 te geven, maar omdat er echt niks op aan te merken is, geef ik gewoon drie keer een 10.
  • Persoonlijk advies

Vakman er is geen betere dakdekker in de regio!!!!
  • Persoonlijk advies

Duidelijke communicatie, afspraken nagekomen, betrouwbaar en vakkundig
  • Persoonlijk advies N.v.t.

• Persoonlijk advies

Heb om advies gevraagd en werd supersnel en goed te woord gestaan!
  • Persoonlijk advies

Betrouwbaar bedrijf. Zeer duidelijk advies, wat niet hoeft doen we niet. Zeer vakkundig aangelegd tegen een concurrerende prijs.
  • Persoonlijk advies

Prima bedrijf. Snel en duidelijk met als eindresultaat: vakwerk. Echte professional.
  • Persoonlijk advies

Ik had lekkage bij de regenpijp, ondanks dat het bouwvakantie was en zaterdag ben ik goed geholpen. Een uur nadat ik een bericht had gestuurd via de website over de lekkage had ik Rudy al aan de telefoon gesproken en stond hij voor de deur. Gelukkig bleek het alleen maar een verstopping te zijn en had Rudy het probleem snel opgelost. Uitstekende service, deskundig uitgevoerd, prettig contact en duidelijke adviezen.
  • Persoonlijk advies

Vakman die van zijn vak houdt.
  • Persoonlijk advies

Heb Ruby leren kennen als een zeer deskundige vakman die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Daarnaast is hij vriendelijk en beleefd en staat hij altijd voor je klaar. Je kan "blind varen" op zijn advies,

• Persoonlijk advies

Meestal vul ik dit soort verzoeken niet in, maar voor Primodak doe ik dat heel graag. Rudy is, net als zijn helper(s) een geweldige vakman. Hij heeft bij ons het dak van dakkappel en het dak van de serre 'bedekt'. Kan niet beter!
  • Persoonlijk advies

vriendelijkheid goeie voor lichting en zeer goeie service wordt netjes gewerkt klasse zou aabevelen bij andere mensen en buuren
  • Persoonlijk advies

Snelle actie reactie, komen afspraken na, werken netjes en adviseren je vakkundig, kortom zeer tevreden!
  • Persoonlijk advies

Na veel verschillende dakdekkers gecontacteerd te hebben, uiteindelijk het beste geholpen door Rudy. Deskundig, duidelijk, snelle service, maakt goede afspraken en werkt erg hard. Ik kan hem van harte aanbevelen, een echte vakman!!
  • Persoonlijk advies

komen op de afgesproken tijdstippen. Werkt netjes na afloop geen rommel

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.

Filter op Taal