Ik ben nieuw hier

Ik heb deze mens relatiebureau gekozen om de ware te vinden, ik heb er vertrouwen erin dat het ook helemaal gaat lukken met jullie hulp

Hi Cindy, Welkom bij Mens & Relatie en bedankt voor je mooie review! Wij helpen je natuurlijk graag bij deze zoektocht en ik zie dat je inmiddels je eerste match al hebt ontvangen. Veel plezier met de kennismaking!

Ze stelt mij op me gemak ,

Fijn en gemakkelijk praten ,kan goed uitleggen en belangrijk ,ze neemt de tijd!!

Beste Mart, Bedankt voor uw positieve review! Fijn dat Natascha u zo goed heeft kunnen begeleiden tijdens de eerste stap van onze zoektocht naar een fijne partner voor u.

Erkenning voor mijn grote emotionele stap naar een toekomst met een partner, was de basis.

Gerrytsje had ons eerste telefooncontact goed onthouden en wist nog hoe groot de stap was en is voor mij. Ze nam de tijd en keek voorbij die eerste indruk. Erkenning van en met geruststellende woorden, zonder dat zij mijn zinnen bagatelliseerde, waren we uren verder. Ze heeft de uitstraling je te leren kennen. Mijn vertrouwen was gegroeid en met een geweldig omschreven profieltekst durfde ik het aan. Omdat we beide vinden dat ik bij die 75% hoor waarbij het lukt geluk te vinden!

Beste R, Bedankt voor uw mooie review en bij Gerrytsje bent u zeker in goede handen!

Ik vond het aan het begin van het gesprek wel spannend, wist niet precies wat er gevraagd zou worden. Niki kon me daarin wel op mijn gemak stellen. Hierdoor verliep het gesprek vloeiend en wist ik wat ik kon verwachten. Het gesprek zelf ging diep in op wie ik als persoon ben en hoe ik zo geworden ben. Al met al een profielschets gekregen die volgens mij en anderen goed weergeeft wie ik echt ben.

Beste Jochem, Ik kan me goed voorstellen dat de aanmelding spannend was, maar fijn om te lezen dat Niki je op je gemak kon stellen. Een goede begin van een mooie samenwerking!

Goed ervaring

Het eerste contact met mevrouw de Man was uiterst correct, zorgvuldig en vakkundig onderbouwd. Het eerste gesprek kwam zorgvuldig tot stand en was erg prettig en gaf een uitstekend gevoel van vakkundigheid

Beste Johannus, Bedankt voor uw mooie review! Mooi dat het begin van onze samenwerking zo zorgvuldig en prettig is geweest.

Het was een fijn intake gesprek

Het was een uitvoerig gesprek waarin veel aan bod kwam en de consulente vulde mij goed aan als ik het even niet wist. Het enigste minpuntje was dat er bij de richtlijnen ten behoeve van de bemiddeling een beetje wordt opgedrongen wat je moet kiezen om de slagingskans te verhogen.

Beste Kirsten, Goed om te lezen dat het gesprek met Niki een fijn gesprek is geweest. Ze is een ervaren consulent en wil natuurlijk de kans dat je een fijne partner vindt, zo groot mogelijk maken. Op naar een mooie match voor je!

In een woord: Geweldig

Niki, heeft een zeer goed inlevingsvermogen en voelde feilloos aan wat voor partner ik zoek. Heeft ook een goede profielschets gemaakt van mij. Ik hoop dat de organisatie slaagt om en goede match te vinden. Ook vind ik de dagelijkse mail van Liselotte Visser erg fijn. Hierin zijn tips opgenomen die ik ook zeker zal gaan gebruiken. Dit mede omdat ik mijn hele leven nog nooit aan een dating heb meegedaan en het voor mij een complete nieuwe wereld is.

Beste Rene, Wat goed dat je ook het coaching programma volgt. Altijd fijn om wat extra tips te krijgen die je kunnen helpen bij het daten. Samen met Niki gaan wij zoeken naar een fijne partner voor je, zodat je de tips kan gaan toepassen en nieuwe liefde kan vinden.

Fijn eerste gesprek met Nicolette, ik heb me meteen aangemeld

Nicolette kwam bij mij thuis, waar we de mogelijkheden en mijn slagingskansen besproken hebben. Verder hebben we besproken wat ik zoek in een nieuwe relatie en wat ik natuurlijk te bieden heb. Nicolette begreep goed wat ik zoek en we zijn het avontuur aangegaan.

Beste Robert, Wat fijn dat je het gesprek met Nicolette zo positief hebt ervaren! Op naar een mooi en succesvol avontuur.

Ze beloven veel maar.....weinig inhoudelijk

Heb inmiddels 2 keer bij mens & relatie ingeschreven gestaan. Bij de start gaat alles vlot. Als je getekend hebt volgt daarna een lange stilte. Je gaat denken dat ze je vergeten zijn. Maar eens mailtje gestuurd. En promt 2 dagen later staat er een voorstel voor je klaar. Toevallig? En, let op. Je tekent voor minimaal 4 voorstellen. Dat betekent ook 4 voorstellen en niet meer. Verwacht echt niets meer daarna. Formeel is dat de overeenkomst. Die veel genoemde slagingskans van 75 % is uit de jaren 70, toen Merel Monch, de oprichter was.

Geachte heer, Wat vervelend dat uw ervaring niet positief is. Maar uw naam en uw emailadres komen niet voor bij ons. Kunt u ons uw clientnummer doorgeven. We zouden graag inhoudelijk willen reageren. Alvast bedankt.

Super gelukkig

Mijn ervaring met jou uitstekend Ik had het niet beter kunnen treffen Super bedankt Gr Ria van der Loop

Zakelijk correct advies, goede en snelle inleving!

Het eerste gesprek verliep heel ontspannen en toch zakelijk. Stelde de goede vragen en trok wat mij betreft de goede conclusies. Mijn profielschets was op dezelfde dag al klaar èn daar hoefde ik niets aan te veranderen of toe te voegen. Dat ik 30 dagen lang voorbereid wordt op “de eerste ontmoeting”, schept vertrouwen. Vooral omdat de andere partner ook deze 30 dagen moet doorlopen.

De werkwijze heb ik ervaren als professioneel, met veel mensenkennis!

Een heel vertrouwelijk en luisterend oor.

Gerrytsje is een heel leuk en rustig persoon. Ze neemt alle tijd voor een gesprek en heeft een luisterend oor. Verder neemt ze stap voor stap door wat je plannen zijn.

Mijn persoonlijke consulente Niki is geweldig.

Mijn ervaring met het bedrijf an sich is vrij klein, daar kan en wil ik nog niets over schrijven. Wel over hoe belangrijk het is dat een consulente tijdens de intake ook echt hoort en ziet wie haar nieuwe cliënt is, en deze cliënt kan lezen tussen zijn of haar verhaal. Wat de cliënt vertelt is niet altijd de werkelijkheid, soms zelfs het omgekeerde. Wat ik in Niki heel bijzonder vindt is dat zij de mensenkennis heeft om juiste vragen te stellen en concreet een correct profiel te creëren. Mijn eerste match was een man die Niki zelf heeft ontmoet en zijn profiel heeft gemaakt. De match was een gok, echter Niki was daar duidelijk over in haar voorstel naar mij. Helaas was er van mijn kant geen partner relatie gevoel maar tenminste klopte alle profiel informatie. De tweede match kwam via een andere consulente, helaas klopte van dat profiel lang niet alles. Onzorgvuldig, en soms ook pijnlijk onjuist. Hoe dan ook, ik waardeer Niki en ik heb haar al aanbevolen bij 2 bekenden die nog single zijn. En ik heb vertrouwen op een leuke match in de toekomst.

Intake gesprek was erg fijn

Ik vond het een erg fijn intake gesprek en ben wel nu in afwachting op het vervolg, dus weet nu nog even niet wat er gaat komen. Maar gesprek met Niki was erg fijn. Nam de tijd al was ik verzeild in een file en te laat thuis, dus moest ze even op me wachten. Later nam ze gewoon de tijd voor de kennis making Ik ben benieuwd naar het vervolg..

Prettig en professioneel intakegesprek gehad.

Prettig en professioneel intakegesprek gehad. Consulente werkte professioneel.

Prettig en open gesprek met focus op de toekomst

Zeer prettig. Nikki is zeer gemoedelijk en praat makkelijk mee. Ze probeert samen met jou een passen profiel te bedenken en is daarin direct, open en eerlijk.

Racist!

This dating agency is racist. I called them to ask for information. The first question the lady on the phone asked me was "what is my last name?". I answered her question. She said that I will pass your name and your telephone number to my colleague and he will call you back to answer your questions. Now it is two weeks later and no one called me. I wonder why did they ask for my last name and refused to answer my questions immediately and never called back as they promised? This experience tells a lot!

Dear Mohammed, I’m sorry to read that your first contact with our organization went like this. If you call our main phone number (which I assume you did) you will be forwarded to one of our telephone operators at our external reception. They will note your name, phone number, e-mail address and zip code in order to be able to pass this information on to the consultant in your region. The operators can’t answer substantive questions, because they simply do not have that information. They can take a message and create a callback request. When you enter your zip code on our website, you can also find the direct phone number of the consultant in your region. He/she can answer all your questions. I would really like to know when exactly you called so that I can find out who you spoke to and why no action was taken on the callback request. As an organization we’re not making a distinction between race when taking on new clients. Please contact us via [email protected] so we can get to the bottom of this. Kind regards, Imke

Zeer ontspannen en prettig gesprek.

De sfeer was heel ontspannen. Tijdens het gesprek hebben we samen besproken wat ik graag wil. Dit is keurig verwoord in mijn profielschets.

M.i. een ervaren matchmaker (omgeving Rotterdam)

Mij eventueel bij jullie in te schrijven was (ge)heel vrijblijvend, c.q. er werd geen druk uitgeoefend (hetgeen ik waardeer)!

belangrijk is vertrouwen...dat heb ik helemaal in Esther

Beste Dana, Wat fijn om te lezen! Esther is een heel goede consulent en vertrouwen is natuurlijk de basis voor een fijne samenwerking. Bedankt voor de mooie review! Hartelijke groet, Imke

Ik heb me 23 jaar geleden ook in laten schrijven bij mens en relatie en daar is een relatie uit voortgekomen. Is helaas na 20 jaar beeindigd. Het is geen zekerheid maar heb er wel vertrouwen in dat het nu ook wel weer eens goed zou kunnen komen. Bij voorbaat dank aan Joke en het hele team om te proberen mij een toekomst met een leuke dame te bezorgen.

Beste Jan, Bedankt dat je ons opnieuw het vertrouwen geeft om een partner voor je te vinden. Op naar een succesvolle match! Hartelijke groet, Imke

Mens en Relatie heeft mij een betrouwbare en zorgvuldige begeleiding geboden.

Geppy heeft de gave om tussen de regels van een profielschets te ontdekken hoe iemand in elkaar zit, dat is bijzonder en mooi. Mede hierdoor heb ik mijn partner gevonden, een maatje die bij mij past en waar ik erg blij mee ben.

Bedankt voor uw mooie woorden en wat geweldig om te lezen dat u het relatiegeluk bij ons gevonden heeft. Geppy is een topper! Namens het hele team wensen we jullie een hele mooie en liefdevolle toekomst toe. Hartelijke groet, namens Mens & Relatie, Imke

Relatiebemiddeling met toewijding en hart voor de mens

Menselijke manier van relatiebemiddeling, met wetenschappelijke ondersteuning en leerzame Webinars om extra skills te erwerven.

Beste Wil, Bedankt voor je mooie complimenten! Hartelijke groet, Imke

M&R is een goede zorgvuldige relatiebureau.

M&R gaan zorgvuldig met je gegevens om, zoeken echt een goede match. De kans om belazerd en/of teleurgesteld zijn is nihil omdat zij zorgvuldig een passende match in hun bestand voor jou uitzoeken en zij hebben hier ruimvoldoende ervaring in met goede consulenten. Janneke heeft mij goed geholpen met het zoeken van een goede, lieve en mooie partner waar ik het heel goed mee kan vinden, je mag wel zeggen; maatjes. Dank je wel, Janneke hier gingen wij voor.!!!

Beste Henk, Bedankt voor je mooie review! Ik zorg er natuurlijk voor dat je complimenten ook bij Janneke terecht komen. Namens het hele team wensen wij jullie een heel mooie en liefdevolle toekomst toe. Hartelijke groet, Imke