Een fantastische dag gehad.

Alles was goed verzorgd, het vlees was heel goed, volop van alles te drinken en lekkernijen. Niemand kwam iets tekort. Mike de schipper was ook geweldig, heel professioneel voer hij overal naar toe. Waar nodig was hij heel behulpzaam en liet ons verder ons gang gaan, wat wij als prettig hebben ervaren. Kortom een top dag en zeker voor herhaling vatbaar.

• begeleiding

Top geregeld en fijne gastheer!

We gingen met de borrelboot het water op onder het genot van een drankje en een BBQ. Het vlees was goed, er was genoeg eten en drinken en Mike had alles in de puntjes geregeld. De groep was unaniem blij met de schipper en zijn werkwijze. Duidelijke communicatie en uitleg over de gang van zaken! Kortom, een aanrader voor een gezellig en ontspannen uitje!

• begeleiding

Echt een top avond gehad met de Borrelboot. Prachtige route over het water! Heerlijk eten en meer dan genoeg drinken. Echt geweldig! We komen graag volgend jaar weer.

Geweldig voor festen

Een super leuke feest gehad echt een aanrader voor iedereeb die een keer wat anders wil dan de wel bekende bbq bij iemand in de achter tuin. Mooi kunnen genieten van de mooie omgeving

Top geregeld !

Super leuke tocht gemaakt met de Borrelboot over het Wolderwijd. De dranken waren heerlijk koud en het eten aan boord was ook goed.

was helemaal geweldig

was heel goed geregeld, mooie boot, mooie vaartocht en eten en drinken geweldig goed geregeld, BBQ was echt heel goed. veel keuze en echt lekker vlees. wat ons betreft absoluut een aanrader.

Heerlijk gevaren

Mooie boot tocht en lekker gegeten en gedronken

• begeleiding

Geweldig, voor herhaling vatbaar!

Geboekt voor personeelsborrel. Alles prima geregeld, ruim voldoende snacks en drankjes aanwezig. De extra bestelde saté van slager Beert viel ook erg in de smaak.

• begeleiding

Een avond om niet meer te vergeten

Door de gastvrijheid van de schipper, de meer dan verzorgde catering en leuke route hebben wij een super gezellige avond gehad. Ons is niets te kort gekomen en werkelijk aan alles was gedacht. Dank Mike voor de super gezellige avond en zeker tot ziens. Team Cirwinn Almere

Super leuke avond gehad!

Prachtig weer, zon en wind. Goed georganiseerd en heerlijke pizza’s gegeten. Alles verliep heel soepel!

Even weer wat anders!

Opzoek naar een teambuilding die anders is dan de geijkte standaard teambuildings. Als afsluitend onderdeel van de teambuilding hebben we een BBQ arrangement geboekt bij Mike. Het parkeren, haven, boot, locatie ( Veluwemeer) en de BBQ waren allemaal prima geregeld.

Geweldige boottocht.

We hadden ook het mooiste weer van de wereld erbij. Dat scheelt al enorm. Wat ik als prettig heb ervaren is dat er aan ons als groep de keuze werd gelaten welke route we wilden varen. De gezelligheid werd opgeleukt door een playlist van onszelf op spotify. Samen met de hapjes en gekoelde drankjes was dit een ontzettend leuke middag uit met ons tem

Goed geregeld!

Leuke ervaring.

Borrelboot was fantastisch!

Jubileum van een collega gevierd op de Borrelboot en het was super! Het contact vooraf verliep heel soepel en er werd goed meegedacht. Dieetwensen geen probleem, en er was meer dan voldoende van alles. De boot is van alle gemakken voorzien en mocht het weer iets tegen vallen dan is er een overkapping. Zeker een aanrader om te doen met vrienden/familie of zoals wij, met collega's.

Top geregeld

Super goed geregeld eten en drinken in overvloed en compliment aan de slager die vlees levert

• begeleiding

26 juni werd ik 60 jaar! Met ruim 30 mensen op de borrelboot! Het was ontzettend leuk en Mike had het perfect verzorgd! Bbq was helemaal goed , vlees van de echte Slager natuurlijk en heerlijke salades. Stokbrood, drinken was er ook genoeg!! Mike had een leuke route uitgestippeld en we kwamen zelfs langs ons nieuwe huis in waterfront in Harderwijk. Laatste uurtje werd er veel gezongen...Iedereen heeft het naar de zin gehad. Ik kreeg van Iedereen die er was complimenten...Hier wordt nog wel over na gepraat....Bedankt Mike, voor een onvergetelijke verjaardag...

Super goed geregeld

Ontzettend leuke borrelboot met vriendelijke schipper, Mike, lekkere lunchbroodjes gehad en genoeg drinken aan boord. Daarnaast leuk en netjes aangekleed. De vlag deed het hem.

• begeleiding

Een superavond op het water!

Met een klein gezelschap (19 personen) gebarbecued en geborreld. Leuke route gevaren en alle gasten waren laaiend enthousiast! Superavond!

• begeleiding

Alles was zeer goed besproken konden alles goed overleggen leuke vaartocht zeer goed vlees van de bbq en genoeg te snoepen voor de kinderen genoeg drank voor iedereen met andere worden zeer gezellige middag gehad en zeker een aanrader en voor de schipper een dikke pluim

Goed verzorgd en gezellig

Prachtig mooie boot met voldoende mogelijkheden. We waren met een groep van 16 personen. Mike verzorgde de bbq, er was ruim voldoende eten en ook het drinken was ontzettend goed verzorgd. Zeker een aanrader!

• begeleiding

Met ons team 2 uur gevaren onder het genot van heerlijke drankjes en een gezellig muziekje verzorgd door de 'dj' in onze groep. Communicatie was prima, extra aandacht voor onze doelgroep, heel fijn! Uit de groep werd ons aangegeven dat ze dit wel elke week willen. Dus: een absolute aanrader!

Fantastische invulling voor mijn 50e verjaardag

Afgelopen zaterdagavond samen met ongeveer 40 vrienden mijn 50e verjaardag op de boot gevierd. Wat was dit een onvergetelijke avond. Nadat iedereen aan boord was gestart met heerlijke Sushi. We hadden een droomscenario qua weer. Uiteindelijk een heerlijk feestje op de boot gevierd en alle gasten waren enorm verrast door een keer een andere invulling voor een feestje. Mike een dikke duim voor jou.

Super gezellige avond op de Borrelboot Harderwijk

Locatie goed vindbaar, we hadden incl Pizza arrangement en dat was erg goed geregeld en ruim voldoende voor iedereen. Ook een aanpassing wegens intolerantie werd super goed en lekker opgelost.

• begeleiding

Afgelopen week een vrijgezellenfeest gehad op de Borrelboot. Iedereen was erg enthousiast. Wat een toffe boot en alles goed geregeld! Wij zouden het zeker aanraden!

Super geregeld!

Heerlijke middag gehad op de borrelboot met ruim 30 personen. BBQ was perfect geregeld, mooie tocht gemaakt over de randmeren. Alle gasten blij, dus wij ook!

Pluutmeen 11

3844CZ Harderwijk

Over Strand Horst Events

Strand Horst Events richt zich op sportieve strandevenementen voor bedrijfsuitje of familiedag in de gezellige Jachthaven van Strand Horst. Daarnaast verzorgen wij met Borrelboot Harderwijk vele bedrijfsuitjes en vaartochten op het water onder het genot van een lekkere en uitgebreide BBQ, verse Sushi of gewoon een gezellige Borrel. En dat alles natuurlijk met een passende gekoelde wijn of een lekker koud biertje. Lees hier hoe onze klanten hun uitje bij ons op het strand of op de boot ervaren hebben.