Ik ben blij dat ik de cursus heb gedaan, het is een fijn idee dat ik nu weet wat ik kan doen, mocht het me ooit overkomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuk om te doen en grensverleggend. Wel een paar man gewond aan scherpe onderdelen van de auto. Dit moet wel verbeteren.

Supper leuke ervaring

• Begeleiding

Een leerzame en leuke experience

• Begeleiding

Bedankt voor de leerzame experience en de tijd die jullie voor ons hebben genomen om alles zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen!

• Begeleiding

Ik was vooraf héél bang, daar was aandacht voor en dat hielp. De theorie vooraf was glashelder en ook luchtig, dat hielp ook. En tijdens de training: zoveel veiligheid rondom de auto-te-water-ervaring (met die duikers, en coaching-op-maat vanaf de kant). Ik houd eraan over dat ik niet HOEF te verzuipen als ik in het water kom, het maakt dat ik minder angstig in de auto zit en niet meer omrijd. Vrij wezenlijk, als je het mij vraagt. Superbedankt!

• Begeleiding

Wij hebben de cursus echt als super ervaren! Wij zouden het echt een verplichting vinden voor iedereen! Het geeft zo'n ontzettend goed beeld van wat er gebeurd. Echt een top cursus!

• Begeleiding

Prima training. Veel geleerd.

• Begeleiding

Fantastische instructeurs! Ze gaven een erg fijne, rustige en deskundige begeleiding. Voor zowel cursisten die het erg spannend vonden, als voor cursisten die vooral voor plezier meededen.

• Begeleiding

Hele leuke en leerzame cursus!

• Begeleiding

Wat een leuke leerzame ervaring. Een team van leuke vlotte mensen met een goede uitleg en begeleiding.

• Begeleiding

Een goede ervaring. Eerst een stukje theorie is super

• Begeleiding

Een spannende maar zeer leerzame ervaring. Goede uitleg en prettige en attente begeleiding. Wij zijn blij dat we dit zo hebben kunnen ervaren. We zouden het zeker aanraden!

• Begeleiding

Erg leerzaam. Het geld zeker waard. Fijn dat we met duiken naar drenkeling nog wat extra uitdagende scenario's kunnen doen. Bij sommige andere deelnemers was het zwem- en duikniveau beperkt. Het lijkt me goed om voor het drenkeling deel op de site aan te geven dat mensen wel minimaal door een gat onder water moeten kunnen zwemmen. Bij het rechter achterraam van de auto die te water gaat zit ws een scherp randje aan het raam. Mijn vrouw had zich daar aan geschaafd bij haar handpalm en hiel. In de groep jongens eind zondagmiddag had iemand een pleister nodig. Ik weet niet of dit gerelateerd was.

2 sterren: slechter dan verwacht

- Inhoud theoriegedeelte was goed; wel wat rommelig. - Zeer slechte, summiere uitleg over praktijkgedeelten. - Chaotisch verloop van de praktijkonderdelen. Goede (korte en krachtige) enquête!

Top ervaring

• Begeleiding

Ik heb erg genoten van de cursus dankzij de leuke en deskundige begeleiding. Heb veel geleerd bij deze cursus en vond het onwijs leuk dat je ook je eigen grenzen kon verleggen met de oefeningen. Al met al een top cursus die ik zeker zal aanbevelen omdat ik het erg nuttig vond.

• Begeleiding

Het was echt een hele leuke leerzame dag. Alleen miste ik het EHBO gedeelte. Verder alles goed geregeld 👍

• Begeleiding

Zeer leerzame cursus. Iedereen was zeer enthousiast.

• Begeleiding

Inzake communicatie: door een technisch probleem startte onze training bijna 45 min later. Dat is op zich niet erg, echter werden we er niet duidelijk over geïnformeerd. De EHBO cursus (reanimatie) was slecht. Wellicht ontstaan doordat er minder tijd was door eerdergenoemde.

• Begeleiding

goed uitgelegd,leuk om te doen,en zinvol.