Ik vind Zuster Jansen een fijne organisatie met zéér betrokken mensen. Prettige communicatie,.Duidelijk, Krachtig en Persoonlijk. Zorgvuldig wordt er ingegaan op je vraag en alrtijd een luisterend oor. Ik werk graag als zz'per voor deze organistie😷

• Algemene ervaring

Ik werk heel graag voor zuster Jansen. De 24 uurs particuliere zorg bevalt mij heel goed. Had ik deze vorm van zorg maar wat eerder ontdekt. Alle medewerkers zijn vriendelijk, deskundig en behulpzaam. Het dossiermateriaal ziet er keurig verzorgd en overzichtelijk uit, wat daardoor prettig werkt. Ik heb ook steeds fijne collega's om mee samen te werken.

• Algemene ervaring

Prettige communicatie en samenwerking correct. Geeft een ieder door zich daar in te laten schrijven als ZZPers

• Algemene ervaring

hele fijne organisatie. je kan er altijd terecht.

• Algemene ervaring

Zr Jansen, is altijd goed bereikbaar, Het team denkt goed mee met je. De lijnen zijn erg kort, mocht je een vraag hebben, dan wordt er heel snel gereageerd. Gewoon een top team. Ik werk graag voor ze.

• Algemene ervaring

Prettige organisatie, niet te groot, zodat je je al gauw 'thuis' voelt. Zij kennen mij en ik ken hun, korte lijntjes!

• Algemene ervaring

Zuster Jansen ervaar ik als een degelijk en betrouwbaar bureau. De collega's waarmee ik regelmatig werk zijn allemaal kundig en betrokken en dat komt waarschijnlijk door de strenge selectie die er is. Ik ben er trots op om voor dit buro te werken.

• Algemene ervaring

Administratief is Zr. Jansen goed. Bij mijn collega's tref ik vaak laag niveau aan. Het zou goed zijn als Zr. Jansen aan inhoudelijke zorgkwaliteit zou werken. Het VenVN Kwaliteitsregister zou maatgevend kunnen zijn.

• Algemene ervaring

Na mijn inschrijving kon ik direct aan het werk! Veel aanbod in 24 uurs zorgen, ook langdurig. Duidelijke informatie en met vragen kan ik altijd terecht per mail en krijg dan altijd direct antwoord. Fijn bureau!

• Algemene ervaring

Mijn ervaringen bij Zuster Jansen zijn zeer positief. Prettige communicatie, goede ondersteuning en kan bij vragen of problemen altijd terecht bij een van de medewerkers.

• Algemene ervaring

Ik sta sinds november 2016 bij Zuster Jansen ingeschreven en ervaar de samenwerking als zeer prettig. Sinds mijn start bij Zuster Jansen heb ik tot nu toe altijd werk wat ik heel fijn vind.

• Service N.v.t.
  • Algemene ervaring

Werkwijze van Zuster Jansen vind ik: - zeer discreet - zorgvuldig/correct/duidelijk - persoonlijk en benaderbaar, prettig in omgang, zowel mondeling als schriftelijk Ik hoop op een nog langdurige samenwerking😊!

Bijzonder goed !!!!!!

• Algemene ervaring

Over het algemeen ben ik erg te spreken over de samenwerking met Zuster Jansen. Het bedrijf is goed georganiseerd en, niet onbelangrijk, ook gecertificeerd. Met jullie medewerkers is het fijn samen te werken, altijd een luisterend oor en helpend waar mogelijk. Natuurlijk is er ook altijd ruimte voor verbetering...inzicht in elkaars werk zou veel kunnen bijdragen... voor meer begrip zou ik wel eens mee willen kijken op jullie kantoor en ik zou jullie graag willen uitnodigen om eens een 24-uurs dienst mee te draaien als je dat nog nooit hebt meegemaakt. Van elkaar kunnen we immers veel leren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Algemene ervaring

ZUSTER JANSEN is een betrouwbare bemiddelingsbureau,die heel veel doet voor de clienten en ook voor zorgverleners.

• Algemene ervaring

Sinds ongeveer een jaar werk ik voor Zuster Jansen naar alle tevredenheid. Het aanbod van cliënten is groot en divers. De betrokkenheid is groot. Met vragen of onzekerheden is het altijd mogelijk om direct contact te hebben met een medewerker en dit te bespreken en advies te vragen. Zuster Jansen is goed gestructureerd / gedisciplineerd , wat erg fijn is. Planning, uitbetaling van facturen, team ondersteuning etc lopen goed.

• Algemene ervaring

Bovenstaande antwoorden spreken voor zich.

• Algemene ervaring

ZJ is in alle aspecten van hun bedrijf het beste wat ik tot nu toe zag. Voor mij als zorggever en wat ik ervaar bij zorgnemers. Er is duidelijkheid, professionaliteit, betrokkenheid, goed contact, zakelijk en persoonlijk. Wat als zorgnemer opvalt is dat ZJ ook de zorggevers een goede positie geeft. Het werk wordt eerlijk verdeeld, er wordt op toegezien dat de betalingen op tijd en correct zijn. Voor de zorgnemers zijn er veel hele goede keuzemogelijkheden in hoeveel zorg pd men wil. Met veel uitbreidingen zoals bv het beheren van een kas en kasboek. De administratie en het roosteren verloopt foutloos met behulp van een heel goed computersysteem. Ook mijn administratie vergemakkelijkt want ik hoef niet zelf facturen op te maken. Als zorggever merk je dat ZJ heel ervaren en helder in deze branche staat. Correct en zakelijk, persoonlijk en betrokken voor zowel zorggever als zorgnemer.

• Algemene ervaring

Zuster Jansen heeft veelal werk. Goede overdracht en instructies bij nieuw adres. Handig en duidelijk factureer systeem. Heel fijn 2x per maand factureren.

• Algemene ervaring

Zuster Jansen is een fijne bemiddelingsbureaus zowel voor cliënten als voor zorgveleners. Alleen de tarieven daar mag wel wat aan veranderd worden,tarieven blijven iedere jaar hetzelfde op dit punt scoort zuster jansen min punten. Met vergelijkbare bemiddelingsbureaus wordt je bij Zuster Jansen het minst betaald. Wel zijn de twee maandelijkse betalingen altijd correct betaald door de cliënten.

• Algemene ervaring

tot nu toe heb ik aleen positieve ervaringen met zr jansen.ben zeer tevreden.er is altijd werk bij hun.kan het zeker aanraden aan anderen.

• Algemene ervaring

Sinds mijn inschrijving twee jaar geleden continue in 24-uurs zorg gewerkt bij fijne particuliere cliënten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Asterweg 19 1031 HL Amsterdam