Dynamische en fantastische onderneming. Snel schakelen, goed meedenken en totaal ontzorgen. De doelgroep een stap voor zijn is Leadtactics.
  • Bedrijfsnaam: by JW

Jonge ondernemers vol energie, hebben verstand van zaken en hebben een zeer prettige werkrelatie.
  • Bedrijfsnaam: Authentic Brands

Fijn bedrijf met duidelijke communicatie en heldere adviezen!
  • Bedrijfsnaam: Van der Panne woning- & bedrijfsmakelaardij

Geweldige persoonlijke service die goed aansluit bij ons. Ook vernemen wij een directe toename van directe boekingen
  • Bedrijfsnaam: Hotel Restaurant ten Cate

Wij hebben in LeadTactics een ware partner gevonden om onze doelstellingen te kunnen ambiëren en wel degelijk met succes. Wij zouden Mitchell & collega's van harte aanbevelen.
  • Bedrijfsnaam: Uitdekoker.nl

Dit jaar een project gestart met Lead Tactics onder begeleiding van Mitchell, hij heeft alles tot in details keurig uitgewerkt en communicatie is erg fijn met hen. Zij zorgen dat je alles begrijpt en niks is teveel gevraagd. Je krijgt meer waarde voor je geld en zijn zeer geduldig.
  • Bedrijfsnaam: Bimaldi

Ik heb Mitchell van lead als eerste online gevonden, iets wat een erg belangrijk gegeven is aangezien hij onze online zichtbaarheid zal gaan verhogen. Hij kwam met erg originele ideeen en was communicatief heel sterk. Ik zal zijn services nog voor een lange tijd gaan gebruiken en raad lead zeker aan!
  • Bedrijfsnaam: Sky health

Een aanrader als het gaat om Adwords! Lead tactics heeft ons goed geholpen met het groeien van ons bedrijf!
  • Bedrijfsnaam: Beachzone

• Eindresultaat

Sind begin dit jaar (2018) werken wij met Lead Tacktics en we ijn uitermate tevreden. Ze nemen je al het werk uithanden, denken op alle niveaus mee en meest belangrijk alle doelstellingen voor dit jaar zijn al gehaald..
  • Bedrijfsnaam: Barbarossa Beach

• Bedrijfsnaam: 9 Lemons

Goed en duidelijk inzicht gekregen in hoe de doelgroep onze website bekijkt. Naar aanleiding van deze scan een aantal dingen aangepast zodat het koop- en zoekproces is verbeterd :)
  • Bedrijfsnaam: b2s

"De jongens hebben mij direct inzichten gegeven in een mum van tijd. Ze zien waar de waarde ligt en hoe die is te bereiken. Een aanrader!"
  • Bedrijfsnaam: Correctbook

Online biedt bij uitstek de mogelijkheid om een jonge doelgroep aan te spreken, om dit op de juiste manier aan te pakken hadden wij behoefte aan een partner die ons kon helpen met een sterke online strategie. Deze partner hebben wij gevonden in Lead Tactics. Een jong en ambitieus bedrijf, altijd opzoek naar innovaties om het huidige aanbod te verbreden en te verbeteren. Snel schakelen en een laagdrempelige manier van communiceren. Een partij die actief meedenkt over het ontwerpen van campagnes, het monitoren van resultaten het optimaliseren hiervan. Wij zijn erg blij met de samenwerking met Lead Tactics en zijn net onze tweede campagne gestart!
  • Bedrijfsnaam: Young Label

Eind december kreeg ik een gratis online marketing consult van Lead Tactics. Dit gesprek heeft mij goed op weg geholpen om de strategie van Souvy her en der aan te passen en een nieuwe richting in te slaan met véél praktisch tricks en tips! Na afloop kreeg ik een rapport opgestuurd waar alle gegeven tips nog eens stonden opgesomd. Ik heb veel aan dit gesprek gehad!
  • Bedrijfsnaam: Souvy

Als het gaat om het genereren van leads en marketing, ken ik geen bedrijf dat beter is dan Lead Tactics. We hebben gewerkt aan een aantal projecten en ik ben altijd verbaasd over de toewijding, werklust en goede gedachte processen in het krijgen van nieuwe kandidaten en klanten. Voor wie opzoek is naar een vaste en betrouwbare partner betreft online marketing en lead generatie, raad ik Lead Tactics zeker aan!
  • Bedrijfsnaam: Inhuren.com

Snel maar goed in hun werk. Mooie resultaten behaald!Zeer tevreden!
  • Bedrijfsnaam: Webklaar.nl

Het online marketing consult dat ik gehad heb met Mitchell Ling van Lead Tactics heeft mij nieuwe inzichten en direct toepasbare tips opgeleverd. Door het toepassen van de tips is mijn zichtbaarheid voor mijn doelgroep nog verder toegenomen. Ik heb een prima verslag gekregen van het consult, waarbij Mitchell de tips en inzichten nog eens duidelijk aan het papier toevertrouwd heeft. Kortom een handige leidraad om mijn online marketing verder te verbeteren.
  • Bedrijfsnaam: vonkfactor 13

Vanaf het begin een helder en duidelijke communicatie, alle opdrachten zijn op tijd klaar en gemaakte afspraken worden nagekomen. Onze website is beter vindbaar. Top bedrijf!
  • Bedrijfsnaam: Praktijk Brouwersgracht

Lead Tactics prettig om mee samen te werken, deskundig advies, denken mee met hun klanten.
  • Bedrijfsnaam: Beaumee

Zes maanden geleden heeft Lead Tactics de start gemaakt d.m.v. de opzet van een doordacht plan. Toen was het "afwachten". Inmiddels zijn gedurende de afgelopen maanden de resultaten duidelijk merkbaar (door de vele extra aanvragen) en de extra omzet die aanzienlijk gestegen is door het hoge percentage van extra reserveringen die "materialised" zijn. Echt heel erg tevreden !
  • Bedrijfsnaam: Beachclub At Sea

Lead Tactics professionele ondersteuning. gegarandeerde omzet verhoging!!!
  • Bedrijfsnaam: Beachclub Titus

Lead Tactics is een innovatief bedrijf die mee denkt met de missie en ontwikkeling binnen jouw bedrijf. Door gebruik van de tool Trello volg je elk stap in het proces naar het eindresultaat. De samenwerking verliep erg prettig, er was ruimte voor feedback met daarbij direct de aanpassingen. Ik kan een samenwerking met Lead Tactics zeker aanraden als al je een boost wilt hebben met je bedrijf
  • Bedrijfsnaam: Losjes Events

Dit zijn jonge maar toch ervaren mensen die weten waar ze over praten. Geduldig de kennis kunnen overbrengen en zorgen er voor dat er resultaten komen.
  • Bedrijfsnaam: Restaurant Di Sopra

Als het gaat om het genereren van online leads en het ontwikkelen van de zichtbaarheid van je bedrijf op het web, is Lead Tactics een echte expert. Zeer gemotiveerde en vertrouwde personen met echte kennis van zaken. Online Marketing was voor mij een onbekende weg maar die bewandel ik nu met plezier. Een absolute aanrader!
  • Bedrijfsnaam: Viral Visuals

Over Lead Tactics