Top Adviseur !!

Wij zijn zeer goed geholpen door Arjan van Rooijen met het oversluiten van de hypotheek Alles super snel en duidelijk afgehandeld. Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen !!

Behulpzaam en vanuit een hoog kennisniveau ben ik door Mark geholpen!

Mark Beumer heeft mij op daadkrachtige manier ondersteund bij het oversluiten van mijn hypotheek. Zijn reactie snelheid is hoog wat ontzettend fijn is. Ingrid

Topklasse!

Arjan heel fijn persoon en alles doet om het voor elkaar te krijgen. Weet waar die mee bezig is en daarnaast ook alles heel snel geregeld. Wij dachten dat wij met onze leeftijd niet meer voor een nieuwe hypotheek in aanmerking zouden komen. Maar dat bleek dus wel mogelijk. Een aanrader voor iedereen. Arjan bedankt! Top.

Hele fijne, snelle en goede service!

Mark krijgt alles wel voor je voor elkaar. Zeker aan te bevelen! Hij heeft inmiddels mijn hele familie geholpen aan een nieuwe en voordeligere hypotheek.

Een aanrader !

Zeer duidelijk en eerlijk advies en een heel snelle afhandeling. Ben dan ook zeer tevreden.

Betrouwbaar en kundig advies!

Het contact met Arjan hebben wij als zeer prettig ervaren. Ons dossier was er een met veel haken en ogen, maar Arjan gaf niet op. Mede door zijn betrokkenheid en doorzettingsvermogen zijn wij nu eigenaar van ons droomhuis!

Wederom goed advies en korte lijntjes

Wij regelen al jaren onze hypotheekzaken met Mark van Eerste Hypotheek. Ook deze keer verliep het oversluiten van de hypotheek heel erg goed. Telefonisch advies en goed contact per mail is voor ons helemaal prima. Mark reageert altijd erg snel en zorgt ervoor dat je ook snel een offerte krijgt. Wij kunnen Eerste Hypotheek aan iedereen aanraden!

Zeer deskundig bureau

Na opnieuw oversluiten vd hypotheek weer perfect en deskundig geholpen. Bedankt Mark

Wij zijn zeer goed geholpen, betrekking tot het over sluiten van onze hypotheek. Alles werd heel erg snel in behandeling genomen en het mail / telefoon contact was ook erg snel en prettig! Wij zijn zeer tevreden over de eerstehypotheek!!

uitstekend

Wij mogen binnenkort naar de notaris voor het passeren van ons nieuwe hypotheek. Proces van a tot z is behandeld door Arjan van Rooijen. Ons ervaring in het geheel is super positief. Arjan heeft snel correct en juiste advies gegeven. Afspraken zijn nagekomen en was altijd voor ons bereikbaar. Daarom zal ik Arjan van Rooijen van eerstehypotheek.nl zeker aanbevelen voor een ieder.

Prettige persoon en alles perfect geregeld

Mark is een spontane man die duidelijk is in wat hij zegt en doet. Hij voelt precies aan wat de vraag is en gaat dan ook meedenken en geeft duidelijk zijn visie. De vraag is snel en accuraat gedaan. Mark Bedankt voor de goede en snelle dienst

Duidelijke en goed uitgelegd

Arjan heeft mij zeer goed en duidelijk uitgelegd wat mijn mogelijkheden waren en ook verteld wat verstandig is om te doen. Reageert snel op mail en telefoon. Super.

Deskundig en betrouwbaar advies

Onlangs heb ik mijn hypotheek via EersteHypotheek aangepast. Terwijl ik zelf dacht dat er geen mogelijkheden waren voor een aanpassing wist mijn adviseur met een prima oplossing te komen. Gedegen en deskundig advies en een prettige manier van communiceren. Een betrouwbaar adres voor je hypotheek.

Mark heeft ons voor de 2e keer geholpen met het oversluiten. Terwijl de bank geen mogelijkheden zag is het Mark toch gelukt. Echt super blij! Bedankt!

Super direct en met veel begrip

Vanaf het eerste gesprek met arjan voelde het al heel vertrouwd aan. In een korte periode hebben we precies voor elkaar gekregen wat we voor ogen hadden. Service was top ,ik hoefde maar te bellen en werd direct te woord gestaan. Wij zijn zeer tevreden over arjan en zijn aanpak............wederom gewoon top. Arjan dat flesje wijn komt jou kant op BEDANKT

OnLine alles regelen is dé oplossing om tijd te besparen...

Een eerste gesprek met verhelderende antwoorden en uitleg n.a.v. vragen, die we in eerste instantie hadden. Niet meer zo heel jong is Online toch wel een dingetje. Niet bij Eerstehypotheek.nl: zij nemen alles uit handen. Alles helder en alle stukken e.d. worden gescand of met de mobiel gefotografeerd en opgestuurd. Bepaalde stukken krijg je weer terug andere worden doorgestuurd, als er nieuws is volgt contact én uiteindelijk belandt alles bij de notaris van je keuze !! Afspraak maken, tekenen en iedereen is blij. Ik in ieder geval wel !!

Goed bereikbaar en duidelijk advies.

Al snel was duidelijk dat arjan ons goed kon helpen, alles verliep zo vlot als dat het kon. En altijd wanneer ik belde kreeg ik snel arjan aan de bel. Er word goed mee gedacht.

Zeer deskundig, accuraat, persoonlijk en vriendelijk.

Ik ben inmiddels een aantal jaren klant bij Mark Beumer. Hij is betrouwbaar,. Zeer deskundig, verstaat zijn vak! en in benadering persoonlijk, vriendelijk en geïnteresseerd. Ik verwijs vrienden en bekenden naar hem. Ik zal een ieder aanraden om Mark in te schakelen. Inmiddels zijn meerdere mensen uit mijn omgeving na volle tevredenheid klant van Mark. Jeanet Pijpker.

Goede en duidelijke communicatie met de adviseur. Neemt de tijd voor de klant. Snel geregeld.

Zoek niet verder....

Na eerder door EersteHypotheek uitermate goed te zijn geholpen was het een simpel abc'tje om ze opnieuw te benaderen voor het vernieuwen/aanpassen van onze hypotheek. Kundig, objectief, eerlijk, transparant, menselijk, scherp en zeer snel zijn woorden die in mij opkomen wanneer je praat over EersteHypotheek. Nogmaals Mark, bedankt!

Top Mark Beumer

100 % geweldig

snel en correct

Snelle reactie en in duidelijke taal

Wat een TOP service !

Onze ervaring met Eerstehypotheek.nl is echt geweldig ! Een luisterend oor ,een vriendelijk woord en altijd bereid om snel op telefoon en mail te antwoorden . Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij vrienden/ familie / bekenden.

Op de gestelde vragen uitstekend geholpen.

Recent telefonisch contact gehad met Mark Beumer. Ik stelde vragen voor het oversluiten van een hypotheek. Boven verwachting een lang telefonisch gesprek. Hij nam de tijd en was bij zijn uitleg duidelijk enthousiast. Gaf nav mijn vragen meerdere opties, ook opties waarbij hij verwees om een andere weg in te slaan. Overigens opties waar hij zelf niets aan zou verdienen. Ik had echt het gevoel dat hij mij wilde helpen. Daarnaast gaf hij ook aan voor welke banken ik het beste kon kiezen, ondanks een iets hogere rente maar wel met betere voorwaarden waar hij ook echt achter kon staan. Hij verkocht liever geen hypotheken waarbij de rente lager was maar voorwaarden minder. Uiteraard kon ik zelf mijn keuze maken. Al met al een zeer goed gesprek. Op de gestelde vragen is duidelijk antwoord gegeven. Wat ik belangrijk vond was met name de verschillende opties die hij heeft meegegeven om over na te denken. Daarnaast de tijd en het geduld om zaken goed uit te leggen. Mark bedankt !!!!

Helemaal super., duidelijke uitleg, top advies de uitkomst is 100x maal beter dan verwacht.

Ik wil mijn huis verbouwen, keuken, badkamer en toilet. Bij mijn huidige hypotheekverstrekker was een extra hypotheek of oversluiten niet mogelijk. Na 17 jaar is alles gedateerd dus dan een lening proberen. Ik kwam terecht bij krediet.nl. daar kreeg ik te horen dat het mogelijk was maar er werd mij aangeraden gegevens aan te leveren omdat vlgs hem de mogelijkheid bestond over te sluiten. Dit gedaan en werd een dag later al door Mark gebeld hij heeft gerekend en zag geen probleem. Ik ga nu veel minder betalen en heb de mogelijkheid om de verbouwingen uit te laten voeren. Wat een top adviseur, ik zal zeker iedereen adviseren om via eerstehypotheek te kijken wat mogelijk, het is altijd het proberen waard. Wat een topper is Mark. Ik ben superrr blij met zijn geduldige en duidelijke uitleg, wat een service! Echt een dikke 10 waard.

Arnhemseweg 22

6731 BS Otterlo