Uitstekend en net werk volgens afspraak

Rudy Evers en zijn collega hebben prima werk geleverd. Ook de snelheid van offertes en communicatie is prima in orde.

• Persoonlijk advies

Rudy straalde al met het eerste contact vakkundigheid uit

Zeer klantgericht,duidelijke uitleg hoe het probleem wordt opgelost. Komt zijn afspraken direct en zeer snel na. Manier van werken en gebruik materialen toont zeer professioneel. Resultaat wordt met foto,s getoond met uitleg wat er op het dak is gedaan. Dus tot op heden Oke , direct ook de rekening voldaan,,die was er ook snel,,,Nu maar wachten op regen of de lekkage daadwerkelijk is verdwenen.Volgens Rudy 100% dicht.

• Persoonlijk advies

Willem bedankt voor uw ervaring. Laat de regen maar komen :-) Mvg dakdekker Rudy Evers

Onze nieuwe dakgoot is snel en vakkundig geplaatst!

Snelle reactie na het opvragen van een offerte. Vakkundig advies en de oude dakgoot is snel en netjes vervangen door een nieuwe!

Helemaal top

Snelle reactie, duidelijke oplossing. Uitleg tussen renovatie en reparatie waardoor we een goede keuze konden maken.

Vertrouwenwekkend bedrijf.

Vanwege een lekkage in het zinken dak van onze brede dakkapel nam ik contact op met Primodak. Na het telefonisch gesprek vermoedde ik met vakmensen te maken te hebben. Met de snelle ontvangst van een offerte gunde ik de klus aan Primodak. Binnen twee weken was de dakkapel voorzien van een nieuwe zinken dakbedekking. Wat ik prettig vond is de manier waarop ik met foto's die gemaakt werden tijdens de klus, tot in detail kon zien hoe het werk werd aangepakt. Als techneut kan ik zeggen, inderdaad, secure vakmensen.

Prima dakdekkers

Nette en snelle sevice

• Persoonlijk advies

Goedemorgen familie Wilkes, Bedankt voor de lekkere koffie en het dakwerk. Wellicht tot een volgende opdracht. Groet dakdekkers Rudy en Michael

super

Heel prettig

• Persoonlijk advies

Bedankt voor positieve feedback. Wellicht tot een volgende klus. Groet dakdekker Rudy

Zeer tevreden met goede resultaat

Ze zijn Heel vriendelijk en professioneel in zijn vak en betrekken de klant ook mee met het project voor een optimale resultaat.

• Persoonlijk advies

Ons platte dak van de uitbouw lekte, daarom contact opgenomen met Rudy die op korte termijn is komen kijken wat er mankeerde. Er waren nogal wat grotere en kleinere dingen die aangepakt moesten worden. Rudy en collega Michel waren op de afgesproken datum en tijd aanwezig. Alles ging vrij vlot en zo rond het middag uur zag, en nog steeds, er weer prima uit. Duidelijk een ingespeeld team en wat voor mij belangrijk is, er is schoon gewerkt waardoor er na vertrek niet nog zag dat hier 's morgens een dak werd gerenoveerd. Ik ben er blij mee.

• Persoonlijk advies

Leuk om de feedback te lezen. Blijft leuk om van een verkeerd geïnstalleerd dak iets moois te maken. Groet dakdekkers Rudy en Michael

Toppers die weten wat ze doen!

Via de buren gekomen bij Primodak die al het bitumen op ons huis inclusief dakgoten hebben vervangen. Mooi en kwalitatief werk geleverd met een exclusieve fotoreportage van begin tot einde. Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

• Persoonlijk advies

Wat een TOP buren heeft u! Bedankt voor de beoordeling. Dat helpt ons.

Zeer snel en keurig werk.

• Persoonlijk advies

Vriendelijk bedankt voor de positieve feedback. En natuurlijk het dakwerk. Groet dakdekkers Rudy en Michael

Goede benadering snel hulp bieden zo belangrijk voor een alleenstaande vrouw op leeftijd.!!!

Was nu een tweede klus ben zo tevreden met de nette manier van met mensen omgaan en nette werkers helemaal aan te raden !

• Persoonlijk advies

Net persoon en net werk!

Deskundig en netjes werk om gelukkig van te worden.

• Persoonlijk advies

Netjes gewerkt. Aardige jongens.

Netjes gewerkt. Aardige jongens.

Bedankt voor uw bericht.

Rudy kwam na een dag bij ons op bezoek nadat we een offerte hadden aangevraagd voor de regenpijpen en dakgoten. Ook het schuurdak was na 40 jaar wel eens aan vervanging toe. Al snel bleek dat ook ons platte dak vorig jaar volledig geruïneerd is door mensen die zich “specialisten” noemen. Rudy is een topper, wij stonden versteld van zijn goede communicatie, updates, zijn planning etc. Voor ons een echte vakman en we raden hem bij iedereen aan, dít is pas een specialist. Rudy, ontzettend bedankt!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor jullie beoordeling. Balen dat er een slechte dakdekker ervaring aan vooraf ging. Maar gelukkig mochten wij helpen het vertrouwen in de dakdekkersbranche te herstellen. Veel plezier met de nieuwe dakgoten, zinken hwa's en platte daken! Groet dakdekkers Rudy en Michael

Professionele die kwaliteit leveren

De heren van Primodak hebben onze dakkapellen hersteld. Zij waren erg professioneel en vakkundig en ik kan ze alleen maar aanbevelen.

• Persoonlijk advies

Fijn om te horen Paul. Bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf en succes met uw nieuwe daken! Mvg dakdekkers Rudy en Michael

klantvriendelijk, oplettend en goed werk

Rudy en zijn collega zijn erg vriendelijk en professioneel. Het erker dak ziet er nu keurig uit. Ook zijn we gewezen op een verstopping die we hebben in de regenpijp die ons nog niet was opgevallen. Erg tevreden!

• Persoonlijk advies

Een fijn, modern bedrijf dat zeer zorgvuldig werk levert.

Prima vakwerk, betrouwbaar, goede en snelle communicatie, prettige mensen.

• Persoonlijk advies

Ik ben erg tevreden, prima service

Zeer goed service van het eerste gresprek, vriendelijk met goed communicatie. Geen gedoe om een afspraak te maken en ik ben erg blij met de resultaat.

• Persoonlijk advies

Leuke feedback Chris. Bedankt.

Goede service en snel geholpen

Ik ben heel tevreden met het geleverde werk. Rudy communiceert duidelijk en is volledig in zijn informatie. Tevens advies gegeven tav vervangen boei boorden. Dit werd erg op prijs gesteld. Er werd snel gehandeld en zoals het nu lijkt goed werk afgeleverd. Bedankt mannen!

Vakkundig, vriendelijk, betrouwbaar

Snelle reactie na eerste contact. Primo(a) :;-)) ervaring met verkrijgen offerte. Creatieve oplossing. Daarna duurde het even vanwege de drukte. Eenmaal aan de slag: zeer professioneel en vakkundig. Werkend met moderne drone voor details. Super ervaring.

• Persoonlijk advies

Hallo Toon, Bedankt voor uw bericht en het vertrouwen ons de klus te gunnen. groet dakdekkers Rudy en Michael

Adequaat en goede communicatie

geeft duidelijk materiaaluitleg en manier van aanpak stipt en snel goed gehumeurd evenzo de medewerker

• Persoonlijk advies

Goede communicatie van begin tot afrondingvan werkzaam heden.

Duidelijke afspraken ,zeer tevreden over nieuwe dakgoot !

Vakwerk afgeleverd!

Over volledigheid van de offerte tot en met de uitvoering van de werkzaamheden niets dan lof. Ook het feit dat Rudy tussen de werkzaamheden door steeds foto's stuurt vanaf de oude staat van de dakbedekking tot en met de werkzaamheden die resulteren in een compleet afgewerkte nieuwe dakbedekking geeft een veilig en vertrouwd gevoel. Transparantie ten top. Fijn dat er nog zulke vakmensen zijn.

• Persoonlijk advies

Met foto's ziet u tenminste waar u voor betaald! En voor ons vanzelfsprekend. Bedankt voor de feedback en wellicht tot een volgende opdracht. groet dakdekkers Rudy en Michael

Goede en deskundige dakdekker

Van het begin tot het eind verliep alles prima. Er werd goed advies gegeven en meegedacht. Communicatie was ook goed, zowel mondeling als schriftelijk. De vrijblijvende offerte werd ook netjes opgemaakt met foto's van soortgelijke situaties. In de omgang een vriendelijk bedrijf.

• Persoonlijk advies

Bedankt voor uw feedback. En goed te horen dat u tevreden ben. Veel plezier van uw Ultra Witte - Cool Roof daken! gr dakdekker Rudy Evers

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.