Onze ervaring met Primodak is alleen maar positief

Onze ervaring met Primodak was heel positief. Communicatie verliep perfect en onze dakjes zien er weer strak uit. Rudy komt heel kundig over en werkt heel netjes.

• Persoonlijk advies

Weer een 10! Wat leuk. Het zinken dak was echt een leuke klus om uit te mogen voeren. Bedankt voor de twee opdrachten en het vertrouwen. Groet dakdekker Rudy Evers

Top service en hoge kwaliteit!

Top service en hoge kwaliteit!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor het dakwerk Luuk. En natuurlijk de beoordeling. Groet dakdekker Rudy Evers

Werk ziet er goed uit, prettig zaken mee te doen

Via de website een offerte aangevraagd voor een dakgoot vervanging. Deze werd vlot behandeld en een binnen een week was de goot al ingemeten. Weer een week verder en de goot was gemonteerd. Het werk ziet er goed en netjes uit!

• Persoonlijk advies

Hi Leo, bedankt voor het leuke berichtje. Voorlopig kunnen de dakgoten er weer tegenaan! Tot over 40 jaar ;-)

Netjes op tijd volgens afspraak, snelle service en echt geen rommel

2 Dagen geleden onze lekkage gemeld, gisteren een telefoontje en vandaag al gefixt. Top!!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor de review. En leuk te horen dat u tevreden bent. Groet dakdekker Rudy

Snel en vakkundig opgelost

Ik ben erg tevreden met de snelle service. Ik had donderdagavond een mail gestuurd en vrijdag middag zaten ze al op mijn dak. Reparatie netjes op de foto gezet en binnen afgesproken offerte gebleven.

• Persoonlijk advies

Prima advies en uitvoering in kort tijdsbestek

• Persoonlijk advies

Snel, vriendelijk en deskundig.

Ik had een lekkage in het dak van mijn veranda. Binnen 1 dag was het opgelost.

• Persoonlijk advies

Jaap niet verder vertellen ;-) Bedankt voor de review en veel plezier van de openhaard-pijp.

Zeer snelle reparatie van mijn dak!

Binnen 2 dagen was Rudy bij mij al aan het werk om de dak reparatie uit te voeren. Super snel dus. Vooraf duidelijke afspraken over de aan pak en over de kosten. Niets dan lof. Zal zeker weer advies vragen wanneer ik in de toekomst nogmaals een dakdekker nodig hebben.

• Persoonlijk advies

Bedankt voor de 10. En prettige te horen dat het naar uw wensen is verlopen. Groet, dakdekker Rudy Evers

Uitstekend en snel van lekkage afgeholpen met mooie nieuwe dakbedekking.

Rudy Evers heeft ook in deze vakantieperiode goed werk afgeleverd, nadat ik een lekkage had. Hij heeft ook extra uitleg en advies gegeven over zaken die hij tegenkwam op het dak. Zeer betrouwbare vakman, werkt netjes, vlot en met goede kwaliteit materialen.

• Persoonlijk advies

Kijk, met deze complimenten kan ik het weekend goed beginnen. Bedankt voor het dakwerk. Met vriendelijke groet, Rudy

Zeer duidelijk, prettig en vriendelijk

Kan iedereen Primodak (Rudy) aanraden. Men werkt snel. Alles is duidelijk en conform de afspraken. Rudy is zeer vriendelijk en is niet uit op je geld. Er worden duidelijke en goede adviezen gegeven. Lekkage is netjes gemaakt. Als advies gaf Rudy om ons dak te laten renoveren. Hier gaan we Primodak zeker weer voor vragen.

• Persoonlijk advies

Hi Bjorn, werk natuurlijk wel om geld te verdienen. Echter voer ik dit alleen uit als het een verbetering is t.o.v. de huidige situatie. Bij uw CV-plakplaat was dat duidelijk niet het geval. Met deze centen kunt u beter een avondje uit eten gaan ;-) De offerte voor het dak volgt binnenkort. Groet dakdekker Rudy

Snel en vakkundig advies en een mooi nieuw dak als resultaat!

Primodak is een echte vakman die mooi dakwerk heeft geleverd. Na telefonisch contact was hij gezien de ernst van de lekkage, meteen bereid op zaterdag einde van de dag langs te komen om een diagnose te doen. Tevens maakte hij meteen een gedetailleerde offerte voor de uitvoering. Ondanks dat hij het erg druk had met de feestdagen voor de deur, zag hij toch nog de mogelijkheid om materiaal (zinkwerk) op tijd te kunnen bestellen om het dak te kunnen vervangen. Met mooi materiaal wist hij het dak snel en vakkundig weer als nieuw te kunnen herstellen, echt klasse! Rudy bedankt!

• Persoonlijk advies

Wat leuk beoordeling Bas! Echt de langste review ever! haha Maar goed om te lezen dat u tevreden bent. Groet dakdekker Rudy Evers

Fijn dat we snel geholpen konden worden, top! Super vriendelijk en duidelijke uitleg. Ons dak kan er weer jaren tegen👍 Een echte aanrader!

• Persoonlijk advies

Corrina bedankt en heel graag gedaan. Wellicht tot een volgende klus.

Snel en goed vakmanschap

Ik wilde de klus eerst zelf doen maar mis de tijd en vakkennis om het goed. Gelukkig kon Rudy de lekkage snel fixen.

Hi Joost, bedankt!

Primodak werkt snel, heel goed en mooi!

Nadat de schilder ontdekte dat mijn goot lekte, kwam Primodak meteen kijken en inmeten,en met een preciese offerte. Binnen een week ligt de nieuwe goot erin. Helemaal strak, mooi werk. Eerdere ervaring met platdak ook uitstekend. Ook na jaren is mijn dakje het mooiste van het hof. Nee, ik heb geen aandelen en ben geen familie. Wel zeer tevreden klant.

• Persoonlijk advies

Hallo Maud, ik ben erg blij met de positieve review. En leuk om te horen dat het platte dakwerk van jaren geleden er nog goed bij ligt. Groet dakdekker Rudy Evers

persoonlijk en deskundig

Prettige persoonlijke benadering door Rudy. Meerdere keren contact moeten hebben ivm het tegenvallende weer voor aanvang, kwaliteit voorop. Uitgebreid uitleg gekregen in detail over de uit te voeren werkzaamheden. Nadien een aantal foto's ontvangen van het eindresultaat. Komt zeer deskundig over, een echte specialist in zijn vak. Top gast!

• Persoonlijk advies

Dank uw wel! groet dakdekker Rudy

Klantgericht en flexibel

Ook als het om een relatief kleine klus gaat, wordt de klant serieus genomen en snel en deskundig geholpen.

• Persoonlijk advies N.v.t.

Uiterst vriendelijk en goed geholpen.

Er wordt alle tijd voor je genomen, ook om uit te leggen wat er mis is, en dit alles met een glimlach.

Snel en netjes

Snelle reactie op de offerteaanvraag. Op korte termijn langsgekomen om de huidige situatie te beoordelen. En vervolgens binnen een maand de twee daken afgerond, met een zeer strak resultaat. Ook bij het plaatsen van de dakdoorvoer werd goed meegedacht. Enige nadeel is dat pas kort vantevoren duidelijk is of er die dag gewerkt kan worden ivm regen, maar ik verwacht niet dat andere dakdekkers dat beter kunnen.

• Persoonlijk advies

Prettige persoonlijkheid die netjes werkt en doet wat hij beloofd

Rudy werkt netjes, het dak ziet er tiptop uit!

• Persoonlijk advies

Vakman, professioneel en gaat netjes te werk klant is koning

Goede uitleg mbt het werk wat gedaan moet worden. Zeer klantvriendelijk en netjes 👍

• Persoonlijk advies

Prettig communiceren, snel en ziet er goed uit.

Hij denkt prettig mee over praktische oplossingen zonder dat ik het gevoel kreeg dat ik iets kreeg aangesmeerd. Misschien niet de goedkoopste, maar wel met de zekerheid dat mocht er iets misgaan dat ik bij hem terug kan komen.

Prima dakdekkers

Als je vakmanschap zoekt dan zit je bij Primodak goed. Ook voor een eerlijk advies kan je bij Primo terecht. Door snel en goed advies is mijn dakkapel weer water dicht.

• Persoonlijk advies

WOW zeg, weer een 10!! bedankt Ed. In uw geval was de lekkage lastig te traceren door al het polyester. Daarom ben ik ook dubbel zo blij dat alle problemen zijn opgelost. Veel plezier met uw nieuwe Primodak-dak.

Ziet er perfect uit!

Wij hadden nog geen lekkage, maar het dak zag er niet echt goed uit. Daarom gelijk met de buren het dak laten vernieuwen. Ziet er perfect uit.

• Persoonlijk advies

Onverwachte review. Leuk! Fijn om te horen dat u het dak mooi vind. Els en Jan bedankt en wellicht tot een volgende klus. groet dakdekker Rudy

Snel, goed, eerlijk en betrouwbaar!

We zijn zeer snel geholpen nadat we een lekkage hadden en dat terwijl het bouwvak was. Goed geadviseerd en mooi opgeknapt. We zijn zeer tevreden.

• Persoonlijk advies

Dat is goed om te horen Pim! En bedankt voor de snelle opdracht.

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.