Schadeafhandeling goed geregeld

Schadeafhandeling goed geregeld

Topbedrijf

Ze haalt oe zo ffkes op aj de bumper verloren bent

Alle narigheid raak je bij hun kwijt

Behulpzaam. Duidelijke uitleg. Helpen met invullen papieren mocht dit nodig zijn. Heerlijk dat er een leenauto klaar staat.

goede ervaring zeer te spreken over het resultaat

ze hebben netjes werk geleverd, alleen beetje jammer dat mijn auto van binnen ook best smerig was geworden

Alles is netjes en snel afgehandeld!

Zeer goede service en reparatie van de schade

Uitstekend schadebedrijf en deskundig personeel

Goeie service en komt afspraak goed na

Gewoon een goede zaak. Fijn in omgang .

Fijn mensen om zaken mee te doen. Hebben nog tijd voor een klant.

Super snel en strak werk

Goede ontvangst, zeer goede prijs, super strak afgeleverd

Snel en adequaat geregeld, goede service!

Geen omkijken naar gehad, mijn auto gebracht en volledig rijklaar terug ontvangen! Tevens hebben wij vervangend vervoer ter beschikking gehad, erg blij met dit bedrijf!

Vakwerk

Deze club ervaren specialisten hebben mijn auto weer als nieuw gerepareerd.

Vakmanschap ten top

Al 3 auto's laten spuiten bij Dragt alle 3 super gedaan! De juiste mensen voor de juiste klus!

Fijn betrouwbaar bedrijf. No nonsens aanpak.

Gezonde heldere kijk op de klus. Goed werk voor een reële prijs. Fijn om mee samen te werken.

Vakmanschap

Meerderejeten schade gehad...prima mensen...goede duidelijke afspraken...vakkundige expertise...komen afspraken na en leveren uitstekend werk.

Gewoon zo als het hoort goede afspraken

Zeer snel vakkundig en betrouwbaar

Vakmensen

Alles word voor je geregeld

Je word respect behandeld.

Wat een krater in mijn voorruit eventjes naar de garage, maar die kon mij niet helpen. Gaan naar Dragt eventjes verderop en daar aangekomen werd ik direct te woord gestaan. De voorruit van mijn auto zou in de loop van de middag zou hij gemaakt worden. Ik was mijn sleutel van mijn huis vergeten van de sleutelbos te halen. Ik moest nog paar minuten wachten want zij waren bijna klaar. Ze hebben direct de voorruit gemaakt. Ik weer blij.

Een meedenkend bedrijf.

Ik kwam daar via keukencentrum voor beschadigd aanrecht deurje. Ze hebben een prima oplossing bedacht en we zijn zeer te vreden met het resultaat. GEWOON TOP.

netjes gemaakt tegen goede prijs

uit laten deuken

Schade aan de auto perfect hersteld, zo goed als nieuw!

Keurig netjes voor een nette prijs

Volgens afspraak spatbord gespoten en gemonteerd Prima service

Top service!

Vriendelijk Snel Perfect hoor!

Keurig en netjes afgehandeld

Heel tevreden met een super resultaat

klantvriendelijk en goede service

Mijn auto had schade aan de deur, en tegen een gunstige prijs een week later gereed. en netjes toppie.

Geweldige reparatie

Dragt Autoschade heeft fantastisch werk geleverd bij de schade reparatie van onze auto. Opnieuw een geweldige service (leenauto) en prima financiële afhandeling zoals we van hun gewend zijn.