Goede prijs!

Verschillende offertes ontvangen en uiteraard de goedkoopste uitgekozen!

Handige vergelijking

Snel en eenvoudig 3 verschillende offertes gehad. Zeker aan te raden!

niet tevreden

kreeg idd 3 reacties, maar allen verzuimden te vragen of het dat als kantoor wordt gebruikt < 50 m2; in dat geval is er geen label nodig.

wassen neus

Ik heb zelf iets veel beters gevonden en lokaal, dus veel beter. En prijstechnisch goedkoper. 1 op 1 contact. Is alleen lastig zoeken omdat jullie op Google alle hoge posities innemen.

Snel

Snel ontvangen, meegedacht

prima geregeld

verschillende prijzen en uiteindelijk er uit gekomen met een van de aanbieders.

Goed in te vullen en drie offertes zoals beloofd

Snelle en duidelijke service !

Binnen een uur had ik 3 offertes ontvangen van verschillende bedrijven voor een energielabel. Inmiddels er 1 uitgezocht. Een snelle en duidelijke service, werkt prima !

Hele snelle reactie

Op deze wijze krijg je snel een beeld

makkelijk en snel

Drie offertes, snel en makkelijk

Snelle reactie na aanvraag.

Om 7.00 uur een aanvraag van drie offertes gedaan tussen 8.30 en 8.45 de offertes al binnen. Kon snel een keuze maken.

Had er niet veel aan, alle aanbieders hadden nl het zelfde bedrag

zie hierboven

Snel en keurig geregeld.

Via vergelijking(en) gevonden. Snel, netjes en deskundige mensen.

Goed contact en snelle opvolging

Na mijn mail was het zo geregeld en had ik zeer snel de offertes in huis! Heel handig!

Ik heb nog geen afgeronde ervaring

Als ik het rapport heb ontvangen zal ik u mijn reactie geven.

Snel en to the point

Binnen 2 uur had ik drie goede inhoudelijke reacties, waardoor ik snel kon beslissen.

Betrouwbaar en snel!

Zeer tevreden over de kwaliteit en snelheid waarmee alles gebeurde!

Snelle adequate levering van diensten!

Binnen een week kwamen de mensen van energielabel-offertes langs om mijn bedrijfspand op te meten. Een week later waren alle stukken in mijn bezit en kon de makelaar aan de slag met de verhuur. Energielabel-offertes is een betrouwbare partner waar ik in de toekomst graag weer zaken mee doe.

Snel en compleet

Na aanvraag een snelle offerte! Contact verliep soepel en was professioneel en volledig.

Zeer snelle offerte en goede service

Voor mijn bedrijf wilde ik mij graag oriënteren voor energielabels. Erg fijn dat dit bedrijf privacy belangrijk vind, zonder vast te zitten aan nieuwsbrieven en irritante belletjes. Zeer goede snelle informatie, zou zeker opnieuw gebruik maken!

Professionele afhandeling

Ik kreeg snel een offerte, precies wat ik nodig had

Quick, easy, reliable!

Great company: within seconds got the best quote available for me, no headaches. Save time and money!

Snelle en nette levering

Zeer overzichtelijke site, hierdoor weet precies waar je aan toe bent

Snel en effectief

Ik had ook de werkplaats meegeteld, hier werd direct op gereageerd met de vraag naar de juiste m2 omdat de werkplaats vrijgesteld is. Hierna erg snel de offertes binnen waar ik een passende keuze uit kon maken!