Vakkundig en goed

Uitvoering werd vakkundig en goed uitgevoerd

Alles volgens timing met ervaren mensen vol overtuiging

Leuk en professioneel

Goede uitleg over hybride warmtepomp

Drama

Wij hebben vorig jaar een warmtepomp (hybride) gekocht. De eerste afspraak zou zijn medio mei 2023. Rond juni 2023 heb ik gebeld wanneer het zou worden? Toen was het te druk om nog voor de zomervakantie te doen dus werd de afspraak 15 september. Een week voor deze datum nogmaals gebeld en toen bleek dat de man waarmee wij een afspraak hadden gemaakt met pensioen te zijn. Dus toen een nieuwe afspraak gemaakt voor 2 oktober, en ook deze ging niet door. De afspraak werd verplaatst naar 24 oktober. Een week voor deze datum werden we gebeld met de vraag of de afspraak verplaatst kon worden. Echter dat kan voor ons niet dus dan toch op 24 oktober. Een dag voor de afspraak werden we gebeld dat de afspraak niet door kon gaan omdat er een zieke monteur was. Hierop hebben wij aangegeven dat dit voor mij niet kon ivm mijn werk. De warmtepomp is geplaatst. Maar het bleek dat dat deze niet werkte. Vervolgens zijn er donderdag, vrijdag, maandag en dinsdag een aantal monteurs langs geweest. en was toen de conclusie dat er iets verkeerd was aangesloten. Dit kon direct verholpen worden zodat we uiteiendelijk dinsdag (een week later) een warm huis hadden. Maar nu moet het hydraulische nog worden aangepast omdat ook daar iets niet goed zit.

warm aanbevolen

vanwege onze lekkende combiketel, moesten we wel enkele weken op onze nieuwe ketel wachten, maar na enig telefonisch aandringen kwamen de monteurs nog dezelfde week, de nieuwe installeren wat perfect is gebeurt, nu zijn we weer tevreden klanten, en zitten er weer warmpjes bij voor, 20 jaar,

zeer goed

Snelle reactie van verkoop en nette monteurs om aan te sluiten.

plaatsing was uitstekend maar tussen bestelling en plaatsing was er geen info van zvu

voordat de kachel geplaatst werd heb ik een aantal keren gebeld maar steeds was de persoon niet aanwezig en er werd niet terug gebeld

Zeer goed in servive en uitvoering

Geachte dames en heeren! Ik ben sinds 1996 klant bij de Zeeuwse Vewarmings unie. Ik ben altijd tevreden gewest over de service. Dit was ook het geval toen haar Piet Dam het nieuwe verwarmingssystemaan het plannen was. Ook de installatiedatum van het system was zeer stipt. Op 10.10.2023 kwam de monteur Laura Bone stipt om 8.30 uhr langs. De jonge vrouw overtuigte mij met hasr diepgaande spezialistische kennis en expertise. Veel groten van hier aan Laura Bone. Over het algemeen ben ik zeer tevreden over jullie service en uitvoering van de werksaamheden. Ga so door. Veel groetjes. Horst Schiffer

Afspraak goed nagekomen .

Goed technisch personeel .

Gewoon top

Snelle reactie, fatsoenlijke offerte en snelle en prettige communicatie

Snelle Service bij storingen

Na een storing gemeld te hebben, de volgende dag was er al een storingsmonteur, helaas niet opgelost, na een week terug gebeld, en weer snel een storingsmonteur, gelukkig dezelfde, dus die wist al het een en ander van de situatie. Vastgesteld dat lek in de verwarmingsketel zat, Nieuwe verwarmingsketel laten plaatsen, vrijdag besteld, dinsdag daarop gemonteerd. Helaas lek onder nieuwe ketel, condensafvoerleiding lekte, storingsdienst gebeld op een zaterdag, en enkele uren later was er iemand, lek vastgesteld, afspraak dat ze maandag daarop komen repareren, slecht gelijmd of haarscheurtje in bochten???? . Maandag kwam er iemand en die stelde vast dat er 1 bochtje in het geheel niet gelijmd was. Gelijmd, en werkt nu naar volle tevredenheid.

Goede voorlichting, goede communicatie. Netjes gewerkt, alles spullen goed werkend opgeleverd. Vriendelijke monteur die netjes heeft gewerkt.

werk is netjes werkplek niet netjes achtergelaten

Met het werk op zich is niets mis maar er zou meer aandacht moeten zijn voor de eigendommen van de klant!

geweldige ervaring

komen de juiste afspraken na. goede vakmensen.

Prima maken waar zat ze zeggen

Netjes gewerkt en gedaan wat verteld wordt prima bedrijf.

Uitstekende service en afspraken worden nagekomen

Vanaf het advies tot de plaatsing van de airco’s zijn wij zeer tevreden over het contact, is er zeer netjes gewerkt en ze wisten wat ze deden. Wat ons echt opviel was hun aandacht voor detail, ze zorgden ervoor dat alle leidingen en kabels zeer netjes werden weggewerkt. We hebben echt het gevoel dat we waar voor ons geld hebben gekregen!!

Goed werk

Goed en rustig werk geleverd

kwalitatief goed en snelle service

We hebben goede ervaringen met dit bedrijf. Goed en snel contact en kwalitatief goed advies.

voor het plaatsen van de cv een dikke pluim

goed werk van de monteurs

degelijk en goed

communicatie met klant verdient meer aandacht

Prima werk geleverd

Netjes en snel gewerkt

Goede service en vriendelijke mensen

Goede service en vriendelijke hulp

Respect voor het enthousiasme en de vaardigheid

Het werk werd uitgevoerd als een militaire operatie. Met enthousiasme en respect.

heel goed

Energiestraat 12