Vakwerk, ambacht en topkwaliteit!

Onze verwachtingen voor wat betreft de realisatie van onze tuinkamer zijn door de mannen van de Tuyn-kamer op alle onderdelen overtroffen. We hebben Arie van Aken de vrije hand gegeven voor wat betreft het ontwerp en de inrichting wat heeft geresulteerd in een geweldig mooie tuinkamer!

M

M

Alles netjes en super uitgevoerd

Gewoon helemaal goed

Prettig geholpen en meegedacht bij het ontwerp. Volledig ontzorgd tijdens bouw en voorbereidingen. Nazorg top. Een Tuynhuys wat generaties staat. En geen commerciele praatjes en opgeklopte beloftes. Gewoon wat het is en eerlijk advies.

Klantvriendelijk en vakkundig.

Mooi en leuk bouwproces geweest. Resultaat geheel naar onze zin en de input van de tuynkamer heeft dit vergroot.

Uitstekende services en uitgevoerd door vakmensen

Na een zoektocht door Nederland uiteindelijk terecht gekomen bij de Tuyn-kamer voor een gesprek aangaande de bouw van onze tuyn-kamer. Door de goede adviezen van met name Nico, is het eindresultaat uiteindelijk nog mooier geworden dan we in gedachten hadden. De uitvoering onder leiding van Arie, is zeer soepel verlopen en werd er zeer netjes en vakkundig gewerkt door de timmerlieden. Wel moet er nog wat gewerkt worden aan de bereikbaarheid en communicatie, dit kan zeker beter, maar heeft geen invloed gehad op het eindresultaat

Vak lui

Vaklui die afspraken na komen

Prettige werkervaring

Bedrijf komt zijn afspraken na, heeft aardig personeel, denken met je mee en geven advies voor verdere afwerking indien noodzakelijk.

Super blij met het resultaat en hele fijne medewerkers

We vonden De Tuyn-kamer op internet en bij het eerste bezoek wisten we direct dat we onze tuinkamer met daaraan een berging door Nico van Aken en zijn team wilden laten ontwerpen en maken. Tegelijk besloten we om de rest van de tuin door Hoveniersbedrijf Van Aken uit te laten voeren. Daarmee was er ook direct goede afstemming tussen beide activiteiten. Het is echt vakwerk wat is geleverd en het zijn hele fijne medewerkers. Ik ben altijd zeer gereserveerd om een bedrijf aan te bevelen. Maar in dit geval doe ik dat met een gerust hart!

Een prachtig bedrijf met zeer aardige en vakbekwame medewerkers.

Onze ervaring met de Tuyn-kamer was van begin tot eind fantastisch. Al bij het eerste gesprek waren we verkocht. Het enthousiasme waarmee met onze plannen werd meegedacht was hartverwarmend. Het voorwerk en de uiteindelijke bouw werd verricht door echt aardige en geweldige medewerkers. Afspraken werden gemaakt én stipt nagekomen. We hebben inmiddels met heel veel plezier de nodige uren in ons bijgebouw doorgebracht.

Fantastisch en betrouwbare vakmensen die met de klantwens meedenkt!

We hebben onze veranda laten realiseren door de Tuynkamer en de hele tuin laten betegelen inclusief de borders. Hele vriendelijke vakmensen die hun vak absoluut goed verstaan! Denken heel fijn mee met de klant en zeer betrouwbaar! Communicatief cq planning valt er misschien nog wel iets te verbeteren maar verder beveel in de Tuynkamer met hun vakmensen zeker aan!

Een mooie samenwerking met fantastisch resultaat

We hebben onze kapschuur samen met De Tuyn-kamer ontworpen. En daar is de samenwerking ontstaan. Goed advies en meedenken was de basis van ons uiteindelijke ontwerp. De bouw zelf en samenwerking met het team wat de bouw verzorgde was uitstekend. Stuk voor stuk vakmensen. En dat zie je dan ook in het resultaat. Echt top kwaliteit. Resultaat en samenwerking was dermate dat we daarna De Tuyn-kamer ook hebben verzocht om onze tuin en gazon opnieuw aan te leggen. Hiermee was het plaatje compleet. Kortom fijn bedrijf om mee samen te werken.

Prachtig resultaat met uitstekende service!

We zijn erg blij met onze eikenhouten tuinkamer. Gebouwd door de met enthousiasme werkende vakmensen van de tuynkamer.Een zich onderscheidend bedrijf. Alles tot in de puntjes afgewerkt!

Mooi product

Mooi product geleverd zoals afgesproken, Snelle levertijd, weten waar ze mee bezig zijn. Helaas bij oplevering ramen nog erg smerig en geen navraag over tevredenheid.

Echte vakmensen die alles tot in de puntjes verzorgd hebben.

Erg klantvriendelijk en goede kwaliteit

Zie bovenstaand

Zeer tevreden over het geleverde werk en de vriendelijkheid van het personeel.

Het enige "minpuntje" is dat ze niet al te snel reageren op een app of een telefoontje. Verder ben ik zeer tevreden.

Fantastisch vakmanschap!

Van het kennismakingsgesprek tot de offerte, en van het meedenken, de start en de creativiteit tot het sublieme eindresultaat: we hebben een uitstekende ervaring met De Tuynkamer en bevelen het bedrijf van Nico van Aken van harte aan!

Hele aardige en vakkundige mensen

Ben super goed geholpen, bedankt!

Vakmanschap! Fijn bedrijf om mee samen te werken! Mooi resultaat!

• Ervaring met: Eiken bijgebouwen

Je moet blijven streven naar verbetering daarom geen 10 maar jullie weten best dat wij enorm tevreden zijn.

• Ervaring met: Tuinkamer

Gewoon top

• Kwaliteit

Een bijzonder prettige samenwerking en een prachtig resultaat!

• Ervaring met: Eiken bijgebouwen

Betreft een overkapping aansluitend aan het woonhuis in eikenhout met pannen gedekt. Prachtig werk en kwaliteit geleverd. Korte lijnen en een prettige samenwerking met eigenaar en alle medewerkers. Erg blij met resultaat, is een plaatje!

• Ervaring met: Maatwerk

Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en het uiteindelijke product van de Tuyn-Kamer. Belangrijkste kernpunten zijn, betrouwbaarheid, vakmanschap, zeer hoogwaardig product en afspraak is afspraak.

• Ervaring met: Tuinkamer