Collega's gaven aan dat ze in het begin dachten wat moeten we doen, maar vonden het onwijs leuk!. Tijdens de workshop is het mailadres en internetadres van take off gedeeld met andere collega's en vrienden.

• Ervaring met: Workshop 3D vliegers maken

• Ervaring met: Workshop Megavlieger bouwen

Erg leuk om te zien hoe door in kleine groepjes aan onderdelen van een reuzenvlieger te bouwen, blijvend verbeterde samenwerking tot stand is gekomen! Het resultaat aan het einde laat zelfs de meeste nuchtere types juichen, een ware climax.

• Ervaring met: Workshop Reuzenvlieger bouwen

Suoer leuke activiteit met prima begeleiding en organisatie

• Organisatie

Door andere organisatie bij Bouw & Infra Park aangevraagd en uitgevoerd door Take off. Ons contactpersoon heeft aangegeven dat alles op Landelijke Bijeenkomst Slimme Meters is gegaan zoals hij had gehoopt. Tevreden vertrokken! Onze dank hiervoor..

• Ervaring met: Workshop Megavlieger bouwen

Reacties van de collega's: het leukste afdelingsuitje/evenement ooit! (en ik heb er al vele georganiseerd!).

• Ervaring met: Workshop Megavlieger bouwen

4 keer het rapportcijfer 9. Ik had eigenlijk graag overaal een 10 neergezet. Het lijkt wel overdreven maar eigenlijk was het het wel waard. Dikke 10 op alle punten. Iedereen heft echt met plezier genoten. De dag was een groot success. Ik zal het zo weer doen met een groep.

• Ervaring met: Workshop Megavlieger bouwen

mbt de groep, voor wie ik dit event heb georganiseerd, heb ik alleen maar leuke positieve en lovende "kritieken" gehoord. Chapeau Take off want "mijn" groep is geen makkelijke groep!

• Ervaring met: Workshop Reuzenvlieger bouwen