Goede en professionele service en aardige medewerk

Super goed geholpen en goede service

Keurig geplaatst het is nog niet zo warm maar voel als de zon schijnt al dat de ramen koeler blijven.

prettige samenwerking

De offerte is duidelijk en overzichtelijk. Alles is volgens afspraak uitgevoerd.

Snel en kundig.

Vriendelijk personeel, er wordt netjes gewerkt Goede prijs afgesproken.

snel en netjes gemonteerd

Ongeveer 12 jaar geleden ook al folie door hun laten plakken. Het betrof toen zon cq warmte werende folie. Nu gevraagd om isolerende folie op de paar (nog) enkel glasruiten die er waren. Snel een duidelijke offerte gehad. Ook een aanpassing van de ramen daarna was geen probleem. Op de afgesproken dag en tijd werd de folie snel en ook netjes op de afgesproken ramen gemonteerd. Kortom, ik ben weer, net als 12 jaar geleden, helemaal tevreden.

Snelle service, flexibel en meedenkend

Goed bereikbaar. Rechtstreeks contact met de eigenaar, goed afspraken mee te maken. Flexibel toen een dag van te voren bleek dat er nog een extra raam van folie moest worden voorzien. Vakkundige uitvoerder.

Alles ging zoals het moet gaan. En dat is vandaag de dag een groot compliment.

Alles correct en vakkundig uitgevoerd.

Snelle service met vriendelijk personeel

De prijs voor het folie en de plaatsing ervan was oké. De uitvoering van de opdracht heeft binnen twee weken plaatsgevonden. Het plakken is voor zover ik nu kan zien degelijk uitgevoerd door een vriendelijke medewerker.

Snel met offerte en uitvoer

Resultaat is top!

Super!!

Kreeg meteen antwoord en voldoende informatie. Mijn keuze was dan ook snel gemaakt. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.

prima service en mooi resultaat, helemaal blij mee

prima service en mooi resultaat, helemaal blij mee

Sentinel folie laten plakken. Een uitkomst, scheelt veel warmte in huis. De Kock Raamfolie levert uitstekend werk. Snel, correct en tegen een goede prijs.

Was niet aanwezig maar heeft zelf contact met bewoner gezocht voor afspraak en top geregeld

Gehele communicatie was uitstekend. Het folie zat er zeer snel en netjes op. Tevreden over de hoeveelheid warmte wat het tegen houdt.

Uitstekende service en kwaliteit tegen een scherpe prijs

Mark reageert vlot en uitvoerig op alle vragen, bood mij de beste prijs en zijn monteur heeft keurig werk geleverd. Van harte aanbevolen.

Perfect.

Ik zou een camera op een uitschuifbare stok en een laptop meenemen met een lengte van +/- 3 meter om te laten zien dat je niet naar binnen kan kijken. Wij twijfelen heel erg wat de mensen aan de overkant kunnen zien.

Beste Mans, dank je wel. Zoals in de offerte aangegeven kunnen je overburen moeilijker naar binnen kijken. Wat er vlak achter de ruit gebeurd kunnen ze zien maar naarmate je verder van de ruit af staat kunnen je overburen steeds minder zien. Na 1 meter is het al vrijwel onmogelijk. Daar komt bij dat dit de zwaarste folie is die hier aan de binnenkant van deze ruiten aangebracht kan worden. Als je nog minder inkijk wil krijg je EN een donkerdere folie - dat is in de winter niet fijn - EN een hoogwerker te betalen wat die zwaardere folie MOET buiten gemonteerd worden. Dan wordt het bijna 2 keer zo duur. Met vriendelijke groeten Mark de Kock

Snelle, goede service.

Snelle reactie op vragen, goed advies, mooie en duidelijke website. Snel geleverd en keurig aangebracht.

Vlot, vriendelijk, deskundig

Het ging bij ons om een klein klusje, maar De Kock reageerde snel, en we konden snel een afspraak maken. Het plakken van de folie ging vlot en zag er goed uit, het resultaat is exact naar wens. Mark is daarbij zeer vriendelijk en toegankelijk. Voor dit soort werk zeker aan te bevelen!

Snelle en uitstekende plaatsing en service

In verband met verkoop van mijn woning wilde ik een aantal folies vervangen hebben. De service was snel en uitstekend uitgevoerd en keurig op tijd voor de bezichtiging.

Mooi strak

Goede communicatie vooraf en goed overleg tijdens de montage met de medewerker van Kock. Montage is duur, maar dan heb je ook wat!

Een heerlijk verkoelende service

Vooraf uitgebreide informatie gekregen en een proefstukje thuisgestuurd gekregen. De monteur heeft het folie er zo strak opgezet dat je het gewoon echt niet ziet. Echt heel goed werk! Temperatuur in de woonkamer is een stuk aangenamer nu.

Prima.

Deskundig, meedenkend en volgens afspraak. De folie maakt écht een verschil.

Prima vakmanschap.

Dit bedrijf werkt snel en correct met een goed resultaat conform de afspraken.

top zaak

Soepel in omgang en komen afspraken na , Een bedrijf waar je op kan bouwen .

Snelle reactie goed advies

Na het plaatsen zag ik een Scheurtje kwam direct terug probeerde het te herstellen. Gaf aan als n A een maand er nog zit dan kom hij een nieuwe plaatsen