Erg vriendelijk en professioneel

Je wordt er goed ontvangen en gaat met een schoon gebit naar huis

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist

Had al ervaring met de mondhygiëniste hier bij MHplus, maar nu voor het eerst bij de tandarts. Jonge vrouw uit Portugal, maar spreekt na anderhalf jaar hier in NL al heel goed de taal. Rustig en legt alles goed uit. Ben heel tevreden!

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Tandarts

Altijd vriendelijk en vooral gezellig om in de Stoel te liggen

Je wordt altijd op tijd geholpen. Ze weten wie je bent. En er is altijd wel een leuk verhaal te vertellen tijdens de behandeling. Ik kom er al jaren en precies om deze reden en natuurlijk voor een schoon gebit

Schoon gebit

Besteed veel aandacht aan preventie door diepgaande voorlichting tandenpoetsen. Ook test met die kleurtjes liet zien, dat mijn huidige manier van tandenpoetsen by far niet toereikend is. De rekening was wel aan de hoge kant, maar voor mij geen belemmering om nog een keer te gaan.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist

Super fijne tandarts en mondhygiënist.

Erg vriendelijk, meedenkend en snel geholpen. Een tandarts die echt rekening met je houd en kijkt naar oplossingen. De assistente aan de balie is ook super vriendelijk.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Beide
  • Door wie bent u de afgelopen keer behandeld? (meerdere opties zijn mogelijk) Bronwyn, Manuela

Heel fijn

Als een warm bad. Ik ben als nieuwe klant gekomen en ben heel hartelijk en vriendelijk ontvangen. Uiteindelijk heel goed plan gemaakt voor mijn mondhygiene, wat mijn vorige mondhygienist heeft nagelaten. Na 1 behandeling al heel mooi resultaat. Op korte termijn weer een behandeling. Super vakkundig, vriendelijk en behulpzaam. Ik wil nooit meer weg.

Prettige behandeling

Prettige behandeling, ik heb de laatste 2 a 3 jaar een vaste mondhygieniste gehad. Zij heeft de praktijk verlaten en ik hoop niet dat ik zoals eerder veel wisselingen krijg, dat vind ik niet prettig.

Zeer prettig

Super vriendelijk en geduldig en meevoelend. Heel fijn!

Goede behandeling inclusief goed advies, humor en gezelligheid

Goede behandeling inclusief goed advies, humor en gezelligheid

Ik ben prettig geholpen

Ik ben goed geholpen. Ze vertelde verder niets over wat ze deed. Aan het eind vroeg ik of ik veel tandsteen had. Daar kreeg ik wel antwoord op. Ik weet niet door wie ik geholpen ben. Ik krijg ook geen duplicaat van de rekening ( op schrift of digitaal). Ik weet dus ook niet wat ik moet betalen ( 25% vd rekening)

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist
  • Door wie bent u de afgelopen keer behandeld? (meerdere opties zijn mogelijk) N.v.t.

Goed noodzakelijk kwaad

Heel fijne praktijk, kom er al jaren. Zeer persoonlijke benadering en zeer patiënt vriendelijk . Ze zijn zelfs lief, ik vind het altijd verschrikkelijk om te gaan, maar de lieve benadering maakt een hoop goed.

Met alle tijd behandeld

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist
  • Door wie bent u de afgelopen keer behandeld? (meerdere opties zijn mogelijk) Manuela, Melissa

Snel, vakkundig en vriendelijk

Een zeer vakkundige mondhygiëniste. Vriendelijk en stelt je op je gemak.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist
  • Door wie bent u de afgelopen keer behandeld? (meerdere opties zijn mogelijk) Sherin

Ze was niet hardhandig. Dat beviel me goed.

Altijd goed

Altijd goed ontvangen en gezellig en vrolijk

geweldig

Goede behandeling, werd rekening met mij gehouden, ik ben overgevoelig en ik heb eigenlijk helemaal niets gevoeld Voelde heel goed aan en professioneel

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Beide

Mijn ervaring met de Mondhygieniste is zeer positief. De assistente is altijd vriendelijk en behulpzaam als je vragen hebt.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist
  • Door wie bent u de afgelopen keer behandeld? (meerdere opties zijn mogelijk) Melissa

Satisfied with Treatment

I was treated by Dr. Manuela, She is an efficient and effective professional. Pleased with the outcome.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Goede en prettige behandeling

Een stukje (gedeeltelijke kroon) van mijn kies was losgeraakt. Ik kon heel snel een afspraak maken en het stukje is weer vastgezet. De behandeling verliep snel en prettig.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Tandarts

Ik ben heel blij met de werkwijze van Sherin

Zie hierboven

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Mondhygiënist

Het is een proffecionele praktijk

Ik ben heel tevreden met de manier waarop de behandeling plaatsvindt. Voel.mij er op mijn gemak vanaf het moment van binnenkomst tot en met vertrek.

Erg tevreden

Vriendelijk en geduldig personeel, schone praktijk, snel terecht voor een afspraak.

Goede ervaring.

Prima ervaring. De tandarts luisterde goed naar mij. Heeft goed uitleg gegeven op me vragen. Misschien de stoel can wat beter. Vooral waar je je hoofd op ligt. Als het een kussentje zou hebben is better. Waren twee dames. Dantarts uit portugal misschien en assistente misschien suriname. Namen vergeten. Allebij heel goed in wat ze doen.

• Was uw laatste bezoek bij de tandarts of mondhygiëniste? Tandarts

Altijd fijn en professioneel behandeld

Ik kom hier al jaren. Sherin maakt de tandjes weer stralend schoon en geeft tips waar nodig. Ook fijn dat mijn medische reden werd gerespecteerd om geen mondkapje te moeten gebruiken. Dank jullie wel.

Waanzinig

Goed en vakkundig geholpen door Sherin. Sherin heeft mijn gebit goed gereinigd en heeft mij tot rust gebracht tijdens de behandeling. Ik ben erg tevreden met het eindresultaat en advies wat ik heb gekregen omtrent zelf reiniging van het gebit. Uitmuntend een 10!!

About Mondhygiënistplus

Mondhygiënistplus-tandarts is een kleinschalige familie tandarts praktijk. Wij bieden persoonlijke zorg en daar waar nodig verwijzen wij u naar de beste specialisten. Wij hechten waarde aan een gezonde mond. Een gezonde mond is ontstekingsvrij en draagt bij aan een gezond lichaam. De werkzaamheden van een tandarts hebben een hogere houdbaarheid in een gezonde mond. Wij adviseren iedereen een bezoek te brengen aan de mondhygiënist. De bij ons werkzaam zijnde mondzorgkundigen besteden uitgebreid tijd aan het verstrekken van tips hoe u uw mond optimaal kan verzorgen.