snelle en deskundige levering

tevreden klant

Prima bedrijf. Klantvriendelijk en nette afwerking

Wij hebben een douchewand met een deur en spiegel hier op maat laten maken. Door omstandigheden langere wachttijd maar dit was bij meerdere bedrijven aan de orde in deze periode. Vakkundig geplaatst en wij zijn er blij mee. De op maat gemaakte spiegel is nog niet helemaal zoals wij voor ogen hadden maar hier komt ook vast in overleg een goede oplossing voor. Wij hebben hier het volste vertrouwen in en bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan bij anderen.

Goed geregeld, afspraak is afspraak

Prima vakmannen, keurig gewerkt!

Alle begrip voor situatie, en op redelijk termijn gemonteerd, de heren die het monteren werkte heel netjes en erg vriendelijk

Goed en professioneel gedaan

Goed en ondanks het extra werk keurig geplaatste

Klacht is naar tevredenheid opgelost

Drie nieuwe ramen laten plaatsen maar deze waren zeer slordig geplaatst. Klacht is opgepakt en vrij spoedig naar tevredenheid opgelost.

Super snel en perfecte service!

Na een onhandige ruitbreuk snel telefonisch contact, de volgende ochtend nog inmeten en dezelfde week nog plaatsen! Perfect geregeld!

De werkzaamheden zijn goed en netjes verlopen.

De werkzaamheden zijn goed en netjes verlopen. Er is 1 punt waar op gelet moet worden. Aan de bovenkant staken er nog 2 nietjes uit. Ik heb ze er zelf met een drevel in weten te tikken. (Hard hout). Ik vind dat een belangrijk punt op de eind controle.

Op tijd geleverd

Prima en netjes vervangen in bijkeuken,en dakraam op de zolderkamer beschadigd bij het houtwerk is wel een minpuntje ,heb het al bijgewerkt

Vlot gewerkt

Maar, vandaag de schilder en die was niet enthousiast omtrent de afwerking. Als voorbeeld de kit die gebruikt is. Er is witte kit gebruikt daar de kozijnen donkerbruin zijn. ook dat voordat de ramen werden gezet niet beter is gekeken naar passende latten . Wel ben ik enthousiast van het HR ++ product Wat ik ook jammer vind dat de subsidie aanvraag niet via het bedrijf verloopt. Het kost mij veel energie om dit voor elkaar te krijgen. Vriendelijke groet, mevr.E.Poot

zijn hun afspraken nagekomen

uitstekend.

Netjes gemonteerd maar niet zonder schade aan muur waar het kozijn in staat .

De middelste ruit was gebarsten 3 jaar oud !! Geen garantie zeggen ze is verzekerings werk ik vind zelf dat het niet normaal is iedere leverancier moet achter zijn geleverde spullen staan !! Lijk wel of we bij de tandarts zijn die kennen ook geen garantie.

Tevreden klant

Na een minpunt m.b.t. de planning. Het glas zou de laatste week van augustus geplaatst worden. Dat werd na een vraag van mij waar ze bleven uiteindelijk de laatste week van oktober. Het was klantvriendelijker geweest als de planner zelf contact had opgenomen. Maar de mannen die het glas geplaatst hebben maakten alles goed door hun manier van werken. Klasse

Goede voorlichting

Prima voorlichting en uitvoering. Goede afspraken ovef tijdstip.

Vriendelijke en correcte afhandeling

Mijn verzoek om enkele (hardglazen) ruiten en een (hardglazen) draairaam te plaatsen is correct en vriendelijk afgehandeld. Minpuntje was dat de ruiten (pas) zijn geplaatst circa twee maanden na de oorspronkelijk aangegeven maand.

Goede dienst verlening

Het werk werd goed uitgevoerd De levering heeft wel lang geduurd,

Prima geholpen

Het personeel heeft keurig werk afgeleverd in een stevig tempo. Waren correct en vriendelijk en hebben alles netjes achtergelaten .

Zoals ik van Melieste mag verwachten, gewoon Top !!

Beleefde en vriendelijke medewerkers. De werkzaamheden: keurig in de afwerking.

Prima en prettige vaklui. Zeer deskundig en alles klopte.

Ondanks erg lange levertijd zijn we blij dat alle ruiten in 2,5 dag vervangen konden worden. Alles paste en netjes afgewerkt. Prettige vaklui ook.

Prima!

Gewoon goed werk geleverd, glasdeur is prachtig. Jammer dat we er lang op moesten wachten.

Begripvol voor situatie klant.

Ondanks drukke planning vervangen van glas ruim eerder kunnen uitvoeren. Schoonmoeder die zeer slecht ter been is kan weer naar buiten kijken op haar favoriete plekjes. Waarvoor dank.

Er is goed werk afgeleverd.

De jongens waren vriendelijk en deskundig. Ze waren er op de afgesproken tijd. Goed overleg gepleegd wat betreft de kleur kit. Geen 5 sterren gegeven vanwege de lange wachttijd.

Ondanks lange wachttijd toch prima service.

Goede voorlichting, plaatsen netjes, in overleg. Geen rommel achtergelaten. Goede adviezen om ruiten schoon te maken.

Prima zaak!

Duidelijke afspraken vooraf. Werkzaamheden worden netjes en correct uitgevoerd. Alleen maar goede ervaring dus!

Livingstoneweg 20 4462GL Goes