Prima service. Uitstekend werk.

Maandag, 17-6-2019 In de tweede week van juni van dit jaar ontdekte ik dat mijn dakkapel lekte. Het was nog niet heel ernstig, maar de wanden en het plafond van de dakkapel vertoonden wel grote vochtvlekken. De dakbedekking zat er dan ook al 20 jaar op. Ik heb bij Primodak een offerte opgevraagd voor het herstel van het dak. Primodak verscheen nog dezelfde dag om het probleem te bekijken en te adviseren over de oplossing. We kozen er voor om de bovenste laag van het dak samen met de afvoerput en de dakrand te vervangen (dakrenovatie). In eerste instantie stonden de werkzaamheden gepland voor drie weken na het eerste bezoek; begin juli dus. Echter, na de hoosbuien van afgelopen donderdag werd de lekkage groter; er liep water langs het raam en de kozijnen naar beneden. Ik zat er behoorlijk mee in mijn maag in verband met te verwachten waterschade. Ik heb die vrijdag Primodak gebeld en het probleem uitgelegd. Er moest eerst even in de planning gekeken worden. Een uur later belde Primodak mij terug: maandag om 7.00 uur sta ik bij u voor de deur. En zo is het ook uitgevoerd. Inmiddels is het middag en is de hele dakrenovatie al weer klaar en de kapel is weer waterdicht. Wat een opluchting! Ik ben blij dat Primodak de planning van mijn dak helemaal naar voren heeft getrokken zodat verdere waterschaden voorkomen is. Primodak is een deskundig bedrijf maar bovendien flexibel als het echt nodig is.

• Persoonlijk advies

Dag Germ, dit is veruit de uitgebreidste review die Primodak ontvangen heeft. Dat is nog eens leuk. Bedankt voor de uitleg en positieve review! Groet dakdekker Rudy Evers

Geweldige Service

Kwam afgelopen woensdag 12 Juni 2019 in de berging, en regende goed. En zag dat ik lekkage had in de berging. Was aan het google en kwam bij Primodak terecht. Gelijk gebeld,en wilde alles netjes weten. Afspraak gemaakt voor deze zaterdag. Maar ging s nachts regenen. Kreeg netjes een smsje,en afspraak gemaakt voor vandaag. 11 u. Prima werk afgeleverd. Perfect dit bedrijf.

• Persoonlijk advies

Hi Henk, niet verder vertellen ;-) nu gaan meer mensen bellen... Bedankt voor de review, hoop dat de herstellingen voldoende zijn geweest voor nu, en houd mij graag aanbevolen voor het renoveren van de rest. Groet, dakdekker Rudy

Snelle service en duidelijke uitleg

Vervelend als het dak stuk blijkt, maar fijn als het snel weer gemaakt is. Ook prettig dat je wordt meegenomen in wat er gebeurt is.

• Persoonlijk advies

Yes weer een tevreden klant, bedankt Esther voor de 10! Hopelijk komt er na de storm"schade" de zon voor jullie. Groet dakdekker Rudy Evers

Snel gereageerd en lekkage snel verholpen

Op vrijdag gebeld om lekkage te melden. Werd einde van de middag netjes teruggebeld. Op zaterdagochtend kwam rudy meteen langs om te kijken. Gelukkig kon hij meteen het probleem oplossen! Top.

• Persoonlijk advies

Wie snel akkoord geeft wordt extra snel geholpen Wouter! Gelukkig lekt uw dak niet meer.

Perfekt

Nette man duidelijke afspraak mee te maken

• Persoonlijk advies

Dank u wel. Was wel iets buiten mijn werkregio maar toch een ontzettend leuk dak om te monteren. Bedankt!

Rudy levert uitstekend werk, houdt zich aan tijdschema en prijsopgave en is een prettig vakman.

• Persoonlijk advies

Bedankt Nick en Wanda voor de super leuke opdracht!

Prima contact,afspraken worden nagekomen.

Nette werker.

• Persoonlijk advies

Leuk om een 10 te ontvangen. Veel plezier met uw nieuwe dak.

Goede ervaring. Rudy werkt snel, accuraat en komt zijn afspraken altijd na. Hij schroomt niet om kritisch te zijn op eigen voorstellen en onderbouwt dit met argumenten. Zeer prettige ervaring!

Bedankt voor de review en de gastvrijheid. Heb prettig bij u mogen werken! groet dakdekker Rudy

Vlot contact, duidelijke communicatie, snel werk

Last van lekkage, berichtje gestuurd en binnen korte tijd antwoord. Bij inspectie werd duidelijk dat rest van dak ook wel in matige staat was, ook zelf het dak op mogen komen om even te kijken en duidelijke uitleg gehad over wat er mis was en moest gebeuren. Vervolgens de volgende dag al het volledige dak kunnen vervangen voor (volgens mij) een zeer goede prijs. Erg vriendelijke en hard werkende mannen, top!

Fijn dat u tevreden bent. Tot een volgende klus dan maar Bastiaan ;-)

Een man die weet wat hij het over heeft en zeer deskundig onze schoorsteen waterdicht gemaakt.
  • Persoonlijk advies

Rudy heeft het dak van onze aanbouw vernieuwd. Hij is vriendelijk en helder in de communicatie, geeft goed advies, komt afspraken na en heeft uitstekend werk geleverd. Zeker aan te raden!
  • Persoonlijk advies

Lekkage aan het dak, snel ter plaatsen , nieuw dak, super service
  • Persoonlijk advies

PrimoDak heeft voor mij een plat dak van een aanbouw vervangen. Het advies was kundig. Hij stelde voor, anders dan concurrenten, om het oude dak als ondergrond te houden. Dit bespaarde in afvalverwerking, materiaal en arbeidsuren. Het eindresultaat ziet er ook PRIMO uit.
  • Persoonlijk advies

Rudy heeft ons wegblies geadviseerd en geholpen. Is flexibel en snel. Wij zijn erg blij met de service en het resultaat.
  • Persoonlijk advies

Snelle service. Foto’s geleverd werk. Geen rommel achtergelaten. Handige online factuur en online offerte.
  • Persoonlijk advies

Het dak op onze dakkapel werd heel snel en vakkundig vervangen en ging verder dan puur doen wat er gevraagd werd. Er werd ook iets verder gekeken zodat er niet na de werkzaamheden alsnog een lekkage zou komen via andere plekken. Ik zou Rudy zeker weer vragen.
  • Persoonlijk advies

Zeer snel en vakkundig geholpen.
  • Persoonlijk advies

Primodak/Rudi is prettig in omgang en communicatie. Offerte en uitvoering liggen op een lijn. Geen verrassingen.Legt uit wat hij doet, klinkt deskundig en overtuigend. Wij gaan ervan uit dat het dak kwalitatief goed is voor de komende 20 jaar. Veel succes verder.
  • Persoonlijk advies

Ik belde Rudy en toevallig was hij in de straat. Binnen 5 minuten had ik advies. Daarna heb ik via de telefopn persoonlijk contact met Rudy gehouden en heeft hoj de lekkage goed verholpen! Ik zou Rudy dan ook aanbevelen.

Snelle service.
  • Persoonlijk advies

Nu óók mijn dakgoot laten vervangen door Primodak, en óók hier zeer tevreden over.
  • Persoonlijk advies

Wat een leuke dakdekker! Professioneel, klantvriendelijk, keurig op tijd, goed advies en prima werk geleverd. En ook nog met een gezellig praatje erbij. Bij een volgend probleem of complete dakrenovatie bellen we zeker weer direct met Rudy van Primodak!
  • Persoonlijk advies

Zeer deskundig en correct, reageert zeer snel op al je vragen zowel e-mail, Whatsapp, sms of telefonisch.
  • Persoonlijk advies

Rudy praat gemakkelijk,denkt mee en legt antwoorden op vragen goed uit. Het werk aan ons dak is prima gedaan. De beoordelingen leken bijna te goed om waar te zijn maar na afloop zijn we helemaal overtuigd!
  • Persoonlijk advies

Ik heb een hele prettige ervaring met Rudy van Primodak en ik beveel hem van harte aan. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alles en na afloop werd alles ook weer keurig netjes opgeruimd. Er werd zelfs rekening gehouden met mijn kat en de baby van de buren.

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.

Filter op Taal