Relatiebemiddeling met toewijding en hart voor de mens

Menselijke manier van relatiebemiddeling, met wetenschappelijke ondersteuning en leerzame Webinars om extra skills te erwerven.

Beste Wil, Bedankt voor je mooie complimenten! Hartelijke groet, Imke

M&R is een goede zorgvuldige relatiebureau.

M&R gaan zorgvuldig met je gegevens om, zoeken echt een goede match. De kans om belazerd en/of teleurgesteld zijn is nihil omdat zij zorgvuldig een passende match in hun bestand voor jou uitzoeken en zij hebben hier ruimvoldoende ervaring in met goede consulenten. Janneke heeft mij goed geholpen met het zoeken van een goede, lieve en mooie partner waar ik het heel goed mee kan vinden, je mag wel zeggen; maatjes. Dank je wel, Janneke hier gingen wij voor.!!!

Beste Henk, Bedankt voor je mooie review! Ik zorg er natuurlijk voor dat je complimenten ook bij Janneke terecht komen. Namens het hele team wensen wij jullie een heel mooie en liefdevolle toekomst toe. Hartelijke groet, Imke

niet doen!!!

organisatie is absoluut niet in staat jouw verwachtingen waar te maken.

Beste Hans, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te plaatsen. Zowel positieve als negatieve reacties zijn natuurlijk welkom! Eerlijk gezegd ben ik wel verbaasd over uw review, omdat de bemiddeling op uw verzoek is afgebroken. We hadden graag nog voor u verder gezocht naar een passende partner, waarmee u mogelijk alsnog een fijne duurzame relatie kon opbouwen, maar u gaf destijds aan daar geen gebruik van te willen maken. Wij hadden graag de kans gekregen om voor u verder te zoeken naar een geschikte match, want het komt regelmatig voor dat er meerder pogingen nodig zijn voor succes. Desondanks begrijp ik natuurlijk dat u teleurgesteld bent dat het nog niet gelukt was om de relatie te vinden waar u naar opzoek bent. Ik hoop van harte dat u die partner via een andere weg zult vinden en wens u het allerbeste toe voor de toekomst. Met vriendelijke groet, Imke

Ben nog niet zo lang ingeschreven maar tot nu toe zijn mijn ervaringen heel positief.

Heel prettig kennismakingsgesprek gehad, mijn consulent is Natascha, en zij begreep heel goed waarom ik Mens en Relatie heb benaderd. Zij heeft een heel goed profiel geschreven, en kon zich goed inleven in mijn situatie.

Zoveel geleerd

Ik had me aangemeld voor een gratis webinar. Daarna heb ik meegedaan aan coaching. Heel veel van geleerd. Nu snap ik waarom ik steeds met de verkeerde mannen een date had.

Beste Annicke, Bedankt voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat je zulke mooie inzichten uit ons coaching programma hebt kunnen halen! Een mooie eerste stap op weg naar een duurzame relatie. Hartelijke groet, Imke

Super goed!

Geppy Visser is een aardige vrouw met veel mensenkennis en vakbekwaamheid. Bij de inschrijving nam zij goed de tijd om alles goed door te spreken en ze nam mijn wensen heel serieus. De tijd dat ik ingeschreven stond, nam ze regelmatig contact op, hoe het ging en dat heb ik als prettig ervaren. Geppy is echt verbonden met haar cliënten, wat veel vertrouwen geeft. Na anderhalf jaar kwam het verlossende telefoontje. Ik had de moed al enigzins opgegeven, maar Geppy had (eindelijk) een match voor me gevonden. Ook toen hadden wij nog regelmatig contact. Zowel met mijn vriendin, als met mij. Zonder tussenkomst van Geppy en M&R, was ik nu nog steeds vrijgezel.

Beste Tjalling, Wat heerlijk om te lezen! Zo zie je maar weer... de aanhouder wint. Ik hoop (en ga ervan uit) dat jullie samen een hele mooie toekomst kunnen opbouwen! Namens het hele team, wens ik jullie het allerbeste. Hartelijke groet, Imke

Super!!

Mijn ervaring met Geppy Visser de Jong was heel goed ik heb haar leren kennen als een zeer talentvolle vrouw met een grote mensenkennis. .Ik had al diverse datingbureaus geprobeerd maar zonder succes. Ik ben via Geppy in zee gegaan met Mens en Relatie. Zij had na het eerste gesprek een zeer goed profiel van mijn persoon gemaakt en vrij snel daarna werd ik voor gesteld aan een date, wat direct een goede klik was. Ik ben zelf coach van mijn vak en weet dat het niet altijd even makkelijk is om mensen te doorgronden. Derhalve nogmaals "petje af" voor Geppy, een zeer goede consulente, dit ook namens mijn nieuwe date.

Beste Jelly, Ontzettend bedankt voor het delen van je ervaring! Geppy is inderdaad een erg deskundige en betrokken consulent. Ik zorg er natuurlijk voor dat je compliment ook bij haar terecht komt. We wensen jullie een heel mooie en liefdevolle toekomst toe! Hartelijke groet, Imke

Heel erg goed en betrokken

Mijn ervaring met mens en relatie is heel erg goed. Alle contacten die ik met de consulente Geppy en het verdere team heb gehad zijn positief. Ik had mij voor anderhalf jaar bij mens en relatie ingeschreven. Bij de derde date was het raak. Binnen 5 maanden. Dat had ik nooit verwacht. Precies de man die bij mij past. En veel beter dan ik ooit had verwacht. Als hij bij mij thuis staat te koken kan ik met plezier naar hem kijken. Dan denk ik nooit geweten dat er zulke leuke mannen bestaan. Kijk natuurlijk door een roze bril naar hem en dat besef heel goed. Maar eerlijk is eerlijk als mens en relatie er niet was geweest was ik nooit voor deze man gevallen en nu viel ik als een blok voor hem.

Ontzettend bedankt voor je mooie review en wat fijn om te lezen dat jullie nog steeds zo gelukkig zijn samen! Heerlijk dat jullie zo van elkaar kunnen genieten en weer deze fijne gevoelens kunnen ervaren. Namens het hele team wensen wij jullie een prachtige en natuurlijk liefdevolle toekomst toe! Hartelijke groet, Imke

De intentie voor de juiste match is aanwezig

Sinds oktober 2020 zijn er enkele ontmoetingen geweest. Het heeft nog niet geleid tot de juiste partner. Vanuit het profiel zijn bepaalde overeenkomsten te lezen, maar bij de ontmoeting ontbreekt een juist gevoel. Ik vertrouw erop, dat in het traject de échte match met het juiste gevoel gaat komen!

Beste Jacqueline, Bedankt voor je mooie review! We gaan er alles aan doen om voor jou een man te vinden met wie je een mooie toekomst op kunt bouwen. Ook wij hebben er vertrouwen in dat ons dat ons samen gaat lukken. Hartelijke groet, Imke

Van hoopvol naar sceptisch naar intens gelukkig:-)

En dan komt het moment dat je klaar bent voor een nieuwe liefde maar hoe vind je die? Via via hoorde ik van Mens en Relatie en ik was benieuwd naar wat ze voor mij konden betekenen. Tijdens de kennismaking met Titia was er gelijk een klik en na een korte bedenktijd heb ik besloten om dit avontuur met M&R én dus met Titia aan te gaan. Waarom? Het is fijn dat iemand het 'voorwerk' (schrijven van je profiel etc.) voor je doet en ik had het volste vertrouwen dat Titia begreep waar ik naar op zoek was. Toch was er een flinke drempel. Naast de kosten (je betaald veel geld voor een avontuur waar je de afloop niet van kent) is het maar afwachten welke mannen er ingeschreven staan. Zit die leuke, knappe, lieve, krachtige geestige man in de kaartenbak van M&R? Ja, hij zat er bij en inmiddels zijn we al een jaar erg gelukkig met elkaar. Matchmaker Titia van Ruiten, dank je wel voor je inzicht en inzet!!!!!

YES!! Wat ontzettend fijn om te lezen dat jullie nog steeds zo gelukkig met elkaar zijn Hanneke. We wensen jullie samen een prachtige en liefdevolle toekomst toe!

Ze geven praktische tips.

M en R geeft praktische tips voor relaties die je ook in het leven daarbuiten kunt gebruiken. Ze zijn integer en in deze tijd fijn als je weet dat iemand serieus op zoek is.

Beste Henriet, Dat zijn we zeker en we hebben er het volste vertrouwen in dat het ons gaat lukken om een fijne partner voor je te vinden! Mooi om te lezen dat je ook in de rest van je leven profijt hebt van onze coaching. Bedankt voor je review!

Positieve ervaringen

Met consulente Geppy had ik een erg leuk eerste gesprek. Ik vond het erg prettig dat hier ruim de tijd voor wordt genomen. Inmiddels ben ik een half jaar ingeschreven en heb ik al een aantal matches gehad. De ware zat daar echter nog niet bij, maar qua levensinstelling en andere zaken zat Mens & Relatie elke keer wel goed! Binnenkort ontmoet ik de vijfde; hopelijk is dat hem. Wie weet!

Beste T, Bedankt voor je mooie review! We hopen natuurlijk dat we ook voor jou de partner kunnen vinden waarmee je een mooie toekomst op kan bouwen!

Als je je eigen talent om de juiste partner te kiezen niet kent...

Alle begin is moeilijk, en nog meer gezegdes bevatten waarheden. De eerste "match" bleek geen match, de tweede leek er meer op, en zo vorderde per voorstel de kans dat... Bijna was het raak, toch een deceptie. Het is nu een lastige tijd, dus oordeel niet te snel, met een beetje geluk, lukt het uiteindelijk wel. Het hele leven gaat om hoop op geluk, Wanhoop niet, want dan maak je kansen stuk!

Beste Wim, Zo is het! We blijven positief verder zoeken naar een mooie match. Ik zie dat je nu weer in contact bent met een leuke dame. We hopen natuurlijk dat het contact met haar op kan bloeien tot iets moois!

Goed gevoel gekregen , top .

Er was direct een klik met Natascha , open eerlijk en professioneel. In haar benadering was ze lekker zichzelf, en dat schept een goede sfeer.

Beste Wim, Wat fijn om te lezen dat je zo'n goede klik hebt met je consulent Natascha. Op naar een mooie samenwerking met hopelijk een nog mooier resultaat!

Veel geld betaald 955 euro geen reactie

Heb mij ook laten overhalen door consulente mens & relatie leek op eerste gezicht allemaal goed . Er zou 4 matchen komen binnen een jaar geschikte date .Binnen een jaar is bijna om geen serieuze Match gehad heb mij gemeld bij mijn consulente gaf aan komt goed we gaan er mee aan de slag je word binnen 14 dagen gebelt . Nee hoor wert niet gebelt zo ging dat een paar keer heb ik gevraagt hebben jullie niks voor mij' kreeg geen antwoord je krijgt 3 maanden extra erbij wachten terwijl er niet word gezocht naar een mooie date . Had mijn betaling voldaan 955.15 euro als je dan geen date of reactie krijgt.voel je je bedondert Heb weer mijn consulente gebelt toen was ze niet meer zo vriendelijk als in begin zo vond mij ook niet vriendelijk meer ik zei haar is dat geen wonder 955.15 euro betaald geen date of reactie niks van jullie kant.

Beste Grieto, Ik zie dat je inmiddels ook gesproken hebt met mijn collega Angelique en dat jullie afgesproken hebben onze samenwerking op positieve wijze door te zetten. Fijn!

Hier had ik voor het eerst een heel goed gevoel. Serieus en gedegen!

Na een aantal niet zulke positieve ervaringen op diverse datingsites op advies van mijn schoonzus, contact gezocht met Mens en Relatie. Het is niet goedkoop, maar kwaliteit kost geld. Het intakegesprek kwam op mij als heel positief over. Hele serieuze benadering en goede ondersteuning! En de tweede date was een voltreffer! Vanaf het allereerste contact was er die klik! En inmiddels wonen we samen en het gaat onwaarschijnlijk goed! Het kan dus echt! Heel gelukkig met Yvonne! En hopelijk krijgen we nog veel mooie jaren samen. Hans Huizing

Beste Hans, Wat ontzettend fijn om ook hier weer te lezen dat het zo goed gaat met Yvonne. Ik hoorde inderdaad van mijn collega dat jullie inmiddels samenwonen. Erg fijn voor jullie! We gunnen jullie alle liefde voor de toekomst en nog veel mooie jaren samen. Hartelijke groet, Imke

Goed intake gesprek en goede match gevonden de eerste de beste date was raak

Beste Harrie, Wat fijn dat het gelijk bij de eerste keer raak was! We wensen jullie samen een hele fijne toekomst toe. Hartelijke groet, Imke

Mijn ervaring is tot nu toe goed . Het hele team toont betrokkenheid

Het is hartstikke leuk en leerzaam om de webinars te volgen. Vooral het laatste webinar met Imke vond ik erg leuk. Ze vroeg o.a . hoe onze relax dag(vaak de zondag ja dat is bij mij ook zo) eruit ziet met partner. Beginnen met ontbijt en de dag doornemen. Ja heerlijk lijkt mij dat ook. Ook heb ik meegedaan aan de relatietest. Deze test onderstreepte wat intuïtief al had gedaan bij de eerste date. waarom ik me niet fijn en veilig voelde. Ik zal met plezier het volgende webinar volgen.

Beste Wietske, Wat fijn dat je ervaring bij ons zo positief is en voor mij natuurlijk extra leuk om te lezen dat je mijn webinars erg leuk vindt. 24 februari organiseren we weer een webinar voor cliënten. De uitnodiging daarvan ontvang je binnenkort. Ook zie ik dat je een partnervoorstel hebt ontvangen eind vorige maand. Laat je ons (of je consulent Geppy) weten hoe het gaat? Hopelijk tot de 24e! Hartelijke groet, Imke

Begeleiding met aandacht voor de ontwikkeling die je doormaakt tijdens het daten

Het startpunt met het intake gesprek is echt belangrijk en geeft juist ook door de kwaliteiten van de consulente een pima gevoel. Maar ook belangrijk dat de ervaringen die je opdoet door de dates die je meemaakt, leidt tot meedenken van je consulente en waar nodig tot het aanpassen van profielen. En soms even het weer stimulerende zetje waar nodig!

Beste Guus, Bedankt voor je mooie review. We hebben natuurlijk van Helma gehoord dat het nog steeds heel goed gaat met de dame die we aan je voorgesteld hebben. Fijn! We wensen jullie een hele fijne en liefdevolle toekomst toe! Hartelijke groet, Imke

Ik voel me begrepen.

Prima intake gesprek met Heidi Sutorius, waarna een aantal partner voorstellen. We bleven in gesprek en langzamerhand kwamen we steeds dichterbij en toen was het raak. Wat leuk!

Beste Joost, Heidi is inderdaad een topper! Bedankt voor je review! Hartelijke groet, Imke

Nog maar kort in geschreven en toen al een match

Begin juli 2020 mij in geschreven bij mens en relaties bij consulente Geppy Visser. Zowel de intake als tijdens het daten regelmatig contact gehad. Dit heb ik als heel prettig en zeer betrokken ervaren. ze nam mijn wensen serieus . Toen ik eenmaal was ingeschreven duurde het niet lang of ik had in augustus een match en na een aantal maanden gedate te hebben spraken we elk weekend af en hebben we sinds december een relatie .

Beste Mariska, Wat fijn dat het gelijk bij de eerste match al raak bleek te zijn! Dat is natuurlijk de meest ideale situatie, maar dat hebben jullie ook aan jezelf te danken. Jullie hebben echt de tijd genomen om elkaar te leren kennen en dat heeft geleid tot een mooi resultaat. Wij wensen jullie samen een hele fijne toekomst toe!

Ik ben zeer te speken over Judy omdat zij heel klantgericht is en een bijzonder vriendelijke vrouw

Goedemorgen, Ik heb alweer geruime tijd contact met Judy. Vanaf het kennismakingsgesprek tot en met onze laatste mailwisseling over haar laatste, succesvolle tip, is dat altijd heel prettig verlopen. Het is altijd fijn om contact met haar te hebben omdat ze prettig is in de omgang. Judy luistert goed en begrijpt goed naar wat voor vrouw ik op zoek ben (was, inmiddels). Zij denkt goed met me mee. Zij is altijd heel duidelijk en eerlijk over kandidaten, en geïnteresseerd in hoe het met mij gaat. Ze wekt daardoor veel vertrouwen. Ik wens iedereen een contactpersoon als Judy toe! Vriendelijke groet, Pieter Evelein

Beste Pieter, Super fijn om te lezen dat je het contact met Judy zo positief hebt ervaren. Judy heeft ons in oktober een update gegeven over het contact met je match. Dat was ook hartverwarmend om te lezen. Namens het hele team van Mens & Relatie, wens ik jullie een hele fijne toekomst toe samen!

kan niet beter!

Geppy is erg enthousiast, kundig en neemt ruim de tijd voor je. Kortom de ideale matchmaker.

Beste Maarten, Bedankt voor je positieve review! Mooi om te lezen dat je het contact met Geppy zo positief ervaren hebt.

Heel blij

Ik ben heel blij dat ik mij heb ingeschreven. Het was een heel fijn, uitgebreid en persoonlijk intakegesprek. Ik heb veel inzichten gekregen door de e-coaching. Interessant om dit te volgen. En het lijkt erop dat ik mijn partner heb gevonden!!!

Wat mooi om te lezen dat de e-coaching je zoveel inzichten heeft gegeven en natuurlijk nog mooier dat het ook heeft geleid tot een partner. Heel veel succes en vooral plezier met het verder opbouwen/verdiepen van jullie relatie! Namens het hele team wensen we jullie een liefdevolle toekomst toe.

Gewellig

Het is een ieder aan teraden het leven is meer gezelligheid en overleggen over lief leed

Beste Wiepke, Daar zijn wij het helemaal mee eens. We zijn er ook van overtuigd dat mensen samen gelukkiger zijn dan alleen. Samen zijn, samen beleven en samen oud worden. Bedankt voor je mooie review!

Kaldenkerkerweg 15

5913AB Venlo