Fantastische ervaring

Echt ontzettend genoten deze ochtend.. wat een ontzettende leuke ervaring.. we komen zeker nog eens terug

Mag het ook in 1 woord? Geweldig!

Ik vond het een super leuke ervaring en ik ben blij dat ik met mijn vriendin ben gegaan. We kregen een super goede instructie en daarna waren we vrij om te klimmen waar we maar wilden in het klimbos! Super leuk!

Een TOP ervaring in prachtige omgeving

Met 6-jarig kleinkind een Fun klim arrangement geboekt. Soepele communicatie, duidelijke instructies van aardige en hulpvaardige instructeurs. Leuke groep deelnemers. Ook ouders of andere begeleiders kunnen meedoen (tegen betaling uiteraard). Superveel plezier gehad!

Fantastisch, super leuk en uitdagend!!!

Genoten van top tot teen!!!Goede begeleiding. , goede info, en hele leuke uitdagingen was 3 de maal maar zeker niet de laatste keer!!!! Altijd spannend om te doen.

Het was leuk en voor herhaling vatbaar, maar ik heb het tweede deel van de experience gemist.

Mijn opa was in de veronderstelling dat dat er gewoon bij hoorde. De vorige keer heb ik wel beide parcoursen gedaan.

Leuk, goed verzorgd en veilig

Zelf had ik nog nooit geklommen. Er was vooraf een duidelijke uitleg harnas en helm werd stap voor stap uitgelegd. Daarna op locatie werden de mogelijkheden uitgelegd en de procedure voordat je mocht gaan klimmen.

Ontzettend leuke en leerzame middag gehad samen met mijn zoontjes van 10 en 11, die naar eigen zeggen een top middag hebben gehad!

Super goed opgezet

Kinderen hebben genoten.

Mooi en goed verzorgd

Mooie omgeving en mijn beide jongens hebben genoten. Ze willen volgend jaar weer als we op de camping zijn. Ze hebben de special gedaan en hebben genoten.

Onze kinderen (11 en 13 jaar) vonden het geweldig

De kinderen hebben de klim&zip-lijn gedaan.. na een goede uitleg konden ze zelf de bomen door. We komen zeker een keer terug!!

Super cool

Springen klimmen & balanceren, allemaal cool. Heel mega hega lega goed!!!!!

Superleuke ervaring!

… mooi uitdagend parcours met veel tokkelbanen!!

Tof klimbos

Mooie locatie. Goed aangelegd parcours en klimbomen. Mooie uitdaging voor de kinderen. Goede organisatie en leuke medewerkers.

Kinderen zijn uitgedaagd en hebben veel plezier gehad

Mijn jongens vonden het heel leuk om te doen. Prima begeleiding die ze ook zelf dingen laat oplossen, maar zeker met advies bijspringt indien nodig

Leuke opdrachten, vriendelijk personeel en goede uitleg. Mijn zoontje zei; die man is echt heel lief. Wel even de letters nalopen achter de blaadjes sommige zijn een beetje vervaagd.

Te weinig begeleiding voor de kosten die je moet betalen voor de activiteiten.

Het was helaas vandaag erg regenachtig! De onderdelen waren behoorlijk glad waardoor er geregeld kinderen uitgleden… Er was bij de jongste ook geen begeleiding vanuit jullie, we kregen een rugzak met alles mee en moesten het allemaal zelf uit zoeken. En dat voor €9,- per kind. Daar hadden we wel wat meer van verwacht. Ook bij de oudste was er maar 1 goede begeleider hoorde ik. Er stond wel genoeg man van jullie bij maar die deden niet heel veel begreep ik. Dus een collega wilde het zelf allemaal doen omdat het zo lang duurde steeds maar dat mocht niet. Erg jammer als je zo veel per kind betaald en er dan niet genoeg (goed) personeel bij staat en kinderen daardoor moeten wachten. Toen we het middagprogramma gingen doen kregen we te horen dat dit geheel onze eigen invulling was. Terwijl ik begreep dat jullie leuke speelmogelijkheden hadden daar voor de kinderen. Helaas was dit niet het geval en werd er onder de overkapping/tent niks alternatiefs aangeboden (zoals we in onze mailwisseling hadden besproken). Hierdoor hebben wij helaas onze bussen eerder laten komen om ons op te halen. Ook zou er kampvuur met marshmallows bij zitten. De kinderen hadden zich erop verheugd. Maar die was er ook niet. Alleen toen de laatste groep weg ging kregen ze nog snel een zakje marshmallows mee voor in de bus. De kinderen hebben naar omstandigheden een leuke dag gehad, maar had naar onze mening leuker kunnen zijn. Zeker voor het grote bedrag dat we betalen.

Super leuk!

Al vaker geweest met de kinderen. Leuk voor de kinderen en ook volwassenen. Wat we zo leuk vinden zijn de verschillende parcoursen met leuke obstakels. Allemaal te doen en tegelijk toch verschillend en uitdagend. Elk parcours eindigt met een ziplijn en dat vliegen door de lucht blijft leuk! En 1 parcours bestaat geheel uit zijlijns, 3 stuks, waarvan de laatste lekker lang! Je kunt steeds na een parcours kiezen welke je dan weer gaat doen. Daarnaast duidelijke en goede uitleg en hulp van de vriendelijke instructeurs. Daarna nog drankje en hapje op het terras in het zonnetje maakte de middag top.

De kleinkinderen vonden het fantastisch

Zeer leuke ochtend gehad. De instructrices waren heel behulpzaam en gezellig. Voor herhaling vatbaar.

Eindelijk een ECHT bos ipv een kooi en topbegeleiding!

Prachtige omgeving, boven gemiddeld vriendelijk personeel, veilig, goede begeleiding, mooie parcours. Voor een gezin wat bestaat uit niet zoveel durfals echt een aanrader. Nemen de tijd voor je en helpen je je angsten overwinnen. Deze is voor Eline: DANK! Je bent een toppertje! Grt. #teamvanes

Met een kanjer van een begeleidster het parcours voor rolstoelen gedaan. Geweldige ervaring. Veiligheid voorop en genieten

Echt geweldig!

Wat was dit een geweldige middag! Met goede begeleiding van ontzettend leuke lieve mensen de boom in. Ik keek ernaar uit en ik kan t iedereen aanraden. Wat een heerlijke belevenis. Wat leuk en fijn dat je in je rolstoel ook eens iets spannend kan beleven maar wel helemaal veilig. Lijkt t je leuk, ik zeg doen.

Geweldig !!

Met 6 medioren en 4 begeleiders van de Zonnebloem een geweldig programma gehad. Tokkelen en Shooting games. Iedereen heeft genoten, mede door de geweldige hulp van de instructeurs. Iedereen heeft een fantastische dag gehad.

Betrouwbaar en inspirerend

Heel geduldig voor de angstige kinderen Inspirerend en activerend voor allen Duidelijke instructies en niets is teveel

Hele leuke ervaring met kleinkinderen

De kinderen vonden het klauteren op de netten heel leuk. Voor 4-6 jaar is dit nog wel heel moeilijk en spannend. De bomenzoek opdracht was niet zo makkelijk, je moet de instructies heel nauwkeurig lezen en ondanks dat hebben wij 1 boom niet gevonden. Al met al heel leuk!

Helaas wat "achterstallig" onderhoud

We hebben deelgenomen aan twee activiteiten: de steptocht en de GPS wandeltocht. De foto's voor de route steptocht waren enorm verouderd, waardoor bijvoorbeeld houtstapels waren verdwenen. maar ook struiken en bomen niet herkenbaar waren. Van de 5 GPS'n stopten er 3 mee tijdens de route: van slag oflege batterij. Gelukkig komen wij uit de gemeente en zijn bekend in het terrein. Is dat niet het geval dan is dat niet echt een veilige gedachte.

Gorps Baantje 5 5051 PX Goirle

013-469 0460