Gewoon pergect geregeld alles

• Betrokkenheid

snelle beantwoording van vragen. Prima voorbeelden van ouderschapsplan en convenant. Het zelf opstellen en formuleren van het convenant vraagt wel tijd en zorgvuldigheid. Af en toe lastig om zelf uit te zoeken hoe zinnen te formuleren.Op alle adviesvragen werd correct gereageerd.

• Betrokkenheid

All over erg tevreden hoe afwikkeling is gegaan. Verschillende mensen aan de telefoon gehad, waren zakelijk en correct, ik miste soms wat sociaal inlevingsvermogen. Maar niet storend verder.

• Betrokkenheid

de scheiding heeft allemaal iets langer geduurd omdat mijn ex-man niet zo goed meewerkte waardoor ik in het gedrang kwam met mijn nieuwe aangekochte woning. Toen wij eindelijk alle papieren in orde hadden zijn deze bij Teurlings&Ellens advocaten in behandeling genomen. Ik heb gevraagd of ze er spoed achter konden zetten. Een aantal keer mail contact gehad en dat ging heel snel en deskundig. Uiteindelijk hebben ze de afronding van de scheiding in 2 weken gerealiseerd. Begrip voor mijn situatie en zeer behulpzaam om het zsm voor mij af te ronden. Fantastisch!! Nogmaals bedankt.

• Betrokkenheid

doen wat er beloofd wordt en reageren zeer snel op alle vragen en mail

• Betrokkenheid

Advocatenkantoor Teurlings en Ellens heeft voor mij (en mijn ex-vrouw) de scheiding online verzorgd op een uitstekende manier. Vlotte afhandeling en duidelijk aangeven van de benodigde formulieren. Zeer redelijke prijsstelling. Daarom een 9. Een 10 geef ik niemand. Beter kan dus niet.

• Betrokkenheid

Mijn scheiding is zeer vlot verlopen, dankzij de goede communicatie van de advocaten. Ook al belde je 100x met een andere vraag, je wordt altijd netjes te woord gestaan en als diegene het niet weet wordt er altijd gezorgd dat je een collega te spreken krijgt die het wel weet of hoor je wanneer je beter terug kunt bellen. Al met al ik ben erg blij dat wij bij Teulings & Ellens onze scheiding hebben geregeld en zou het iedereen aanbevelen. Dankzij hun word een scheiding een heel stuk simpeler genaakt.

• Betrokkenheid

Voor een scheiding zoals bij mij en mijn exman was deze snelle service uiterst prettig. Omdat wij rondom de scheiding geen advies ed. nodig hadden en zelf aan de slag zijn gegaan met het conceptconvenant maakte dit kantoor het ons makkelijk en flexibel: er was een concept, je kon je op verschillende manieren identificeren. De communicatie over de zaken die geregeld moesten worden was helder. Als enige punt zou ik aanbevelen om deze stappen van convenant - rechter -burgerlijke stand en daarna eventuele notariele splitsingsakte mbt een koophuis ook op de website te vermelden. Voor ons was het namenlijk pas helder dat een splisingsakte kan worden opgemaakt na de scheiding nadat een van jullie advocaten dat mondeling toelichtte tijdens de identificatie. Daarvoor was dit nergens terug te vinden, websites of bellen naar kantoor notaris en Teurlings.

Perfect. Binnen 2 weken was alles geregeld

• Betrokkenheid

Zeer plezierige en kundige mensen, snelle dienstverlening. Uitermate tevreden!

• Betrokkenheid

Na een hoop ellende , en duizenden euros's aan kosten bij een mediator heb ik dit als een verademing ervaren. Zeer tevreden En geen meerkosten dan opgegeven.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Nadat het geld betaald is is er weinig communicatie. Alles werd heel simpel voorgesteld maar was het dus beslist niet. Kortom een 4 is eigenlijk nog teveel.

• Deskundigheid N.v.t.

Snelle, professionele en gemakkelijke service wat betreft de online scheidingsprocedure. Precies als beschreven op de website.

professioneel duidelijk snel

• Betrokkenheid

Het hele proces van echtscheiding werd snel, zakelijk en efficiënt doorlopen.

• Betrokkenheid

Zij hebben de scheiding geregeld en dat ging erg snel goede communicatie en afhandeling. Wij zijn erg tevreden over Teurlings & Ellens.

• Persoonlijk advies N.v.t.
  • Betrokkenheid

Vriendelijke service en altijd snel antwoord op vragen.

• Persoonlijk advies N.v.t.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vanwege het wonen in het Buitenland, verliep de communicatie alleen per email. Er werden geen goede instructies gegeven en we moesten het werk veelal zelf doen. De controle op de opgestelde documenten werd alleen op het aanwezige niveau gedaan. Niet op inhoudelijk niveau. Uiteindelijke resultaat dat ik nu (2 jaar gescheiden), in hoger beroep moet om de alimentatie en de boedelverdeling aan te vechten. Het convenant is op verschillende wijze te lezen waardoor er nu een vechtscheiding is ontstaan waar de kinderen de dupe van zijn en ik (de vader) alle contacten met de kinderen heb verloren. Geen aanrader voor wat mij betreft.

• Betrokkenheid

Prima duidelijke open communicatie en deskundige afhandeling.

• Betrokkenheid

Mijn ex man en ik gingen op goede voet uit elkaar en konden daardoor veel zelf regelen. Via internet bij Teurlings & Ellens terecht gekomen. Een beetje spannend zo online, maar dat bleek als snel niet nodig. Door de heldere communicatie, de vriendelijke mensen, de kennis en kunde van het kantoor, zijn wij na aanlevering van alle documenten vlot gescheiden. Het is, als je net als wij op goede voet met elkaar alles kunt regelen, een heel goed geschikt kantoor! Maar ik heb er ook vertrouwen in dat wanneer je hulp nodig hebt omdat het allemaal niet zo makkelijk gaat, Teurlings & Ellens je zeer goed bij staan!

Heel deskundig

• Betrokkenheid

Prettig contact en op alle vragen die ik had duidelijke uitleg. Zeer professioneel kantoor en deskundig.

• Betrokkenheid

Heel goed advies en snel werk. Bedankt.