- smaken: we hebben 1 smaak gehad qua chocolade maar deze was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar. - Kwaliteit: de dippings waren vers en goed van smaak, er was veel variatie mogelijk. - Service: ze waren ruim op tijd aanwezig om alles op te bouwen en klaar te zetten. Vriendelijk personeel en continue begeleiding bij de chocoladefontein. Communicatie: er is goed en duidelijk gecommuniceerd. Wanneer er onduidelijkheden waren is er gebeld en zijn de onduidelijkheden opgelost
  • Kwaliteit

Top gedaan, zeer goed ontvangen door mijn gasten, aanrader.
  • Kwaliteit

IJsChef heeft voor ons een ijskoud spectaculair intermezzo verzorgd middels een stikstof ijsbuffet. Een geweldige ervaring en mooie toevoeging aan de studiemiddagen voor onze klanten!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht en chagrijnig personeel, niet behulpzaam en onprofessioneel. Helaas hebben wij schade opgelopen in ons bedrijfspand. Ik ben zeer benieuwd hoe de schade afhandeling zal verlopen
  • Kwaliteit

Je krijgt meer dan dat je hebt betaald. In één woord perfect. Waren op tijd. Ik had niet beter kunnen krijgen. Bedankt Chocochef.
  • Kwaliteit

Wij waren zeer tevreden met de chocochef, ze waren zeer behulpzaam en flexibel en ze onderhielden echt contact met ons, ze hebben zich ook in alles aan hun woord gehouden en iedereen op de bruiloft was heel erg blij met de chocofontein en ze vonden alles heerlijkkkk!!! alles was op! en de bediening van de chocochef was ook zeer goed, de tafel werd ook constant aangevuld, kortom het was gewelllldig en we hadden de fontein voor geen goud willen missen!!! onze dank en hulde aan de chocochef, ze horen gewoon op uw feest te zijn!!! en u krijgt er absoluut geen spijt van !!!! Go for it!!!
  • Kwaliteit

Wij hadden chocochef ingehuurd voor onze bruiloft. Zij boden aan een vloeibare stikstof dip bij de chocolade. Dat vonden onze gasten geweldig. De hapjes worden door het personeel vers gesneden en zijn van zeer goede kwaliteit. Onze bruiloft was een succes met chocochef als cateraard. Aanrader!
  • Kwaliteit

de uitvoering was volgens afspraak. De kwaliteit van het fruit was goed / vers en de opmaak zag er smakelijk uit!
  • Kwaliteit

Hele fijne samenwerking met dit bedrijf. Denkt mee met de klant. De presentatie is erg mooi en de smaak is heerlijk. Vooral de aardbeien met chocolade waren erg lekker.

• Kwaliteit

Als verrassing voor 2.000 studenten hadden wij Chocochef ingehuurd voor ons schoolfeest. Dat bleek de topper van ons feest te zijn! De 3 XXL fonteinen en de prachtig opgemaakte tafel (palmbomen van ananassen) waren blikvangers. De communicatie verliep uitstekend. Zeer snelle reactie op e-mails. Afspraken zijn keurig nagekomen. Lekker veel vers fruit, dat ter plekke gesneden werd. Er werd uitsluitend A-merk chocolade gebruikt. De door ons gewenste marshmellows (zonder varkensgelatine) waren geen probleem, zodat onze multiculturele doelgroep kon genieten van alle lekkernijen. En dat hebben ze gedaan!
  • Kwaliteit

De Chocochef is erg behulpzaam en denkt mee. Erg fijn als je zelf geen ervaring hebt met het huren van een chocoladefontijn. De chocolade is erg lekker! Zeker een aanrader voor een bedrijfsuitje, feestje of personeelsuitje als bijvoorbeeld een toetje.
  • Kwaliteit

De chocolade in de fontein was heerlijk, mooi vloeibaar. De communicatie verliep vlot, er werd mee gedacht.
  • Kwaliteit

Spoedaanvraag werd meteen in werking gezet door Oscar. Super!
  • Kwaliteit

We hadden Chocochef gevraagd voor onze bruiloft. Zij hebben geweldige service geboden, boven verwachting. Mijn gasten hebben heerlijk genoten van de hapjes in combinatie met de fontein. En het zag er prachtig vormgegeven uit. De communicatie ging soepel. Eindoordeel: inhuren & genieten!
  • Kwaliteit

Geweldige service en goede communicatie. Uiteenlopend assortiment en voor ieder wat wils. Een aanrader voor iedereen. En absoluut niet duur!!! We werden bij benadering geweldig geholpen.
  • Kwaliteit

Alles was perfect, we hebben genoten. Heerlijk! Dank jullie wel!

• Kwaliteit

De aanwezige chocochef heeft het gehele arrangement perfect voor haar rekening genomen. Wij konden ons feest in prettige en ontspannen sfeer houden. Bijna ongemerkt werden de dippings weer aangevuld. Vele gasten waren blij verrast en reageerden zeer positief. Wij zijn heel tevreden!
  • Kwaliteit

Geweldige service en goede communicatie. Uiteenlopend assortiment en voor ieder wat wils Een aanrader voor iedereen
  • Kwaliteit

Het contact met Oscar verliep heel soepel en vlot. Ontzettend vriendelijk en servicegericht. Ze zetten ook een stap extra en daarin onderscheiden ze zich van anderen. Dat valt op namelijk. Chocola was verrukkelijk en mooi opgedekt en geserveerd. Chocochef zal ik zeker aanraden aan andere mensen!

• Kwaliteit

Onlangs op een feest kennis gemaakt met de chocoladefontein van Chocochef, wat een ervaring! Naast fantastische dippings van o.a. vers fruit, noten en zoetigheid ook enkele met groenten, nieuw voor mij, maar om te smullen. De chocolade was overheerlijk, de presentatie voortreffelijk. Ik hoop snel weer een keer een evenement mee te maken waar ook Chocochef aanwezig is! Of ik bel ze gewoon zelf om een fontein te huren voor mijn verjaardag, want ook dat is mogelijk. Wedden dat iedereen komt ?
  • Kwaliteit

Fijne samenwerking met Oscar en een mooi product.
  • Kwaliteit

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad met Chocochef. Zij hebben voor ons 2 dagen op een beurs de chocolade fontein verzorgd en dat heeft ons vanuit onze klanten vele positieve reacties opgeleverd.

Over Chocochef

Filter op Taal