Hele leuke, spannende en leerzame middag, zeker ook voor mijn dochtertjes. Niet eng, maar spannend en leuk. Basis zou bij ieder rijexamen moeten zitten.

• Begeleiding

Geweldig ! We moesten wel even wachten maar dat werd ook weer ruimschoots goedgemaakt. Het had wel fijn geweest de reden even te weten of, het duurt nog xx Een geweldige ervaring, dat zou iedereen moeten doen! Bruisende groet Marianne

• Begeleiding

Erg leerzame cursus die ook nog eens ontzettend leuk was om te doen!! Fijn om stap voor stap de ervaringen te kunnen opbouwen en zo m’n eigen grens steeds een beetje te kunnen verleggen zonder angst. Fijne begeleiding met oog voor ieder persoonlijk. 1 tip qua materiaal: geef de “gezonken cabine” waar we mee oefenden een normale deurgrendel zoals bij een echte auto. Deze leverde nu even wat frustratie op maar gelukkig werd hier prima op ingespeeld! Kortom: een uitstekende cursus!

• Begeleiding

Ik vond het erg leuk en nuttig om te doen. De ontvangst met de uitleg vond ik erg rommelig, omdat het lang duurde voordat er iemand in herkenbare kleding was die de leiding nam. Tijdens de eerste uitleg boven, was de herrie van het waterpolotoernooi storend. Eenmaal bij het zwembad was dit geluid niet langer storend en vond ik de begeleiding prima. Jammer dat de oefenauto geen elektrische ramen heeft, zoals de meeste auto's tegenwoordig wel hebben en dat de ramen niet meer dicht konden.

• Begeleiding

Erg leuk om te doen. Ik had graag nog geoefend met bijvoorbeeld het losmaken van een passagier (kind) achterin. Buiten dat een leuke ervaring en een goed beeld van hoe te handelen in bij een dergelijke situatie.

• Begeleiding

Zeer goed. Ik heb nog een vraag mbt naar de bodem laten zakken.

• Begeleiding

Het was echt een super vette ervaring, heel leerzaam en super fijne begeleiding! Echt een aanrader (vooral het uitgebreide pakket)

• Begeleiding

Met ons volledigpe team hebben we de ervaring ondergaan hoe het voelt om met een auto te water te raken. Door de duidelijke uitleg en deskundige, relaxte begeleiding van de Auto-te-water-instructeurs weet ons team nu heel goed hoe te handelen in een dergelijke situatie, hetgeen een veilige en geruststellende gedachte is tijdens onze verantwoordelijke rijlesomstandigheden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Communicatie verliep niet altijd op orde en er zijn vooraf enkele verkeerde beloftes gemaakt met betrekking tot de indeling van het zwembad/de verschillende onderdelen. Maar dit werd goed opgelost. Over het algemeen zijn we tevreden, en is de cursus voor onze leden erg leerzaam!

• Begeleiding

Bedankt voor je feedback! Jammer om te lezen dat we een 4 scoren op communicatie. Dit terwijl Joost voorafgaand langsgekomen is op locatie om te bekijken of het mogelijk was om dit te organiseren en wij meerdere keren via de e-mail en telefonisch contact hebben gehad. Met een relatief groot evenement is het juist van belang om de communicatie strak te houden. Joost zal eerdaags nog contact met je opnemen om de feedback wat betreft communicatie door te nemen zodat we dit kunnen meenemen voor een volgende keer. Wij kijken net als jij terug op een gezellige en leerzame training afgelopen zaterdag! Team Auto te Water

Leuke en leerzame training 'auto te water'. Past zeer goed bij de preventieactiviteiten die wij voor verzekerden organiseren. Complimenten voor de organisatie, duikersteam én de lifeguards in het zwembad. Een aanrader voor iedereen. Tip: bij de ontsnapping via de kofferbak een helm verplichten.

• Begeleiding

Super leuke en leerzame ervaring!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Volgens mij mogen er geen sportduikers werkzaamheden verrichten en is dit alleen aan proffesionele duiker toegestaan Ook word er geen indicatie gemaakt ( schrifetijk ) van gezondheids toestand van de kandidaten

• Begeleiding

Zeer leerzaam, nuttig en waanzinnig veel lol gehad.

• Begeleiding

Hele leuke en ook leerzame cursus/experience. Minder deelnemers zou fijner zijn omdat je dan meer situaties kunt oefenen. Wellicht mogelijkheid om meer te betalen met minder deelnemers

• Begeleiding

Veel geleerd, waar we wat aan hebben als we met de auto om wat voor reden ook in het water terecht komt. Fijne ervaring!

• Begeleiding

was een zeer leerzame middag

• Begeleiding

Erg leuke en leerzame cursus. Zeker een ervaring om mee te maken!

• Begeleiding

Training van 3 uren behelste 2 onderdelen: 1) jezelf redden uit een zinkende auto; 2) een drenkeling redden uit een gezonken auto. Bij deel 1) heel goed om daadwerkelijk de spanning te ervaren; bij deel 2) heel goed te ervaren dat het duiken inspanning vereist, zeker met kleren aan. Van belang is zwemmen te oefenen. Meedoen is belangrijk, gewoon een videootje op het internet bekijken vergeet je. Zoals de Amerikaanse wetenschapper Benjamin Franklin zei: "Tell me and I forget, teach me and I remember, involve me and I learn."

• Begeleiding

Goede, relaxte, leuke en deskundige manier om te leren wat je moet doen als je auto te water raakt. Ik heb mijn grootste angst overwonnen. Eerst krijg je theorie, dan ga je 12x te water, voorin, achterin, via het raam naar buiten, via de deur, via de achterklep. Ik ga volgend jaar weer.