vlug antwoord en communicatie

Ik heb geen overzicht over het proces als ik ergens nog geen antwoord heb. Dat is een nadeel.

• Ervaring met: N.v.t.

Bedankt voor de beoordeling. Op de website staat het proces uitgelegd. Voor vragen over het proces kun je altijd contact met ons opnemen. Dan kunnen wij jou verder helpen. Team DoeHetZelfNotaris

Snelle reactie

Binnen notime professioneel antwoord op mijn vraag.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de goede beoordeling! Daar zijn wij blij mee. Team DoeHetZelfNotaris

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Vlotte manier om verschillende offertes te vergelijken.

Geen nadere toelichting

• Ervaring met: Overige vragen

Snel antwoord op gestelde vragen

Na de indiening van mijn vragen kreeg ik één dag later al antwoord. To the point en duidelijk via de mail gecommuniceerd.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Wij doen ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen met vragen. Bedankt voor de beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Vlot antwoord en duidelijk.

Prima.

Overzichtelijk en klantgericht

Precies wat ik zocht om snel antwoord te vinden op vragen en goede uitleg. Overzichtelijke stappen met duidelijke uitleg, kortom ik ben heel tevreden.

Bedankt! Wij zijn ook tevreden met een tevreden klant :) Team DoeHetZelfNotaris

Erg tevreden

Duidelijke antwoorden op mijn vragen; Vriendelijke behandeling. Gemakkelijk dat je alles vanuit huis kunt regelen. Goedkoper dan een niet-online advocaat.

• Ervaring met: Nabestaandenservice

Fijn dat wij jou zo goed hebben kunnen helpen, bedankt voor de beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

tot nu toe alles zoals verwacht

goede en duidelijke communicatie. Het komen tot een totaal ingevuld formulier is duidelijk omschreven . opsturen naar een notaris naar keuze is ook eenvoudig. verder contact loopt dan via notaris.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Bedankt voor de goede beoordeling. Wij doen ons best om alles zo duidelijk mogelijk op de site te zetten. Team DoeHetZelfNotaris

Uitermate handige website voor dit soort dingen.

Was niet echt verplicht, maar toch fijn om een soort document te hebben.

Bedankt voor de goede beoordeling! Team DoeHetZelfNotaris

Supersnel!

Binnen een week werd de verklaring van erfrecht al geleverd.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn dat wij jou zo snel hebben kunnen helpen met een verklaring van erfrecht. Team DoeHetZelfNotaris

Ik heb de informatie gevonden die ik nodig had.

Ik was op zoek naar informatie over de benadering van een weigerachtige erfgenaam. De tekst in de toegezonden modelbrief was niet geheel van toepassing, de tekst op de website was een goede aanvulling daarop. Uit beide bronnen heb ik tekst gehaald en gecombineerd tot een brief. De modelbrief vond ik matig geredigeerd, daar valt nog wel wat aan te verbeteren. Ook ben ik niet enthousiast over het gebruik van “je” en “jij” in een officieel schrijven.

• Ervaring met: Afhandelen erfenis

Ik ben vast gelopen, maar na telefoontje was dat snel opgelost

De indeling van bestuursfuncties wordt niet geaccepteerd. Wij hebben 2 bestuursleden voorzitter en penningmeester. Ik stel voor dit in de toelichting te vermelden.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Voor dit soort gevallen kunt u het best bellen of een mail sturen. Dan kunnen wij direct helpen. Het is namelijk eenvoudig op te lossen: als je 2 bestuurders hebt, moet je de functie van secretaris en penningsmeester combineren. Dan kun je wel alle functies verdelen en verder met de aanvraag. Team DoeHetZelfNotaris

Helder antwoord

Ik had aangeven mijn doelstelling voor de statuten te laten controleren. Hierop snel feedback gekregen die we zeker gaan gebruiken.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Goede informatie en beste prijs

Bij het zoeken naar een oplossing voor levenstestament en langstlevende testament, kwam ik op deze website. Het voordeel van zelf op onderzoek uitgaan is dat je je bewust wordt van de opties en overwegingen in normale mensentaal. Ook krijg je door je te voren te laten informeren meer tijd om met elkaar en je kinderen te praten over de consequenties van opties, veel meer dan tijdens een notaris gesprek. Voor mij betekent dit dat ik de keuze maak voor on line akten.

• Ervaring met: Vraag de notaris

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat wij jou hebben kunnen helpen met het opstellen van de akten. Wij doen ons best om alles zo duidelijk mogelijk op de site te zetten, zodat het voor iedereen te begrijpen is. Team DoeHetZelfNotaris

Fantastische service

Duidelijke antwoorden op al mijn vragen over een testament

• Ervaring met: Testament

Super snelle reactie terug

Er was even verwarring omtrent het antwoord omdat er nog veel informatie onder stond maar een tweede keer lezen bleek eigenlijk het antwoord helemaal bovenaan te staan. En daarmee was het gelijk helemaal duidelijk.

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

De kern van het antwoord staat altijd aan het begin inderdaad. Vaak proberen we mensen dan ook nog wat algemene informatie mee te geven. Wel jammer als door die compleetheid nou juist de duidelijkheid verloren gaat. We zullen er zeker eens naar kijken. Vriendelijke groet, Team DoeHetZelfNotaris.nl

Prima!

Ervaring is prima, alleen zijn ze moeilijk telefonisch bereikbaar. Ik kreeg geen contact en kon ook geen voicemail inspreken, zodat ik ze maar via email heb benaderd,

• Ervaring met: Schenkservice

Helaas waren we de afgelopen tijd wat lastiger bereikbaar via de telefoon. Voicemail werkt niet, dan moeten we die allemaal afluisteren en op reageren. Heb je gewoon een openbaar nummer dan bellen we meestal alle gemiste telefoontjes gewoon terug. Op mail kunnen we veel makkelijker reageren. Dan kunnen we ook nog eens iets uitzoeken voor we antwoord geven. Vriendelijke groet, Team DoeHetZelfNotaris.nl

To the point

Redelijk snel antwoord op mijn vragen, accuraat, vriendelijk en de eerste contacten zijn gratis: een verademing!

• Ervaring met: Vereniging / Stichting

Nou dat klinkt erg positief. Dank je daarvoor. Wij geven gratis advies op alle vragen, tenzij het heel lastig wordt, of als er een conflict is. Op deze manier maken wij het recht iets toegankelijker. Vriendelijke groet, Team DoeHetZelfNotaris.nl

heel goed

Het was heel fijn om op zo'n laagdrempelige manier een vraag op notarieel gebied te kunnen stellen en daar zo snel al antwoord op te krijgen. Heel erg bedankt!

• Ervaring met: Vraag de notaris

Erg tevreden

Ik vind het fijn dat ik niet voor "alles" naar de notaris hoef, maar zelf ook, met hulp van de DoeHetZelf notaris, zaken kan regelen.

• Ervaring met: Schenkservice

Beste Irene, dank je. Wij proberen de juridische zaken eenvoudig en makkelijker te maken. Altijd blij om te horen als dat gelukt is. Team DoeHetZelfNotaris.nl

teleurstellend, er wordt teveel beloofd.

Ik zocht notariele ondersteuning bij het kopen van een garagebox, en was aangenaam verrast toen ik zag dat dat een aparte kategorie was, en dat dat 39€ koste. Dus ik enthousiast aan de slag. Spoedig bleek dat dat alleen een koopovereenkomst oplevert, die ik zelf al had gemaakt op basis van een standaard modelcontract dat de NVM hanteert, dat is gratis. Wel wordt hier en daar met informatie over dit onderwerp gestrooid, maar die is zo algemeen, die vind je elders ook gemakkelijk. Van enige notariele ondersteuning is feitelijk geen sprake, en dat stelde me teleur.

• Ervaring met: Wonen

Heel jammer dat je teleurgesteld bent. Op de site staat echt heel erg duidelijk dat wij niet het transport regelen voor die prijs. Er is ook duidelijk dat het gaat om twee verschillende juridische handelingen: de koop en de levering. Wij maken online een koopcontract, daar zou je anders een makelaar voor nodig hebben of nog duurder een notaris. Qua ondersteuning kun je op ieder moment contact met ons zoeken. Met vriendelijke groet, mr. Pablo van Klinken

Snelle en complete reactie

Prima reactie

• Ervaring met: Overige vragen

Deskundig en snel advies.

Vlotte, duidelijke reactie

Op een rustige, empathische manier werd er gereageerd op mijn vraag. Prettig!

Over DoeHetZelfNotaris

DoeHetZelfNotaris wil het recht toegankelijk maken. De drempel om een notaris te bezoeken kan lager. Dat kan door lagere prijzen en eenvoudiger taalgebruik. Door online ondersteuning helpen wij mensen in hun eigen tempo om aktes voor te bereiden. Dat maakt het veel makkelijker en goedkoper. Bovendien helpen wij iedereen die een vraag heeft over notariële zaken.