We zijn super tevreden

Goed advies gehad bij ons thuis, toch niet naast de deur. Afspraak werd prima nagekomen en wij hebben weer een prachtige vloer gekregen.

Heel blij met onze vloer die is getransformeerd van een ouderwetse gelige vloer naar een moderne lichte vloer! Jan de Bree heeft keurig gewerkt, nauwelijks stof en netjes afgewerkt. Toen we de kleur die we hadden uitgezocht toch niet mooi vonden na een proefje op de vloer reageerde hij heel relaxed en adviseerde ons heel goed naar een andere kleur. Het betekende wel dat hij de kleur opnieuw moest bestellen en zijn planning moest veranderen. Maar hij deed dit fluitend. Zeer sympathiek, maar vooral vakkundig. Wij zijn blij en bevelen hem van harte aan! Arnold en Ieke Houwer uit Nieuwegein

Prachtige vloer geleverd voor een super prijs.

• Ervaring met: Parketvloeren

Wederom een prima ervaring met JB Vloeren! Twee jaar geleden hebben wij onze vloer laten schuren en oliën door JB Vloeren. Afgelopen najaar de vloer in de uitbouw laten leggen en oliën. Deskundige eigenaar die weet waar hij het over heeft en flexibel is. Een warme aanbeveling dus!

• Ervaring met: Parketvloeren

Vriendelijke man, goed contact, goede service en uiteraard een prachtige vloer!

• Ervaring met: Parketvloeren

Wij hebben door Jan onze houten vloer die al ruim 20 jaar ligt, op laten knappen. Als nieuw nu. Chapeau. En we kregen goed advies over de kleur. Kortom wij zouden Jan altijd aanraden

• Ervaring met: Parketvloeren

rustig duidelijk advies. aardige man. genoeg keuzes uit kleuren. uiteind3lijk resultaat...geweldig! erg tevreden!

• Ervaring met: Parketvloeren

bijzonder goed geadviseerd en een fantastisch resultaat. Onze eikenhouten parketvloer was na 18 jaar ernstig vergeeld en is nu weer als nieuw met een aangepaste kleur. Jan en Rick stralen rust uit en het resultaat is boven verwachting. Super! Bedankt Jan en Rick

• Ervaring met: Parketvloeren

Vriendelijke deskundige man die nauwkeurig werkt samen met z’n zoon, luistert goed naar je wensen.

• Ervaring met: Parketvloeren|MDF Plinten

Wij zijn zeer tevreden over ( onze 30 jaar oude vergeelde) parketvloer die boven onze verwachting is geschuurd en behandeld door JB vloeren. Jan heeft geluisterd naar hoe wij de vloer gebruiken en wat wij voor ogen hadden.wij wilden de vloer zo natuurlijk mogelijk. Dit heeft Jan gerealiseerd,de vloer is prachtig geworden dit hadden we gehoopt maar niet verwacht. Ook was Jan op het afgesproken tijdstip aanwezig (zelfs voor 7 uur) Jan is een echte vakman die weet wat hij doet. Onze vloer is op 1 dag geschuurdd en behandeld en de volgende ochtend nog geschuurd en de laatste laag aangebracht . Nauwelijks tot geen stof en keurig gewerkt. Wij raden JB vloeren in Ede zeer zeker aan. Hartelijk dank Jan voor je advies en meedenken !!!

• Ervaring met: Parketvloeren

Hoe maak je een tientallen jaren oude parketvloer met versleten vernislaag weer als nieuw? JB Vloeren verstaat die kunst. In een ochtend wordt de vernislaag afgeschuurd en het parket in de olie gezet. Resultaat: een als nieuwe eikenhouten vloer i.p.v. goedkoop aandoend laminaat. 35 m2 voor 625 duiten incl. reinigingsmiddel. Dat is geen slechte deal.

• Ervaring met: Parketvloeren

Uitstekende ervaring met Jan. De communicatie vooraf verliep niet heel soepel, dit kan duidelijker. Jan is een absolute vakman en denkt goed met je mee. Een aardige man die in is voor een praatje. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. De parketvloer is echt ontzettend mooi geworden. Jan, bedankt!

• Ervaring met: Parketvloeren

Bij JB vloeren krijg je eerlijk advies en prachtige kwaliteit werk. Onze vloer is heel mooi geworden.

• Ervaring met: Parketvloeren

Gevraagd voor opknappen eikenhouten vloer. Helder advies en top gedaan. Ook nog advies gekregen voor de houten vloer in de slaapkamer.

• Ervaring met: Parketvloeren

Jan de Bree denkt mee met de klant, is geduldig en hij verstaat zijn vak uitstekend. De communicatie verloopt het best via sms berichten.

• Ervaring met: Parketvloeren|MDF Plinten

Ik heb een houten vloer en raamdecoratie gekocht. Perfect gelegd en gemonteerd. alles volgens afspraak. Zeer aan te bevelen.

• Ervaring met: Parketvloeren|Raamdecoratie

Jan is een echte vakman. Altijd keurig op tijd en alles volgens de afspraak. Een aanrader!

• Ervaring met: Parketvloeren

Onze verouderde vloer ziet er weer geweldig uit. Helemaal van deze tijd . Bedankt voor je advies is geweldig uitgepakt.

• Ervaring met: Parketvloeren

Erg tevreden! Heel blij met de vloer!

• Ervaring met: Parketvloeren

onze vloer ziet er weer super uit, en een prachtige kleur

Monnetsingel 1 6716 RA Ede

0318-640 466