Ram online deskundig en vriendelijk

Het team van Ram online is deskundig, vriendelijk, korte lijntjes onder elkaar. Heel fijn om mee te werken.

Uitstekend marketingbedrijf dat mooie resultaten levert!

Een absolute aanrader, ze hebben mijn verwachtingen overtroffen en hebben bewezen dat ze één van de beste in de branche zijn. Vanaf het allereerste contactmoment voelde ik me gewaardeerd en begrepen, en hun professionaliteit en expertise waren duidelijk zichtbaar gedurende het gehele proces, met als belangrijkste een mooi eindresultaat. Kortom, ik kan Ram online marketing zeker aanbevelen.

Ze nemen werk uit handen op een snelle en professionele manier, echt top!

Wij werken al langer tijd samen met RAM. Vooral de snelheid waarmee ze kunnen schakelen en de reactietijd is heel prettig. Wanneer wij ergens hulp mee nodig hebben, staan ze direct paraat en ze denken altijd goed met ons mee. Erg prettig voor ons, want door de drukte hebben wij er zelf vaak geen tijd voor. Daarom is het zo fijn dat er vaak aan een half woord al genoeg is!

Jong, enthousiast, meedenkend en geduldig team!

Eerste kennismaking was gelijk zeer prettig. Makkelijk en snel in contact. Zeer behulpzaam, meedenkend, open, eerlijk en oplossingsgericht. Ik zal RAM zeker aanraden, zeker als je een startende ondernemer bent!

Top kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de inhoud van SEA cursus. Tijdens de cursus heb ik precies geleerd hoe ik een professionele Google, Dispay, Shopping en YouTube advertisement campagne kan opzetten en kan optimaliseren. Daarnaast ben ook zeer tevreden over de persoonlijke & professionele begeleiding van Johan! Ik raad deze cursus aan alle marketeers aan!

Pragmatisch en effectief!

Wij zijn erg tevreden over de werkwijze van Ram Online Marketing. Wij hebben duidelijke stappen besproken wat betreft onze online activiteiten. Deze stappen worden tijdig en kundig uitgevoerd door Ram Online Marketing, waarop een nette en correcte facturering volgt! Wat niet onbelangrijk is dat er ook een persoonlijke click aanwezig is!

Bedankt voor je mooie review Michiel! De persoonlijke click is er zeker:) ^Maarten

Top, meedenkend en zeer prettige communicatie

Via via hoorde ik van Ram en zodoende besloot ik contact met ze op te nemen. Ze kwamen dezelfde dag al bij me langs om mijn wensen te bespreken! Vanaf het eerste moment verliep alles zeer prettig. Een bedrijf dat heel erg goed is in hun vakgebied, met een vleugje Groningse nuchterheid. Kortom, echt een hele dikke aanrader!

Bedankt voor je leuke review Jurgen! Heel blij om te horen dat onze werkwijze je aanstaat. ^Maarten

Persoonlijk, deskundig, slagvaardig.

Bedankt voor je review!

Innovatief, oplossingsgericht en snelle respons

Nemen het initiatief in acties om onze vindbaarheid te verbeteren. Snelle service in het oplossen van problemen. Het aantal bezoekers op onze website stijgt wat resulteert in meer plaatsingen vanuit de website. Het is de investering zeker waard!

RAM heeft onze website via Google ad op een hoger level gebracht!

Door de samenwerking met RAM wordt onze website beter gevonden en met name door nieuwe organische gebruikers. RAM denkt met ons mee en is zeer open over de hun werkzaamheden en resultaten.

Betrouwbare partij die met je meedenkt.

In de tijd van Corana hebben zij ervoor gezorgd dat ik goed vindbaar was voor potentiële klanten. en dit heeft mij veel werk opgeleverd. Ik ben ze hier heel dankbaar voor.

Bedankt voor je mooie review Siebolt! ^Maarten

Rationeel, Ambitieus en Meedenkend.

Goed bedrijf om mee samen te werken, uitgangspunt is niet uren vullen maar effectiviteit van de investering. Klant staat centraal en zeer flexibel in snelle oplossingen. We hopen nog jaren samen te werken.

Bedankt voor je review Jaap. Goed om te horen dat je zo tevreden bent. We zullen ons best blijven doen, nog vele jaren hopelijk!

Betrouwbare partij

Denken met je mee, komen afspraken na en zorgen voor duidelijke en begrijpbare communicatie. Vriendelijke medewerkers. Gewoon een aanrader!

Bedankt voor je mooie beoordeling Romy.

Uitstekende kennis van zaken

Fijne samenwerking, goede contacten en goede resultaten, wat wil je nog meer.

RAM werkt echt met je samen, samen kom je tot een plan en zij werken het uit, tot nu toe is het zeer doeltreffend en resulterend geweest. Niet alleen goede resultaten maar een plezierig om met het jonge team van RAM te werken!

Vooruitstrevend en gericht op de toekomst

Werken nu een aantal jaren met RAM samen, met meerdere bedrijven en dit zullen we nog heel veel jaren met hun doen! We zien een goede vooruitgang. Het contact is goed en ze denken met je mee vooruit!

Duidelijk en Daadkrachtig

RAM heeft onze nieuwe site met shop gebouwd, ook onze vindbaarheid en campagnes worden door RAM verzorgt. Duidelijke offerte, snelle oplevering en geen onaangename verassingen. Het contact met de jongens verloopt goed, geen slap gelul maar direct to the point. Vragen worden netjes beantwoord en problemen vlot opgelost. Onze nieuwe site en shop zien er goed uit, we zijn zeer tevreden.

Fantastische samenwerking

Sinds Ram voor ons de SEO doet en de google adds campagnes is onze site nog veel beter vindbaar geworden wat zich resulteert in nog meer aanvragen. Daarnaast is het ook een hele fijne samenwerking omdat RAM ook het persoonlijke contact opzoekt en ons goed op de hoogte houdt van wat er zich afspeelt. en denken ze met ons mee om nog beter te kunnen optimaliseren.

Erg prettige samenwerking met een mooie website als resultaat!

Het ontwerpen, overzetten en vindbaar maken van onze nieuwe website www.wigchers.nl en ook www.motorbrommermuseum.nl is erg goed verlopen!

Geweldige websites

Twee geweldige websites laten maken

Zeer goede ervaring in optimaliseren van resultaten.

Tot op heden zeer content en blij klant te zijn van RAM.

Iedere euro aan investering waard. Kundig en klantvriendelijk.

Via marketing is RAM bij ons terecht gekomen. We zaten bij Noord Nederland Online, wat een verspilde investering bleek ( inmiddels zijn ze ook failliet). Wij zijn door RAM met onze webwinkel enorm in omzet gestegen. Het zijn jonge ambitieuze mensen, die je ook het gevoel geven dat ze je waar voor je geld willen geven. Geen gouden bergen beloven, maar in goed overleg, en indien nodig in Jip en Janneke taal uitleggen wat en waarom ze dingen doen. De omzet van onze webwinkel is in 4 maanden tijd meer dan verdubbeld.

Super gedreven en korte lijnen

Korte lijnen en een contactpersoon die alles regelt

RAM heeft voor ons een compleet nieuwe website gebouwd. Dit ging in goede samenwerking, mooi vlot en het eind resultaat mag er zijn!

• Persoonlijk advies
  • Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: autobedrijf Okken

We zijn met de start van onze onderneming en webshop de samenwerking aangegaan met RAM. Dit bevalt erg goed, we hebben erg veel hulp gekregen met de opstart en er is goed meegedacht. De volgende stap is online marketing wij verwachten op dezelfde voet verder te gaan. Groet, Niels Verfgroen.nl

• Persoonlijk advies
  • Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: Verfgroen

Over RAM Marketing

Wij staan voor eerlijk zaken doen met maar één doel voor ogen: onze klanten laten groeien en met hen meegroeien.