Gewoon goed

Vriendelijk, goed bereikbaar, duidelijk, vakbekwaam, meedenkend en goede adviezen.

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Vakmanschap wordt gecombineerd met goede en heldere communicatie. Dit alles met een gepaste prijsstelling maakt van deze scooterdealer een vast baken voor mijn onderhoud en eventueel weer nieuw aan te schaffen scooter.

TOPPERS!

Goede service. Duidelijke communicatie. Werken snel. Schoone zaak. Geen praatjes. Eerlijk advies.

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Prima service en goed geholpen!!

Communicatie verloopt soepel en afspraken worden goed nagekomen.

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Topservice: techniek, communicatie en prijs

Alles volgens afspraak, je wordt vriendelijk op de hoogte gehouden. Geleverd werk is top voor een passende prijs. Aanrader!

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Dat ik altijd goed geholpen wirdt

Prima service en de juiste mensen met ervaring

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Vriendelijk, eerlijk en heel erg professioneel !

Na in het verleden bij twee andere scooter garages geweest te zijn. Is het bij scooterparadise een hele fijne positieve ervaring! Ik ga nooit meer weg dat is zeker. Als je een scooter rijder bent en je bent bij een garage zoals scooterparadise dan heb je heel veel geluk! Ik spreek uit ervaring. Probeer het en je zal het verschil in service meteen merken groetjes Arjen.

Altijd correct

Zeer positief

Heldere info en uitleg, altijd ruimte voor vragen, prettig contact.

• Ervaring met Nieuwe scooter

erg aangename service en goede reparatie

Michael heeft mij ontzettend goed geholpen bij de reparatie van mijn scooter. er moest een hoop vervangen worden en er werden eerlijke kosten aan gekoppeld. ook de werkuren zijn naar eerlijkheid ingevuld en gefactureerd. kortom top ervaring

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Snelle vriendelijke goede service!!

Uitstekende en snelle service

Ik maak sinds vorige maand gebruik van de diensten van scooterparadise en zij stellen me niet teleur. Ze komen de afspraken na en zijn heel snel en flexibel. Klasse!

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Monteurs die goed in hun vak zijn. ken michael zelf al een lange tijd dus in vol vertrouwen reparatie laten uitvoeren aan mijn scooter. resultaat zeker niet teleurstellend. Zeker een nieuwe klant erbij. Goed bezig.

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Vriendelijk en ervaren personeel die de juiste service verlenen die je van een goede scooter zaak mag verwachten, ik ben bij andere zaken geweest die niet de juiste kwaliteit leveren dat merk je wel als je na en week na de grote beurt je scooter in eens but harder dan 38 kmh gaat, vandaar dat ik bij deze zaak uitkwam, wel eerst de reviews gelezen, dat had ik bij de vorige niet gedaan. ScooterParadise is niet de goedkoopste maar je krijgt wel waar voor je geld, dat merk je wel in de onderhoud die vakkundig gedaan wordt zodat je langer van je scooter kan genieten. Zeker 5⭐⭐⭐⭐⭐ waard.

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Top service en goede communicatie

Mijn scooter was kapot, deze kon op een afgesproken tijdstip opgehaald worden. Na akkoord van de verzekering wad mijn scooter ook met 2 dagen alweer klaar. Ik werd goed up to date gehouden tijdens de reparatie. Al met al top service!

Mijn scooter garage

Altijd fijn om bij de garage te komen waar ze kennen. Vriendelijke en vakkundige mensen

Fijn bedrijf !

Op zoek gegaan naar een elektrische scooter van NIU. Ik kwam vrij snel op de websitebezoek van Scooterparadise. In de ochtend kwam ik kijken, in de middag kon ik de scooter al ophalen! Ik had van te voren even gebeld voor afspraak. Michael nam uitgebreid de tijd om de opties door te nemen. Echt een aanrader !

• Ervaring met Nieuwe scooter

Prima geholpen

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Altijd super en snelle service

Fijne zaak, duidelijke communicatie. Je weet waar je aan toe bent. Michael is een fijne ondernemer en weet waar hij het over heeft. Ook fijn dat je snel geholpen wordt.

• Ervaring met Nieuwe scooter, Reparatie/Onderhoud

Flexibel, prettig, snel en goede service

Goed en eerlijk advies

Al een paar jaar ga ik met veel plezier voor onderhoud van mijn Vespa naar Scooterparadise. Naast de goede service is het advies van Michael ook altijd eerlijk. Voordat hij aan de slag gaat overlegd hij met je en geeft duidelijk aan wat er moet gebeuren en wat het gaat kosten zodat je nooit wordt geconfronteerd met onverwachte kosten. Echt een aanrader!

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Ze zijn erg snel, eerlijk, vriendelijk en altijd bereid om te helpen.

• Advies N.v.t.

vlotte klantvriendelijke behandeling

klantgericht

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Zeer vriendelijke heren met een glimlach en een luisterd oor. Echt klantvriendelijk en meedenkend. Komen gemaakte afspraken na. Leveren echt goede service.

Vriendelijk snel en kwaliteit

Zeer mooie en verzorgde showroom en werkplaats. Goed bereikbaar, snel en duidelijk. Scooter is uitstekend gemaakt, hier is de norm service en kwaliteit. Aanrader!

Stekkenbergweg 3 A

1105AH Amsterdam

Over Scooterparadise

Scooterparadise wilt de aankoop van uw scooter, het onderhoud of de reparaties zo persoonlijk mogelijk maken. Duidelijke en eerlijke communicatie staan op 1.