We zijn erg tevreden over de flexibiliteit en klantgerichtheid van dit bedrijf;

In totaal 24 panelen laten plaatsen, verdeeld over Oost, Zuid en West. We zijn erg tevreden met het resultaat en over de gebruikte materialen/merken. Goede kwaliteit en goede service. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Zeer tevreden. Goede samenwerking, service, communicatie en kwaliteit.

Goede voorbereiding met duidelijke uitleg en heldere afspraken. Vriendelijke mensen die goed en zeer netjes werken. Geen verassingen. Zonnepanelen werken prima. Zeer aan te bevelen!

Doen wat ze beloven en komen deskundig en vriendelijk over.

Niets aan toe te voegen.

Top bedrijf

Waardevolt , een bedrijf die hun afspraken na komt en goed luistert naar de klant. Heb hun aanbevolen bij andere mensen.

Prima. Goed en netjes werk.

Ik ben heel tevreden met de zonnepanelen en de werking ervan. Hier niets dan goeds over.

Tevreden goede service

Alles is gegaan volgens afspraak, en er was goed te overleggen. Ik vond het fijn dat ze van tevoren langs komen om alles op te nemen. Geen verrassingen

Voorbereiding prima montage prima service prima.

Werking instalatie zoals verwacht en besproken.

Goede service van jullie en een geweldige goede opbrengst voor ons!

Een prima ervaring om met Waardevolt in zee te gaan. En wat een verrassing die heerlijke fles wijn aan het eind van het jaar. Zeer gewaardeerd!

Zeer goede ervaring met Waardevolt

We kregen snelle en correcte afhandeling. Vragen worden snel beantwoord. Service is uitstekend!

waardevolt is waardevol

goede voorlichting om een keuze te maken, zeer aardige mensen bij de voorlichting en het plaatsen en door de telefoon.

Uitstekende kwaliteit, service en communicatie

De panelen liggen weer prachtig op het dak! We hebben er dit keer een paar bij laten plaatsen, ook door Waardevolt, en daarvoor moesten ze wat verplaatst worden, maar dat is super goed gedaan. Alle communicatie was fijn met het kantoor, maar ook met de mannen die kwamen plaatsen. Er wordt netjes gewerkt. Dus dik tevreden.

Fantastisch!

Dit bedrijf is zeer zeker de moeite waard, eerlijke en duidelijke advies. Werken supergoed en laten alles netjes achter. De technische mensen hebben verstand van zaken! Kortom , wij bevelen dit bedrijf zeker aan!!

Fijn bedrijf en werkt netjes

Het team van Waardevolt heeft hun uiterste best gedaan om alles te realiseren. Dat is gelukt. Ondanks bijzondere omstandigheden is het gelukt om de bestaande panelen aan te vullen met een groot aantal nieuwe panelen. Een bedrijf om aan te bevelen en eventueel de wachttijd voor lief te nemen.

professioneel

Altijd spannende momenten wanneer er werkzaamheden uitgevoerd worden in en aan je huis. Komt alles goed wordt alles netjes uitgevoerd en wordt er meegedacht. Waardevolt heeft de installatie van de zonnepanelen zeer professioneel uitgevoerd en in alle aanpassingen goed meegedacht. Dit resulteert in een goede en nette installatie waar ik erg blij mee ben.

erg blij met onze zonnepanelen die door Waardevolt zijn geplaatst,

in voor en na traject uitstekend geregeld.

geweldig

wordt goedgecontroleerd of alle zonnepanelen het doen,uitstekendesamenwerking.(top).

Gewoon prima

Werk prima

Correcte mensen en vakmanschap

Wij waren een van de eerste instanties met zonnepanelen. Deze zijn na 15 jaar trouwe dienst vervangen door de laatste stand van techniek en dat gaf een beste verbetering. Waardevolt heeft dit alles met veel gebruik van oude bevestigingsmaterialen voor ons gedaan. De installatie heeft een goede opbrengst en ook nog eens toekomstbestendig voorbereid. Kort om, prima!

Alles prima geregeld en werken met kwaliteitsproducten.

Vanaf offerte tm de uitvoering en advisering prima geregeld met duidelijke heldere communicatie. Bedrijf komt zijn afspraken na !

Alles prima geregeld en werken met kwaliteitsproducten.

Alles conform afspraak.

Prima samenwerking, alles klopte!

Bij het eerste contact: Duidelijke en eerlijke informatie. We wisten dat de levertijd een aantal maanden zou duren, maar op de afgesproken datum werden ze geplaatst. Prettige mensen aan het werk. En vanaf dag één opbrengst door de panelen. Heel fijne service bij het terugvragen van de btw. Kortom, héél tevreden! "Bij Waardevolt wordt niet met de klant gesold!"

Hoofdweg 185 9421PD Bovensmilde

0592-820300