Vlugge goede service

De ene dag bel je en binnen 2 dagen heb je de schoenen in. In huis.En ook tefonisch is het direct geregeld op een correcte manier

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We proberen een bestelling altijd binnen 2 a 3 werkdagen te leveren maar zijn daarbij natuurlijk afhankelijk van DHL, maar we doen ons best. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede schoenen

Goede kwaliteit, perfecte pasvorm!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

geweldige pasvorm

Goede pasvorm alsof je op wolken loopt, maar ook het materiaal en afwerking is heel goed en duurzaam. pluspunt is verschillende breedtemaat en hoogte van de wreef.

Geachte mevrouw de Heer-van Es, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Perfecte schoenen alleen te duur

De schoenen zijn te duur voor mijn budget. Het lijkt wel dat na de Covid periode de schoenen nog duurder zijn geworden. Wat ik zeg perfecte schoenen voor mensen met een hoger inkomen.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Doordat de materialen van onze schoenen duurder zijn geworden hebben wij helaas onze prijzen moeten aanpassen. We hadden kunnen kiezen voor goedkopere materialen maar we hebben toch gekozen om een goede kwaliteit te blijven leveren. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede schoenen, Slecht personeel.

Het kwam denk ik door het slechte weer, ik en mijn vrouw kwamen hopelijk op het verkeerde moment binnen en is het nog meer te hopen dat het een moment opname is geweest. zaterdag ochtend 04-11-2023 verstoorden wij duidelijk de pauze van een blonde dame {senior} met een groot mok thee of koffie leunend tegen de kassa. geen goede morgen maar, weet u het al of kijkt u eerst even rond. De andere dame klagend over haar knieën en dat zij nieuwe knieën krijgt wilde graag even kwijt dat zij niet zo veel wilde lopen. Dit allemaal in Houten. Wij hebben wel schoenen gekocht.

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Heel vervelend van uw onprettige ervaring in onze winkel in Houten. Laten we er dan maar van uitgaan dat het niet aan u lag maar aan het slechte weer. Onze excuses hiervoor en wij zullen onze collega's hier zeker op aan gaan spreken. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Ruime keuze voor probleemvoeten, goede service

Groot aanbod in extra-breedte maten, kwaliteitsmateriaal en bovendien veel keuze in kleuren

Geachte mevrouw van Schaik, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Prima service om en rond dé comfort schoen

Als bovenstaand

Super comfortabel

Zelfs met een wond aan mijn voet zitten de schoenen nog zeer prettig.

Fantastische schoenenzaak

Levering uitstekend. Pasvorm en maatvoering is zeer goed,

Geachte mevrouw Kauffeld, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijne schoenen, prima service

De schoenen die ik bestel passen meestal. Zo niet, dan kan ik ze terugsturen zonder problemen. Als ik een vraag heb en die telefonisch stel word ik altijd bijzonder prettig te woord gestaan en geholpen naar tevredenheid. Kortom, ik ben fan van Intersko.

Op Intersko kun je vertrouwen

Altijd correcte levering en bij problemen goede oplossingen.

geweldig

Draag al jaren schoenen van Intersko. Goede kwaliteit en pasvorm. De internetside is goed bereikbaar en bestellen gaat makkelijk.

Geachte mevrouw Kruijmel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Schoenen kopen was mijn nachtmerrie, nu een fijne ervaring!

Schoenen zitten bij mij nooit, maar dan ook nooit lekker. Ik was al jaren op zoek naar witte sneakers. Maar mijn tenen kregen nooit genoeg ruimte en de hiel slipte altijd. Nu een paar witte sneakers gescoord die heerlijk zitten. De hele zomer heerlijk gelopen met een paar leuke witte sneakers! Dank jullie wel!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Goed om te horen dat u afgelopen zomer een paar fijne schoenen heeft gekocht bij Intersko. Misschien komt u deze herfst/winter wel weer een paar leuke, goede schoenen tegen waarmee u net zo lekker loopt als de witte sneakers. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Mijn schoonmoeder zit in een verzorgingstehuis en het is lastig om haar mee te nemen. Nu ik jullie schoenen site ken is het gemakkelijk voor mij. Ik bestel en breng ze er heen. Ze zegt zelf: ze lopen zo fijn net pantoffels.

Geachte mevrouw Schuurman, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat uw schoonmoeder zo blij is met haar schoenen van Intersko. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Fijne schoenen

Goede service, jammer dat er geen winkel in mijn buurt is

Geweldige schoenen

Lopen lekker soepel

de schoenen zijn comfortabel en va zeer goede kwaliteit

zie boven

comfortabele schoenen

comfortabele schoenen, klantenservice in de winkel zou wel iets beter kunnen.

Goed advies. Prima service.

Personeel neemt alle tijd voor je. Ook al staat de winkel vol klanten.

Perfecte schoenen

Ze zitten goed. Fijn leer. Ademend.

snelle levering

Ondanks dat ik geen online koper ben, toch al 3 keer schoenen bestelt. Goede schoenen is een must. Daar betaal ik liever wat meer voor. Geen 'zere' voeten meer na een dag lopen. Goede kwaliteit!

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Als u er online niet uit komt kunt u ook telefonisch uw bestelling aan ons doorgeven op 072 - 571 79 79. Met vriendelijke groet, het Intersko team

Goede producten

Geachte meneer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Intersko team

prima schoenen

koop al jaren bij Intersko schoenen omdat ik moeilijke voeten heb en het bevalt mij prima.

Uitstekende schoenen voor moeilijke voeten in

Sinds vele vele jaren een te vreden klant. Koop dan ook al heel wat jaren hier alleen mijn schoenen

Goede keuze steunzool schoeisel

Eindelijk kon ik kiezen uit leuke sandalen en pantoffels. Thuis passen en op pad ermee.