Erg leerzaam. Het geld zeker waard. Fijn dat we met duiken naar drenkeling nog wat extra uitdagende scenario's kunnen doen. Bij sommige andere deelnemers was het zwem- en duikniveau beperkt. Het lijkt me goed om voor het drenkeling deel op de site aan te geven dat mensen wel minimaal door een gat onder water moeten kunnen zwemmen. Bij het rechter achterraam van de auto die te water gaat zit ws een scherp randje aan het raam. Mijn vrouw had zich daar aan geschaafd bij haar handpalm en hiel. In de groep jongens eind zondagmiddag had iemand een pleister nodig. Ik weet niet of dit gerelateerd was.

2 sterren: slechter dan verwacht

- Inhoud theoriegedeelte was goed; wel wat rommelig. - Zeer slechte, summiere uitleg over praktijkgedeelten. - Chaotisch verloop van de praktijkonderdelen. Goede (korte en krachtige) enquête!

Top ervaring
  • Begeleiding

Ik heb erg genoten van de cursus dankzij de leuke en deskundige begeleiding. Heb veel geleerd bij deze cursus en vond het onwijs leuk dat je ook je eigen grenzen kon verleggen met de oefeningen. Al met al een top cursus die ik zeker zal aanbevelen omdat ik het erg nuttig vond.
  • Begeleiding

Het was echt een hele leuke leerzame dag. Alleen miste ik het EHBO gedeelte. Verder alles goed geregeld 👍

• Begeleiding

Zeer leerzame cursus. Iedereen was zeer enthousiast.
  • Begeleiding

Inzake communicatie: door een technisch probleem startte onze training bijna 45 min later. Dat is op zich niet erg, echter werden we er niet duidelijk over geïnformeerd. De EHBO cursus (reanimatie) was slecht. Wellicht ontstaan doordat er minder tijd was door eerdergenoemde.
  • Begeleiding

goed uitgelegd,leuk om te doen,en zinvol.
  • Begeleiding

Hele leuke, spannende en leerzame middag, zeker ook voor mijn dochtertjes. Niet eng, maar spannend en leuk. Basis zou bij ieder rijexamen moeten zitten.
  • Begeleiding

Geweldig ! We moesten wel even wachten maar dat werd ook weer ruimschoots goedgemaakt. Het had wel fijn geweest de reden even te weten of, het duurt nog xx Een geweldige ervaring, dat zou iedereen moeten doen! Bruisende groet Marianne

• Begeleiding

Erg leerzame cursus die ook nog eens ontzettend leuk was om te doen!! Fijn om stap voor stap de ervaringen te kunnen opbouwen en zo m’n eigen grens steeds een beetje te kunnen verleggen zonder angst. Fijne begeleiding met oog voor ieder persoonlijk. 1 tip qua materiaal: geef de “gezonken cabine” waar we mee oefenden een normale deurgrendel zoals bij een echte auto. Deze leverde nu even wat frustratie op maar gelukkig werd hier prima op ingespeeld! Kortom: een uitstekende cursus!

• Begeleiding

Ik vond het erg leuk en nuttig om te doen. De ontvangst met de uitleg vond ik erg rommelig, omdat het lang duurde voordat er iemand in herkenbare kleding was die de leiding nam. Tijdens de eerste uitleg boven, was de herrie van het waterpolotoernooi storend. Eenmaal bij het zwembad was dit geluid niet langer storend en vond ik de begeleiding prima. Jammer dat de oefenauto geen elektrische ramen heeft, zoals de meeste auto's tegenwoordig wel hebben en dat de ramen niet meer dicht konden.

• Begeleiding

Erg leuk om te doen. Ik had graag nog geoefend met bijvoorbeeld het losmaken van een passagier (kind) achterin. Buiten dat een leuke ervaring en een goed beeld van hoe te handelen in bij een dergelijke situatie.
  • Begeleiding

Zeer goed. Ik heb nog een vraag mbt naar de bodem laten zakken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Begeleiding

Het was echt een super vette ervaring, heel leerzaam en super fijne begeleiding! Echt een aanrader (vooral het uitgebreide pakket)
  • Begeleiding

Met ons volledigpe team hebben we de ervaring ondergaan hoe het voelt om met een auto te water te raken. Door de duidelijke uitleg en deskundige, relaxte begeleiding van de Auto-te-water-instructeurs weet ons team nu heel goed hoe te handelen in een dergelijke situatie, hetgeen een veilige en geruststellende gedachte is tijdens onze verantwoordelijke rijlesomstandigheden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Communicatie verliep niet altijd op orde en er zijn vooraf enkele verkeerde beloftes gemaakt met betrekking tot de indeling van het zwembad/de verschillende onderdelen. Maar dit werd goed opgelost. Over het algemeen zijn we tevreden, en is de cursus voor onze leden erg leerzaam!
  • Begeleiding

Leuke en leerzame training 'auto te water'. Past zeer goed bij de preventieactiviteiten die wij voor verzekerden organiseren. Complimenten voor de organisatie, duikersteam én de lifeguards in het zwembad. Een aanrader voor iedereen. Tip: bij de ontsnapping via de kofferbak een helm verplichten.

Over Auto te Water

Filter op Taal