Perfecte training ondanks de coronamaatregelen

Onze studenten van het excellentieprogramma van het ROC Tilburg hebben allemaal een uur de tijd gehad om te ervaren hoe het is om met de auto te water te gaan en te moeten duiken naar een cabine op de boden van het zwembad. Ondanks de maatregelen i.v.m. corona is er door de organisatie alles aan gedaan om er een goede, veilige en zinvolle training van te maken. De samenwerking en begeleiding waren top. Volgend jaar weer.

Prachtige leerzame ervaring

De 'experience' begon met een uitgebreide theorie-uitleg over de auto te water, en daarna gingen we 'het bad in'. Samen met mijn twee zonen (14 en 16 jaar) leverde dit een boeiende en toch wel spannende avond op. Geruststellend om te zien hoe snel je uit een auto klimt. Met deze ervaring hebben we meer vertrouwen in een toekomstige ongewilde tewaterlating. Smaakt naar meer. Over een poosje wellicht de hele cursus volgen, inclusief het bevrijden van anderen uit een gezonken auto.

Geweldige ervaring

Iets geleerd wat eng is...

Zeer leerzaam

Ik vond het erg leerzaam. De instructeurs waren helder en konden ook het "waarom" goed onderbouwen. Enige minpunt was de theorie (niet goed leesbaar en slecht verstaanbaar achterin) en de drukte. Het was ontzettend druk qua deelnemers. Ik zou het niet erg vinden om bijvoorbeeld 30 euro meer te betalen en dat het dan iets minder druk is. Gelukkig hadden wij de totale cursus en niet enkel de experience, want daar was het bizar druk. Verder was het top!

Zeer leerzaam

Stond op m'n bucket list en was een zeer mooie en waardevolle ervaring. Aanrader 👍

Leuk en informatief

Het zet je aan het denken en is leuk om samen met vrienden of familie als activiteit te ondernemen

Geweldige ervaring

Voor de tweede keer deze training gedaan (wegens omstandigheden de vorige keer niet alles kunnen meedoen). Ik zou elke bestuurder willen adviseren deze cursus te doen.

Geweldige ervaring en zeer zinvol

De training zelf met alle verschillende onderdelen zoals kabine in het water en ijsmat waren top. De begeleiding hierin was ook erg goed. De organisatie om het event heen was iets minder. De mevrouw bij de kassa in het zwembad heeft ons niet uitgelegt dat we voor het theorie gedeelte op een ander plek in het zwembad moesten zijn dan voor het praktijkgedeelte. Dit resulteerde erin dat we het begin van het theoriegedeelte gemist hebben omdat ook in het zwembad zelf niet aangegeven was waar we moesten zijn voor dit gedeelte. Verder was de communicatie niet helemaal helder. In het begin was gezegt dat we aan het eind van de training weer gaan verzamelen , achteraf was dat niet zo en je kon gewoon naar huis gaan. Ik miste een gezamelijke afloop en ook een soort diploma/ bewijs van deelname had ik erg leuk gevonden. Dit alles was op 18 / 1 /2020 in het zwembad De Hoornse Vaart. Met vriendelijke groeten Carolin

Spannend

Was een leerzame ervaring. Nu nog een keer in natuurwater

Superervaring

Waar t op staat of valt is de begeleiding bij zo’n experience. Vanaf het begin stelde Joost ons op ons gemak en met grapjes was de theorie ook leuk voor de meegebrachte kinderen. Mijn dochter van 9 jaar was al weken bezig met deze avond, maar dankzij de begeleiding was ze zo om om lekker mee te doen en genoot ze van haar eigen overwinning. Dank jullie wel.

Erg spannend en leerzaam!

Erg leuke cursusdag met een enthousiaste docent. Leerzaam Maar ook spannend. Goede en veilige begeleiding. Aanrader dus.

Keurig netjes in elkaar gezet

Vriendelijke mensen die de cursus geven. Leerzaam en een mooie ervaring

Een leuke, leerzame, nuttige en gezellige training gehad ehad

Een goed verzorgde trainingsdag. Lekker compact maar zeer duidelijk theorie gedeelte. Daarna lekker in de praktijk vele oefen mogelijkheden gehad zowel in de auto als met het ijs en gezonken cabine gedeelte. En vele nuttige tips hoe je iemand vanaf de kant met simpele dingen kunt redden. Na al dat oefenen in het water en zeer gied verzorgde lunch genoten en nig wat leuke ervaringen op kunnen doen met een raam en autogordel. Top dag gehad

Hele waardevolle en leerzame dag.

Ik was heel benieuwd hoe ik zou reageren als ik met een auto te water zou gaan. Het was spannend en zeer goed te doen. Achterin zitten was iets spannender, ook daar kwam ik zonder paniek uit de auto. De instructies en begeleiding waren bijzonder prettig en persoonsgericht.

Super leuk om te doen!

Heel erg leuk in het begin wel wat spannend maar wordt steeds leuker. Mocht je bang zijn dan houden ze daar heel erg goed rekening mee!

goede training met enthousiaste medewerkers

volle training in Alkmaar op zaterdag 25 mei

Gaaf!

Mooie ervaring, goede enthousiaste begeleiding. Ik heb er echt wat van geleerd.

Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel

De theorie was fijn uitgelegd (scherm was wat aan de kleine kant voor zo’n grote groep). Praktijk was erg leerzaam en werd goed begeleid door het personeel wat bij dat onderdeel stond. Duidelijke instructies met af en toe een grap en een grol. Dit hield de sfeer in de groep.

geweldig

Goed ontvangen, goede uitleg en begeleiding. We hebben genoten!

• Begeleiding

Geweldig. Duurde langer dan de planning. Voldoende begeleiding. Mensen die bang waren kregen kansen en aanmoediging het toch aangepast te proberen. Top

• Begeleiding

Onder professionele begeleiding in 1,5 uur een levensreddende les gehad waar ik mijn hele leven wat aan heb. Een aanrader voor iedere automobilist of passagier.

• Begeleiding

Geweldige ervaring: leuk, beetje spannend en erg nuttig

• Begeleiding

Wij zijn om 18.30 uur vertrokken, omdat wij nog een andere afspraak hadden. Hierdoor hebben we niet de volledige beleving kunnen ervaren. Later begreep ik van een medecursist dat zij om 19.15 was vertrokken en de cursus toen nog steeds niet was afgelopen. Wij waren in de veronderstelling dat het tot 18.00 zou duren. De kosten zijn hoog voor een cursus waarbij je eerder moet vertrekken door de uitloop, die ook niet met ons is besproken.