Ziet er perfect uit!

Wij hadden nog geen lekkage, maar het dak zag er niet echt goed uit. Daarom gelijk met de buren het dak laten vernieuwen. Ziet er perfect uit.

• Persoonlijk advies

Onverwachte review. Leuk! Fijn om te horen dat u het dak mooi vind. Els en Jan bedankt en wellicht tot een volgende klus. groet dakdekker Rudy

Snel, goed, eerlijk en betrouwbaar!

We zijn zeer snel geholpen nadat we een lekkage hadden en dat terwijl het bouwvak was. Goed geadviseerd en mooi opgeknapt. We zijn zeer tevreden.

• Persoonlijk advies

Dat is goed om te horen Pim! En bedankt voor de snelle opdracht.

Simpelweg perfect

Goede communicatie, netjes en (voor zo ver ik kan beoordelen) met erg veel kennis en kunde.

Geen Primo maar Prima

Na een telefoontje stond meneer Primodak binnen een kwartier voor de deur. Na alles geïnspecteerd te hebben en foto's gemaakt, had ik de zelfde dag nog een offerte. De storm schade was binnen een week hersteld. Duidelijk was de vakmanschap die in de werkwijze tot uiting kwam. Ook voor een goed en eerlijk advies kan je bij Primodak op rekenenen.

• Persoonlijk advies

Geen klus is te klein, voor dakwerk moet je bij Primodak zijn!

Onze lichtkoepel moest vervangen worden omdat hij niet meer openging. Aannemers waarmee wij wel vaker hadden gewerkt hadden geen tijd of vonden deze klus niet de moete waard. Na wat zoekwerk op internet zijn wij bij Rudy van Primodak uitgekomen. Voor hem bleek deze klus echter niet te klein. Nadat Rudy enige tijd geleden de maten had opgemeten heeft hij vanochtend in een paar uur tijd de nieuwe lichtkoepel geplaatst. Rudy is niet alleen heel vakbekwaam maar ook buitengewoon vriendelijk. Een perfecte combinatie!

• Persoonlijk advies

Die eerste zin blijft hangen, wellicht een mooie nieuwe slogan! ;-) Bedankt voor de complimenten/beoordeling en hopelijk tot een volgende klus. Groet dakdekker Rudy Evers

Goede en snelle service

Ook vooraf en tijdens de werkzaamheden goede toelichting over het hoe en waarom.

• Persoonlijk advies

En zo hoort het ook Frans. Zag ook het akkoord voor het platte dak voorbij komen. Leuk! Tot snel bij de dakrenovatie. Groet dakdekker Rudy

Goede service, duidelijke communicatie, eerlijke prijs

Wij kwamen er nèt voor de sleuteloverdracht van ons huis achter dat er een lekkage in het dak van de schuur zat. Primodak is dit binnen 2 weken komen repareren en heeft ook van tevoren uitgelegd wat er zou gaan gebeuren en wat de kosten waren. Hij heeft het tijdens onze vakantie netjes gerepareerd voor de afgesproken prijs en netjes achtergelaten. Prima bedrijf!!

• Persoonlijk advies

En zo hoor het ook Sandy, netjes je werkplek achterlaten. Bedankt voor de toelichting en veel woonplezier straks in jullie nieuwe woning. Mocht u een dakdekker zoeken... ;-)

Vakman

Rudi stond om 07:00 fris en fruitig voor de deur. Hij ging na een bak koffie en wat uitleg enthousiast aan de slag. Een uurtje samen met een collega bezig geweest en om een uur of 10:00 was het dak van de bijkeuken volledig geplakt. Prettig in de omgang, aanrader om mee in zee te gaan.

• Persoonlijk advies

Blijft erg leuk een positief bericht te ontvangen. Graag gedaan en laat uw dakgoot nog wel spoedig vervangen om die lekkage ook te fixen. Groet dakdekker Rudy Evers

Hallo. Nog bedankt. De verkoper heeft het geld netjes overgemaakt. Je kwam zelf op zondag. Grote klasse. Maar helaas toch nog lekkage. Was gisteren wel extreem. Zelfde plek.

• Persoonlijk advies

Dag Henk, u heeft het dak laten inspecteren door een ander persoon/bedrijf. En heeft met de geadviseerde werkwijze offertes opgevraagd bij o.a. Primodak voor het aanbrengen van een strookje bitumen. Zoals getoond aan u op locatie lekt uw dak op vrijwel iedere hoek, strook of overgangs-naad. De kleine reparatie uitgevoerd door Primodak op hoogstens 2% van het totale oppervlakte lost niet al deze problemen op. Kort samengevat: Het dak is aan een grondige renovatie toe. Waarbij de dakbekleding, details zoals daktrimmen en afvoerputten volledig vervangen dienen te worden. Bedankt voor de review Henk en laat maar weten wat u wenst te ondernemen. Oja!, en laat ons dan de dakinspectie en proefmonsters uitvoeren voor een gedegen oplossing.

Ouderwets goed vakwerk in een modern jasje

Na een uitvoerige offerte en duidelijke communicatie werd het dak van mijn moeder keurig volgens afspraak vervangen. Door lekkage waren onderliggende planken verrot. Dat zat even tegen maar de mannen zijn vanochtend om 5 uur al begonnen met op maat zagen van de planken en voor de eerste onweersbui was alles dicht. Topjob!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor uw bericht. En het was zeker een pittige klus, 1140 kg chemisch dakafval, houtrot repareren en het dak voor de regen dicht maken. En dat in twee dagen. 😅. Maar Mooi dak geworden al zeg ik zelf. Bedankt Kees.

Prima service. Uitstekend werk.

Maandag, 17-6-2019 In de tweede week van juni van dit jaar ontdekte ik dat mijn dakkapel lekte. Het was nog niet heel ernstig, maar de wanden en het plafond van de dakkapel vertoonden wel grote vochtvlekken. De dakbedekking zat er dan ook al 20 jaar op. Ik heb bij Primodak een offerte opgevraagd voor het herstel van het dak. Primodak verscheen nog dezelfde dag om het probleem te bekijken en te adviseren over de oplossing. We kozen er voor om de bovenste laag van het dak samen met de afvoerput en de dakrand te vervangen (dakrenovatie). In eerste instantie stonden de werkzaamheden gepland voor drie weken na het eerste bezoek; begin juli dus. Echter, na de hoosbuien van afgelopen donderdag werd de lekkage groter; er liep water langs het raam en de kozijnen naar beneden. Ik zat er behoorlijk mee in mijn maag in verband met te verwachten waterschade. Ik heb die vrijdag Primodak gebeld en het probleem uitgelegd. Er moest eerst even in de planning gekeken worden. Een uur later belde Primodak mij terug: maandag om 7.00 uur sta ik bij u voor de deur. En zo is het ook uitgevoerd. Inmiddels is het middag en is de hele dakrenovatie al weer klaar en de kapel is weer waterdicht. Wat een opluchting! Ik ben blij dat Primodak de planning van mijn dak helemaal naar voren heeft getrokken zodat verdere waterschaden voorkomen is. Primodak is een deskundig bedrijf maar bovendien flexibel als het echt nodig is.

• Persoonlijk advies

Dag Germ, dit is veruit de uitgebreidste review die Primodak ontvangen heeft. Dat is nog eens leuk. Bedankt voor de uitleg en positieve review! Groet dakdekker Rudy Evers

Geweldige Service

Kwam afgelopen woensdag 12 Juni 2019 in de berging, en regende goed. En zag dat ik lekkage had in de berging. Was aan het google en kwam bij Primodak terecht. Gelijk gebeld,en wilde alles netjes weten. Afspraak gemaakt voor deze zaterdag. Maar ging s nachts regenen. Kreeg netjes een smsje,en afspraak gemaakt voor vandaag. 11 u. Prima werk afgeleverd. Perfect dit bedrijf.

• Persoonlijk advies

Hi Henk, niet verder vertellen ;-) nu gaan meer mensen bellen... Bedankt voor de review, hoop dat de herstellingen voldoende zijn geweest voor nu, en houd mij graag aanbevolen voor het renoveren van de rest. Groet, dakdekker Rudy

Snelle service en duidelijke uitleg

Vervelend als het dak stuk blijkt, maar fijn als het snel weer gemaakt is. Ook prettig dat je wordt meegenomen in wat er gebeurt is.

• Persoonlijk advies

Yes weer een tevreden klant, bedankt Esther voor de 10! Hopelijk komt er na de storm"schade" de zon voor jullie. Groet dakdekker Rudy Evers

Snel gereageerd en lekkage snel verholpen

Op vrijdag gebeld om lekkage te melden. Werd einde van de middag netjes teruggebeld. Op zaterdagochtend kwam rudy meteen langs om te kijken. Gelukkig kon hij meteen het probleem oplossen! Top.

• Persoonlijk advies

Wie snel akkoord geeft wordt extra snel geholpen Wouter! Gelukkig lekt uw dak niet meer.

Perfekt

Nette man duidelijke afspraak mee te maken

• Persoonlijk advies

Dank u wel. Was wel iets buiten mijn werkregio maar toch een ontzettend leuk dak om te monteren. Bedankt!

Rudy levert uitstekend werk, houdt zich aan tijdschema en prijsopgave en is een prettig vakman.

• Persoonlijk advies

Bedankt Nick en Wanda voor de super leuke opdracht!

Prima contact,afspraken worden nagekomen.

Nette werker.

• Persoonlijk advies

Leuk om een 10 te ontvangen. Veel plezier met uw nieuwe dak.

Goede ervaring. Rudy werkt snel, accuraat en komt zijn afspraken altijd na. Hij schroomt niet om kritisch te zijn op eigen voorstellen en onderbouwt dit met argumenten. Zeer prettige ervaring!

Bedankt voor de review en de gastvrijheid. Heb prettig bij u mogen werken! groet dakdekker Rudy

Vlot contact, duidelijke communicatie, snel werk

Last van lekkage, berichtje gestuurd en binnen korte tijd antwoord. Bij inspectie werd duidelijk dat rest van dak ook wel in matige staat was, ook zelf het dak op mogen komen om even te kijken en duidelijke uitleg gehad over wat er mis was en moest gebeuren. Vervolgens de volgende dag al het volledige dak kunnen vervangen voor (volgens mij) een zeer goede prijs. Erg vriendelijke en hard werkende mannen, top!

Fijn dat u tevreden bent. Tot een volgende klus dan maar Bastiaan ;-)

Een man die weet wat hij het over heeft en zeer deskundig onze schoorsteen waterdicht gemaakt.
  • Persoonlijk advies

Rudy heeft het dak van onze aanbouw vernieuwd. Hij is vriendelijk en helder in de communicatie, geeft goed advies, komt afspraken na en heeft uitstekend werk geleverd. Zeker aan te raden!
  • Persoonlijk advies

Lekkage aan het dak, snel ter plaatsen , nieuw dak, super service
  • Persoonlijk advies

PrimoDak heeft voor mij een plat dak van een aanbouw vervangen. Het advies was kundig. Hij stelde voor, anders dan concurrenten, om het oude dak als ondergrond te houden. Dit bespaarde in afvalverwerking, materiaal en arbeidsuren. Het eindresultaat ziet er ook PRIMO uit.
  • Persoonlijk advies

Rudy heeft ons wegblies geadviseerd en geholpen. Is flexibel en snel. Wij zijn erg blij met de service en het resultaat.
  • Persoonlijk advies

Snelle service. Foto’s geleverd werk. Geen rommel achtergelaten. Handige online factuur en online offerte.
  • Persoonlijk advies

Bedankt voor de complimenten en natuurlijk de opdracht. De rommel hebben we opgeruimd inclusief het blad bij uw buurvrouw op het dak (op verzoek van haar hihi). kleine moeite. Goed weekend

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.