Leuk!

Prima les gehad van Eddie! Hij is erg enthousiast over zijn vak.

• Ervaring met: Vliegschool

Gastvrije benadering en professionele uitvoering van cursus

Zeer gastvrije benadering en goede communicatie vooraf. De cursus zelf is professioneel uitgevoerd.

• Ervaring met: Vliegschool

Fantastisch team, professionele organisatie, top vliegschool!

Ik heb mijn CPL(H) opleiding gevolgd bij Helicentre. De planning van de opleiding was efficiënt en flexibel. Er wordt op elk moment rekening gehouden met je agenda en desiderata. Elke keer word je warm ontvangen bij Helicentre met een "bakkie koffie". Het management, de instructeurs, Fleur of je mede-studenten; iedereen komt vriendelijk kennismaken. Kortom, je voelt je meteen thuis. De opleiding zelf was professioneel, efficient en altijd veilig. De vlieginstructeurs zijn gedreven, geduldig en klantvriendelijk. Ze geven je uitdaging en proberen het beste uit je te halen. Het is fijn om gedurende je opleiding kennis te maken met wat verschillende instructeurs (2 à 3 is ideaal); elk met een eigen persoonlijkheid, eigen accenten, een eigen verhaal, eigen tips and tricks. Jordi, Tom en Eddy zijn stuk voor stuk top instructeurs en bovenal fijne mensen om mee te vliegen. Last but not least: humor is belangrijk in het leven; ook die zit goed bij Helicentre. Er wordt wat afgelachen... Ben je op zoek naar een helikopter vliegschool? PPL, CPL, FI? Niet twijfelen, Helicentre is het juiste adres!

• Ervaring met: Vliegschool

Een super ervaring. Klantvriendelijke medewerkers van HeliCentre. Complimenten voor Fleur en Ro

de heli-vlucht was een super ervaring. Van bovenaf gezien was de natuur zooooo mooi door al die verschillende fraaie herfstkleuren. onze complimenten aan Fleur door haar ontzettend klantvriendelijke benadering. En natuurlijk onze piloot Robin. Een rustige, heel vriendelijke en eveneens klantvriendelijke jongeman. al met al, een super ervaring. Voor herhaling vatbaar. Hartelijke groet, Marry Davelaar

Erg leuke ervaring.

Leuke groep (informele) mensen met een uitstekende service. Ik heb samen met mijn dochter van 6 genoten van een hele leuke vlucht met een geweldig leuke piloot.

Fantastische eerste helikoptervlucht.

Al heel lang was het een wens van mij om een keer helikopter te mogen vliegen en door een verjaardagscadeau van mijn vrouw werd dit werkelijkheid. Heel fijn door Tom geïnstrueerd en daarna mee de lucht in genomen. Eenmaal boven mocht ik ook de besturing overnemen en wat een ervaring! Ik kan het iedereen aanbevelen en zeker hier bij HeliCentre.

Zooo gaaf!!!

Een proefles in de helikopter als cadeau aan mijn man gegeven en het was in één woord ge-wel-dig! Geweldig toffe piloot, super gave ervaring voor mijn man, echt helemaal te gek!!!

Waanzinnig tof!

Ik had een hele goede en enthousiaste instructeur voor een heli proefles van 20 minuten. Ontzettend leuk om eens te kunnen proberen!

Fantastische ervaring!

Zeer vriendelijke en professionele ontvangst, uitleg en begeleiding, waardoor zelf vliegen direct mogelijk was. Voor herhaling vatbaar. Nogmaals dank.

• Ervaring met: Vliegschool

Heel leuk om een keer mee te maken. Super enthousiaste instructeur Tom maakte er een fantastische beleving van.

Hartelijke ontvangst Prima toestellen Voortreffelijke piloot

• Ervaring met: Zakelijke vluchten

Geweldige ervaring!

Ik heb mijn vriend verrast met een helikopterles en het was een groot succes. De piloot was erg professioneel en vriendelijk. De les was erg leuk en goed en mijn vriend mocht veel zelf doen. Ik zou Helicentre zeker aanraden!

Geweldige ervaring!

Een introductievlucht cadeau gedaan aan mijn man, we vonden het geweldig!

• Ervaring met: N.v.t.

Geweldig om mee te maken.

Hartelijk ontvangen met een drankje. Goede en vriendelijke piloot die ons vertelt wat er allemaal te zien is en het was mooi weer.

Geweldige ervaring!

Helemaal leuk! Klein minpuntje was dat we langer moesten wachten, omdat het uitliep bij de afspraken er voor.

• Ervaring met: Vliegschool

Erg fijne ''Helidag'' gehad! fijne medewerkers en top geregeld.

Erg fijne ''Helidag'' gehad! fijne medewerkers en top geregeld.

• Ervaring met: Rondvluchten

HeliCentre vervult wensen van klant en komt afspraken na, uistekend bedrijf!

Goede ervaring met HeliCentre. Denkt mee en komt met mooie plannen om er een uitstekende rondvlucht van te maken.

• Ervaring met: Rondvluchten

Goed georganiseerd. Vriendelijke medewerkers.

Met kinderen en kleinkinderen helikopter vluchten gemaakt. Waren allemaal zeer enthousiast. Leuke route met goede toelichting.

Top ervaring en instructeur! HeliCentre, jullie zijn goed bezig

Het was super! Echt een mooie belevenis! Tom is een hele relaxte kerel, top om van hem les te krijgen. Dank! Goede sfeer, lekkere koffie ook :) 100% voor herhaling vatbaar, wij zouden Helicentre zéker aanraden. Hopelijk komen we nog eens terug!

Prima geregeld !! Voor Herhaling vatbaar.

• Beleving

In een woord: top! Om te beginnen was het al geen probleem om onze voucher van anderhalf jaar oud alsnog te verzilveren. Vlot en plezierig mailcontact hierover met Marieke maakte dat de afspraak snel was gemaakt. Ook tijdens de proefvlucht zelf was de sfeer bij Helicentre lekker gemoedelijk. Zowel met Tom als Marieke een gezellige, leuke en ontspannen middag beleefd! We komen zeker terug!

• Beleving

Wat een super bedrijf. Service ten top! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Mevrouw van de balie, ik ben je naam vergeten maar je bent een topper. En speciale dank naar Jeroen!

• Ervaring met: Zakelijke vluchten

Was een topervaring

• Beleving

Professionele uitleg, toegankelijk en enorm genoten.

Over HeliCentre

HeliCentre is een jong bedrijf op vliegveld Lelystad. We hebben een grote eigen helikoptervloot en vervoeren jaarlijks enkele duizenden passagiers in Nederland en daarbuiten. Bovendien leiden we jaarlijks een grote groep helikopterpiloten op van beginner tot het allerhoogste niveau (instructeur of zelfs examinator). Doordat onze hangaar regelmatig dient als locatie voor foto/filmshoots, presentaties of evenementen, heeft u ons vast al ook wel eens onbewust ontmoet ;). Bij ons gaan vliegen, passie, veiligheid en plezier hand in hand. Helikoptervliegen is serious business, maar daarnaast vinden wij dat het ook best leuk mag zijn!