De afgelopen maanden wist ik niet meer zo goed wat ik nou wilde; er was veel gebeurd in mijn privé leven en bedrijfsmatig kwam ik er niet meer zo goed uit. Via een bekende kwam ik in contact met Baltasar. Het kennismakingsgesprek eerwaarde ik als heel erg prettig door Baltasar zijn open en eerlijke houding; hij gaf mij echt het gevoel goed te luisteren en mij te kunnen helpen. Tot nu toe heeft de eenmalige coachingsessie veel positieve invloed op mij gehad. Baltasar wist door zijn kritische maar motiverende houding mij te prikkelen en mij de tools te laten vinden om zelf weer stappen te gaan zetten. Een verrijking voor mijn ontwikkeling!

• Ervaring met: Lifecoaching

Baltasar kent de klappen van de zweep als geen ander door zijn verleden als sterrenkok. Hij luistert goed en weet precies 'tussen de zinnen door te luisteren' naar wat je eigenlijk zegt. Die scherpte komt dan soms ineens als een boomerang terug en opent je ogen. Geen wollige termen als in je kracht zetten en klankborden. Maar een goed gesprek, doortastende opmerkingen, goede onderbouwingen voor de aanpak en praktische handvatten die je helpen om de veranderingen te maken voor meer overzicht en rust in je leven. Ik kan iedereen die stress krijgt van een relatie, werk, eten, gezondheid of andere zaken aanraden een gratis intakegesprek te plannen bij Baltasar.

• Ervaring met: Lifecoaching

Neemt de tijd luistert goed en geeft tips waar je zelf makkelijk aan voorbij loopt. Had na het gesprek veel dingen om over na te denken, in positieve zin. Voor mij was het een zinvol gesprek.

• Ervaring met: Lifecoaching

Zeer professionele coach die je op je gemak stelt , vertrouwen geeft en je de tools geeft zodat je verder kunt met de dingen die je goed doet maar vooral de zaken waar je tegenaan loopt. Echt een persoon die hoort wat je zegt

• Begeleiding

Ik heb zeer prettige gesprekken met Baltasar gehad! Hij zet je aan het denken en geeft je een positief en goed gevoel mee!

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Het was fijn om met Baltasar te praten. Baltasar heeft mijn probleem herkend en mij een aantal keer begeleidt. Bedankt daarvoor.

• Ervaring met: Lifecoaching|Vitaliteitscoaching

Deze man heeft door zijn echte interesse een lintje verdiend en dat zeg ik niet zomaar

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Baltasar is eerlijk, hij luistert echt naar je. Hij heeft mij echt bewust gemaakt van hoe ik denk en hoe ik meer quality time voor mezelf kan inbouwen. Met de nodige humor tijdens de coaching. Ik vond dat heel erg prettig.

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Ik ben via mijn werk in aanraking gekomen met Baltasar. En ik kan zeggen dat een zeer prettige kennismaking was. Ook al ben ik zelf opgeleid als coach en kan ik prima anderen begeleiden en helpen, soms kun je zelf ook wel eens het spoor bijster zijn. Baltasar had fijne "tools" om weer inzage te krijgen in mijn eigen kunnen. Baltasar is een fijne sparringspartner en helpt je op een prettige, rustige, concrete manier bij jezelf komen. Met een lach en een traan en soms een liefdevolle schop onder mijn achterste, ben ik weer vol met hernieuwde kracht. Dank je wel Baltasar voor deze prettige reis!

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

De gesprekken met Baltasar heb ik als zeer positief ervaren, natuurlijk moet ik er zelf wel voor open staan om deze gesprekken aan te durven aan en je open te stellen. Gelukkig creëert Baltasar een veilige en vertrouwde omgeving waardoor de gesprekken fijn verlopen en neemt hij de nodige weerstand weg. Ook kreeg ik de nodige hulpmiddelen en handvaten aangereikt die ik zelf kan toepassen in de praktijk en waar je zeker verder mee kunt zowel op korter termijn als in mijn verdere levensloop.

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Baltasar was begin januarie het laatste zetje wat ik nodig had om aan mijn vitaliteit te beginnen. De belangrijkste stap is dat jezelf weet dat je er wat aan moet doen. Baltasar heeft me in laten zien wat belangrijk is en wat niet, doelen stellen, plannen maken en uitvoeren. Doen waar je achter staat. Geleerd dat vitaliteit GEEN straf is, maar bewust omgaan met je leven. Hij heeft me tools gegeven om binnen acceptabele grenzen te blijven. Maar op zijn tijd ook even lekker te buiten gaan aan lekkere dingen. Baltasar is een zeer enthousiast iemand, die je hiermee aansteekt. Ook fijn dat hij bij het stellen van doelen de rem erop zet als jezelf te extreme bezig wil gaan. Baltasar, ik dank je voor het zijn van die stok achter de deur de afgelopen maanden.

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Deze ervaring heb ik niet willen missen. Heb heel veel van hem geleerd. De tips die hij heeft gegeven daar heb ik zeker wat mee gedaan. Het resultaat van mijn doel komt nog hoop ik in de toekomst, hier blijf ik aan werken. Door hem ben ik me zelfverzekerder gaan voelen en het klikte gewoon. Het is de stimulans om het verder in de praktijk te blijven uitvoeren.Door hem blijf ik hoop houden en zal ik er steeds aan terug blijven denken. Bedankt dat ik hem heb mogen leren kennen en zal hem nooit vergeten.

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Zeer prettig in de omgang. Helpt me met het in kaart brengen van obstakels en was zeer behulpzaam met het geven van tools om de obstakels te overwinnen.

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

Hij heeft mij op het juiste spoor Gekregen! Zal eerlijk zijn laat me niet zo snel overtuigen. Maar hij wist me toch te overtuigen om me leven anders te gaan leiden. Ben hem daar zeer dankbaar Voor! Ben inmiddels 10 kg kwijt en heb gewoon meer pit gekregen. Dus kort samengevat het is een Kanjer!

• Ervaring met: Lifecoaching

Super aardige man die zorgt dat je je snel op je gemak voelt. Fijne gesprekken gehad. Zou het zeker aan anderen aanbevelen...

• Ervaring met: Vitaliteitscoaching

ik heb erg prettig met de heer Tieskens samengewerkt hij speelt perfect in op de behoefte en een erg prettig mens om mee om te gaan. ik zou hem zeker aanbevelen bij anderen.

• Ervaring met: Lifecoaching|Vitaliteitscoaching

Het afgelopen half jaar heb ik een prettige coach ervaren in Baltasar. Ik heb veel geleerd op het gebied van (gezonde) voeding en een goede indeling van de dag wat betreft voeding en het nemen van je rust. Veel dank daarvoor.

Astrid Lindgrenhof 3 6515 XC Nijmegen

Over Baltasar Tieskens

Samen werken aan jouw wens: Een energieker leven met meer rust in je hoofd. // Van hoge pieken en diepe dalen, naar meer balans.