Super gezellig

Was prima geregeld jammer van de regen op het laaste ik zou graag het nog eens een keer doen dus als u plaats heeft bel maar.

• begeleiding

Dank voor een topavond op het water!

Voor het afscheid van twee collega's wilden wij iets anders dan de geijkte bitterballenzaal en kwamen uit op de Borrelboot. Hoewel nog vroeg in het seizoen (half april) waren de weergoden ons ter wille en zijn we aan boord gestapt bij kapitein Mike. We hebben genoten van het water, de omgeving en Mike voelde precies aan wat wij wilden. Op een windstil plekje in de zon gingen we voor anker en hoewel we ons al te goed deden aan alle lekkere snacks en drankjes ging op dat moment de bbq aan en was er voor iedereen wat wils. Voor we het doorhadden was het alweer tijd om naar de kade te varen. We kunnen terugkijken op een geweldige avond met muziek, eten en drinken op een geweldige locatie! Een dikke 9 (er moet altijd iets te verbeteren blijven ;-)) en complimenten van ons allemaal!

• begeleiding

Super leuk, gezellig en relaxt

Erg genoten van de activiteiten, zat leuk in elkaar en was leuk om te doen. De boot met BBQ was gezellig relaxt en goed georganiseerd. Het eten was lekker en er was voldoende voor iedereen.

Voor herhaling vatbaar

Zeer goed goed verzorgd en netjes

Maximaal genoten, onvergetelijk!!

Dit is toch wel de meest bijzondere feestboot van Nederland! Alles is aanwezig voor intens feesten, dansen, mét natuurlijk een hele leuke vaarroute. Tot in de puntjes verzorgd, dus onbelemmerd genieten! Alle feestgangers hebben volop genoten en rondom kan je heerlijk zitten om gezellig met de gasten te praten en in het midden genoeg ruimte om te dansen. In het vooronder een ruime toilet, koelkast en keukentje! Heerlijke malse sateetjes en borrelhapjes! Kortom, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!! Een echte aanrader!!

Geweldige ervaring

Wij hebben als team een geweldige avond gehad. Alles was top geregeld door Mike. Ook de bbq aan boord was goed voorbereid en aan alles was gedacht. Zeker een aanbeveling.

Topmiddag gehad

We hebben een erg leuke middag gehad met super begeleiding. Echt een aanrader!

• begeleiding

Leuke boottocht, heerlijke eten en mooi weer!

Was erg gezellig. Rustige leuke boottocht met kwalitatief goed eten. Ook erg fijn dat ze flexibel waren met het omboeken, top!

• begeleiding

Het was een ontzettend leuke en gezellige avond!

Ondanks dat het weer er niet veelbelovend uitzag, hebben we het droog gehouden. Het viel reuze mee met de kou aan boord. Leuke, gezellige boottocht. We hebben onwijs veel plezier gehad! Met voor een aantal een kater op bezoek de volgende dag! Dus er was genoeg te drinken aan boord.

• begeleiding

Top boot voor grote groep vrienden

Fijne avond met vrienden, schipper die meedenkt, fijne boot. Geslaagde avond, kan het iedereen aanbevelen

• begeleiding

gezellig en goed geregeld.

leuke trip gehad, aan boord gegeten lekkere salade's en vlees. al met al een geslaagd uitje. voor herhaling vatbaar!

Goed verzorgd

De Borrelboot kan ik iedereen aanraden. Alles zag er netjes en verzorgd uit en je kwam niets te kort. Drinken genoeg en de BBQ was heerlijk. We hadden een familiedag waarbij de jongste 2 was en de oudste 83. We hebben allemaal genoten. Dankjewel Mike voor de fijne middag!

• begeleiding

Het is een super luxe boot. De kapitein van de boot was erg gastvrij. Wij hadden een minder valide bij ons en Mike heeft ervoor gezorgd dat ze niet hoefde te lopen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Zoals we gehoopt hadden.

Prima middag gehad met 16 personen. Prachtige boot, gezellige kapitein en geweldige BBQ. Alles wat van te voren besproken was is meer dan nagekomen.

Gewoon geweldig

We hebben een hele fijne middag gehad, alles top verzorgd Bedankt en graag tot ziens

Een echte aanrader

Een hele leuke dag gehad op de borrelboot, captain Mike is een goede gastheer, heerlijk gevaren en de BBQ was echt top. Misschien nog een kleine tip een paar kussens voor op de banken

• begeleiding

Zon zee en borrelboot- top

Lekker eten ontspannen sfeer, catering super verzorgd Bedrijfsuitje met collega’s van de leukste koffiehandelaar in Nederland - www.Bijdendijk.nl

• begeleiding N.v.t.

Top avond met Mike op de boot. Gezellig, lekker eten en drinken en mooie plaatjes vanaf het meer

• begeleiding

Een heerlijk ontspannen sfeer waarin het aan niks ontbreekt!

Alle voorzieningen aan boord. Goed vlees maar ook andere etenswaren(van fruit tot borrelnootjes). Je komt aan niks te kort. Mike is een heerlijk ontspannen schipper waar je rustig een gesprek mee kan voeren. De boot is door zijn breedte super stabiel en vaart hierdoor heerlijk rustig. Iedereen heeft zijn ogen uitgekeken. Al met al een geweldige ervaring

• begeleiding

De verrassing voor mijn moeder die 80 is geworden was groot, de hele familie bij elkaar, iedereen heeft genoten. Het was die dag ook prachtig weer!

Genieten

We kwamen aan op de boot, en het zag er gelijk heel gezellig uit. Grote keuze aan drinken en wat lekkers om er bij te zetten. Leuk dat je zelf de muziek kan regelen en makkelijk dat dat via Bluetooth kan. Daarnaast ook nog keuze met waar je heen vaart. Wij hebben een hele gezellige boottocht gehad, en van ons had die zeker nog even kunnen doorgeven.

• begeleiding

Top ervaring gehad met Mike!

We hebben genoten

Alles was perfect geregeld

We hebben een hele mooie avond op de borrelboot gehad. Perfect geregeld allemaal, we konden er een gezellig feestje van maken

• begeleiding

Een fantastische dag gehad.

Alles was goed verzorgd, het vlees was heel goed, volop van alles te drinken en lekkernijen. Niemand kwam iets tekort. Mike de schipper was ook geweldig, heel professioneel voer hij overal naar toe. Waar nodig was hij heel behulpzaam en liet ons verder ons gang gaan, wat wij als prettig hebben ervaren. Kortom een top dag en zeker voor herhaling vatbaar.

• begeleiding

Top geregeld en fijne gastheer!

We gingen met de borrelboot het water op onder het genot van een drankje en een BBQ. Het vlees was goed, er was genoeg eten en drinken en Mike had alles in de puntjes geregeld. De groep was unaniem blij met de schipper en zijn werkwijze. Duidelijke communicatie en uitleg over de gang van zaken! Kortom, een aanrader voor een gezellig en ontspannen uitje!

Pluutmeen 11 3844CZ Harderwijk

Over Strand Horst Events

Strand Horst Events richt zich op sportieve strandevenementen voor bedrijfsuitje of familiedag in de gezellige Jachthaven van Strand Horst. Daarnaast verzorgen wij met Borrelboot Harderwijk vele bedrijfsuitjes en vaartochten op het water onder het genot van een lekkere en uitgebreide BBQ, verse Sushi of gewoon een gezellige Borrel. En dat alles natuurlijk met een passende gekoelde wijn of een lekker koud biertje. Lees hier hoe onze klanten hun uitje bij ons op het strand of op de boot ervaren hebben.