een service zoals het hoort te zijn

perfect

Vlekkeloze service en goed product

Van offerte tot en met werkafspraken tot uitvoering, installatie en after-service alles was zoals ik het wil; je werk en je klant serieus nemen en kwaliteit leveren tegen scherpe prijs. Zeer aan te bevelen dus.

Zeer goede ervaring.

Fijn contact goede plaatsing en een beter rendement dan verwacht

We zijn vakkundig en vriendelijk geholpen

We kozen voor Waardevolt omdat zij in onze regio gevestigd zijn. Zij hebben ons vriendelijk en vakkundig geholpen, zowel de adviseur, de installateurs en de kantoormedewerkers.

Alles ziet er goed uit en de bediening is goed

geweldig

Wij zijn zeer tevreden hoe het allemaal gegaan is. Van offerte tot plaatsing. Zeer professioneel. Personeel netjes en correct. Wij zijn blij dat wij er voor gekozen hebben, om Waardevolt aan te nemen, voor het plaatsen van de panelen.

Uitstekend bedrijf.

Tijdens het eerste bezoek werd alles helder en duidelijk uitgelegd. De offerte die volgde was goed gespecificeerd en duidelijk. Op de dag van het installeren van de zonnepanelen liep alles van een leien dakje. Goede monteurs met goed gereedschap en materiaal.

Snel en netjes op geleverd. Afspraken goed naar ge komen.

Waardevol!!!

Ervaring met jullie is zoals jullie naam al weergeef.....Waardevol. Netjes, snel en accuraat bij vragen! Zeker het aanbevelen waard

Prima aankoop.

Na één jaar goede opbrengst, meer dan geprognosticeerd.

zeer tevreden

Goed contact, snel geplaatst en leuke opbrengst.

Kundig, vriendelijk en netjes

Mooie strakke panelen, zeer vriendelijk personeel en een zeer hoge opbrengst van de panelen. Aanrader!

Uitstekend!

We zijn door Waardevolt op uitstekende wijze van prima zonnepanelen voorzien. Het installeren van de bijbehorende elektrische installatie is probleemloos verlopen. Ook hebben ze ons prima geholpen met een berekening van opbrengstverlies toen de buren hun zonnecollectoren naast onze zonnepanelen installeerden en zo een slagschaduw veroorzaakten.

Duidelijke afspraken en goede installatie

Afspraken verliepen volgens plan. Er waren geen onverwachte meerkosten (zoals ik wel hoor bij andere bedrijven). Zelfs toen per ongeluk een kabeltje van de CV werd geraakt werd dit netjes opgenomen en zo snel als mogelijk hersteld.

Alles ging goed en snel.

De klus ging goed en snel ze wisten allergoedkoopste te doen. Netjes afgewerkt en alle rommel weer opgeruimd.

Nette monteurs en goede aflevering tevens goede feedback van de backoffice

Geweldig bedrijf met goede service

Tijdens het offerte bezoek met Jasper Popken kregen we duidelijke en eerlijke uitleg over zonnepanelen en de te plaatsen omvormer. Na een jaar blijkt de opbrengst zelfs hoger te zijn als de verwachting. Ook tijdens het plaatsen is er kwalitatief goed werk verricht door vriendelijke vaklieden. De planning door Martijn Boerma is uitstekend verlopen. De eerste jaar evaluatie via Lotte Oude Essink wordt zeer gewaardeerd. We kunnen Waardevolt aan iedereen aanbevelen.

goed systeem

het systeem werkt goed en uw informatie mail zien wij als een goede aanvulling.

Afspraak is afspraak

Alles wordt volgens afspraak aangelegd. Vriendelijke en vakbekwaam personeel. En alles wordt netjes achter gelaten.

Niets te klagen prima voor elkaar

Goede afspraken ook goed nagekomen(dat is wel eens anders). Dus toppie

van de goeie voor lichting

Zeer goed bevallen. Ben blij dat wij het hebben gedaan al vast bedankt daar voor

We zijn erg tevreden over de flexibiliteit en klantgerichtheid van dit bedrijf;

In totaal 24 panelen laten plaatsen, verdeeld over Oost, Zuid en West. We zijn erg tevreden met het resultaat en over de gebruikte materialen/merken. Goede kwaliteit en goede service. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Zeer tevreden. Goede samenwerking, service, communicatie en kwaliteit.

Goede voorbereiding met duidelijke uitleg en heldere afspraken. Vriendelijke mensen die goed en zeer netjes werken. Geen verassingen. Zonnepanelen werken prima. Zeer aan te bevelen!

Doen wat ze beloven en komen deskundig en vriendelijk over.

Niets aan toe te voegen.