Rudy heeft het dak van onze aanbouw vernieuwd. Hij is vriendelijk en helder in de communicatie, geeft goed advies, komt afspraken na en heeft uitstekend werk geleverd. Zeker aan te raden!
  • Persoonlijk advies

Lekkage aan het dak, snel ter plaatsen , nieuw dak, super service
  • Persoonlijk advies

PrimoDak heeft voor mij een plat dak van een aanbouw vervangen. Het advies was kundig. Hij stelde voor, anders dan concurrenten, om het oude dak als ondergrond te houden. Dit bespaarde in afvalverwerking, materiaal en arbeidsuren. Het eindresultaat ziet er ook PRIMO uit.
  • Persoonlijk advies

Rudy heeft ons wegblies geadviseerd en geholpen. Is flexibel en snel. Wij zijn erg blij met de service en het resultaat.
  • Persoonlijk advies

Snelle service. Foto’s geleverd werk. Geen rommel achtergelaten. Handige online factuur en online offerte.
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor de complimenten en natuurlijk de opdracht. De rommel hebben we opgeruimd inclusief het blad bij uw buurvrouw op het dak (op verzoek van haar hihi). kleine moeite. Goed weekend

Het dak op onze dakkapel werd heel snel en vakkundig vervangen en ging verder dan puur doen wat er gevraagd werd. Er werd ook iets verder gekeken zodat er niet na de werkzaamheden alsnog een lekkage zou komen via andere plekken. Ik zou Rudy zeker weer vragen.
  • Persoonlijk advies

Zeer snel en vakkundig geholpen.
  • Persoonlijk advies

Primodak/Rudi is prettig in omgang en communicatie. Offerte en uitvoering liggen op een lijn. Geen verrassingen.Legt uit wat hij doet, klinkt deskundig en overtuigend. Wij gaan ervan uit dat het dak kwalitatief goed is voor de komende 20 jaar. Veel succes verder.
  • Persoonlijk advies

Natuurlijk is het dak 20 jaar in orde. Mocht er toch een probleem ontstaan omdat een woonboot erg veel werkt. Dan lossen wij dat binnen 48 uur voor u op. Bedankt voor de leuke klus Walter.

Ik belde Rudy en toevallig was hij in de straat. Binnen 5 minuten had ik advies. Daarna heb ik via de telefopn persoonlijk contact met Rudy gehouden en heeft hoj de lekkage goed verholpen! Ik zou Rudy dan ook aanbevelen.
  • Persoonlijk advies

Koen bedankt voor de complimenten. Het was inderdaad erg toevallig dat u mij belde en ik 30 meter verder stond bij een andere klant. Fijne dag.

Snelle service.
  • Persoonlijk advies

Graag gedaan Constants. Bedankt voor de review.

Nu óók mijn dakgoot laten vervangen door Primodak, en óók hier zeer tevreden over.
  • Persoonlijk advies

Wat een leuke dakdekker! Professioneel, klantvriendelijk, keurig op tijd, goed advies en prima werk geleverd. En ook nog met een gezellig praatje erbij. Bij een volgend probleem of complete dakrenovatie bellen we zeker weer direct met Rudy van Primodak!
  • Persoonlijk advies

Dag Charlotte, leuk nog wat van u te horen middels een review.

Zeer deskundig en correct, reageert zeer snel op al je vragen zowel e-mail, Whatsapp, sms of telefonisch.
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor de dikke 10 en beoordeling. Goed weekend Joyce & Ed!

Rudy praat gemakkelijk,denkt mee en legt antwoorden op vragen goed uit. Het werk aan ons dak is prima gedaan. De beoordelingen leken bijna te goed om waar te zijn maar na afloop zijn we helemaal overtuigd!
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor uw waardering. Prettig om te horen dat u tevreden bent. Groeten dakdekker Rudy

Ik heb een hele prettige ervaring met Rudy van Primodak en ik beveel hem van harte aan. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles en na afloop werd alles ook weer keurig netjes opgeruimd. Er werd zelfs rekening gehouden met mijn kat en de baby van de buren.
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor de beoordeling en veel woonplezier in uw nieuwe Utrechtse woning.

Offerte ging soepel, snel en helder. Gelukkig kon de renovatie snel worden uitgevoerd. Rudy is prettig persoon. Ook goed advies gekregen. Dus zeker een aanrader
  • Persoonlijk advies

Een gezellig en inhoudelijk heel goed gesprek! Moet eerlijk toegeven dat ik een 10 zeer zelden geef. Maar Rudy verdient het. Hij heeft veel verteld waar ik op moet letten qua materialen en hoe materialen werken t.o.z van temperatuur en houdbaarheid.Het gesprek heeft ook bijna een uur geduurd!! Dit zegt genoeg denk ik. Helaas kan ik geen dek laten leggen doordat de temperatuur niet meer optimaal is en hij tot eind oktober vol zit. Anders had ik dit zeker gedaan.

TOP! Dank u wel zeg.

• Persoonlijk advies

Heel prettig contact met Rudy, vanaf langskomen voor een offerte tot het uitvoeren van de werkzaamheden. Goed advies over vervangen van koepel en renovatie van het dak en duidelijke communicatie over het hoe/wat. Enorm fijne ervaring!
  • Persoonlijk advies

Fijn dat ik u kon helpen met uw dakprobleem.

Erg prettige ervaring met primodak gehad, duidelijke communicatie en vlotte en vriendelijke service! Ook zeer tevreden over geleverde werkzaamheden.
  • Persoonlijk advies

Het is plezierig zakendoen met Rudy en hij komt zijn afspraken na.
  • Persoonlijk advies

Alles volgens afspraak, heldere uitleg, netjes werken en niet te beroerd iets extra’s te doen. Top!
  • Persoonlijk advies

Komt zijn afspraken na duidelijk in communicatie en goede adviezen en vakkuning gemaakt zeer tevreden met het resultaat
  • Persoonlijk advies

Zeer vakkundig bedrijf. Weet waar dienover praat en levert een goed stukje werk voor een concurrerende prijs.
  • Persoonlijk advies

Rudy van Primodak heeft het dak van onze schuur vernieuwd. Hij communiceert helder, komt zijn afspraken na, heeft duidelijk advies gegeven over eigen onderhoud, en heeft prima werk afgeleverd. Het is typisch Nederlands om dan een 8 of 9 te geven, maar omdat er echt niks op aan te merken is, geef ik gewoon drie keer een 10.
  • Persoonlijk advies

Wat leuk Hans, bedankt. Maar met een 8 of een 9 was ik ook al heel erg blij geweest. Veel plezier met uw nieuwe en waterdichte dakbekleding. Groet dakdekker Rudy (Primodak)

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.