Goed communicerende vakman

Rudy heeft bij ons het dak van de schuur/houtenhok vervangen. Ik was vanaf de start al erg te spreken op de manier hoe Rudy communiceert. Duidelijk, vakkundig en niet onbelangrijk ook realistisch. De uiteindelijke werkzaamheden zijn super uitgevoerd en tijdens de klus ook nog fijn meegedacht hoe hij tot het beste & mooiste resultaat kon komen. Erg prettige vent en mochten we ergens anders hulp bij nodig hebben, dan krijgt ie weer een telefoontje van me.

• Persoonlijk advies

Yes Yes, Marc is tevreden! Bedankt voor de beoordeling. Groet dakdekker Rudy Evers

Rudy Evers is echt de 'roofmaster', hij adviseert heel duidelijk en levert vakwerk op

Rudy Evers is een meester in daken, met passie voor zijn vak en hij wordt in social media gevolgd door andere dakdekkers. Recht-door-zee, geen poespas, geen mooie praatjes. Hij vertelt duidelijk waar de problemen met je dak zitten, hoe die kunnen worden opgelost, wat de voor- en nadelen van de gebruikte materialen zijn en wat het gaat kosten. Hij doet een klus goed (en alleen met het beste materiaal), of hij doet het niet. De daken die hij maakt of repareert, zien er heel netjes uit. We zijn echt heel blij met zijn werk.

• Persoonlijk advies

Die steek ik gelijk in mijn zak. Bedankt voor de review. Als ik in de buurt ben drinken we nog eens een kopje koffie op het nieuwe dakterras. Groet dakdekker Rudy Evers

Vakkundig en snel zowel in communicatie als in de rest van de dienstverlening

Vanaf het eerste telefonisch contact, gaf Rudy op een rustige manier zijn kennis van zaken weer. Zonder het dak ook maar gezien te hebben, gaf hij op basis van mijn verbale beschrijving aan wat de mogelijke oorzaken zouden kunnen zijn van de problemen, en wat hier eventueel aan gedaan zou kunnen worden. Daarbij telkens aangevend wat de effecten van de verschillende opties zouden zijn. Uiteindelijk een offerte gekregen op dinsdagavond, en de vrijdag daarop kreeg ik al een telefoontje dat hij zaterdag de klus zou kunnen komen doen, omdat een andere klus was uitgevallen en hij het materiaal had liggen. Klus is discreet, en gedecideerd uitgevoerd. Het lijkt erg vakkundig, en als ik de reacties van vakmensen op de fotos zie, dan wordt dat bevestigd. Schrik niet van de prijs: die kan hoger uitvallen dan bij andere aanbieders, maar je betaald ergens voor. Het is erg verleidelijk om met een goedkopere aanbieder in zee te gaan, maar met mindere kwaliteit, zodat je over een paar jaar weer met problemen zit. Rudy heeft het hele dak van onze uitbouw voor zien van een nieuwe toplaag, en nieuwe afvoerput, en het dak ziet er prima uit. De potentiele probleemgebieden heeft hij geidentificeerd, en verholpen. Ik beveel Rudy van harte aan voor een goed en vakkundige renovatie van daken.

• Persoonlijk advies

Hallo Anand, Wat een review!! Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de dienstverlening. Heel veel succes met het nieuwe dak. Mocht er toch onverhoopt is gebeuren dan kan u mij altijd bellen. Groet, dakdekker Rudy Evers

werkt netjes vakman

jarenlange ervaring nooit problemen!

Bedankt Kok, dat is wederzijds. Tot een volgende klus

Vakkundig, snel en vriendelijk

Prettige en uitstekende communicatie. Snelle service en deskundig advies. Zorgvuldige en nette uitvoering.

Helemaal top

Rudy van Primodak heeft onze erker een nieuw zinken dak gegeven, en het ziet er helemaal top uit. Rudy is een verademing vergeleken met andere bedrijven waar we ook mee in contact waren, en een echte vakman. Waar andere bedrijven slechts een ruwe mondelinge prijsopgave konden geven of helemaal niet reageerden kwam Rudy direct met een duidelijke offerte met ook nog eens een hele redelijke prijs. Verder heeft Rudy een hele prettige persoonlijke benadering en hij denkt goed mee naar de juiste oplossing. Rudy dankjewel!

• Persoonlijk advies

Wat gaaf om dit terug te lezen in de vorm van een beoordeling. Bedankt Erik. Indien u nog informatie nodig heeft omtrent uw dakkapel. Dan kan ik u altijd kosteloos telefonisch adviseren. Groet dakdekker Rudy - Primodak

Fijn bedrijf. Werken correct en zijn goed voorbereid op hun werkzaamheden. Keurig afgeleverd.

• Persoonlijk advies

Graag gedaan Ria. De offerte voor de uitbouw zal ik spoedig voor jullie opstellen. Groeten uit Maarssenbroek.

Van vriendelijk en deskundig advies voorzien bij het opmaken van de offerte. Daarna een vlotte afhandeling en zeer net werk geleverd. Zelfs in de brandende zon waarin het niet uit te houden was.

Het was bijzonder warm vandaag. Poe Poe, bedankt voor de review! gr Rudy

Goed en kwalitatief werk geleverd

Zeer professioneel werk afgeleverd.

• Persoonlijk advies

Dak net gerenoveerd, nog geen uitnodiging verzonden... En bent snel met de review. Bedankt voor uw bericht en het vertrouwen in mijn dakwerken. Fijne dag André!

Zeer capabel, fijne mensen

Heel profesioneel, zeer kundig; men weet waarover men praat. Daarnaast fijne mensen, helder in uitleg en argumentering.

• Persoonlijk advies

Dat is wederzijds. Wij hebben ook heel fijn mogen werken bij u thuis. Groet dakdekker Rudy Evers

Betrouwbaar, kundig, eerlijk en vriendelijk

We hebben het als zeer prettig ervaren. Rudy werkt erg netjes, maakt duidelijke afspraken en is bevlogen en kundig. We zijn zeer tevreden.

• Persoonlijk advies

Flexibel, betrouwbaar, stipt en kwaliteit

Primodak Dekkers in de persoon van Rudy Heeft ons uitstekend geholpen! Aanvraag offerte, op dezelfde dag kwam hij langs en s’avonds werd de offerte gemaild. Tijdstip afgesproken, echter na een lekkage heeft hij de planning omgezet en ons direct geholpen. Het dak is helemaal vernieuwd 45m2 in anderhalve dag, stipt op afspraak en alles netjes achter gelaten. Goed advies en altijd snel in de reactie! Erg tevreden en zeker aan te bevelen!

• Persoonlijk advies

Zeer goede gedegen uitvoering van de werkzaamheden, duidelijke offertes Betrouwbaar, punctueel en zeer goede communicatie.

• Persoonlijk advies

Dank u wel Marja, en heel graag gedaan. Wellicht tot een volgende klus. Groet dakdekker Rudy Evers

Keurige klus

Snelle service, goed resultaat!

• Persoonlijk advies

Lekker kort en krachtig, bedankt voor het compliment en wederom het dakwerk. Groet dakdekker Rudy Evers

Vriendelijk, vakkundig advies van een vakman.

Goede communicatie, overzichtelijke offertes. Gaf aan om ook bij andere bedrijven offertes op te vragen. Vonden wij niet nodig, vertrouwen was er gelijk. Goed werk verricht, top.

• Persoonlijk advies

Wacht maar tot het gaat lekken ;-) Nee hoor, bedankt Rob voor de koffie, gastvrijheid en de opdrachten. Tot over 20 jaar!

Goede en snelle service!

Er is zorgvuldig gewerkt en men heeft goede kwaliteit afgeleverd!!

• Persoonlijk advies

Snelle service, gezellige en zeer bekwamen mannen.

Zag ze bezig bij de buren. Heb gevraagd of mijn dak ook vervangen kon worden. Was geen probleem en op kort termijn. Werken snel en kundig. Ruimen alles weer keurig op. Aanrader

Zeer professioneel

Gelijk snelle reactie en vakkundige uitleg wat te doen.

Leuke complimenten, bedankt!

vlot, vakkundig en vriendelijk

Rudy komt snel zijn afspraken na en levert vakwerk

• Persoonlijk advies

Dank u wel Beatrijs. Was ook een erg leuk dakgootje om te maken. Groet dakdekker Rudy

Goede ervaring, dak ziet er weer netjes uit en Rudy komt erg kundig over en houdt van zijn vak. De prijs kan ik niet goed beoordelen, maar komt overeen met de prijs die ik 10 jaar terug heb betaald voor hetzelfde dak. Blijft prijzige aangelegenheid een dak vervangen, maar dit zit hem ws grotendeels in de materiaalkosten.

• Persoonlijk advies

Leuk je review Arjan. Bedankt! En door goede inkoopafspraken te maken, heeft u uw dak voor de dezelfde prijs als 10 jaar terug.

Service met een extra plus

Nav e-mail over reparatie van mijn (zinken) dakgoten en vervangen bitumen garagedak werd door Rudy contact opgenomen. Eerlijk advies over de mogelijkheden en kostenplaatje. Rudy gaat niet voor de duurste oplossing maar wel voor een duurzame. Dat kost iets meer ( maar valt op het totale kostenplaatje gemeten over 20-25 jaar erg mee met ca EUR 25-30 op jaarbasis) maar dan heb je wel een betere kwaliteit en langere levensduur. Rudy werkt netjes, effectief en zo schoon mogelijk. Afval wordt einde dag direct afgevoerd. Zelfs verplaatste tuinset werd netjes terug op z’n plaats gezet. ( dat doet de glazenwasser niet eens). Tijdens reparatie/vervanging kijkt hij ook naar staat onderhoud van rest van het pand. Hij maakt hier foto’s van en geeft advies. Bij ons bleken de dakpannen scheuren te vertonen en was loodslap bijna door gescheurd. Kan hij niet vervangen en heeft daar dus geen voordeel van maar omdat wij niet dagelijks ons dak controleren is dit wel een extra plus. We kunnen er nu iets aan laten doen voor lekkage op gaat treden. Kortom prima bedrijf met uitstekende service. Lang nadat men de prijs vergeten is herinnerd men zich de kwaliteit. Dat is hier zeker het geval.

• Persoonlijk advies

Deze review maakt mijn hele week weer een stuk beter na alle onzekerheden omtrent Carona. Goed om te horen dat iets wat vanzelfsprekend is voor mij U als klant opvalt. Bedankt voor al het dakwerk en wellicht tot een volgende keer! Groet dakdekker Rudy

Kwaliteit en vakmanschap

Na veel ellende met lekkage in contact gekomen met Rudy van Primodak. Dit keer geen lapwerk, geen reparatie, maar door Rudy is het hele platte dak verwijderd en opnieuw voorzien van bitumen. Sinds dien, alle lekkage waren definitief verleden tijd. Kost wat, maar je hebt ook wat! Deze heer verstaat zijn vak, afspraak is afspraak, garantie wordt gegeven op het geleverde. Verder is Rudi een geweldig aardige vent in de omgang. Absolute aanrader!

Topkwaliteit en goede service

Van A tot Z topkwaliteit. Alle gemaakte afspraken netjes nagekomen en vakkundig advies over de afwerking van onze veranda. Superblij met het resultaat en de volgende klus is uiteraard bij Primodak.

• Persoonlijk advies

Zeer kundig en communicatief persoon

Ik heb meerdere offertes opgevraagd en sommige waren veel goedkoper dan Primodak maar heb uiteindelijk besloten om met Primodak in zee te gaan omdat (a) de site netjes en professioneel uitziet en de juiste informatie geeft en (b) omdat het contact zeer prettig was en hij wist waar hij over praatte en tevens ter plaatse aangaf wat niet goed was en wat beter kon. Hij verstaat zijn vak! Afgelopen dagen flinke buien gehad en geen lekkage meer! Als je een betrouwbaar en eerlijke aannemer zoekt, ben je bij hem aan het juiste adres. Ik ga zeker nog gebruik maken van zijn diensten in de toekomst.

• Persoonlijk advies

Bedankt voor uw verhaal Hammi. Helaas is in mijn branche "goedkoop is duurkoop" een serieus probleem. Veel klanten kiezen voor een goedkope reparatie waarbij alleen gekit wordt. Gelukkig hebben we bij u het lek weten te dichten met een uitgebreide maar goede dakreparatie. Bedankt voor uw vertrouwen! Groet dakdekker Rudy Evers

Onze ervaring met Primodak is alleen maar positief

Onze ervaring met Primodak was heel positief. Communicatie verliep perfect en onze dakjes zien er weer strak uit. Rudy komt heel kundig over en werkt heel netjes.

• Persoonlijk advies

Weer een 10! Wat leuk. Het zinken dak was echt een leuke klus om uit te mogen voeren. Bedankt voor de twee opdrachten en het vertrouwen. Groet dakdekker Rudy Evers

Over Primodak Dakdekkers

Primodak Dakdekkers is dé dakspecialist uit Maarssen en is werkzaam in de provincie Utrecht. Ons dakdekkersbedrijf is ontstaan uit een dakdekkersfamilie. Tegenwoordig wordt het bedrijf gerund door Rudy, die het ambachtelijke vakmanschap van zijn vader Ridvan van jongs af aan kreeg bijgebracht. Deze combinatie van de perfecte leermeester met de moderne inzichten voor bedrijfsvoering maakt Primodak Dakdekkers tot een ijzersterk bedrijf met korte lijnen naar de klant. Wij bieden een groot pakket aan diensten, die allemaal zijn ontwikkeld naar en aansluiten op de wensen van onze klanten en de markt.