Geweldig geholpen door Arjan met ons droomhuis

Geweldig geholpen door Arjan met alle financiële zaken bij het kopen van ons droomhuis. Hij is altijd bereikbaar vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader ook voor het fijne gesprek via de telefoon.

Out of the box meedenkende adviseur!

Mark van Eerstehypotheek.nl is altijd bereid met je mee te denken en alle mogelijkheden te bekijken! Met de klant bespreekt hy de beste mogelijkheid en dan kan je als klant zelf beslissen wat je wil doen. Hij reageert snel op berichten/verzoeken. Mark is fijn om mee te werken omdat je ervanuit kan gaan dat hij je eerlijk zegt waar je staat. Mark is een Topper!

Geweldig geholpen door Arjan.

We zijn weer goed vakkundig en snel geholpen door Arjan,inmiddels al jaren klant.

Snel en vriendelijk geholpen

Mark is zeer vriendelijk. Hij heeft ons goed alles uitgelegd en alles nauwkeurig en vlot geregeld.

Uitstekend!!

Reeds meerdere malen heeft Mark Beumer ons geadviseerd en geholpen om de juiste keuze te maken. Ook deze keer zijn we weer dik tevreden hierover. Mark, we willen je dan ook nogmaals bedanken voor alles, je bent een toppertje!!

Zeer goed en snelle service.!

Zeer goede en snelle service...duidwlijk uitleg voor normale mensen ook te snappen. Zeer tevreden over eerstehypotheek.nl met name Mark Beumer..iedereen die een hypotheek wil afsluiten zal ik zeker deze hypotheek adviseur aanraden.

Zoals altijd, zeer snel, correct geholpen.

Wij hebben Mark Beumer meerdere keren om advies gevraagd en gekregen. Mark Beumer staat altijd klaar voor de klant en doet net dat beetje meer voor de klant. Daarbij is het een "no nonsense" vent met humor.

Het was zeer prettig om met Mark te spreken en te sparren hij is iemand met echt kennis van zaken.

Van het eerste tot het laatste gesprek is het erg fijn geweest om met Mark te spreken en te sparren. Mark geeft je ook echt het gevoel dat hij voor zijn werk staat. Complimenten voor de manier van werken mocht Mark in gesprek zijn of iets dergelijks hij belt altijd terug. Echt heel prettig om met Mark van gedachten te wisselen. En wat je op papier krijgt is ook luid en duidelijk. Nogmaals de complimenten.

Word goed en netjes geholpen

Met Mark Beumer is fijn om mee te werken. Hij helpt je overal mee.

Advisering en begeleiding Mark was in alle opzichten van hoge kwaliteit.

Het samenwerken met Mark was en is absoluut zeer aangenaam .Een man die van zijn vak houdt, verstand van zaken heeft en daarbij qua snelheid en communicatie goed doorheeft wat de klant nodig heeft. Hij denkt mee met de klant. Het resultaat is er dan ook naar! Bedankt hiervoor.

Heel persoonlijk en snel geregeld!

Arjan heeft ons van begin tot aan passeren bij notaris heel fijn geholpen. De aanvraag was binnen no time rond. Ik dit proces was Arjan heel laagdrempelig de bereiken en communicatie was top! Wij zijn super tevreden!

Mark heeft mij geweldig geholpen nadat ik door scheiding dakloos dreigde te worden. Hij heeft alles gedaan om mijn hypotheek rond te krijgen op de voor mij meest gunstige manier. Eerlijk en betrouwbaar, een rots in de branding in een voor mij hele moeilijke en onzekere tijd. Nogmaals bedankt Mark en ik hoop dat het nooit nodig zal zijn maar ik zou zeker weer een beroep doen op jouw kennis en kunnen.

Wederom uitstekend advies gekregen!

Een aantal jaren geleden heeft Mark Beumer ons ontzettend goed geholpen. Hij heeft er toen voor gezorgd dat onze lasten enorm omlaag gingen, ons leven werd zo veel makkelijker en lichter, daar zijn we hem nog steeds heel dankbaar voor. Nu hadden we hem onlangs gevraagd of het mogelijk is om onze hypotheek over te sluiten of een tweede hypotheek af te sluiten voor een verbouwing. Hij ging hier meteen mee aan de slag en nog dezelfde dag gaf hij aan dat het wel mogelijk zou zijn, maar dat hij het niet zou adviseren ivm veel hogere maandlasten voor een relatief laag bedrag voor de verbouwing. En wij zijn juist zo blij met die lage maandlasten, dus we moeten gewoon nog even geduld hebben. Mark had dus makkelijk aan ons kunnen verdienen, maar gaf toch het advies om het nu nog niet te doen en hij heeft ook niks verdiend aan ons. Maar we komen zeker weer bij hem terug! Het contact met Mark is heel prettig, ook al hebben we hem nooit in het echt gezien (alleen contact via telefoon en mail gehad), het voelt heel persoonlijk. Hij reageert heel snel en legt alles heel duidelijk uit. Als je denkt dat iets niet mogelijk is regelt hij het voor je! Wij zijn heel blij met zo'n vriendelijke, deskundige en betrouwbare adviseur als Mark en we zouden hem zeker aanbevelen!

Prettige samenwerking en uitstekend advies

Mark Beumers is een zeer prettige adviseur die duidelijk communiceert en ons van goed advies voorziet. Zeer prettig om zaken mee te doen en zeker een aanrader. Wij gaan in de toekomst zeker vaker gebruik maken van zijn diensten. Fam. Vosman

Goede communicatie en duidelijke uitleg

Alles was duidelijk uitgelegd en snel geregeld.

Goede begeleiding.

Prettige adviesgesprekken. Snelle en adequate afhandeling. Erg tevreden.

Eerste Hypotheek.nl is een uitstekende organisatie

Niets dan lof voor EersteHyptheek.nl en met name Mark Beumer! Alles wordt perfect en snel geregeld, alleen maar complimenten. Dank jullie wel voor alles en vooral jij Mark!

Zeer goede begeleiding en uitleg van zaken

Mark is een echte vakman, weet waarover hij het heeft en je wordt goed begeleidt in al je financiele zaken. Voor mij is hij de financiele adviseur bij uitstek.

Heel goed geholpen

Zijn heel goed en netjes geholpen

Uitmuntend!!!

Voor de tweede maal Arjan van Rooijen ingeschakeld. Uiteraard na een hele goede ervaring met de eerste keer. Nu ook weer geweldig geholpen. Super snel alles geregeld en staat altijd meteen klaar.

Een hele goede ervaring

Altyd opgewekt ook bij wat hobbels de juiste spirit om door te gaan en het uiteindelijk tot een finaal akkoord van de bank te breng,

Wij zijn goed geholpen en er werd goed meegedacht. Als je een vraag had via de mail, kreeg je bijna altijd binnen het uur een antwoord. Het is nu alleen nog wachten op de notaris voor het passeren.

Heel betrouwbaar, meedenkend en super

Mark is een zeer betrouwbaar persoon die heel gedegen advies geeft en altijd heel erg mee probeert te denken. Totaal geen 9 tot 5 mentaliteit. Heel erg blij met zijn kennis

Zeer goed en vakkundig geholpen door Arjan van eerstehypyoheek

Net op het juiste moment een nieuwe hypotheek kunnen afsluiten. Transparante en snelle service maakte dat we nog meer konden profiteren van de tijdelijke lage rentes. Ik raad eerstehyptoheek iedereen aan!

Top Adviseur !!

Wij zijn zeer goed geholpen door Arjan van Rooijen met het oversluiten van de hypotheek Alles super snel en duidelijk afgehandeld. Wij zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen !!