Klantgericht, service, snel en kwaliteit

Ik ben gewoon heel tevreden met de attente en sympathieke manier van benaderen en vervolgens de snelle actie. Heb nu weer een top zinken dakje boven mijn deur, vakwerk!

Dank u vriendelijk voor uw bericht. Groet dakdekker Rudy Evers

Perfect!

Primodak heeft uitstekend werk geleverd door na een ernstige lekkage onmiddellijk (op zondag!) te komen kijken en goed te adviseren over de mogelijkheden. Het werk is vervolgens heel snel en vooral heel goed en vakkundig uitgevoerd. Rudy is een echte vakman die heel goed uitlegt welke materialen hij gebruikt en uitgebreid toelicht wat hij precies doet en waarom. Lot uit de loterij!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor de complimenten. Maar wij konden u natuurlijk niet zo achterlaten met alle dak problemen op dat moment. Vriendelijke groet, Rudy Evers

Top vakman en super communicatie

Wij hebben de Dakbedekking van onze schuur laten vervangen door Primodak. Wij zouden iedereen aanraden om Rudy in te schakelen. Een echte vakman die je ook nog eens enorm goed en vriendelijk te woord staat. Aangezien we het timmerwerk zelf hebben gedaan hebben hebben we veel overlegd hoe we dingen op zouden leveren. Rudy boodt ons super handige tips en was oprecht geïnteresseerd in de beste oplossing realiseren. Gedurende de realisatie werd alles netjes met foto's vastgelegd en ook nog eens mooie dronefotos gemaakt. Mijn oprechte complimenten voor het mooie bedrijf wat Rudy heeft opgezet en hoe hij met vol enthousiasme zijn werk doet!

• Persoonlijk advies

Luuk wat een leuke beoordeling, bedankt en heel graag gedaan. Mvg dakdekker Rudy Evers

Word gelijk terug gebeld

Super vriendelijk en mooi werk verricht

deskundig advies bij lekkage

Snel en deskundig advies bij problemen met dakbedekking. Aanzienlijke problemen gevonden en het advies was: neem contact op met het bedrijf die dit 9 jaar geleden heeft aangebracht, er zit nog net garantie op. Als dat niet lukt, kan Primodak altijd nog ingeschakeld worden. Goede en duidelijke communicatie, komt afspraken na. Top !

• Persoonlijk advies

Waarom ons betalen als de ‘oorspronkelijke monteur’ dit onder garantie moet oplossen…Komt u er niet uit dan mag u Primodak altijd bellen. Wij hebben ervaring met uw type woning in Maarssen en weten 100% zeker wat het probleem met uw dak is. Mvg dakdekker Rudy Evers - Primodak Maarssen

Zeer tevreden over het resultaat.

Voor het herstel van mijn zinken dakgoot meerdere bedrijven gecontacteerd. Primodak was de enige die zijn afspraken nakomt. Uiteindelijk is er een nieuwe zinken dakgoot geplaatst en wel op zeer professionele wijze en betaalbaar.. Er zijn nog een aantal werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden, zoals herstel van het platte dak. De keuze is voor mij niet zo moeilijk meer, het wordt weer Primodak die het gaat uitvoeren.

• Persoonlijk advies

Leveren snel en goed werk, beschikken over veel vakkennis

Rudy en zijn collega hebben ons dak van de schuur vernieuwd. Zij werken hard en netjes. beschikken over vakkennis en zijn bereid om alles uit te leggen waarom zij iets doen. De communicatie vooraf liep soepel, binnen 24 was lag er een offerte in de mailbox. Wanneer ik weer iets aan mijn dak zou moeten laten doen, dan twijfel ik geen moment om de Primodak in teschakelen.

Vakmanschap is meesterschap - Rudy verstaat zijn vak

Primodak Dakdekkers raad ik iedereen aan! Vanaf het eerste moment voel je de betrokkenheid bij jou project of probleem. Rudy neemt je mee in zijn kennis van het vak en zorgt ervoor dat je overtuigd en vertrouwd een keuze maakt. Hij staat garant voor de kwaliteit van zijn werk en dat vakwerk zie je ook in het resultaat terug. No-nonsense, communicatief vaardig en ontzettend goed in zijn vak.

• Persoonlijk advies

Bedankt Robin voor de beoordeling! Erg leuk om te lezen.

Goede en snelle service!

Omdat wij een lekkage hadden op het dakkapel, hebben wij Primodak gebeld een ondernemer uit onze eigen plaats. Dezelfde middag kwam de eigenaar langs om de offerte door te spreken. Wij hebben een goed advies gekregen en de prijs was niet schokkend gezien de huidige markt. Binnen een week hadden we weer een mooi nieuw dak en alles is uiteraard nog steeds droog. Kortom, onze ervaring is meer dan goed. Vriendelijke mensen met een zeer goed service niveau!

Uitstekend adres voor dakreparatie

Duidelijke offerte voor het vernieuwen van de dakbedekking, wordt netjes gewerkt en wordt ondersteund door foto’s en filmpjes tijdens de werkzaamheden. Niet de goedkoopste maar levert wel vakwerk af. Bedankt voor de snelle service.

• Persoonlijk advies

Kwaliteit-dakmaterialen zijn nou eenmaal ietsjes duurder. Maar bezorgen u wel een zorgeloos dak. Wel zo fijn. Bedankt voor uw bericht Jan. Groet dakdekker Rudy Evers

Uitstekend en net werk volgens afspraak

Rudy Evers en zijn collega hebben prima werk geleverd. Ook de snelheid van offertes en communicatie is prima in orde.

• Persoonlijk advies

Rudy straalde al met het eerste contact vakkundigheid uit

Zeer klantgericht,duidelijke uitleg hoe het probleem wordt opgelost. Komt zijn afspraken direct en zeer snel na. Manier van werken en gebruik materialen toont zeer professioneel. Resultaat wordt met foto,s getoond met uitleg wat er op het dak is gedaan. Dus tot op heden Oke , direct ook de rekening voldaan,,die was er ook snel,,,Nu maar wachten op regen of de lekkage daadwerkelijk is verdwenen.Volgens Rudy 100% dicht.

• Persoonlijk advies

Willem bedankt voor uw ervaring. Laat de regen maar komen :-) Mvg dakdekker Rudy Evers

Onze nieuwe dakgoot is snel en vakkundig geplaatst!

Snelle reactie na het opvragen van een offerte. Vakkundig advies en de oude dakgoot is snel en netjes vervangen door een nieuwe!

Helemaal top

Snelle reactie, duidelijke oplossing. Uitleg tussen renovatie en reparatie waardoor we een goede keuze konden maken.

Vertrouwenwekkend bedrijf.

Vanwege een lekkage in het zinken dak van onze brede dakkapel nam ik contact op met Primodak. Na het telefonisch gesprek vermoedde ik met vakmensen te maken te hebben. Met de snelle ontvangst van een offerte gunde ik de klus aan Primodak. Binnen twee weken was de dakkapel voorzien van een nieuwe zinken dakbedekking. Wat ik prettig vond is de manier waarop ik met foto's die gemaakt werden tijdens de klus, tot in detail kon zien hoe het werk werd aangepakt. Als techneut kan ik zeggen, inderdaad, secure vakmensen.

Prima dakdekkers

Nette en snelle sevice

• Persoonlijk advies

Goedemorgen familie Wilkes, Bedankt voor de lekkere koffie en het dakwerk. Wellicht tot een volgende opdracht. Groet dakdekkers Rudy en Michael

super

Heel prettig

• Persoonlijk advies

Bedankt voor positieve feedback. Wellicht tot een volgende klus. Groet dakdekker Rudy

Zeer tevreden met goede resultaat

Ze zijn Heel vriendelijk en professioneel in zijn vak en betrekken de klant ook mee met het project voor een optimale resultaat.

• Persoonlijk advies

Ons platte dak van de uitbouw lekte, daarom contact opgenomen met Rudy die op korte termijn is komen kijken wat er mankeerde. Er waren nogal wat grotere en kleinere dingen die aangepakt moesten worden. Rudy en collega Michel waren op de afgesproken datum en tijd aanwezig. Alles ging vrij vlot en zo rond het middag uur zag, en nog steeds, er weer prima uit. Duidelijk een ingespeeld team en wat voor mij belangrijk is, er is schoon gewerkt waardoor er na vertrek niet nog zag dat hier 's morgens een dak werd gerenoveerd. Ik ben er blij mee.

• Persoonlijk advies

Leuk om de feedback te lezen. Blijft leuk om van een verkeerd geïnstalleerd dak iets moois te maken. Groet dakdekkers Rudy en Michael

Toppers die weten wat ze doen!

Via de buren gekomen bij Primodak die al het bitumen op ons huis inclusief dakgoten hebben vervangen. Mooi en kwalitatief werk geleverd met een exclusieve fotoreportage van begin tot einde. Het kost wat, maar dan heb je ook wat!

• Persoonlijk advies

Wat een TOP buren heeft u! Bedankt voor de beoordeling. Dat helpt ons.

Zeer snel en keurig werk.

• Persoonlijk advies

Vriendelijk bedankt voor de positieve feedback. En natuurlijk het dakwerk. Groet dakdekkers Rudy en Michael

Goede benadering snel hulp bieden zo belangrijk voor een alleenstaande vrouw op leeftijd.!!!

Was nu een tweede klus ben zo tevreden met de nette manier van met mensen omgaan en nette werkers helemaal aan te raden !

• Persoonlijk advies

Net persoon en net werk!

Deskundig en netjes werk om gelukkig van te worden.

• Persoonlijk advies

Netjes gewerkt. Aardige jongens.

Netjes gewerkt. Aardige jongens.

Bedankt voor uw bericht.

Rudy kwam na een dag bij ons op bezoek nadat we een offerte hadden aangevraagd voor de regenpijpen en dakgoten. Ook het schuurdak was na 40 jaar wel eens aan vervanging toe. Al snel bleek dat ook ons platte dak vorig jaar volledig geruïneerd is door mensen die zich “specialisten” noemen. Rudy is een topper, wij stonden versteld van zijn goede communicatie, updates, zijn planning etc. Voor ons een echte vakman en we raden hem bij iedereen aan, dít is pas een specialist. Rudy, ontzettend bedankt!

• Persoonlijk advies

Bedankt voor jullie beoordeling. Balen dat er een slechte dakdekker ervaring aan vooraf ging. Maar gelukkig mochten wij helpen het vertrouwen in de dakdekkersbranche te herstellen. Veel plezier met de nieuwe dakgoten, zinken hwa's en platte daken! Groet dakdekkers Rudy en Michael

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.