Ik sport al enige jaren bij Medico Vision en met veel plezier. De veranderingen die de afgelopen tijd hebben plaatsgevonden ervaar ik als minder prettig. Er zijn veel minder cardio-apparaten, in mijn ogen een gemis. Er zijn veel nieuwe apparaten bij gekomen en daardoor oogt het nu heel erg vol in de sportzaal. Apparaten staan ook veel dichter op elkaar en dat ervaar ik als onprettig. Ik begrijp dat de sportschool met nieuwe trends wil meegaan en dat juich ik zeker toe, maar soms laat de beschikbare ruimte het gewoon niet toe. Dat lijkt mij hier zeker het geval.

• Faciliteiten

Beste Natalie Visser Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zijn blij dat jij al jaren met veel plezier bij Medico Vision sport. De vermindering van cardio apparaten is gebaseerd op het bijna nooit volledige gebruik van alle cardio apparaten. Daarnaast zijn er 4 nieuwe cardio apparaten voor in de plaats teruggekomen. Door de verbouwing aan de raamkozijnen, is een gedeelte van de ruimte die nu niet gebruikt kan worden. Dat zorgt dat de apparaten dichter op elkaar staan. Na de verbouwing moet dit opgelost zijn. Nogmaals bedankt voor jouw feedback en wij hopen dat jij nog vele jaren bij Medico Vision wil sporten. Met sportieve groet, Team Medico Vision

Fatastische locatie, vriendelijke medewerkers, is altijd schoon netjes. Het enige waar ik tegen aan loopt is als leden geen handdoek bij zich hebben en gebruik maakt van de apparaten, ik zou graag willen zien dat de zaal medewerkers leden hierop aan spreken.

• Faciliteiten

Beste Robbie Venetiaan, Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! Goed dat jij dit aangeeft, wij gaan hier werk van maken en de zaaltrainers aansturen hier op te letten. Nogmaals bedankt voor jouw feedback! Met sportieve groet, Team Medico Vision

Ik fitness al circa 30 jaar bij Medico Vision. De ongedwongen en professionele sfeer spreken mij erg aan. Voor elk wat wil en er hangt geen "Kijk-mij-eens-interessant-zijn" sfeertje. De faciliteiten zijn uitstekend en van hoog niveau.

• Faciliteiten

Beste Gerrit bij de Leij, Bedankt voor deze fijne beoordeling! Wij zijn enorm blij dat jij al die jaren al bij ons sport en hopen dat er nog velen mogen komen! Nogmaals bedankt voor uw feedback en tot snel! Met sportieve groet, Team Medico Vision

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De laatste weken zijn allerlei zaken veranderd, maar helaas wordt het er niet beter op. Waar Medico voorheen een van de weinige kwaliteitsportscholen was met rustige ruimte voor cardio (lees: crosstrainers, loopbanden, roeimachines) is het nu een samenraapsel geworden van toestellen in een cardiocircus. De ruimte voor de crosstrainers is aanzienlijk verminderd en het gebrek aan frisse licht op de oude cardiotoestellen is teleurstellend. Waar je vroeger niemand achter je had lopen op de crosstrainer, krijg je nu voortdurend een verkeer van mensen achter je rug. Ik begrijp dat Medico wil inspringen op trends, maar dit is helaas ten koste van apparatuur die iedereen gebruikt. Ze beweren dan wel dat niet alle toestellen gebruikt werden, maar ik zou dan toch wel graag willen weten hoe ze die statistieken hebben verzameld. Wat me vooral stoorde, waren de korte en vooral agressieve reacties als je informeerde en vragen stelde of dit nu de definitieve opstelling wordt. Vriendelijkheid bij sommige medewerkers is momenteel ver te zoeken. Ik begrijp dat de 'bouwwerfsituatie' niet bevordelijk is voor Medico-medewerkers en -klanten, maar een minimum aan vriendelijkheid mag je wel verwachten. Met de huidige opstelling en de aanpak naar klanten toe kan ik Medico helaas niet meer aanbevelen aan vrienden, familie en collega's.

• Begeleiding N.v.t.
  • Faciliteiten

Beste Dr J, Bedankt voor jouw feedback hierdoor kunnen wij onze diensten zo goed mogelijk aanpassen op de wensen van onze klanten. Momenteel zit Medico in het laatste gedeelte van de verbouwing. De opstelling van apparaten zal na de verbouwing nog wijzigen. Tot die periode hopen wij op uw sympathie. Wij streven ernaar om iedere klant zo vriendelijk mogelijk te benaderen, als dit niet het geval gaan wij hier werk van maken. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Wij hopen dat u na de verbouwing Medico Vision wel weer kan aanbevelen aan vrienden, familie en collega’s. Met sportieve groet, Team Medico Vision

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onlangs zijn alle cardio apparaten verplaatst. Nu her en der een groepje crosstrainers. Geen airco of frisse lucht en plafon erg laag. Sommige ook niet aangesloten op internet. Waardeloze opstelling. Overige apparaten staan erg dicht op elkaar, bijna geen privacy. Ook na de verbouwing van de ramen zal dit niet veranderen. (Momenteel bijna geen daglicht aan de linkerzijde.) Kleedkamers zijn ouderwets en zeer gedateerd. Bloed heet ook. Vandaag kwam er een groep van 40/50 man tegelijk binnen in de kleedkamer, na activiteiten in het stadion, waardoor de betalende leden van Medico geen plek meer hadden. Dan kan je net zo goed bij BasicFit gaan sporten.

• Begeleiding N.v.t.
  • Faciliteiten

Beste W.M., Bedankt voor jouw feedback hierdoor kunnen wij onze diensten zo goed mogelijk aanpassen op de wensen van onze klanten. Na de verbouwing van de raamkozijnen zal de opstelling van de apparatuur verbeteren en ruimer worden. Daarnaast gaat de airco beter functioneren. Wij doen er alles aan de verbouwing zo snel mogelijk af te maken en dit zal naar schatting binnen een week klaar zijn. Na de verbouwing van de raamkozijnen zijn de kleedkamers aan de beurt. De grote groep die is ontvangen bij Medico Vision is eenmalig en in de toekomst zullen wij rekening houden met deze feedback. Nogmaals bedankt voor de feedback en wij horen graag persoonlijk van u wat u vindt van de veranderingen na de verbouwing. Met sportieve groet, Team Medico Vision

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De cardio faciliteiten zijn prima, helaas zijn niet alle cardio apparaten aangesloten op het internet of zijn kapot en duurt een lange tijd voordat deze gerepareerd zijn. De sfeer is prima, drukkend door de warmte maar verder een relaxte en prettige sfeer.

• Faciliteiten

Beste Rowin Vredeveld, Bedankt voor jouw positieve feedback! Wij zijn erg blij te zien dat jij Medico Vision ervaart met een relaxte en prettige sfeer. Door de verbouwing waren de internet draden nog niet goed aangesloten op alle cardio apparatuur. Onze excuses hiervoor. Wij zijn druk bezig om dit zo nel mogelijk op te lossen. Ook zal zodra de raamkozijnen af zijn de airco weer goed functioneren wat het drukkende gevoel we moet halen. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met sportieve groet, Team Medico Vision

• Faciliteiten

Beste Jerranny, Bedankt voor de geweldige beoordeling. Wij zijn erg blij om te zien dat je zo tevreden bent met onze service dat je ons een 10 gemiddeld geeft. Wij zullen ons uiterste best doen onze service zo te houden en wellicht zelfs nog verder te verbeteren, door onder andere alle vernieuwingen die gaande zijn. Bedankt nogmaals voor de mooie beoordeling, wij verwelkomen jou graag snel weer in de gym! Met sportieve groet, - Team Medico Vision

• Faciliteiten

Beste mijnheer, mevrouw, Hartelijk dank voor de geweldige beoordeling. Een 9 is natuurlijk hartstikke mooi en daar zijn wij erg blij mee. Wel zien wij dat u de sfeer minder hoog beoordeelt dan de rest en daarom zijn wij erg benieuwd waarom. Momenteel zou dat kunnen komen door de verbouwing, echter is deze natuurlijk maar tijdelijk en zal het er na de verbouwing nog mooier uit komen te zien. Voor de rest zijn wij redelijk trots op onze sfeer in het Olympisch stadion. Wellicht doelt u op een specifiek punt, dan horen wij het uiteraard graag. Met dergelijke feedback kunnen wij ons natuurlijk juist verbeteren. In elk geval hartelijk bedankt voor de goede beoordeling en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Schone sportschool, hele professionele medewerkers, fantastische sfeer, alle trainers hebben kennis van zaken, als ik iets wil vragen of een melding wil maken kan ik altijd bij de dienstdoende terecht, voor mij de beste sportschool die ik tot nu toe ben tegen gekomen en nooit meer van sportschool zal veranderen. Het enige opmerking die ik heb is als de dienstdoende medewerker sporters zou willen aanspreken van het in bezit hebben van een handdoek omdat ik met regelmaat sporters ziet rond lopen zonder een handdoek. Voor de rest een fantastische sportschool met al die mooie mensen die daar rondlopen.

• Faciliteiten

Beste Robby, Hartelijk dank voor jouw fantastische beoordeling. En wij zijn supertrots om te lezen dat jij meerdere sportscholen hebt geprobeerd en tot de conclusie bent gekomen dat je bij ons het best op je plek bent! Goed dat je het zegt, het gebruiken van een handdoek is een van onze ´10 visions´ waar al onze leden aan behoren te voldoen. De zaaltrainers zien hierop toe dat dit wordt nageleefd, het kan een keer niet opgemerkt zijn natuurlijk. Voor de zekerheid hebben wij de trainers weer even op scherp gesteld om hier eens extra op te letten. Bedankt in ieder geval voor de geweldige beoordeling en de feedback. Wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen in de gym Robby! Tot snel weer bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Wel minder one fit mensen toelaten in drukke lessen, want hierdoor is er veel verloop in lessen en soms is de balans verstoord tussen Medico leden en one fitters. Dit komt de sfeer en kwaliteit niet ten goede

• Faciliteiten

Beste Tineke, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Blij om te zien dat jij tevreden met ons bent en ons een 8 gemiddeld geeft. Wij hebben per les slechts enkele plekken beschikbaar voor One-Fitters, wij hebben zelfs bij meerdere lessen het aantal teruggeschroefd. Op welke les doel jij precies? Dan kunnen wij bekijken hoeveel plekken er openstaan voor die specifieke les. Op basis van openstaande plekken zou het in elk geval zo moeten zijn dat One-Fitters nooit in de meerderheid kunnen zijn als een les vol is. Hoor graag van je dan laten wij de groepslescoördinator hier nog eens goed naar kijken. In elk geval hartelijk dank voor de beoordeling en de feedback! Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Prima sportschool, maar begeleiding is beperkt. Teamlessen (ik volg spinning) zijn prima, maar soms is het wel leuk om individueel weer eens wat andere oefeningen te doen. Ben al lang lid en doe eigenlijk elke week een beetje hetzelfde. Vind het jammer dat de krachtafdeling steeds groter wordt t.k.v. de äpparaten". Mis ook de dagelijkse groepsgewijze buikspiertrainingen die een aantal jaren geleden zijn gestopt.

• Faciliteiten

Beste Coos, Hartelijk dank voor jouw beoordeling en feedback. Blij om te horen dat jij erg tevreden bent met de spinning groepslessen. Jij geeft aan dat jij elke week een beetje hetzelfde doet, wist jij dat jij altijd een zaaltrainer kunt aanspreken om te vragen naar alternatieve oefeningen op jouw schema? Probeer het eens uit, zo kan je wat meer variëren wat een positief resultaat gaat hebben op jouw training. Het klopt dat wij de indeling wat hebben veranderd, maar het is juist zo dat wij de capaciteit hebben vergroot door een diverser aanbod. Na jarenlange analyse bleek dat een deel van de cardio niet werd benut, alleen heel soms bij zware drukte. Daarom ervoor gekozen de zaal diverser in te delen waardoor wij in het geheel meer capaciteit creeeren. De buikspierkwartiertjes zijn helemaal niet verdwenen, je kunt de tijdstippen hiervan gewoon inzien op: https://www.medicovision.nl/groepslesrooster/ Wanneer het buikspierkwartier start komt de zaaltrainer naar de matten in de "gele" zaal toe om deze te geven. Let wel dat de buikspierkwartiertjes op vaste tijden plaatsvinden. Bedankt voor de beoordeling en hopelijk mogen wij jou snel weer eens verwelkomen bij een van onze buikspiersessie's! Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Ik heb de volgende twee punten feedback: 1. Waar zijn de ergometers verplaatst? Of zijn zij weg? Zo ja, dan heel graag terug brengen! 2. Ik mis een handdoek service. Dus niet een handdoek dat je koopt voor EUR 3 en naar huis neemt. Maar dat je kan een schone handdoek pakken, gebruiken en teruggeven bij vertrek. Andere high end sportscholen hebben dit. Dit is handdig voor leden omdat je hoeft niet een handdoek te sjouwen.

• Faciliteiten

Beste Nancy, Hartelijk dank voor jouw beoordeling en feedback. Wij zullen even puntsgewijs op jouw feedback terugkomen; 1. De ergometers zijn verplaatst naar de middelste fitnessruimte bij het raam. Zodat je kunt roeien met het uitzicht van het Olympisch Stadion, dat leek ons een motiverend uitzicht en geeft in die zaal meer mogelijkheden tot combineren met verschillende trainingscombinaties. 2. Het klopt dat wij momenteel geen handdoek service aanbieden. Iedereen die komt sporten dient zelf een handdoek te verzorgen inderdaad, mocht je die vergeten zijn kun jij altijd een nieuwe aanschaffen bij onze receptie. Wellicht dat wij in de toekomst gaan overwegen een dergelijke service aan te bieden, maar dit heeft momenteel geen prioriteit. Wij zijn wel blij om te lezen dat ondanks jouw punt van feedback je toch erg tevreden lijkt te zijn. Wij hopen jou snel weer te verwelkomen bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

De sfeer bij Medico Vision is prettig en professioneel. De meeste apparatuur is modern. Het enige dat ik mis zijn goede spinning fietsen met wattage meters die je kan aansluiten op Zwift. Dit zou mijn intensive triathlon training ten goede komen. Of Taxc trainers waar je je eigen racefiets op kan zetten. Ook zou het fijn zijn om een plek te hebben waar je de racefiets binnen kan stallen. Zo kan ik 'brick' trainingen doen - fietsen en hardlopen. Kortom, de fietstrainingen kunnen flink verbeteren en ik denk er graag over mee, maar verder heel tevreden over de gym!

• Faciliteiten

Beste Babette, Bedankt voor jouw beoordeling en feedback. Wij zijn erg blij om te lezen dat jij de sfeer als prettig en professioneel beschouwd. De spinningfietsen zijn zeker van hoge kwaliteit, echter zijn zij niet dusdanig modern dat zij over wattage meters beschikken. Wanneer de spinningfietsen aan vervanging toe zijn gaan wij mogelijk voor nieuwe fietsen die wel over deze optie beschikken, maar pas als deze fietsen echt aan vernieuwing toe zijn. Momenteel bieden wij geen mogelijkheden om met racefiets 'brick' trainingen te doen. Wel kun jij op onze Praxtour fietsen digitale (bekende) fietstochten doen waar het verzet veranderd, dit is ook een effectieve manier om te trainen voor jouw triathlon. Nogmaals bedankt voor jouw positieve beoordeling en punten van feedback. Tot snel weer in de gym bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Goede begeleiding, klein verbeterpunt zou zijn na een persoonlijke begeleidings-sessie iets strakker meteen een volgende afspraak inplannen en per mail bevestigen. Dan zou ik als sporter nog strakker op mijn doel blijven. Al met al tevreden bij jullie!

• Faciliteiten

Beste Wouter, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Supergoed punt, dit staat ook exact zo beschreven in ons protocol en behoort exact zo plaats te vinden als jij beschrijft. Wij zullen jouw gekoppelde trainer contact met jou laten opnemen voor een volgende afspraak zodat jij strak op jouw doel kunt blijven. Hartelijk dank voor de feedback, wij gaan er mee aan de slag. In elk geval tot snel weer in de gym Wouter. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Aardige ontvangst en begeleiding....weinig aanspraak...

• Faciliteiten

Beste Mieke, Hartelijk dank voor jouw beoordeling en feedback. Fijn om in de beoordeling terug te zien dat je ons toch hoog scoort op eigenlijk alles behalve de sfeer. Wij denken toch dat dit in het Olympisch Stadion een van onze absolute voordelen is, maar wij horen natuurlijk graag op welke gebieden wij ons verder zouden kunnen verbeteren in jouw optiek? Daarnaast geef je aan ''weinig aanspraak" wij leiden onze trainers juist op om actief de klanten op te zoeken en hen te begeleiden. Mocht jij hulp nodig hebben bij het trainen spreek dan een zaaltrainer aan, die zal je graag helpen! Mocht jij hulp nodig hebben met jouw schema, neem dan contact op met jouw Personal Trainer / Resultaat Coach via de Medico MyWellness app. Hopelijk verloopt alles vanaf nu weer helemaal goed! Wij verwelkomen jou graag snel weer in de gym Mieke, tot dan! Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Hele goede ervaringen met de medewerkers van medico vision. Super begeleiding en staan altijd klaar om vragen te beantwoorden. De gym zelf heeft altijd genoeg ruimte, ook tijdens de drukkere momenten in de gym. Publiek in de gym is ook prettig, geen schreeuwerige types, gewoon normaal. Hele goede sfeer! Tips; Ik zou alleen een intensievere Yoga les nog als toevoeging zien. Daarnaast zou een pilates bank misschien interessant zijn. En de openingstijden in het weekend, ik zou graag in het weekend ook de mogelijkheid hebben om rond half 8 te kunnen gaan sporten. Verder super tevreden en blij met mijn keus. Dank jullie wel!

• Faciliteiten

Beste Mignon, Hartelijk dank voor jouw geweldige beoordeling! Blij dat jij super tevreden bent over onze service en aanpak. Wij doen daar dagelijks onze uiterste best voor. Ook bedankt voor jouw feedback en tips; wij zijn altijd bezig om nieuwe mogelijkheden te bekijken en onze service en ons aanbod verder te verbeteren en uit te breiden. Wellicht heb jij al wat constructie in de gym gezien waarin wij de laatste verbeteringen aan het aanbrengen zijn. Betere ramen voor betere controle over de temperatuur in de gym. Hierna staan er nog meer zaken die aangepakt moeten worden op de agenda. Nogmaals hartelijk dank voor deze top beoordeling Mignon, wij verwelkomen jou graag snel weer in de gym! Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Extremely enjoyable experience with the trainer Jordan and the facility. There were more supplementary equipment like resistance bands, weight straps, squat bar cushions etc. than expected which was really nice. Clean and functioning machines and the group lesson rooms were large and full equipped.

• Faciliteiten

Dear Leo, Thank you for your review. We're glad you've had a enjoyable experience with Jordan and our facilities. Great that you've noticed we've got a lot of supplementary equipment, this is partially because we want to offer clients the possibility of different exercises when certain equipment is taken. Be sure in those cases to always ask the trainer for another exercise so you can still do your schedule without having to wait! Offcourse we keep things clean and our group lesson halls well equipped. Thanks for your amazing review again Leo, we'll do everything in our power to keep earning reviews like this! Hope to welcome you again soon at Medico Vision. Best regards, - Team Medico Vision

• Faciliteiten

Beste Frank, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Wat mooi om te zien dat jij ons zo hoog waardeert, wij zullen ons uiterste best blijven doen om dit te blijven verdienen. Wij hopen jou de komende tijd nog veel te verwelkomen in de gym. Tot snel weer bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Normaal gesproken vind ik het niet zo fijn om te sporten in een sportschool, maar dat is bij Medico Vision totaal niet het geval! Ik voel mij hier erg op mijn gemak en word super goed begeleid! Zeker een aanrader!

• Faciliteiten

Beste Dion, Hartelijk dank voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat, ondanks dat jij sporten bij sportscholen niet zo fijn vindt, jij toch je plek hebt gevonden bij Medico Vision. Daarnaast erg leuk om te lezen dat jij erg tevreden bent met onze begeleiding, daar doen wij ons uiterste best voor en blijft een centrale focus voor ons. Bedankt voor jouw vertrouwen en deze mooie beoordeling. Wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Ik ben tevreden over de manier waarop een schema tot stand komt en de manier waarop er aandacht is ook als je alleen traint. In een eerdere evaluatie heb ik ook al aangegeven dat ik de dames kleedkamer niet meer van deze tijd vindt. gebarsten tegels, schimmel op de wand bij het raam, een wastafel.

• Faciliteiten

Beste Wijnie, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Fijn dat je tevreden bent over de manier waarop wij een trainingsschema opzetten en de manier waarop wij al onze leden van begeleiding voorzien ook als je alleen traint in de gym. Wij zijn ons bewust dat de kleedkamers aan een makeover toe zijn, echter hier zijn uiteraard veel kosten aan gebonden en wij hebben nog veel andere zaken die ook aandacht verdienen. Zoals momenteel de verbouwing van de ramen en daarna een andere indeling van de fitnessruimte. De kleedkamers zullen volgen, maar dit gaat nog even duren. De tegels zijn vervangen, mocht jij schimmel ontdekken geef dit alsjeblieft door aan de receptie zodat de schoonmakers dit kunnen meenemen in de dagelijkse schoonmaak, dat moet natuurlijk niet zo zijn. De kleedkamers zijn gedateerd wellicht, maar dienen ten alle tijden schoon en hygienisch te zijn. Bedankt voor jouw beoordeling en feedback wij hopen binnen afzienbare tijd met de kleedkamers aan de slag te kunnen gaan. Wij hopen jou in elk geval snel weer te morgen verwelkomen Wijnie. Tot snel weer bij Medico Vision. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Mijn ervaring met slechts 1x per week is zeker postitief. Gerichte en professionele support om eigen doelen te bereiken.

• Faciliteiten

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en aanbeveling. Blij dat u slechts met 1 keer per week ons al als zeker positief ervaart. Ook mooi om te merken dat wij gerichte en professionele support bieden om u te helpen uw sportieve doelen te bereiken. Wij streven in onze beoordelingen toch wel richting de 8,5 of hoger, daarom horen wij graag van u op welke vlakken u nog verbeteringen zou willen zien? Deze verbeterpunten verzamelen wij maandelijks om zo te bekijken hoe wij onze gym en onze service kunnen blijven verbeteren. In elk geval hartelijk dank voor de beoordeling en tot snel weer bij Medico Vision Eric! Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Het einige nadeel dat ik er vind is dat de vrije gewichte sectie is best klein en dat betekent dat als het druk is is er niet zo veel ruim om oefeningen te doen.

• Faciliteiten

Beste M Grunberg, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Het klopt dat de vrije gewichten ruimte nu wat beperkt is. Er is nog een dumbell rack aan de andere kant van de gym en daarnaast kun jij altijd een zaaltrainer vragen voor een vervangende oefening voor dezelfde spiergroep. Zo kun jij altijd de spiergroep trainen die jij wilt. Wel zijn wij bezig om te kijken of wij de vrije gewichtenruimte wat kunnen vergroten door de gym iets anders in te delen. Eerst zijn wij echter bezig met de verbouwing van de ramen zodat wij de temperatuur in zomer en winter beter kunnen regelen voor onze leden. Nog even geduld, maar weet dat wij hier ook over nadenken. In elk geval superbedankt voor de mooie beoordeling M Grunberg en tot snel weer bij Medico Vision! Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Gezellige en rustige sfeer. Goede en schone apparatuur. Uitzicht binnenplaats is geweldig :-)

• Faciliteiten

Beste Dirk, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Fijn dat je onze gym als gezellig en rustig ervaart en dat jij hebt opgemerkt dat wij de zaal schoon houden en over de nieuwste apparatuur beschikken. Wij trachten bij Medico Vision een fijne trainomgeving voor al onze leden te creeren, dit verzorgen wij oa door niet (te) harde muziek af te spelen en onze zaal gedurende de hele dag schoon te houden dankzij onze schoonmakers. Uiteraard is het uitzicht op de atletiekbaan en de Marathon toren van het Olympisch Stadion ook een van onze favoriete punten van Medico Vision. Hartelijk dank nogmaals voor de mooie beoordeling Dirk, wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen voor een workout. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Geen commentaar behalve complimenten !!!

• Faciliteiten

Beste Derk, Wat een fantastische review, wij worden helemaal blij van deze beoordeling! Dit is waarvoor wij al jarenlang werken en ons blijven verbeteren voor onze leden. Wij hopen nog veel meer van dit soort reviews binnen te krijgen de komende tijd. Onder andere zijn wij momenteel bezig met het verbeteren van de isolatie waardoor wij betere beheersing gaan krijgen over de temperatuur in de gym. Daarnaast worden er nieuwe groepslesvormen ontwikkeld. Blijf via Facebook en de Nieuwsbrief op de hoogte van al het laatste nieuws. Nogmaals bedankt voor de fantastische beoordeling. Wij verwelkomen jou graag snel weer bij Medico Vision Derk. Tot dan! Met sportieve groet, - Team Medico Vision

The only thing I would change is to increase a little bit a temperature in the gym as sometime it is really cold.

• Faciliteiten

Dear Przemyslaw, Thank you for your review. As you might have noticed there is some construction going on at Medico Vision at the moment. We are investing in new windows, which will give us the opportunity to have better climate control! We have heard from multiple people that it can be to cold in winter / to warm in summer. These new windows will provide better insulation, so we hope after this implementation we can control the temperature better. We hope you'll write another review after this implementation took place. Thanks for the feedback, we're working on it :)! Best regards, - Team Medico Vision

Olympisch Stadion 23

1076 DE Amsterdam

Over Olympic Gym Amsterdam

Olympic Gym Amsterdam oprichter Joost Hazes is in 1986 een fitnesscentrum gestart vanuit de filosofie dat fitness beter en vooral efficiënter kan! Olympic Gym Amsterdam is groot geworden door (top)sportbegeleiding en revalidatietraining. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek en de analyse van duizenden trainingen met (top)sporters zijn door Joost Hazes hoogwaardige trainingsmethodes ontwikkeld voor fitness en revalidatie. Ervaar deze trainingsmethodes en onze topfaciliteiten in het Olympisch Stadion in Amsterdam Interesse? Ga naar: https://www.olympicgymamsterdam.nl/actie dan neemt een van onze Sportadviseurs zsm contact met jou op.