Ik ben tot nu toe tevreden hoe het is gaande

Dit is toch genoeg.

Mensen die weten waar ze over praten.

Zeer positieve ervaring duidelijke uitleg en afspraken. Vakkundig gemonteerd. Doen wat ze beloven.

Heel goed en vlot geregeld

Alles volgens afspraak op tijd na gekomen.

Betrouwbaar en plezierig bedrijf, beloftes worden ruim overtroffen

Van begin af aan vlot en plezierig contact via mail en/of telefoon. Afspraken worden stipt nagekomen. Panelen en benodigde installatie keurig geplaatst. Raming van de opbrengst van de zonnepanelen met 900kw/h overtroffen. Top! Waardevolt heeft in de wijk meerdere systemen geplaatst. Daar de zelfde ervaringen.

Geweldig bedrijf

Na een zeer prettig gesprek met Martijn besloten om met Waardevolt verder te gaan, geen moment spijt van gehad. Professioneel en netjes gewerkt vriendelijk personeel.

Het bedrijf doet wat het afspreekt met je.

Vanaf het eerste gesprek tot en met de uiteindelijke plaatsing van de panelen is de communicatie perfect geweest. De gemaakte afspraken zijn stipt nagekomen en de panelen zijn met grote zorgvuldigheid geplaatst. Wij zijn dan ook bijzonder tevreden over het gehele proces.

Van begin tot einde is alles uitstekend geregeld. Ben ontzettend blij met mijn zonnepanelen en kan dit bedrijf aan iedereen aanraden die erover nadenkt om zonnepanelen aan te schaffen. Komen afspraken na, zijn op tijd, vriendelijk personeel en laten alles netjes achter. Hebben ook mijn meterkast in zijn geheel vernieuwd, iets wat ik heel graag wilde en andere bedrijven die zonnepanelen installeren geen gehoor aan gaven. Al met al een dikke 10!

Doen wat je beloofd en durven meedenken !

Luisteren naar de behoefte, meedenken, persoonlijke benadering en een eerlijk verhaal.

goed geregeld

Al 3 systemen laten installeren door Waardevolt. Systemen werken allen naar tevredenheid. Het offerte traject loopt goed. Ze spelen in op de individuele wensen en leveren maatwerk voor een goede prijs.

Goed, duidelijk advies Prima monteurs, leggen alles duidelijk uit Super service vooraf en achteraf. Ze regelen alles en helpen waar nodig. Super!

Correct en goed werk.

Duidelijk uitgelegd en correct gehandeld.

Geweldig werk geleverd

Top uitgevoerd door zeer vakkundig personeel

Vlot, vriendelijk en deskundig

Prima installatie na goed advies

Accuraat en vriendelijk

Plezierige samenwerking en zeer tevreden over de zonnepanelen en goede communicatie.

Keurige installatie, opbrengst boven verwachting

Goede voorlichting en installatie op het afgesproken tijdstip

Prettige montage, werking en nazorg.

Van offerte tot oplevering is probleemloos en met de juiste adviezen en tips verlopen. Het systeem heeft in het afgelopen gepresteerd wat was afgesproken en zelfs meer. Dit allemaal zonder enige storing.

goeie club

heel tevreden over alles

Heel tevreden

Prettige werknemers Netjes opgeleverd

zeer goed

Zowel Lotte als Martijn als de monteurs waren klant vriendelijk en legden alles deskundig uit en overlegden voor veranderingen ook netjes met mij. En ze hebben hun werk netjes gedaan.

beide monteurs goed op elkaar afgestemd

zeer vriendelijke monteurs kwamen gelijk al vakbekwaam over, even wordt er overleg gepleegd, er wordt dan ook gelijk aangepakt, zeer nette werkers, zeker een aanbeveling waard,

Kundig bedrijf met eerlijk verhaal

De bedrijf als geheel is kundig en professioneel. De mannen die die offerte maken vertellen een eerlijk en goed verhaal. De mannen die het plaatsten waren kundig en vriendelijk

Excellent

Professionals en zeker geen zon-cowbys. Leuk team dat goed advies geeft. Installatie ging vlekkeloos. Monteurs zijn kundig en gezellig. Aanrader!

Doen wat ze beloven

Zeer prettig contact en zeer goede ervaring met Waardevolt.

Alles bevalt uitstekend!

Leuk om in de app de opbrengsten te zien. Het systeem werkt prima.

Prima.

Ik ben heel erg tevreden met de zonnepanelen en met de service van waardevolt, ik zal ze zeker aanbevelen bij andere mensen.

Hoofdweg 185

9421PD Bovensmilde