Mijn ervaring met Intersko is een goede ervaring, want de schoenen zijn doorgaans van een uitstekende kwaliteit en ik heb altijd fijn gewandeld op Intersko schoenen.

Geachte meneer, mevrouw de Boer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Een mooie en comfortabele sneaker

Het is een feest om op te lopen. Het uit-en aandoen gaat heel makkelijk door de rits aan de zijkant.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

goede kwaliteit schoenen en fijne service

mooie leren schoenen en altijd een oplossing voor evt problemen ,vriendelijke mensen aan de telefoon kortom een fijne webwinkel , helaas worden de schoenen tegenwoordig zó duur voor een aower ! , maar er is wel vaak een aanbod in de uitverkoop , dat compenseert dan wel weer

Geachte meneer, mevrouw Nijman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

supergoede winkel en supergoed schoenen!

Sinds ik schoenen draag van Intersko koop en draag ik alleen nog schoenen van deze winkel. Ze zijn heel comfortabel en gaan lang mee. Ik ben een zeer tevreden klant, en wil dat graag zo houden.

Geachte mevrouw Cornelissen, Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw lovende woorden. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijne schoenen voor lastige voeten

Sinds ik Intersko draag heb ik geen pijn meer door te smalle schoenen. Niet goedkoop, maar de prijs waard.

Geachte meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Vriendelijk,accuraat,geweldige service

Bovenstaande gegevens zijn van toepassing,koop al vele jaren Schoenen,nog nooit een probleem gehad. Complimenten voor Int ersko

Geachte meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw compliment Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede pasvorm

Koop er niet zoveel, maar vooral de sandalen vind ik erg leuk

Altijd goed advies in de winkel, altijd een passende schoen.

Als ik in de winkel kom dan wordt er aandacht besteed aan jouw voeten en wensen daarin. Er wordt geluisterd en je krijgt altijd een goed advies. Ik ga er speciaal voor naar de winkel in Houten vanuit Zwolle en gelukkig is de winkel op loopafstand van het station.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zullen uw complimenten aan onze collega's in Houten zeker doorgeven. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Super schoenen

Heerlijke schoenen,koop al tijden joy lopen perfect

Zeer klantgericht

Uitgezochte schoenen kunnen naar de winkel worden gestuurd en daar gepast en wel of niet worden gekocht

slippers bevallen goed

Schoenen zijn erg duur

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn ons er zeker van bewust dat onze schoenen prijzig zijn maar wij leveren dan ook een goede kwaliteit waardoor u er toch langer mee doet. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijne comfortabele schoenen en perfecte service wordt geboden!

Prettig en warm!

Voor mij alleen schoenen van Intersko

Jarenlang heb ik er een beetje omheen gedraaid. Maar nu weet ik het zeker. Met mijn hallux valgus en twee hamertenen heb ik schoenen nodig met ruimte voor de voorvoet. Er moeten geen naden in de weg zitten die drukplekken veroorzaken. Heerlijk, de schoenen met de elastische zones. Samen met de zooltjes van de podotherapeut kan ik weer vooruit.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u eindelijk een paar comfortabele schoenen heeft gevonden bij Intersko. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Schoenen lopen goed ,een goede service

Ik heb al verschillende schoenen gekocht, Ze lopen heerlijk, vooral de extra breed schoenen vanwege mijn dikke voeten Kan het iedereen aan bevelen

Hele goede breedte maat schoenen voor mij.

Ik heb al zoveel schoenen daar gekocht. Altijd weer tevreden.

Gewoon goed

Altijd vriendelijk als je ze aan de telefoon hebt . Bestelling snel bezorgd ook fijn En fijne schoenen dat is het allerbelangrijkste Els Jagt

Snelle levering super schoenen

Op. dit moment niet goed

Normaal gesproken zijn wij zeer tevreden maar nu toch niet omdat de betaalde schoenen maar steeds niet geleverd worden maar wel weer in de folder staat Had de winkel in Best maar gelaten dan hadden wij er zelf naar toe gekund. De andere zijn veel te ver

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wanneer u meer informatie wilt over de nog niet geleverde bestelling kunt u ons het beste even bellen op 072 - 571 79 79, dan kunnen onze collega's het voor u nakijken. Het klopt inderdaad dat het model in de folder getoond wordt omdat de folders al een half jaar van te voren gedrukt worden. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Super schoenen

Geweldige schoenen, goede pasvorm, is wat duurder maar gaan erg lang mee omdat het kwaliteit is!

Fijne sandalen gekocht, uitstekende pasvorm

Prima schoenen met hoge kwaliteit

Verschillende schoenen gekocht, steeds tevreden en vlotte bezorging

Geachte menner, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

makkelijk bestellen met schoenen die passen

Het is makkelijk bestellen door aan te klikken hoge wreef of brede voet of combinaties van van alles. Eindelijk schoenen die eens echt goed passen. Wil alleen vaker schoenen zien met iets hogere hak.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas zullen er bij ons in onze collectie geen schoenen komen met een hogere hak dan 28 mm omdat dit niet in ons natuurconcept past. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Prettige schoenen.

Vriendelijk personeel.

De beste online schoenenwinkel voor 55+.

Jullie verkopen leuke schoenen , voor elk wat wils, goed klantenservice en correcte afhandeling van zaken. Schoenen zijn soms iets te prijzig.

Geachte mevrouw Rijkhoff, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Uitstekende kwaliteit

Goede loopervaring , fijn materiaal