- smaken: we hebben 1 smaak gehad qua chocolade maar deze was erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar. - Kwaliteit: de dippings waren vers en goed van smaak, er was veel variatie mogelijk. - Service: ze waren ruim op tijd aanwezig om alles op te bouwen en klaar te zetten. Vriendelijk personeel en continue begeleiding bij de chocoladefontein. Communicatie: er is goed en duidelijk gecommuniceerd. Wanneer er onduidelijkheden waren is er gebeld en zijn de onduidelijkheden opgelost
  • Kwaliteit

Top gedaan, zeer goed ontvangen door mijn gasten, aanrader.
  • Kwaliteit

Bedankt voor de complimenten! Fijn te horen dat de gasten het goed hebben ontvangen. Er is ook lekker veel gegeten!

IJsChef heeft voor ons een ijskoud spectaculair intermezzo verzorgd middels een stikstof ijsbuffet. Een geweldige ervaring en mooie toevoeging aan de studiemiddagen voor onze klanten!
  • Kwaliteit

Hartelijk dank voor het beoordelen van IJsChef, onderdeel van ChocoChef. Fijn te horen dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad. Wij hebben zelf ook enorm genoten om voor jullie ijsjes te maken met onze vloeibare stikstof. Wij staan graag weer klaar voor jullie voor een eventueel volgend evenement.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slecht en chagrijnig personeel, niet behulpzaam en onprofessioneel. Helaas hebben wij schade opgelopen in ons bedrijfspand. Ik ben zeer benieuwd hoe de schade afhandeling zal verlopen
  • Kwaliteit

Hartelijk dank dat u even de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven ook al is deze niet positief. Wij betreuren het dat er wat fout is gegaan met een van onze machines waardoor de avond niet zo is gelopen als u van ons had verwacht. Gelukkig is dit een ongelukje die door menselijk handelen altijd kan gebeuren. Voor ons gelukkig de eerst en hopelijk laatste keer. De medewerker heeft alsnog de fout weten te herstellen en er voor gezorgd dat het buffet op tijd klaar stond. Onprofessioneel zoals u omschrijft kan ik daardoor ook niet plaatsen, ik kan mij wel voorstellen dat door de spanning en de gebeurtenis de emoties zijn opgelopen. Wat betreft de schade, deze wordt conform de algemene voorwaarden opgelost. U heeft hiervan ook al een bericht van ons ontvangen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij altijd bellen of e-mailen.

Je krijgt meer dan dat je hebt betaald. In één woord perfect. Waren op tijd. Ik had niet beter kunnen krijgen. Bedankt Chocochef.
  • Kwaliteit

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Heel fijn te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. We doen graag iets extra's en we vonden het fijn dat u dit zo heeft gewaardeerd. Dat hebben we ook aan het buffet gezien, deze was op na afloop van het feest. Zo zien wij het graag.

Wij waren zeer tevreden met de chocochef, ze waren zeer behulpzaam en flexibel en ze onderhielden echt contact met ons, ze hebben zich ook in alles aan hun woord gehouden en iedereen op de bruiloft was heel erg blij met de chocofontein en ze vonden alles heerlijkkkk!!! alles was op! en de bediening van de chocochef was ook zeer goed, de tafel werd ook constant aangevuld, kortom het was gewelllldig en we hadden de fontein voor geen goud willen missen!!! onze dank en hulde aan de chocochef, ze horen gewoon op uw feest te zijn!!! en u krijgt er absoluut geen spijt van !!!! Go for it!!!
  • Kwaliteit

Wij hadden chocochef ingehuurd voor onze bruiloft. Zij boden aan een vloeibare stikstof dip bij de chocolade. Dat vonden onze gasten geweldig. De hapjes worden door het personeel vers gesneden en zijn van zeer goede kwaliteit. Onze bruiloft was een succes met chocochef als cateraard. Aanrader!
  • Kwaliteit

de uitvoering was volgens afspraak. De kwaliteit van het fruit was goed / vers en de opmaak zag er smakelijk uit!
  • Kwaliteit

Hele fijne samenwerking met dit bedrijf. Denkt mee met de klant. De presentatie is erg mooi en de smaak is heerlijk. Vooral de aardbeien met chocolade waren erg lekker.

• Kwaliteit

Als verrassing voor 2.000 studenten hadden wij Chocochef ingehuurd voor ons schoolfeest. Dat bleek de topper van ons feest te zijn! De 3 XXL fonteinen en de prachtig opgemaakte tafel (palmbomen van ananassen) waren blikvangers. De communicatie verliep uitstekend. Zeer snelle reactie op e-mails. Afspraken zijn keurig nagekomen. Lekker veel vers fruit, dat ter plekke gesneden werd. Er werd uitsluitend A-merk chocolade gebruikt. De door ons gewenste marshmellows (zonder varkensgelatine) waren geen probleem, zodat onze multiculturele doelgroep kon genieten van alle lekkernijen. En dat hebben ze gedaan!
  • Kwaliteit

Hartelijk dank voor deze hele mooie review. We vinden het erg fijn om te horen dat alle 2000 gasten zo heerlijk hebben genoten van het verse fruit, de zoete dippings en de 3 smaken chocolade. We hebben het zeer leuk gevonden om de XXL palmboom te bouwen als eye-catcher voor jullie feest. We hebben zelf ook een hele leuke dag gehad en de organisatie vanuit jullie kant was voor ons prettig samenwerken. Wellicht tot een volgende keer.

De Chocochef is erg behulpzaam en denkt mee. Erg fijn als je zelf geen ervaring hebt met het huren van een chocoladefontijn. De chocolade is erg lekker! Zeker een aanrader voor een bedrijfsuitje, feestje of personeelsuitje als bijvoorbeeld een toetje.
  • Kwaliteit

Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn te horen dat jullie zo van de chocolade hebben genoten. Er is flink gegeten en dat zien wij graag.

De chocolade in de fontein was heerlijk, mooi vloeibaar. De communicatie verliep vlot, er werd mee gedacht.
  • Kwaliteit

Bedankt voor deze mooie review. Fijn te horen dat alles naar wens was en dat jullie hebben genoten van de chocolade.

Spoedaanvraag werd meteen in werking gezet door Oscar. Super!
  • Kwaliteit

Bedankt voor deze mooie review. Fijn te horen dat we jullie nog konden helpen zo op het laatste moment.

We hadden Chocochef gevraagd voor onze bruiloft. Zij hebben geweldige service geboden, boven verwachting. Mijn gasten hebben heerlijk genoten van de hapjes in combinatie met de fontein. En het zag er prachtig vormgegeven uit. De communicatie ging soepel. Eindoordeel: inhuren & genieten!
  • Kwaliteit

Geweldige service en goede communicatie. Uiteenlopend assortiment en voor ieder wat wils. Een aanrader voor iedereen. En absoluut niet duur!!! We werden bij benadering geweldig geholpen.
  • Kwaliteit

Alles was perfect, we hebben genoten. Heerlijk! Dank jullie wel!
  • Kwaliteit

Bedankt voor deze bijdrage. Fijn te horen dat jullie zo genoten hebben van de chocoladefonteinen.

• Kwaliteit

Bedankt voor uw bijdrage.

De aanwezige chocochef heeft het gehele arrangement perfect voor haar rekening genomen. Wij konden ons feest in prettige en ontspannen sfeer houden. Bijna ongemerkt werden de dippings weer aangevuld. Vele gasten waren blij verrast en reageerden zeer positief. Wij zijn heel tevreden!
  • Kwaliteit

Hartelijk dank voor deze positieve woorden. Fijn te horen dat alle gasten en u tevreden waren.

Geweldige service en goede communicatie. Uiteenlopend assortiment en voor ieder wat wils Een aanrader voor iedereen
  • Kwaliteit

Bedankt voor jullie bijdrage en geweldige feest.

Het contact met Oscar verliep heel soepel en vlot. Ontzettend vriendelijk en servicegericht. Ze zetten ook een stap extra en daarin onderscheiden ze zich van anderen. Dat valt op namelijk. Chocola was verrukkelijk en mooi opgedekt en geserveerd. Chocochef zal ik zeker aanraden aan andere mensen!

• Kwaliteit

Onlangs op een feest kennis gemaakt met de chocoladefontein van Chocochef, wat een ervaring! Naast fantastische dippings van o.a. vers fruit, noten en zoetigheid ook enkele met groenten, nieuw voor mij, maar om te smullen. De chocolade was overheerlijk, de presentatie voortreffelijk. Ik hoop snel weer een keer een evenement mee te maken waar ook Chocochef aanwezig is! Of ik bel ze gewoon zelf om een fontein te huren voor mijn verjaardag, want ook dat is mogelijk. Wedden dat iedereen komt ?
  • Kwaliteit

Fijne samenwerking met Oscar en een mooi product.
  • Kwaliteit

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad met Chocochef. Zij hebben voor ons 2 dagen op een beurs de chocolade fontein verzorgd en dat heeft ons vanuit onze klanten vele positieve reacties opgeleverd.