Ondanks lange wachttijd toch prima service.

Goede voorlichting, plaatsen netjes, in overleg. Geen rommel achtergelaten. Goede adviezen om ruiten schoon te maken.

Prima zaak!

Duidelijke afspraken vooraf. Werkzaamheden worden netjes en correct uitgevoerd. Alleen maar goede ervaring dus!

vakkundig, klantvriendelijk en volgens afspraak

uiterst netjes en vakkundig zijn bij ons de ramen vervangen. alles netjes volgens afspraak

Klantvriendelijk en goed geholpen

De ophanging van het passtuk kwam niet overeen met de bestelling van de douche deur met passtuk. We zijn dan accoord gegaan met de andere ophanging van het passtuk. Alles is naar tevredenheid uitgevoerd.

Zeer goed werk geleverd

werkzaamheden snel en goed verricht

Zie boven

Alles tot in de puntjes opgeleverd.

een 10 plus.

Netjes gewerkt en schoon opgeleverd.

Beleefd, aardig, iets te gehaast de klus te klaren

Staat er al

Ervaren mensen die goed doorwerken

Qua netheid kan het nog verbeteren.

goed en vakkundig

goede service en nette mensen die het glas hebben geplaatst

Vakkundige installatie en betrouwbare service

Vanwege eerdere positieve ervaringen direct onze Hr++ ramen bij Melieste besteld. Op afgesproken dagen alle ramen snel en met vakmanschap geplaatst door beleefde glaszetters die ook de moeite namen alles opgeruimd achter te laten. Ook de speciaal gemaakte glaslatten waren tijdig gereed.

Snel en vakkundig

Alle ruiten met nieuwe glaslatten geplaatst en netjes afgekit. En alle afval opgeruimd en meegenomen.

Professioneel

Netjes, volgens afspraak en professioneel uitgevoerd

zeer goed

vakmensen

heel slecht

na 10 mnd wachten komen ze dan eindelijk maar van mijn hadden beter weg kunnen blijven. 2 ramen te weinig van de 16 en die zijn te smal dan gaan dat allemaal met band er tussen doen zie er niet uit en de buitenkant rubbers te kort in de hoeken. nou naar schoonmaken dat moet allemaal zelf overal stukken rubbers op de vloeren overal ,beschadigd plafons ,vensterbank, keukenblad,zwarte handen op de muren en celband aan de deur en op de vloer gewoon niet schoonmaken en baas geweest hij zegt we zijn geen schoonmaakbedrijf. nou er zijn nu 2 bedrijven komen kijken of het nog te redden is ze hebben hard hooft in ze zeggen je moet geld toe krijgen als iemand vindt en dit moet op knappen, stop maar sinds dat nu typ wordt ik nog kwadere ,ik hoef ze niet meer o ja en die mensen die dat gedaan heeft die zo en zo snel naar huis sturen. en als je wat wilt kopen hier,ik zou zeggen kom eerst hier kijken. en dan nog zeggen tegen mijn dat iemand hier geweest en dat ik geen beste ben ,ik zeg kom maar met namen ,nee dat doe ik niet maar wil zeggen dus meer over deze baas dan over mijn.

Goede afwerking.

Snelle oplossing voor klacht!

Door vriendelijk en behulpzaam personeel geplaatst

Kwaliteit en betaalbaar gaan samen

Nieuwe beglazing HR ++ laten zetten. Aardige vakmensen die netjes werken en werk afleveren. Erg tevreden met het resultaat.

Netjes gewerkt en afgewerkt.complement aan de glaszetter

Top ervaring. Kunnen we iedereen aanbevelen. Super personeel en alles goed afgewerkt. Zelfs het opruimen was Bedankt iedereen en succes. Vriendelijke groet van Harry en Corrie

Puik werk geleverd.

Ze waren keurig op tijd. Waren netjes en vriendelijk. Altijd prettig. Het belangrijkste natuurlijk is het afgeleverde werk en de oplossingen bij onverwachte probleempjes die tevoorschijn kwamen. En die zijn er geweest. En die hebben ze keurig 0pgelost. Toppy. Een tevreden klant.

Goed geplaatste ramen door een zeer vriendelijke medewerker.

De levering heeft lang geduurd, maar de ramen zijn netjes en goed geplaatst. Zeer vriendelijke medewerker. Ook service achteraf.

snel, netjes en vakkundig.

Er werd vlot en m.i. vakkundig gewerkt.

Prima eindresultaat

Nadat in eerste instantie de inmeet gegevens kwijt waren geraakt en op deze wijze de levering vertraagde omdat er maar geen afspraak gemaakt kon worden is het na een tweede keer inmeten in stroomversnelling gegaan. Het eindresultaat is prachtig en voor de werklui een grote pluim.

Zijn zeer tevreden

Er is netjes gewerkt, complimenten

Livingstoneweg 20

4462GL Goes