Deskundig en service gericht

Wij hebben twee scooters in onderhoud bij scooter Paradise en zijn zeer tevreden over de werkzaamheden en onderhoudsbeurten die door het vriendelijk en deskundige personeel wordt gedaan. En je wordt altijd op de hoogte gehouden als er iets is en je krijgt ook een prijsopgave zodat je weet waar je aan toe bent.

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Altijd erg fijn en behulpzaam geholpen!

Super snelle service en fijn contact! Mijn scooter is hier altijd in erg goede handen!

Snel en goed

Vakkundig goed

Topservice

Nieuwe scooter is op de dag van bestelling netjes volgens afspraak afgeleverd. Super bedankt voor de snelle service

• Ervaring met Nieuwe scooter

Topbedrijf met zeer goede service

Hele goede ervaring met Michael en zijn collega's. Werd zeer goed geholpen na onderweg een lekke band gehad te hebben met mijn scooter. Scooterparadise heeft de scooter opgehaald en gerepareerd. Daarnaast veel kennis en kunde over alle soorten scooters en het bijbehorende onderhoud.

Snel en goed

Keurige prijsopgave vooraf, snel geregeld. Prettige mensen.

Klantvriendelijkheid

Ongeveer een maand geleden had mijn vrouw een lekke achterband met de scooter daar moest een nieuwe band omheen vanwege een te groot gat in de band en volgende dag was deze al klaar, afgelopen week had ik zelf een lekke achterband en die werd meteen gerepareerd doormiddel van een prop was 5 minuten werk.

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Zeer goede service altijd snel en goed geholpen

Zeer goede. Service altijd snel en goed geholpen

Vakkundig en plezierig personeel

Vriendelijk en professioneel

Eerste indruk was gelijk prima: klantvriendelijk en duidelijke uitleg. Ook afspraken werden netjes nagekomen. Geeft dus alle vertrouwen in de toekomst.

• Ervaring met Nieuwe scooter

Een vakman die transparant werkt.

Ik kom hier al jaren net als mijn moeder omdat hij goed werk levert en transparant is over kostenplaatje. Wij hebben hier 2 electrische niu scooters aangeschaft die hier ook worden onderhouden. We krijgen altijd netjes een belletje mocht er wat mis zijn voordat hij ergens aan begint.

• Ervaring met Nieuwe scooter, Reparatie/Onderhoud

Goede en snelle service with a smile!

Je kunt het zo gek niet bedenken en scooterparadise heeft altijd een oplossing: Scooter ophalen, brengen, repareren! Altijd goede prijs voor de beste kwaliteit. Service is echt top! Vriendelijk en betrouwbaar. Ook voor advies ben je hier aan het juiste adres!

Transparant en efficiënt!

Goede plek om je scooter achter te laten voor onderhoud en reparatie. De communicatie is goed en ze houden zich aan hun beloftes.

• Persoonlijk contact N.v.t.

Top Service

Snel en vakkundig onderhoud & reparatie en goede service.

Uitstekende en snelle service

Goede prijskwaliteit i.c.m. Goede service. De vakkennis van de medewerkers zijn uitstekend

Supersnel en vriendelijk geholpen

Scooter gekocht bij Joeri. Kreeg heldere uitleg over de scooter. Hadden diverse scooters staan. De scooter die ik uiteindelijk had besteld werd binnen 3 dagen geleverd. Ook keurige uitleg gekregen bij de aflevering

Top service en vriendelijk

Vriendelijk en denken mee. Fijn!

• Ervaring met Nieuwe scooter, Reparatie/Onderhoud

Vertrouwen is goud waard!

Geweldige team bij SP . Komt altijd goed.

Top service!

Ik had mijn sleutels (en tas met telefoon, portemonnee e.d.) in de buddy van mijn scooter gestopt en kon er na sluiten van de buddy niet meer bij! Hoe stom. Ik heb met scooterparadise gebeld. Een half uur later reden ze met de bus voor. Scooter ingeladen. Ik kon meerijden naar hun vestiging. Daar hebben ze het probleem opgelost en kon ik weer rijden. Het was de 65 Euro meer dan waard!! Snelle service. Echt heel erg blij mee. Mannen een doosje Merci is onderweg via de post. Groeten Antoinette

Passie voor het vak

De heren van Scooterparadise hebben passie voor hun vak. Ze geven goed advies en denken met je mee

super goede service

Goede service en communicatie.

• Ervaring met Reparatie/Onderhoud

Word serieus naar je geluisterd. Komen gemaakte afspraken na. Hebben plezier in hun werk en zijn klsntvriendelijk. Alles gaat in overleg.

Uitmuntend

Snel, vakkundig , aardig

Service

Bij scooterparadise staat service hoog in het vaandel. Voor de klant wordt ruim aandacht besteed. Vakkundig en altijd snel weer de weg op.

Gewoon goed

Vriendelijk, goed bereikbaar, duidelijk, vakbekwaam, meedenkend en goede adviezen.

Stekkenbergweg 3 1105AH Amsterdam

Over Scooterparadise

Scooterparadise wilt de aankoop van uw scooter, het onderhoud of de reparaties zo persoonlijk mogelijk maken. Duidelijke en eerlijke communicatie staan op 1.