Toffe teambuilding

Gezellige ochtend gehad, met afwisselend programma en leuke teambuildingactiviteiten.

Fun!!

N/A

Leuk!

Leuke begeleiding, leuke activiteiten

Leuk parcours

Vooraf gereserveerd en betaald maar geen restitutie ontvangen toen er een persoon door ziekte niet mee kon. Beperkt toezicht en veel eigen verantwoordelijkheid voor onervaren klimmers. Leuk parcours!

Heerlijke ruim avonturenbos met fijne horeca erbij

We hebben eerst gespeeld in de kleine speelweide bij het restaurant, waar ook het blote voeten pad is, een wip kip etc. Dit is heel leuk voor de allerkleinste t/m 6 ongeveer. Over het zand weggetje ligt een speel-en klimbos. Het speelbos is lekker ruim, je hebt parcours die leuk zijn voor de hele familie, een toffe band schommel die heel hoog kan, klimnetten etc. We deden daarna de klim&zip. De eerste 2 banen zijn op een meter of 4 a 5 hoog en licht uitdagend maar prima te doen ook met een dappere dochter van 9. De derde baan moet je al 1 x heel hoog een ladder op en bestaat verder uit toffe lange zip lines en weinig klimmen. Baan 4 is hoog en uitdagend, mijn man haakte af;) maar ook al niet superfit mens te doen en heel leuk! De begeleiding was prettig en professioneel.

top, goed geholpen, leuke acivteit

prettig begeleid op fijne lokatie

Leuke gezellige middag met de shooting games.

De regio afdeling Dongen, Gilze en Rijen van de Zonnebloem heeft op dinsdag 12-9-2022 enorm genoten van de shooting games. Onze instructeur Bart van den Boogaart heeft ons goede instructie gegeven over handboog schieten, kruisboog schieten en de buks. Van 13.00 uur tot 15.00 uur hebben wij geschoten. Na afloop hebben wij nog lekker wat gedronken bij de Roovertsche Leij.

Leuk en afwisselende klimroutes

Prima instructie, diverse klimroutes met leuke “obstakels” en lange tokkelbanen. Het was erg warm die dag (32 graden), maar tussen de bomen was het heel aangenaam. Bedankt

Prijs-kwaliteitverhouding valt tegen

De kinderen hebben het erg leuk gehad, wat het belangrijkste is. Maar wij hebben ervaring met klimbossen waar je parcours loopt (ook voor de kleintjes) persoonlijk vind ik dat leuker dan alleen omhoog klimmen en abseilen. Verder waren er maar 6/8 verschillende klim mogelijkheden, en een vrije val (wel gaaf). Kortom te weinig diversiteit/opties/mogelijkheden voor deze prijs

We hadden een heel gezellige familiedag. Goed verzorgd en prettige gemotiveerde mensen. De activiteiten werden heel gezellig begeleid.

Leuke, sportieve middag gehad met onze pubers!

Leuk, sportief, veilig. Goed georganiseerd

Uitdagend

Na een goede instructie was het uitdagend om de vrije val te maken. De begeleiders waren super vriendelijk,

Veel plezier gehad!

Gevarieerd Klimbos waarvan elk parkoers eindigt met een zipline. Leuke routes die zowel kind als ouder goed uit te voeren zijn. Mijn zoon en ik hebben een leuke middag gehad!

Leuke middag

Het personeel is warm en zorgt dat je je welkom voelt. Er waren kleine kinderen in paniek, deze werden met enorm veel geduld en hulp door de baan geholpen. De banen zelf zijn redelijk kort en eenvoudig, maar zeker leuk om een keer te doen. De vierde baan bestaat uit 3 ziplines, 1.korte en 2 wat langere. Het systeem is een gesloten systeem zodat je als ouder geen zorgen hoeft te maken of je kind gezekerd is (dus zeker ook een aanrader voor kinderfeestjes). Omdat wij de banen erg eenvoudig vonden werden we door de begeleiding geattendeerd op de uitdagingen. Ieder klimobject heeft, naast dat je hem gewoon op je eigen manier kunt doen, drie uitdagingen oplopend in moeilijkheid. De extreme was voor mij niet te doen maar het maakte de baan wel leuker. Zeker een aanrader om een keer te doen.

Erg leuk om te doen

Er zijn weinig leuke uitjes alleen voor rolstoelers Dit was een avontuurlijk uitje Fijne begeleiding , mooie locatie en een leuk om te doen

Droom uitgekomen voor mijn dochtertje

Mijn dochtertje heeft de rolstoel zipline en parcours gedaan. Het was een geweldige ervaring voor haar. Ze wilde zelfs 2 keer achter elkaar! De begeleiders doen het hartstikke leuk en laten de kinderen (en ouders) op hun gemak voelen. Wat mooi dat jullie dit doen. Uniek en bijzonder voor veel kinderen de anders nooit mee kunnen doen aan dit soort activiteiten.

Het was de 1e keer voor de kinderen 9 en 7 jaar maar ze vonden het geweldig, supertof ze zijn 2 uur lang alleen maar aan het klimmen geweest

Fantastische ervaring

Echt ontzettend genoten deze ochtend.. wat een ontzettende leuke ervaring.. we komen zeker nog eens terug

Mag het ook in 1 woord? Geweldig!

Ik vond het een super leuke ervaring en ik ben blij dat ik met mijn vriendin ben gegaan. We kregen een super goede instructie en daarna waren we vrij om te klimmen waar we maar wilden in het klimbos! Super leuk!

Een TOP ervaring in prachtige omgeving

Met 6-jarig kleinkind een Fun klim arrangement geboekt. Soepele communicatie, duidelijke instructies van aardige en hulpvaardige instructeurs. Leuke groep deelnemers. Ook ouders of andere begeleiders kunnen meedoen (tegen betaling uiteraard). Superveel plezier gehad!

Fantastisch, super leuk en uitdagend!!!

Genoten van top tot teen!!!Goede begeleiding. , goede info, en hele leuke uitdagingen was 3 de maal maar zeker niet de laatste keer!!!! Altijd spannend om te doen.

Het was leuk en voor herhaling vatbaar, maar ik heb het tweede deel van de experience gemist.

Mijn opa was in de veronderstelling dat dat er gewoon bij hoorde. De vorige keer heb ik wel beide parcoursen gedaan.

Leuk, goed verzorgd en veilig

Zelf had ik nog nooit geklommen. Er was vooraf een duidelijke uitleg harnas en helm werd stap voor stap uitgelegd. Daarna op locatie werden de mogelijkheden uitgelegd en de procedure voordat je mocht gaan klimmen.

Ontzettend leuke en leerzame middag gehad samen met mijn zoontjes van 10 en 11, die naar eigen zeggen een top middag hebben gehad!

Super goed opgezet

Kinderen hebben genoten.