Mijn voeten zijn zo blij sinds ik bij Intersko schoenen koop

Hele fijne schoenen voor mijn brede voeten. Mooie modellen en elk seizoen weer nieuwe opties, waar mijn eigen zolen altijd in passen. Personeel is zeer bekwaam en neemt de tijd voor je.' Groet Yvon

Geachte mevrouw Nieuweboer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Eindelijk schoenen die goed zitten!

Intersko heeft schoenen voor "moeilijke" voeten die heerlijk dragen. Er zijn zoveel modellen dat er voor iedereen keuze genoeg is, in elke stijl. Van sportieve wandelschoenen tot schoenen voor speciale gelegenheden, van warme laarsjes tot comfortabele huisschoenen. De service is prima, vragen worden vlot beantwoord en retour zenden gaat makkelijk.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Veel keuze en goede kwaliteit

Intersko heeft een grote keuze uit schoenen die voor mijn voeten zeer geschikt zijn. Eindelijk schoenen waar mijn tenen ook goed in passen. Ideaal dat de inlegzolen verwisselbaar zijn. Ook de service is perfect heb ik mogen ervaren.

Geachte mevrouw Boerboom-Lokhoff, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Mooie snit en prima pasvorm

eerste keer besteld , zeer tevreden, loop bijna elke dag op deze schoenen, helaas wel prijzig. Door een afwijking aan mijn heup moet er elke keer een stukje ondergezet worden, , Dit verhoogd de aanschafprijs behoorlijk.

Geachte mevrouw Walstra-Wijnsma, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Brede voet hoge wreef! Als ik schoenen koop die daaraan voldoen zitten ze altijd perfect en doe ik

Ik was superblij toen ik Intersko ontdekte (35 jaar geleden, kan dat ?!): eindelijk leuke schoenen die mij pasten! Ik moest ik wel even wennen aan de prijzen maar ik heb inmiddels wel 10 paar gekocht! Twee keer was ik ontevreden omdat ik vergeten was op breedte en hoogte te letten; die heb ik doorverkocht en weggegeven. De andere paren draag ik nog steeds! Mijn vader (hele hoge wreef en brede voet) was ook superblij met elandleren schoenen die hem eindelijk goed pasten!) Ook mijn zus is heel blij met een paar wat ze vorig jaar kocht. En nu sta ik op het punt om nog en paar laarzen te kopen die makkelijk aan en uitgaan hoop ik! Met vriendelijke groet

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent over onze schoenen en wij zien uw nieuwe bestelling graag tegemoet. Met vriendelijke groet, het Intersko team

overzichtelijke website met goede schoenen

goede kwaliteit en service met korte levertijden

Geachte meneer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Redelijk tot goed

Te weinig mogelijkheden om te filteren, Verliest teveel tijd aan het zoeken

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zou u ons in een mail via [email protected] willen aangeven wat u graag zou willen filteren, misschien kunnen wij dit ook gaan toepassen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede schoenen, geschikt voor mijn leer-en lijmallergie

Ik heb een leer-en lijmallergie en de schoenen van Intersko zijn zeer geschikt voor mijn voeten

Snelle levering

Fijne winkel.

Geachte mevrouw Uittenbogaard-Witlox, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

prima verzorging van een bestelling en financiële afwikkeling

Voor mijn moeilijke voeten super gemakkelijke pasvorm. Mijn eigen steunzolen passen perfect. Ik moet altijd inschieters hebben omdat klittenband en veters een probleem zijn door mijn lichamelijke klachten. Hierin is altijd wel iets naar mijn smaak te vinden.

Intersko is een prettige (internet)winkel met fantastische schoenen. Het is fijn dat er schoenen zijn die zo breed zijn, een goede pasvorm hebben en er leuk uit zien. De schoenen zijn van uitstekende kwaliteit.

lekker zittende schoenen

sinds ca. 2004 bestel ik regelmatig schoenen bij u, en ik moet zeggen: ze zitten altijd fantastisch èn ze gaan lang mee!

Geachte mevrouw Bout-Sprangers, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Mijn voeten zijn blij met de comfortabele leest en het zachte leer

Al 10 tallen jaren draag ik de schoenen van Intersko. Vanwege neuropathie kan ik geen druk rondom mijn voeten verdragen. Verstoring in zenuwbanen en spieren maken het wat eenvoudiger om te kunnen lopen.

snelle levering

Toen ik een verkeerde maat toe gestuurd kreeg werd er binnen 1 dag de goede maat toegestuurd.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We proberen inderdaad bij een foutieve levering dit indien mogelijk zo spoedig mogelijk te herstellen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Mooi en comfortabel

Ik draag al jaren schoenen en sandalen van Helvesko. Het is precies mijn pasvorm. Ik draag er mijn eigen podotherapeutische zooltjes in. Passen ze in één, dan passen ze in allen. Handig om te weten als je voornamelijk online koopt.

Gemakkelijk en goed bedrijf

fijn om thuis op je gemak te kunnen passen en niet goed dat je ze makkelijk terug kunt sturen en ook fijne boekje om in te kijken en op internet een goed overzicht, ik vind dit een fijne zaak voor mijn schoenen met mijn hele zere voeten met veel problemen.

Geachte mevrouw Biemans, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Omdat ik hamertenen kreeg moest ik bredere schoenen. De Intersko schoenen voldoen super en mijn steunzolen kunnen erin.

fantastische schoenen

Ze helpen om een medisch probleem zonder technische ingreep natuurlijk op te lossen. Ontstaan door te nauwe schoen te kopen en nu door een ruime schoen natuurlijk opgelost wordt.

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw probleem door de schoenen van Intersko is opgelost. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Kwaliteitsschoenen!

Hoge kwaliteit en van deze tijd en voor iedere leeftijd!

Geachte mevrouw Uittenbogaart Berkelaar, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Erg vriendelijk door de telefoon en heel fijne schoenen.zitten gelijk heel goed mooie kwaliteit super.h

Perfect passende schoenen

Voor mijn moeilijke voeten passen de intersko schoenen uitstekend. En is het weldaad om er op de lopen. Helaas zijn de prijzen voor mijn financiële mogelijkheden niet altijd haalbaar. Zoek daarom naar uitverkopen.

Gewoonweg geweldig!!

Sinds ongeveer 1 jaar heb ik al 6 paar schoenen bij Intersko aangeschaft. Dat wil toch wel wat zeggen. Nu heb ik nog een paar op het oog.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze schoenen. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Mooie, stevige schoenen die stijlvol kunnen zijn

Mooie, stevige schoenen die stijlvol kunnen zijn - sommige, ja, sommige, nee. Ik zou wel willen dat er meer nieuwe stijlen zouden verschijnen. En wat ik ook leuk vind is dat Intersko het gemakkelijk maakt om te retourneren wat niet past.

Overzichtelijke website

Zojuist voor de eerste keer besteld via de website. Dat ging prima.

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Geweldige huisschoen en service, even aanrader !

Ben er super blij mee met de komende winter lekker warme huisschoenen en veel keus !

Industriestraat 4 1704AA Heerhugowaard