Gewoon perfect!

Allereerst een zeer vriendelijke prijs. Daarbij een 4 m hoge sarah opgevouwen in een kist geleverd . Retourbon erop en terug afgeven post.Makkelijker kan het niet. En dan ook nog zonder verzendkosten.Een aanrader! feest meer dan geslaagd

Compleet ontzorgd

Alles geweldig geregeld. De pop was keurig op tijd. Er zat een duidelijke instructie bij en het terugsturen was een fluitje van een cent!

Perfect geregeld!

Perfect in orde. Makkelijk te bestellen, duidelijke orderbevestiging, levering volgens afspraak. Duidelijke instructie bij t product.

• Website

Het is allemaal super makkelijk geregeld

Werkt heel fijn op deze manier , was super leuk

Super geregeld 100%

Top geregeld

Geweldige service

Het is snel geregeld. Als het aankomt dan zit het in een mooie kist. Mooi beschrijving erbij. Na opruimen zit er een retour label bij. Gewoon totaal super

• Website

Bestellen is eenvoudig. Spullen komen netjes in een stevige kist naar je toe. Als je de instructie volgt kan er niets fout gaan Echt geweldig

Niemand heeft nog nooit zo’n gave Sarah gezien, in 1 woord geweldig

Wederom super geregeld!

Al meerdere keren een pop via hun geregeld en altijd goed!

probleemloos snel geregeld

prima service op alle vlakken

Fantastisch service

Pop op tijd aangekomen ingoede en degelijke verpakking. Goed en prettige contact.

SUPER!

Super bezorging, mooie pop en een handige manier op de pop retour te sturen! Ik raad het iedereen aan om hier een mooie Sarah of Abraham te huren!

Niet zo fijn

Had de pop besteld voor een zondag krijg ik hem qdonderdag binnen is de verassing er van af

• Website

Goedemiddag Rachael, Wat jammer om te horen dat u ontevreden bent. Het klopt inderdaad dat de pop voor de door u opgegeven gebruiksdatum geleverd wordt, dit is een onderdeel van onze service om stress situaties te voorkomen. Als het een verrassing moet blijven, adviseren wij altijd om hem te laten bezorgen bij een PostNL-punt, zodat u zelf een dag en tijd uit kunt kiezen om hem in huis te halen. Met vriendelijke groet, Sarah Abraham Express

Prims

Keurige afsprakengoed nagekomen terug zenden een makkie

Goede service/vroege levering

Mijn ervaring was heel goed met dit bedrijf.

• Website

Leuke pop en eenvoudig online proces

De pop op de site is een goede weergave van de werkelijkheid. Ik had de pop een maand van tevoren besteld en kreeg netjes 2 dagen van tevoren de melding dat de pop onderwerp was. Eenvoudig op te zetten en op te ruimen.

• Website

Eerder binnen gekomen en makkelijk opgezet en ingepakt

Perfect!

De pop is echt hartstikke leuk. Veel reacties op gekregen. Ook Abraham zelf vond het erg leuk. Verder was de pop ruim op tijd bij ons thuis, opzetten was een eitje en ook het weer afbouwen was makkelijk. Ik beveel Sarah Abraham Express zeker aan wanneer je een pop wilt neerzetten.

• Website

Geweldige service, zodat mijn man ook éch niet kon weten dat ik de pop gehuurd had!

Met een telefoontje mijn situatie uitgelegd en gelijk héél goed geholpen met een passende oplossing. Snelle levering, makkelijk op te zetten en weer op te ruimen dankzij duidelijke instructies.

Geweldige verjaardags"pop" gehuurd

Via Sarahabrahamexpress.nl heb ik een geweldige pop voor een "lul" van een vent ;-).. gehuurd. Goede service ontvangen. De pop kwam 3 dagen van te voren aan en hij heeft een week lang alle aandacht getrokken langs een druk begaande weg. Zeer goede service, goede verzenddienst!

Geweldig geregeld.

Super verjaardag geweest dankzij de mooie Sarah. Service qua versturen, retour etc. was zeer goed geregeld.

Echt super geregeld

Pop was 2 dgn voor het feest bezorgd en was makkelijk op te zetten. Terug sturen was ook geen enkel probleem.

• Website

De pop is makkelijk te bestellen, wordt thuisgebracht en kan via post weer retour. Was zeer op tijd binnen en mag zelfs een dag later terug als gehuurde periode. Wel was de pop redelijk vies, en zaten er veel knopen in de touwen, terwijl hij eigenlijk schoon en ontknoopt weer retour moet. De knopen die er al in zaten dan ook niet meer verwijderd. Verder alles netjes geregeld, je wordt goed op de hoogte gehouden!

• Website

Mijn man vond het geweldig en voor mij was het een uitkomst dat ik hem thuisgestuurd kreeg en dat ik hem ook weer per post kon terugsturen Bedankt voor het leuke weekend zo

Ideaal !

Ideaal zo !! Ruim op tijd bezorgd , handig verpakt en duidelijke omschrijving erbij. We gaan zeker vaker bestellen !!