Redelijk, maar het houdt niet over vanwege onderstaand punt

Ik ben lid vanwege de fietsen met schermen en ik weet dat deze populair zijn, Helaas zijn deze extreem onderhoudsgevoelig en zijn er altijd wel in of meer buiten gebruik. Vraag: zou het uitkunnen om te investeren in een nieuwe generatie van dergelijke fietsen die minder aan uitval lijden?

Beste Dick, Hartelijk dank voor jouw beoordeling. Het klopt helaas dat de fietsen erg onderhoudsgevoelig zijn. Dit komt doordat je met de fietsen echt kan schakelen en het verzet echt veranderd, hierdoor zitten er ontzettend veel bewegende delen in alle fietsen. Dit en het feit dat zij vrij populair zijn wat je terecht aangeeft maakt het dat er veel onderhoud nodig is. Het zijn tevens vrij nieuwe fietsen, de nieuwste lijn van Praxtour (pas 1 jaar oud) het ligt dus meer aan het gebruik en de slijtage dan de leeftijd van de toestellen. Onze excuses voor het ongemak, wij proberen zodra er problemen met de toestellen zijn deze altijd direct zelf of zo snel mogelijk door een Praxtour monteur te laten repareren, helaas kan dit af en toe een paar dagen duren. Wij hopen dat jij toch met veel plezier gebruik blijft maken van de fietsen Dick en wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen in de gym. Met sportieve groet, Dion van Medico Vision

Toegankelijk, vriendelijk, ervaren vloer coachen, alle nodige faciliteiten ter beschikking.

Uw fitness school is mijn echte eerste kennismaking met fitness en groeplessen. Ik geniet positief van uw ervaren trainers. Dank u

Vriendelijke service

Medico Vision is een mooie sportschool en het is heel aangenaam dat het nooit heel erg druk woord, er is altijd genoeg ruimte om zijn oefeningen te kunnen doen. Bovendien zijn de medewerkers heel vriendelijk een hulprijk. Het enige wat ik storend vond was dat ik toen de eerste drie keren naar de sportschool ging mijn persoonlijke schema nog niet kon doen omdat de trainer het nog niet voor mij toegangelijk had gemaakt en het volgens mij vergeten was in de app te zetten. Gelukkig was er altijd een andere trainer die een leuke alternative training met mij deed.

Goeie ervaring, Fijne sportschool

FIJNE SPORTSCHOOL

Hey Dick, Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Blij om te horen dat jij zo tevreden bent met onze sportschool in het Olympisch Stadion. Wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen in de gym. Met sportieve groet, Dion van Medico Vision

Prettige sportplek vlakbij mijn huis met inspirerend uitzicht

Ik ben wel tevreden over de sportschool en de sauna/steam room, maar vaak vindt ik de muziek te luid en mis een beetje de aandacht van de zaal trainers.

Hey Eugenie, Bedankt voor jouw review. Wij zijn blij om te horen dat jij tevreden bent over de sportschool en onze Wellness faciliteiten. De muziek staat wel aan inderdaad, als deze te hard lijkt te staan kun jij dit altijd even aangeven bij de zaaltrainer, welke dit met receptie wat kan verlagen. Wij draaien wel altijd muziek dit omdat het de sportende mensen stimuleert tot meer (en intensievere) beweging. Het is ook mogelijk om (noisecanceling) headphones te dragen tijdens het sporten, daarmee kun jij of luisteren naar muziek naar keuze of het achtergrond geluid laten dempen! Zo heb jij hier nooit meer last van. Jouw opmerking over dat jij de aandacht van de zaaltrainers mist heb ik direct opgenomen met de fitnesscoördinator. Deze gaat ervoor zorgen dat jouw Personal Trainer even contact met jouw opneemt voor een kort voortgangsgesprek om te kijken waar jij tegenaan loopt. Wij hopen dat jij na deze punten te hebben toegelicht jij nog tevredener bent. In ieder geval tot snel weer in de sportschool! Met sportieve groet, Dion van Medico Vision

Geweldige sportschool er is geen betere.

Ik vindt Medico Vision een van de beste sportschool of de beste sportschool die ik tot nu toe ben tegengekomen. Klant vriendelijke gezellige personeel, is altijd schoon, is altijd gezellig. Ik kan altijd bij een personeelslid terecht als ik een vraag hebt of iets moet melden. Meldingen van problemen worden snel opgepakt. Kortom ben hartstikke blij met deze geweldige sportschool en je mag zodra de mogelijkheid er is gebruik maken van het atletiekbaan.

echt een fijne sportieve sfeer

Ik ben nooit dol geweest op sportschool oefeningen; ik sport liever buiten en met een bal. Nu ik toch echt meer aan mijn fitness moest gaan doen dan alleen wat tennissen, koos ik Medico Vision vanwege de locatie. Het bevalt uitstekend; behalve een mooie locatie is de sfeer heel goed, de trainer duidelijk en effectief, en alle faciliteiten en apparaten in zeer goede staat. Er is ook nog airco wat deze zomer wel heel welkom is. ;) Fit worden is leuk geworden!

Beste Elise, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Klinkt voor ons ook herkenbaar, niks is fijner dan buiten sporten, daarom hebben wij ook het Olympisch Stadion tot onze beschikking! Blij om te horen dat onze locatie jou zo goed bevalt, wij proberen ook de sfeer fijn te houden wij zijn dan ook een grote familie! De locatie en apparatuur houden wij supernetjes en wij zijn blij dat de airco optimaal draait, was wel nodig de afgelopen weken ;)! Bedankt nogmaals voor de mooie beoordeling en wij zien jou snel weer bij ons in de gym! Met sportieve groet, Dion van Medico Vision

Fijne plek, vriendelijk en zeer kundig personeel.

Zie boven, ik kom er met veel plezier bijna iedere dag sporten.

Beste Roberto, Hartelijk dank voor jouw fantastische beoordeling! Superblij dat jij hier (bijna) elke dag bij ons komt sporten, ga vooral zo door! Wij horen van de zaaltrainers dat jij erg gemotiveerd bent, veel komt sporten, maar ook dat jij tevreden was over jouw trainingsschema en de begeleiding. Dat horen wij uiteraard erg graag! Nogmaals dank voor de top beoordeling Roberto! Tot snel weer in de gym! - Team Medico Vision

Goed onderhouden, veel aanbod, mooie plek.

Over het algemeen zeer prettige ervaring, op de juiste tijden lekker rustig. Op verkeerde tijden helaas wel andere type leden, luidruchtig en daar kennelijk niet alleen voor het sporten.

Fysiotherapeut had luisterend oor en ging toen aan de slag

Zeer goed en plezierig geholpen

Beste Bert, Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Blij om te horen dat jij door een van onze Fysiotherapeuten goed bent geholpen en daar doe wij uiteraard ons uiterste best voor. Belangrijk is vaak om bij het behandelen van de fysiotherapeut ook ondersteunend te trainen. Vraag daar bij jouw fysio of jouw gekoppelde personal trainer voor een ondersteunend schema om jouw herstel te bespoedigen. Wij hopen jou snel weer te mogen verwelkomen in de gym Bert. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

Ruime keuze aan sportmiddelen en goede begeleiding.

Ik heb kunnen genieten van een goede begeleiding en een ruime keuze aan sportmiddelen om tot mijn doel te komen. Kan het zeker aanbevelen.

Beste Martijn, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Blij dat wij jou goed hebben kunnen begeleiden en dat jij je weg hebt kunnen vinden in de gym! Blijf consequent komen dan kom jij zeker tot jouw sportief doel (en daar voorbij ;) )! Wij hopen jou snel weer in de gym te mogen verwelkomen Martijn! Tot snel! - Team Medico Vision

Geen verbetering en loze beloftes

De nieuwe indeling is echt één grote teleurstelling. Onlogisch. Als je het management er naar vraagt krijg je bot te horen: Het kan niet anders! Het is bloedheet bij de crosstrainers en de beloofde airco werkt niet. (Staat niet aan en totaal geen frisse lucht!) Vandaag waren ze allemaal (4) bezet terwijl er niemand in het nieuwe gedeelte bezig was. Echt heel jammer dit. Aan de recente reviews te lezen, is het blijkbaar toegestaan dat medewerkers ook hun mening hier achter laten. Dit geeft hier een scheef beeld van de waarheid. Bellen in de zaal of geen gebruik van handdoek wordt nog steeds niks aan gedaan.

Beste W, Wat jammer om te horen dat u zo teleurgesteld bent door de uitbreiding van de Faciliteiten. Het nieuwe gedeelte word superveel gebruikt en er zijn ook dagelijkse nieuwe zaallessen die in dit gedeelte gegeven worden, zie hiervoor het rooster bij de receptie en probeer deze eens uit! De Airco zou het gewoon moeten doen, als deze niet aanstaat voor uw gevoel kunt u altijd even een zaaltrainer aanspreken die deze dan aan kan zetten. Er zijn niet slechts 4 crosstrainers (variosteps), er zijn er 8, de andere 4 staan richting zaal 2. Bellen in de zaal of geen gebruik van handdoek hier wordt zeker op gelet door onze zaaltrainers. Om er nog eens extra op uw klacht hierover in te gaan hebben wij dit ook nogmaals bij de Fitnesscoördinator neergelegd. Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent aangezien u veel van de crosstrainers gebruik maakte echter moeten wij met de nieuwste ontwikkelingen mee blijven gaan om ons te blijven onderscheiden. Wij hopen dat u toch een nieuwe weg vindt met het nieuwe stuk in de zaal en weet dus dat er 8 crosstrainers zijn in plaats van de 4 die u aangeeft. U vindt de tweede groep crosstrainers bij zaal 2. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

hele fijne gym met alles aanwezig, goede proffecionele kundige maar vooral ook aardige trainers. lokatie is zoiezo uniek en ik ben heel blij met de vernieuwing...

• Faciliteiten

De nieuwe cardio apparaten zijn echt geweldig vooral de skillmill is een aanrader. Door de variatie in trainings mogelijkheden wordt ik elke training weer uitgedaagd, heerlijk !!

• Faciliteiten

Medico is een plek waar je jezelf heel snel thuis voelt, het is er heel gezellig en de begeleiding in de zaal is ook goed. Verder hebben ze nog genoeg faciliteiten om naast het sporten tot rust te komen. Ik ben zeer tevreden

• Faciliteiten

Mooiste locatie van het land, prima begeleiding door jonge enthousiaste trainers in combinatie met de nieuwste fitness apparaten zorgt er voor dat het hier prettig trainen is.

• Faciliteiten

Ben al 5 jaar lid, goede trainers ze zijn altijd goed behulpzaam en hebben de nodige kennis om advies te geven. Anders dan bij andere sportscholen. De buikspierkwartiertjes zijn ook altijd top! Fijne sfeer in het Olympisch stadion.

• Faciliteiten

Deskundige trainers waardoor je boven je eigen niveau uitstijgt. Absoluut een aanrader, prachtige sportschool met mooie apparatuur.

• Faciliteiten

Top sportschool met veel specialisatie en know-how die blijft investeren in de laatste ontwikkelingen en trends

• Faciliteiten

Top gym in het Olympisch Stadium. Zojuist weer deels vernieuwd en nu nóg een breder aanbod met een HIT Studio gedeelte. Vaak rustig dus ik kan altijd mijn workout in een goed tempo afwerken, nieuwe gedeelte geeft daarnaast mogelijkheden voor snelle intensieve workouts; erg handig in deze drukke tijden! Daarnaast blijft het uitzicht op de sintelbaan van het Olympisch Stadium one-of-a-kind!

2 sterren: slechter dan verwacht

De groepslessen zijn veel te druk en veelal oud materiaal. Hygiëne is beneden peil, mensen lopen met buitenschoenen de zaal in en niemand die er wat van zegt. Airco werkt niet waardoor het bloedheet is tijdens de lessen, mensen gaan bijna van hun stokje. Personeel heel Onverschillig daarover. Krijgt te weinig waar voor je geld

• Faciliteiten

Beste Anoniemin020, Hartelijk dank voor de review en blij dat jij tevreden bent met de begeleiding. Wat jammer dat jij de groepslessen te druk vindt, er is een maximum aantal dat per les verschilt en ervoor moet zorgen dat wel iedereen de groepsles goed technisch kan uitvoeren. Uiteraard proberen wij wel zoveel mogelijk mensen te faciliteren bij elke les, dus op populaire tijdstippen kunnen lessen voller zijn. Het klopt niet dat er veelal oud materiaal is. Bijna al ons materiaal is vernieuwd of is van zulke kwaliteit dat wij er jaren mee doen (zoals de SPINNING fietsen bijvoorbeeld). Hygiene gaat weer extra op gelet worden nu de verbouwing (bijna) klaar is! De zaaltrainers letten hier wel degelijk op en spreken mensen aan. De AIRCO is vernieuwd en werkt naar behoren daarnaast zorgt de nieuwe pui voor betere ventilatie, wat vervelend dat jij dat niet als verbetering ervaart het scheelt namelijk aanzienlijk. Jammer dat jij zo'n negatieve ervaring hebt gehad. Wij nodigen jou graag uit om ons na de verbouwing nog eens een kans te komen geven. Je zult zien dat veel van de punten die jij noemt dan al zijn opgepakt. Met sportieve groet, - Team Medico Vision

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De nieuwe opstelling en het verdwijnen van vele loopbanden en crosstrainers is in 1 woord : waardeloos! Ik was heel erg tevreden tot uit het niets de hele opstelling is veranderd met negatieve uitkomst. Het staat nu allemaal veel te vol en te dicht op elkaar. De sjieke uitstraling is hier mee weg! Daarbij wordt er geen toezicht gehouden op bellen in de zaal en gebruik van handdoeken. Of juist het tegenovergestelde dat 1 persoon met meerdere handdoeken diversen apparaten reserveert. Kortom op basis van de huidige ontwikkelingen kan ik Medico niet meer aanbevelen.

• Faciliteiten

Beste H, Bedankt voor jouw feedback hierdoor kunnen wij onze diensten zo goed mogelijk aanpassen op de wensen van onze klanten. Momenteel zit Medico in het laatste gedeelte van de verbouwing. De opstelling van apparaten zal na de verbouwing nog wijzigen. Tot die periode hopen wij op uw sympathie. Het niet gebruiken van handdoeken of het reserveren van apparaten is niet toegestaan en daar gaat het team Medico Vision haar toezicht op aanscherpen. Wij streven naar een sfeer waarbij iedereen met een prettig gevoel kan sporten. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Met sportieve groet, Team Medico Vision

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik sport sinds enige jaren 3 x per week bij Medico Vision. Tot voor kort een zeer tevreden klant. De huidige verandering van plaatsing van cardio apparaten stemt mij enigszins verdrietig. Ten eerste is staan de apparaten nu zeer dicht op elkaar. Zoals ook al eerder beschreven, vind ik het niet heel prettig dat er mensen achter mij langslopen tijdens het trainen. Wat veel ergerlijker is, is het feit dat nu de meeste cardio apparaten niet (of nauwelijks meer) op Internet zijn aangesloten. Ik gebruik Internet op de apparaten voor het opslaan en bekijken van mijn training schema's, ook is het een welkome afleiding tijdens het trainen zelf. Ik zie niet bepaald een toename in het aantal mensen dat nu gebruik maakt van het nieuwe krachthonk, wel een heleboel mensen die zich net als mijzelf zichtbaar ergeren aan de nieuwe opstelling. Op basis van de huidige indeling beveel ik Medico Vision niet aan bij andere mensen.

• Faciliteiten

Beste Ernst, Bedankt voor jouw beoordeling. Nog niet op alle plekken waar de cardio apparatuur nu staat, is een internet aansluiting. Wij zijn hard bezig om deze zo snel mogelijk goed aangesloten te hebben. Als de verbouwing van de raamkozijnen klaar is, zal er meer ruimte komen tussen de apparaten. Wij hopen op begrip tot de verbouwing voorbij is. Nogmaals bedankt voor jouw feedback en wij hopen dat na de verbouwing jij Medico Vision wel weer kan aanbevelen bij andere mensen. Met sportieve groet, Team Medico Vision

Olympisch Stadion 23 1076 DE Amsterdam

Over Olympic Gym Amsterdam

Olympic Gym Amsterdam oprichter Joost Hazes is in 1986 een fitnesscentrum gestart vanuit de filosofie dat fitness beter en vooral efficiënter kan! Olympic Gym Amsterdam is groot geworden door (top)sportbegeleiding en revalidatietraining. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek en de analyse van duizenden trainingen met (top)sporters zijn door Joost Hazes hoogwaardige trainingsmethodes ontwikkeld voor fitness en revalidatie. Ervaar deze trainingsmethodes en onze topfaciliteiten in het Olympisch Stadion in Amsterdam Interesse? Ga naar: https://www.olympicgymamsterdam.nl/actie dan neemt een van onze Sportadviseurs zsm contact met jou op.