heel goed

Het was heel fijn om op zo'n laagdrempelige manier een vraag op notarieel gebied te kunnen stellen en daar zo snel al antwoord op te krijgen. Heel erg bedankt!

• Ervaring met: Vraag de notaris

Erg tevreden

Ik vind het fijn dat ik niet voor "alles" naar de notaris hoef, maar zelf ook, met hulp van de DoeHetZelf notaris, zaken kan regelen.

• Communicatie N.v.t.
  • Ervaring met: Schenkservice

Beste Irene, dank je. Wij proberen de juridische zaken eenvoudig en makkelijker te maken. Altijd blij om te horen als dat gelukt is. Team DoeHetZelfNotaris.nl

teleurstellend, er wordt teveel beloofd.

Ik zocht notariele ondersteuning bij het kopen van een garagebox, en was aangenaam verrast toen ik zag dat dat een aparte kategorie was, en dat dat 39€ koste. Dus ik enthousiast aan de slag. Spoedig bleek dat dat alleen een koopovereenkomst oplevert, die ik zelf al had gemaakt op basis van een standaard modelcontract dat de NVM hanteert, dat is gratis. Wel wordt hier en daar met informatie over dit onderwerp gestrooid, maar die is zo algemeen, die vind je elders ook gemakkelijk. Van enige notariele ondersteuning is feitelijk geen sprake, en dat stelde me teleur.

• Ervaring met: Wonen

Heel jammer dat je teleurgesteld bent. Op de site staat echt heel erg duidelijk dat wij niet het transport regelen voor die prijs. Er is ook duidelijk dat het gaat om twee verschillende juridische handelingen: de koop en de levering. Wij maken online een koopcontract, daar zou je anders een makelaar voor nodig hebben of nog duurder een notaris. Qua ondersteuning kun je op ieder moment contact met ons zoeken. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken

Snelle en complete reactie

Prima reactie

• Ervaring met: Overige vragen

Deskundig en snel advies.

Vlotte, duidelijke reactie

Op een rustige, empathische manier werd er gereageerd op mijn vraag. Prettig!

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Snel, maar niet bevredigend advies op mijn vragen.

Antwoord op mijn vraag 3: “De zoon in het buitenland kan niet aanvaarden, maar persoonlijk vind ik dat gelet op zijn belang dat wel online zou kunnen. Maar dat is niet helemaal aan mij. Dat zou de notaris ook zo moeten zien. De zoon neemt verder geen verplichting op zich, anders dan het aanvaarden van de schenking. Dus dat zou ook moeten kunnen via Skype of Teams.” Het gaat niet om wat U persoonlijk vindt of dat de notaris dat ook zo zou moeten zien, maar om een helder antwoord op een m.i. duidelijke vraag. Nu is het voor mij nog steeds onduidelijk of ik een schenking op papier kan doen aan de echtgenotes/partners van mijn beide zonen en aan mijn zoon in het buitenland. M.a.w. het antwoord is niet bevredigend.

• Ervaring met: Schenkservice

Ik heb er nog niets mee gedaan. Ga over 3 dagen met vakantie en druk.

Helaas nog niets.

Zeer matig

Mijn aanvraag voor een doorhaling hypotheek is nog steeds niet afgewikkeld. Een rappel wordt beantwoord dat ik na drie dagen antwoord krijg. Ben nu een maand bezig en de zaak had al lang afgehandeld moeten zijn.

• Ervaring met: Wonen

Vervelend om te lezen dat de opdracht nog niet is afgerond. Deze opdracht wordt uitgevoerd door Notariële Diensten. Zij kunnen u informeren over de status van uw aanvraag. Team DoeHetZelfNotaris

Probleem voor mij opgelost door duidelijke verwooding

Snel reactie en antwoord

• Ervaring met: N.v.t.

In eerste instantie geen volledige verklaring van erfrecht ontvangen. Het via machtiging verkopen van onroerende zaken staat niet of slecht aangegeven bij de aanvraag. Uiteindelijk is dit, weliswaar tegen meerprijs, opgelost

snelle reactie

Mijn vraag werd zeer snel beantwoord. Helaas was uw antwoord niet waarop ik hoopte.

• Ervaring met: Testament

Bedankt voor de beoordeling. Mocht je nog een vervolgvraag hebben, of was ons antwoord niet geheel duidelijk, dan kun je ons altijd nog een mail met een vervolgvraag stellen. Team DoeHetZelfNotaris

Snel antwoord op voorgelegde vraag

Voldoende duidelijke reactie gekregen op een vraag waarover twijfel ontstaan was door toedoen van anderen

• Ervaring met: Testament

professionele en zeer adequate hulp! en snel!

De doelstelling die jullie hebben aangepast vind ik nog meer kloppen bij ons project. Geformuleerd in eenvoudig Nederlands. Jullie service en advies is een enorme hulp voor leken zoals ik. Dus heel veel dank en ik zal jullie zeker aanbevelen. vrienden groet Enrico Bartens

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn dat wij jou hebben kunnen helpen met het formuleren van de doelstelling. Succes met jouw stichting. Team DoeHetZelfNotaris

Snelle oplossing gevonden voor regelen erfenis

Snel en duidelijk formulieren ingevuld voor erfenisregeling

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Wij doen ons best om het zo eenvoudig mogelijk te maken. Team DoeHetZelfNotaris

Zeer professioneel !!!!

Zeer adequate en professionele afhandeling.

Dank voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Prima, snelle en duidelijke reactie

Prettig en snel kunnen werken en regelen.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de goede beoordeling, daar zijn wij blij mee! Team DoeHetZelfNotaris

Fantastisch en snel advies

Bij het oprichten van een stichting ivm een muziekfestijn in ons dorp heb ik juridisch advies gevraagd mbt de formulering van de doelstelling. Ik kreeg de dag daarna een uitstekend advies, dat direct is toegepast op onze concept-akte.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat we hebben kunnen helpen bij het beoordelen van de doelstelling! Team DoeHetZelfNotaris

Vriendelijk, snel en adequaat.

De vraag betrof een advies omtrent het doorhalen van een hypotheek bij familie.

Professioneel, snel, informatief

Ik kreeg snelle feedback, ook vandaag per chat. Morgen zal ik de feedback toepassen en hoop ik snel een notarisakte te kunnen krijgen. Fijn ook om uitleg te krijgen over deze materie.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de goede beoordeling. Mocht je verder nog vragen hebben, dan zijn wij bereikbaar per telefoon, mail of chat. Team DoeHetZelfNotaris

Makkelijk en snel

Het ging lekker snel alles was duidelijk bij het maken van een testament en voor een afspraak maken bij een notaris gaat soepel en snel.

Nog even afwachten.

Omdat er nog geen resultaat is, is de ervaring moeilijk te beschrijven. Wij vinden het wel vreemd dat we vooraf de bankgegevens moeten vermelden.

• Ervaring met: N.v.t.

Voor een royementsaanvraag is het van belang om bepaalde gegevens van de hypotheek door te geven, anders kunnen wij niet aan de slag. Bij twijfel kun je ons altijd telefonisch, per mail of chat bereiken. Dan helpen wij jou graag verder. Team DoeHetZelfNotaris

Tevreden

Tot zo ver tevreden , ik heb het opgeslagen maar no niet afgerond

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

prima, zowel telefonisch als digitaal

snelle reacties, fijne gesprekken en snel alles geregeld

Archangelkade 17 1013 BE Amsterdam

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.