• Ich war in Camp: Abnehmcamp Mehrere Wochen

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Es war eine super tolle Erfahrung, die mich meinem Ziel näher gebracht hat und für mich sehr bereichernd war. Die Gemeinschaft die sich dort gebildet hat war super und man wurde von allen Seiten unterstützt. Ich würde jederzeit ein weiteres Camp buchen!

3 Sterne: fein, eine vernünftige Erfahrung

Das Preis/Leistung Verhältnis war sehr schlecht. Das sind 3-4* Sterne Preise bei einer Jugendherbergsqualität. Trainer waren alle Studenten, schlechte Ausstattung, noch schlechtere Organisation

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Ich war in Camp: Abnehmcamp Eine Woche

Wir bedauern es sehr, dass diese schlechte Bewertung über unser Abnehmcamp in Den Ham neben den vielen anderen sehr zufriedenen Bewertungen von begeisterten Bootcampern steht. Wir haben uns an Jörg gewandt, um zu verstehen, was genau seine Erwartungen an dieses Bootcamp in Den Ham sind und bieten ihm unsere Antwort an. Für diejenigen, die diese Rezension lesen und erwägen, in unser Camp zu kommen, möchten wir erklären, dass das Den Ham Bootcamp (es findet dort im Mai und Oktober 2018 statt) in einer einfachen Unterkunft zu einem fairen und reduzierten Preis ab 494 € pro Woche inklusive Übernachtung angeboten wird. Im diesem Preis sind folgende Leistungen enthalten: *Essen und Trinken * 4 bis 5 Sporteinheiten pro Tag, die von zertifizierten Junior - und Senior - Sportlehrern durchgeführt werden, die sich stets weiter bilden und erfahren sind * Coaching durch unsere serviceorientierten Camp Managerin. In Bezug auf die Sportgeräte und Installationen besteht unsere Philosophie darin, Sport zu betreiben und zu trainieren, indem wir uns auf Ganzkörpertraining durch Eigengewicht konzentrieren und das mit verschiedenem unterstützendem Sportequipment wie Kettlebells, Yogamatten, Boxhandschuhe usw. Wir glauben nicht, dass traditionelle Fitnessgeräte den Körper bestmöglich trainieren. Unser Fokus liegt auf der Einführung verschiedener Sportarten und der Anpassung des Sportlevels und des Trainings an das Fitnesslevel jeder Person in diesem Bootcamp-Paket. Alle Bilder und Beschreibungen auf der Website stellen den Service dar, den wir anbieten und das Ganze passiert in einer glücklichen, gesunden und für Sport geeigneten Umgebung. Außerdem findet das Abnehmcamp im Juli und August 2018 in Zuidwolde an einem qualitativ hochwertigeren Ort statt.

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

• Ich war in Camp: Abnehmcamp Eine Woche

Alles is super geregeld: eten, drinken staat vaak gelijk klaar als we terug kwamen van het sporten. De trainingen zijn goed : per dag zit er wel minimaal een training bij die heel slopend is. Het enige min puntje vond ik dat er veel Duitsers waren, met gevolg dat je al snel een splitsing in de groep had: Nederlands en Duits.

• Ik heb ervaring met: Weekend Bootcamp

Je wordt er als een echt geweldig verzorgt. Je kan op je eigen tempo en nivo mee sporten ook als je niet met alles kan meedoen. De mede bootcampers steunen je ook. De massage is ook geweldig. Het is echt een aanrader om er te werken aan je gezonde levensstijl. Het eten maken ze van verse ingrediënten en ze geven je tips hoe je de recepten kan verwerken tot iets lekkers en gezonds. Tot volgend jaar.

• Ik heb ervaring met: Meerweken Bootcamp

Voor de 4de keer een weekje bootclub. vroeg opstaan, veel sporten, harde trainingen het went allemaal zo snel. De heerlijke tussendoortjes en het lekker eten doen de zweetdruppeltjes snel vergeten. Jong, oud, dik, dun, sportief of niet, het maakt allemaall niet uit.. Allemaal hebben we hetzelfde doel "het beste uit jezelf halen" met als resultaat op het einde van de week enkele kilo's minder op de weeschaal. Tot volgend jaar! het

• Ik heb ervaring met: Basic Bootcamp

De bedden zijn wel erg slecht, dus een goede nachtrust krijg je niet en de fietszadels waren niet in orde. Voor de rest alles alles helemaal tiptop geregeld.

• Ik heb ervaring met: Basic Bootcamp

Fantastische week gehad, met mooie resultaten. Enkel als je niet veel meer moet afvallen is 1200kcal per dag te weinig om te eten. Dit best aanpassen per persoon.

• Ik heb ervaring met: Basic Bootcamp

Het personeel is zeer vriendelijk! Ze helpen je overal bij. En als het een keer niet gaat kun je altijd bij hun terecht! De bootcamp is zeker een aanrader.

4 Sterne: guter Service, gut behandelt

Supertoll! Ich komme gern wieder!

• Ich war in Camp: Abnehmcamp Eine Woche

Eten was lekker. Sport lessen leuk. Allemaal gelijk gestemden. Geen afleiding van werk of thuis. Gewoon even focussen op voeding en beweging.

• Ik heb ervaring met: Meerweken Bootcamp

Ik ben al meerdere keren te gast geweest bij de Bootclub, ik raad het iedereen aan. Voor mij is het ieder jaar een reset om goed voor mijzelf te blijven zorgen! Ik probeer dan ook ieder jaar terug te gaan voor onderhoud. Geweldige begeleiding heerlijk eten en nergens voor hoeven te zorgen als alleen jezelf. Gr Monique

• Ik heb ervaring met: Basic Bootcamp

Enkel de prijs valt een beetje tegen i.c.m de accomodatie. Deze is echt zeer basic! Anders zeker een 10 ! Sfeer, workouts, steun van keuken en trainers zijn super. Niet alleen fysieke, maar ook mentale shok. Echt de moeite om in je leven mee te maken

• Ik heb ervaring met: Meerweken Bootcamp

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Je ontmoet leuke mensen (lotgenoten), maar je bent volledig met jezelf bezig. Voeding en beweging in allerlei vormen. Je kan jezelf mega uitdagen. Bootclub heeft mij veel gebracht. Ik ben sporten weer leuk gaan vinden. Maar liefst 4x per week sport ik met plezier. Heb vorig jaar voor het eerst de Strongmenrun 21 km gedaan en ook nog eens gehaald. Daar heeft the Bootclub aan bijgedragen en daar ben het team van the Bootclub heel erg dankbaar voor. Voeding blijft bij mij een strijd. Door de jaren heen ben ik afgevallen maar ik heb nog steeds 20 kg te gaan. De discipline die ik heb met sporten lukt mij niet met afvallen. Dus als iemand de ultieme tip heeft, graag. Lieve mensen van The Bootclub, duizend maal dank. Jullie zijn helden in mijn ogen. En heel erg bedankt voor alle gezelligheid want die was er ook iedere dag weer. Dikke knuffel, Jolanda

• Ik heb ervaring met: Basic Bootcamp

Ik ben drie keer geweest. Heb het altijd leuk gevonden. Ook leuk om met al die verschillende mensen samen te zijn. Ik heb altijd fanatiek meegedaan en geen dingen overgeslagen. Ik heb gemerkt dat ik nogal overbelast ben aan het eind van zo'n week en daardoor nog heel lang rugpijn heb. Al met al pittig voor iemand die inmiddels 58 is. Maar wie weet kom ik nog een keer, als iemand me overhaalt omdat ze niet alleen willen/durven.

• Ik heb ervaring met: Basic Bootcamp

Zeer professionele begeleiding. Hard werken in combinatie met een goede sfeer.

• Ik heb ervaring met: Basic Bootcamp

Tot 4 keer deze basic bootcamp en vond het onwijs gaaf! Ik ben een wat moeilijkere eter en daardoor niet alles gegeten, vandaar dat ik de voeding een 9 geef. Maar de sfeer was top en de trainingen waren erg gaaf! Ik kom zeker een 5e keer!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De accommodatie was zwaar onvoldoende. Armoedig, slechte bedden en ouderwets. Klein beetje comfort is tijdens vakantie wel gewenst. Op zijn minst een goede nachtrust. Ondanks dat ik het concept fantastisch vind zou ik het daarom niet aanbevelen.

Hullenbergweg 413

1101CS Amsterdam