De Kock geeft goede service

De bestelling, plaatsen en afhandeling zijn naar tevredenheid beoordeeld. Nazorg is ook correct afgehandeld. De raamfolie bevalt mij goed. Een klein voordeel is, dat het ook beetje verduisterd voor inkijk van buitenaf. Het heeft iets met de weerspiegeling te maken. Tijdens het warme weer van meer dan 25 graden heeft het huis vrijwel goede koeling van over gehouden.

Zeer behulpzaam, meedenkend, professioneel en korte lijntjes.

Prettig bedrijf om mee te werken. Professioneel, meedenkend. Korte lijntjes, dat werkte fijn. Flexibel qua planning.

Vanaf mijn eerste vraag prettig en professioneel contact en advies.

Prettig en professioneel contact, goed advies en goed en netjes gemonteerd.

Goed product voor goeie prijs

Snel en vakkundig gemonteerd, goeie prijs en goed en duidelijk advies.

Professioneel geholpen

Na veel mailverkeer waarin alles werd besproken, is er uiteindelijk vlot en vakkundig een goede zonwerende folie geplakt op onze slaapkamers. Wat tevens zorgt dat we geen inkijk meer hebben.

Tevreden

Raamfolie is netjes geplaats. Heel tevreden

Heel erg blij mee, topservice!

Veel duidelijke info gekregen en snel afgesproken. Zeer goede service, vriendelijk en lekker nuchter. Aanrader!

Ik heb het pas een week

De folie prima geplaatst. Ziet er goed uit, op een los hoekje en wat blaasje na . Kan nog niets zeggen over de werking

topkwaliteit raamfolie , vakkundig gemonteerd

Via internet contact gezocht met Mark de Kock voor het monteren van zonwerende raamfolie. Na het doorgeven van de maten een offerte gekregen en meteen een afspraak gemaakt. Recent is de folie geplaatst en het is stukken minder warm is huis. Wij zijn zeer tevreden en Mark is een vriendelijke man die zijn vak verstaat. In een woord : TOP !!

Goed advies gekregen over de zonwerende folie, en snel en vakkundig aangebracht.

Raamfolie is naar tevredenheid aangebracht

Tevreden over resultaat

Mark werkt snel vakkundig en met humor !

Heel goed !

Een tevrede klant

Het folie is netjes aangebracht, nu nog wachten op warm weer, zodat we kunnen zien dat het de warmte echt tegen houd.

Fijn

Goed geïnformeerd, prettig contact. Demo's ontvangen voor inspiratie en gemakkelijk maken van een keuze.

Goede ervaring

Snel en netjes gewerkt

Zeer zorgvuldig en goed!

De service is zorgvuldig en betrouwbaar. Deze meneer weet waar hij het over heeft. Zowel prive als op kantoor de raamfolie laten plaatsen. What you see is what you get!

Duidelijk, deskundig en zeer klantgericht

De website geeft een zeer compleet beeld van de eigenschappen van de diverse producten. Vragen werden snel, duidelijk en uitgebreid beantwoord. Het contact met Mark de Kock verliep zeer soepel en plezierig.

Goed advies en net werk geleverd

Professioneel, stijlvol en uitermate vriendelijk

We hebben raamfolie met ons huisnummer en voornamen laten plaatsen en de oude verwijderen. Er is snel en schoon gewerkt. We zijn erg blij met het eindresultaat!

Snelle en professioneel uitgevoerde werkzaamheden

Snelle en professioneel uitgevoerde werkzaamheden bij het plakken van zonwerende folie op 4 HR++ ramen.

Heel tevreden met De Kock Raamfolie. Uitstekend advies welke raamfolie geschikt is. Snelle en duidelijke offerte. Vakkundige montage Komt alle afspraken na en is altijd bereikbaar. Raamfolie voldoet aan de verwachtingen. Blij met de keuze van De Kock Raamfolie en ik kan iedereen deze firma aanbevelen.

Super professioneel

Had zonnewerende binnenfolie besteld maar na de situatie ter plekke gezien te hebben toch advies gekregen buitenfolie te nemen. Is prima en snel bevestigd door De Kock ondanks kleine rand buiten t raam om op te staan. Super service. Nu week later geen enkele bel oid te zien of het echt helpt tegen de warmte zullen we moeten afwachten

contact vriendelijk, open en duidelijk.

Nu nog het resultaat na de volgende hittegolf. Ga uit van positief.

Snel en goed

Snel en goed

goede service, wel prijzig!

Mijn oude Umisol raamfolie is vakkundig en snel verwijderd. Tip: neem nooit dit soort raamfolie, het begint na enige jaren los te laten in de hoeken, maar je krijgt de grote stukken er zelf nooit meer af. Ik werd snel geholpen, maar daar hing wel een flink prijskaartje aan!

Tsjaikovskilaan 34

2253 HT Voorschoten