Prima resultaat binnen de beschikbare tijd en budget

• Projectresultaat

Na een uitgebreide marktverkenning is tijdens het selectieproces gekozen om het hoofdkantoor van Vivent te verhuizen naar een eigen zorglocatie. Samen met de interieurarchitect van Area-OS is een ontwerp gemaakt. Het geheel is uiteindelijk binnen budget en beschikbare tijd gerealiseerd. Het was een complete ondersteuning en een hele fijne samenwerking. Bedankt!

• Projectresultaat

Prettige samenwerking, informele sfeer. Gezien de omstandigheden hebben we een goed resultaat behaald. We zijn dan ook tevreden.

• Projectresultaat

Bijzonder prettig samengewerkt met AREA OS. Zij hebben onze organisatie ondersteund in de zoektocht naar een nieuw centraal kantoor. Toen het nieuwe kantoor uiteindelijk op de lange baan werd geschoven, heeft AREA OS vervolgens zijn uiterste best gedaan om de huidige huurvoorwaarden voor ons te optimaliseren.

• Projectresultaat

Het doel van onze samenwerking was tweeslachtig: 1: Het vinden van een geschikte ruimte voor ons kantoor van 10 medewerkers, een moeilijke opgave in deze markt. 2: Het begeleiden van de verhuizing. Daarbij wilden we zo snel mogelijk weer aan het werk kunnen. Beide doelen zijn meer dan goed behaald. Met name de inzet van Menno heeft ons enorm geholpen. Een gouden verhuizing.

• Projectresultaat

Uiterst prettige relatie met Stephan Buis van Area, goede open communicatie ook bij stevige discussies / oneigheid. Grote betrokkenheid en inzet bij opdrachtgever in algemene zin en het project. Deskundig, kent de maarkt goed en levert ruim kwalitatieve alternatieven aan.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Overall een geslaagd project, waarbij binnen budget en tijd goed door AREA Occupier Solutions is geacteerd. Qua communicatie tijdens, verantwoordelijkheden van diverse partijen en afsluiting van het project door AREA zijn er nog wel een aantal zaken voor verbetering vatbaar gebleken.

• Projectresultaat

collega Lex Teekens heeft inhoudelijk al feedback gegeven.

• Projectresultaat

AREA heeft met ons naar de opties voor de nieuw aan te huren kantoor bekeken. AREA heeft voor ons het inrichtingsvoorstel ontworpen en uitgewerkt. Waarbij er niet alleen naar materialisatie is gekeken maar ook hoe wij het beste onze indeling konden maken organisatorisch gezien. Wij hebben het kantoor inmiddels een aantal maanden in gebruik. Wij zijn erg tevreden over het eindresultaat. De gebruikers zijn erg enthousiast over de nieuwe werkplek.

• Projectresultaat

Hoe blij kun je van een leverancier worden? Héél blij, in ons geval. Fred-Anton delivers. No nonsense, kort en snel schakelen en focus op onze belangen. Het huurcontract is ondertekend. Wordt vervolgd, want Area OS is nu voor ons aan de slag met renovatie, inrichting en verhuizing.

• Projectresultaat

Samenwerken met AREA is heel plezierig! Fred-Anton luistert naar je wensen. Vervolgens zorgt hij ervoor dat je de huisvesting vindt die aan onze wensen voldoet. Verder was het prettig dat hij als ervaren onderhandelaar de onderhandelingen op zich neemt. Hij neemt je mee in het proces, waarbij hij duidelijk aangeeft waar mogelijkheden liggen en waar niet.

• Projectresultaat

AREA is een professionele en onafhankelijke partner voor het realiseren van huisvestingswensen. De werkwijze is no nonsens en hands on met een uitstekend serviceniveau. Er wordt snel en doelgericht gewerkt. AREA ontzorgt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Was vaak er onduidelijk wie wat moest regelen. of wij het moesten doen of dat area dit zou regelen. Ik had persoonlijk meer verwachting van area op het gebied van project begeleiding. En mij is ook niet duidelijk wat de afspraken hierover waren tussen beslist.nl en area

goede contacten korte lijnen

• Projectresultaat

Fijne samenwerking met professionele medewerkers, niet lullen maar poetsen mentaliteit, korte lijnen.

• Projectresultaat

Buitengewoon goed. Ben jullie onbezoldigde ambassadeur.

Over AREA Occupier Solutions

AREA-OS is een onafhankelijk advies- en projectmanagement bureau. Wij ondersteunen onze relaties bij uiteenlopende vraagstukken op het gebied van (kantoor)huisvesting. Onze kernwaarden zijn professionaliteit, integriteit, betrokkenheid en continuïteit. Dit combineren we met een cultuur van brede interesses, collegialiteit en plezier. Uiteindelijk leidt dit tot het beste resultaat voor onze opdrachtgevers.

Filter op Taal