Al bijna 35 jaar, meer dan de helft van mijn leven, fitness ik bij Olympic Gym. Ik ben begonnen toen ze nog in de Sporthallen Zuid zaten. Dat was in 1987. Ze waren net een jaartje oud. Dat ik al zo lang lid ben geeft goed aan hoe tevreden ik ben. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Niks aggressiefs met een opgefokte sfeer van alfamannetjes. Verre van dat Iedereen wordt met respect en gelijkwaardigheid bejegend. Van topsporters tot gewone mensen zoals ik. Er is een grote verscheidenheid aan apparatuur. En de mogelijkheden in groepslessen zijn enorm. Je kunt onder begeleiding trainen of gewoon lekker zelf je gang gaan. Zo nu en dan wordt je gecorrigeerd door trainers als je een apparaat niet effectief genoeg gebruikt. Men is vriendelijk en behulpzaam. En zeer kundig. Kritiekpuntje: ik mis de natte en droge sauna die na de renovatie zijn verdwenen :-)

Mooi opgezette ruimte met goede apparatuur

Mooi opgezette ruimte met goede apparatuur. Positieve sfeer van leuke sportieve mensen

Fantastic gym

Olympic gym has advanced equipment, helpful staff, and is super clean.

Goede lessen, super aardig personeel, inspirerende locatie!

Heerlijke gym!

Fijne sportschool

Deze sportschool heeft een fijne sfeer en is zeer professioneel!

Zeer naar mijn zin

Zeer naar mijn zin

always really good :)

Had a really good PT session with Joost. Always great!

Top !!!

Was even gesopt met al dat tillen van al die zware gewichten, nu weer met veel zin begonnen en kwam "thuis" in een warm bad !! Fijne medewerkers...... Heerlijk trainen in een inspirerende omgeving !!

Sehr gute Ausstattung und ein super Team!

Die Lage in Amsterdam und die Trainingsmöglichkeiten waren für mich ausschlaggebend bei der Wahl des Studios. Ich mache überwiegend Gerätetraining und habe keine vergleichbare Alternative gefunden. Das Trainerteam ist super nett und kompetent.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Prettige sfeer gecombineerd met een professionele begeleiding

Ik sport ondertussen een jaar of 7 bij Olympic Gym (Medico Vision). Ik vind de houding van het personeel en de sfeer in een sportschool belangrijk. Het zijn kleine dingen zoals dat je vriendelijk gedag gezegd wordt en dat je netjes te woord gestaan wordt mocht je vragen hebben en dat doen ze bij bij OG erg goed. Ik voel me als klant gewaardeerd en gezien. De omgeving en apparatuur moet ook in orde zijn. De apparatuur is goed, de omgeving is schoon echter de kleedruimte valt tegen, die heeft echt een upgrade nodig. De tegelvloer is beschadigd, de doucheruimte komt onfris over omdat de tegels al jaren uitslaan met kalkplekken. Er is één wastafel met een klein spiegeltje... Dat kan wel beter. Verder ben ik erg tevreden.

Fijne sportschool

Vriendelijk personeel, schoon en nooit te druk

leuk

het is goed. alleen kleedkamer goed ventileren.

Heel prettig!!

Ik heb goede ervaring in de gym!!! Wordt vriendelijk geholpen indien nodig. Er is genoeg ruimte en genoeg spullen om schoon te maken.

geen klantgerichtheid

ik ben al vele jaren lid en tijdens de corona kreeg ik geen enkele mogelijkheid aangeboden om fit te blijven. kreeg geen emails ook niet toen ik de gym er opmerkzaam op maakte. het enige wat ze me aanboden na 4 maanden was 10 dagen onbetaald doorschuiven van mijn abonnement. toen ik ooit aangaf dat ik vond dat er een mogelijkheid moest bestaan om het abonnement door te schuiven voor mensen zoals wij die soms maanden per jaar in het buitenland zijn kreeg ik een zeer onaangenaam gesprek.

Beste Rosa, Bedankt voor uw feedback. Wij willen graag van de gelegenheid gebruikmaken om het een en ander toe te lichten. Wij hebben al onze leden tijdens de Corona Lockdown via het e-mailadres op de hoogte gehouden dat bij ons in het systeem stond, als dit foutief was had u dit aan kunnen geven dan konden wij dit aanpassen in het systeem. Daarnaast kon u alles teruglezen onder "Corona-updates" op de website. Wij boden tijdens die periode meerdere groepslessen online aan via LIVE-stream, verder dagelijkse workouts van onze fitness trainers om thuis uit te voeren, en kon u via de Olympic Gym Amsterdam app een persoonlijk trainingsschema voor thuis ontvangen van uw Fitnesstrainer om daar mee aan de slag te gaan. Er is ook aangegeven dat wanneer leden voor langere periode naar het buitenland gaan het mogelijk is een werkbevriezing aan te vragen, maar dan moet u wel bewijs hiervan aanleveren voor onze administratie. Dit staat tevens vermeld op onze website en geldt voor alle leden die hiervan gebruik willen maken. Ten alle tijden kon contact worden opgenomen met de afdeling Sportadvies die dagelijks 100en mails en telefoontjes van leden verwerkten gedurende de gehele lockdown. De gegevens hiervoor stonden tevens onder "Corona-updates" weergegeven. Wij vinden het jammer dat u deze ervaring heeft gehad, maar hebben er in onze optiek alles aan gedaan om onze leden toch te blijven voorzien van sportieve mogelijkheden tijdens de lockdown. Met sportieve groet, Olympic Gym Amsterdam

enorm tevreden

Olympic Gym is echt een onwijs fijne gym om in te sporten. De enorm relaxte sfeer, trainers die overal rondlopen en de unieke locatie maakt het een genot om hier te kunnen sporten. Wanneer het wat beter weer is kan je gerust een paar rondjes in het stadion lopen wat toch wel echt uniek is. Het is een schone sportschool met moderne gewichten, apparaten en groepslessen die leuk zijn om te volgen. Kortom, ik blijf hier zeker nog wel een tijdje sporten!

Beste Lars, Wat fijn om te horen dat jij het hier zo naar je zin hebt. Wij proberen er inderdaad voor iedereen voor te zorgen dat dit een fijne trainingsomgeving is en dat het voor iedereen mogelijk is om zijn of haar sportieve doelen te bereiken. Wij hopen zeker dat jij hier nog lang blijft sporten en gaan jou helpen jouw resultaten te bereiken en te behouden. Tot snel weer in de gym Lars! Met sportieve groet, Sebastiaan van Olympic Gym Amsterdam

Top trainers, top locatie!

Top trainers, mooie locatie. Veel toestellen en variatie

Beste Barbra, Hartelijk dank voor jou mooie beoordeling, blij dat jij zo tevreden bent en van onze trainers, locatie en onze variatie aan toestellen geniet. Wij gaan er alles aan doen om jou (en onze andere leden) zo tevreden te houden. Tot snel weer in de gym Barbra! Met sportieve groet, Sebastiaan van Olympic Gym Amsterdam

Alles wat je nodig hebt qua sport vind je daar.

Ik heb geprobeerd een betere te vinden. Het is mij niet gelukt.

Beste Robert, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Erg fijn om te horen dat in jouw zoektocht naar een gym jij geen betere hebt gevonden dan Olympic Gym Amsterdam. Wij gaan er alles aan doen om te zorgen dat jij zo tevreden blijft. Wij zullen jou blijven begeleiden om jouw sportieve doelen te bereiken en vervolgens te behouden. Tot snel weer in de gym Robert! Met sportieve groet, Sebastiaan van Olympic Gym Amsterdam

Veel verbetering nodig

Ik sport hier inmiddels zo'n 3 jaar en ben van mening dat er veel ruimte is voor verbetering, met name rondom de groepslessen. Klimaatbeheersing in de zalen is slecht. Airco functioneert onvoldoende waardoor de lesruimte benauwd is. Dit in combinatie met lessen die (te) druk bezocht zijn maakt bepaalde lesuren onplezierig. Mensen komen te pas en te onpas te laat binnen en hier wordt door de leraren niets van gezegd terwijl dit erg storend is voor mede sporters. Verder wordt er onvoldoende gehandhaafd m.b.t. buitenschoenen-binnenschoenen. Het merendeel van de personen loopt van buiten zo de zalen in. Deels is dit natuurlijk eigen verantwoordelijkheid maar als je regels opstelt die dit verbieden moet je mijn inziens ook handhaven. Daarbij lig je vervolgens op je matje grondoefeningen te doen en ligt er overal zand en viezigheid om je heen.

Beste Saskia, Wat jammer om te horen dat jij deze ervaring hebt gehad. De airco is inmiddels vernieuwd en werkt naar behoren, het kan zijn dat de trainer deze niet benut heeft, maar daar kun je naar vragen. Wij houden constant de drukte van lesuren in de gaten en deze kunnen niet hoger zijn dan het maximale aantal wat (veilig) voor dat desbetreffende uur geldt. Dat sommige lessen drukker zijn dan andere kunnen wij niet uit de weg gaan en hoort erbij. Deelnemers aan lessen dienen wel degelijk op tijd te komen en wij hebben de trainers geïnstrueerd hier even extra goed op te letten. Zij zullen tevens even extra letten op het dragen van binnenschoenen, dit is inderdaad ook ons protocol om zo optimale hygiëne te bewerkstelligen. Wij hopen dat jouw ervaring verbeterd de komende tijd, wij gaan er alles aan doen in ieder geval. Onze excuses voor het ongemak. Met sportieve groet, Sebastiaan Olympic Gym Amsterdam

Perfectie, alles wat je verwacht van een sportschool

Train al een paar jaar in deze sportschool, en het is de beste beslissing die ik ooit genomen heb. Dick Dekker. Golf Professional

Beste Dick, Hartelijk dank voor mooie beoordeling. Blij om te horen dat jij na meerdere jaren bij ons nog steeds zo tevreden bent en het zelfs jouw beste beslissing ooit noemt, wij voelen ons gevleid. Wij gaan er natuurlijk alles aan doen om jou zo tevreden te houden en te zorgen dat wij jouw fit houden voor jouw Golf carrière. Tot snel weer in de gym Dick! Met sportieve groet, Sebastiaan van Olympic Gym Amsterdam

Fantastische gym met inspirerend uitzicht

Prachtige gym gelegen in het Olympisch Stadion. Enorme hoeveelheid cardio en krachtapparatuur, twee grote groepslessen zalen EN gratis kinderopvang voor leden! Wat wil je nog meer?

Beste Sebas, Hartelijk dank voor jouw fantastische beoordeling! Wij genieten ook nog dagelijks van ons prachtige uitzicht. Verder zijn wij erg blij met de nieuwste Artis lijn van Technogym en al onze krachtapparatuur. Met de dames van de kinderopvang zijn wij ook intens gelukkig, je wilt natuurlijk gewoon ongestoord kunnen sporten, ook als je een kleine hebt! Wij hebben trouwens een geheel vernieuwd activiteitenrooster met nieuwe smallgroup HIIT workouts onder begeleiding van een trainer in de fitnesszaal , probeer deze eens uit wellicht is het wat voor jou! Nogmaals bedankt voor de top beoordeling. Met sportieve groet, Dion van Medico Vision

Ik ben zo blij dat ik medico vision gevonden heb!

Fijne plek om te trainen, leuke mensen en goede aandacht van trainer. En ook nog eens super blij met sauna en heerlijke gezonde smoothies die er gekocht kunnen worden.

Beste Machteld, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Wat fijn om te horen dat jij zo blij bent dat jij ons hebt gevonden, wij zijn daar ook erg blij om! Ook leuk dat jij het een fijne plek vindt, met leuke mensen en goede aandacht krijgt van jouw trainer. En uiteraard is er niks fijners na het sporten even de Sauna in te duiken en daarna een gezonde smoothie bij de brasserie te halen. Nogmaals hartelijk dank voor de mooie beoordeling en tot snel weer in de gym Machteld! Met sportieve groet, Dion van Medico Vision

Super goed georganiseerd

Veel mogenlijkheden en vriendelijke en competent personeel

Beste Dirkje, Hartelijk dank voor jouw prachtige beoordeling. Daar gaat ons hartje sneller van kloppen. Wij zijn superblij om te horen dat jij zo tevreden bent met alle mogelijkheden en dat jij blij bent met de service van ons personeel. Wij hopen jou snel weer in de gym te mogen verwelkomen Dirkje. Met sportieve groet, Dion van Medico Vision

Thuis komen .

goede sfeer , gevarieerde sporters ( prettig ) oud , jong . . personeel is vriendelijk en behulpzaam. Sportzaal en kleedkamers zijn schoon.

Beste Tom, Hartelijk dank voor jouw reactie! Fijn om te horen dat de sfeer jou goed bevalt en terecht bemerkt dat wij sporters hebben van jong tot oud, dat klopt ook want iedereen is welkom en kan bij ons zijn of haar sportieve doel bereiken. Ook fijn om te horen dat jij ons personeel als vriendelijk en behulpzaam vindt en tenslotte dat jij onze faciliteiten schoon vindt. Daar doen wij dagelijks onze uiterste best voor om alles netjes en schoon te houden. Wij vroegen ons af of jij nog verbeterpunten voor ons had gezien de 7 die jij ons hebt gegeven. Wij streven namelijk naar 8,5 en hoger en anders hebben wij nog wat te verbeteren dus wij horen het graag als jij nog suggesties of verbeterpunten voor ons hebt. Nogmaals dank en wij verwelkomen jou weer graag in de gym Tom! Met sportieve groet, Dion van Medico Vision

Mijn ervaring met de instructeurs en begeleiding ruimte etc vind ik goed. Waar ik echt bezwaar wil maken is het feit dat de instructeur van body shape op zondagochtend structureel te laat stopt. Dit is al vele malen aangegeven. Freed of andere invallers komen vaak in de knel met hun eigen programma en er wordt maar niks aangedaan. Dit vind ik echt heel slecht. Of het nu aan de balie of aan Daniel gemeld wordt en het blijft zoals het is en ik merk dat dit mijn beeld van medico wel beïnvloed. Ditzelfde is met de airco in de zaal. De ramen mogen niet open onder het mom van dat het veel koude lucht verdwijnt. Dit is natuurlijk een financiële kwestie, dit blijft ook maar een terug komend punt. Zou fijn zijn als er een sterkere airco in de zaal zou komen

Beste Chellie, Hartelijk dank voor jouw review. Wat goed om te horen dat jij zo blij bent met onze instructeurs en de begeleiding in de fitnesszaal. Vervelend om te horen dat jouw ervaring met jouw groepslessen door het langer doorgaan van de trainer ervoor niet optimaal is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling aangezien het klopt wat jij zegt de andere trainer natuurlijk ook zijn lesstof moet kunnen geven. Ik heb dit persoonlijk nogmaals bij de groepslescoördinator neergelegd welke dit (nogmaals) aan gaat geven bij de desbetreffende groepslesinstructeur, dit zou vervolgens niet meer plaats mogen vinden. De airco is vorig jaar vernieuwd en deze werkt uitstekend. Waar het soms misgaat is dat de groepslesinstructeur vergeet deze aan te zetten voor het starten van de les. Ook dit is meerdere malen aangegeven, maar zoals bij veel verandering kost dat soms even tijd. De groepsles coordinator heeft hier wederom aandacht aan besteed naar de instructeurs toe en hopelijk verloopt ook dit voortaan soepeler. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat jij voortaan met nog meer plezier bij ons komt sporten als alles beter verloopt. Bedankt in ieder geval voor de feedback en de review. Met sportieve groet, Dion van Medico Vision

Over Olympic Gym Amsterdam

Olympic Gym Amsterdam oprichter Joost Hazes is in 1986 een fitnesscentrum gestart vanuit de filosofie dat fitness beter en vooral efficiënter kan! Olympic Gym Amsterdam is groot geworden door (top)sportbegeleiding en revalidatietraining. Aan de hand van wetenschappelijk onderzoek en de analyse van duizenden trainingen met (top)sporters zijn door Joost Hazes hoogwaardige trainingsmethodes ontwikkeld voor fitness en revalidatie. Ervaar deze trainingsmethodes en onze topfaciliteiten in het Olympisch Stadion in Amsterdam Interesse? Ga naar: https://www.olympicgymamsterdam.nl/actie dan neemt een van onze Sportadviseurs zsm contact met jou op.