Goed geholpen.

Goed geholpen, alleen jammer dat het zo lang heeft geduurd tussen aanvraag offerte en levering glas. Heeft bijna 9 maanden geduurt tussen offerte en levering.

Netjes gewerkt

Alles comform offerte uitgevoerd Mannen waren vriendelijk en ze hebben netjes gewerkt en alles weer schoon achtergelaten

Van voorbereiding tot uitvoering van Melieste voor mij als klant meer dan prettig ervaren.

Als "leek" kreeg ik een hele duidelijke uitleg van de mogelijkheden van de soorten glas. Bij het opmeten aan mijn huis werd voor mij nogmaals duidelijk de professionaliteit van de werknemer. De twee personen die de ramen plaatsten gaven op mijn vragen duidelijke antwoorden. Goed teamwerk was te zien, zeer klantvriendelijk en ruimden na de werkzaamheden alles netjes op. Echt top!

Prima werk geleverd

Er is prima werk geleverd, zoals ik vooraf verwacht had.

Goede en snelle service, voor een schappelijke prijs

Wij hebben in najaar 2023 de offerte opgevraagd, waarna er redelijk snel iemand kon komen inmeten. Ze vertelden dat het waarschijnlijk ergens kwartaal 1 ging worden dankzij het aantal klussen, maar aangezien we er een goed gevoel bij hadden en de offerte in prijs erg schappelijk was gingen wij akkoord. Bij een ander werd er aanzienlijk meer gerekend en zouden ze zogenaamd een kraanwagen nodig hebben, wat natuurlijk onzin was. Melieste zag gelukkig mogelijkheid om met een stijger te werken. In januari opnieuw contact opgenomen om te plannen en we konden nog best snel beginnen. Binnen een uur was de stijger gebouwd, oude raam eruit en het oude erin met minimale herrie. Top gedaan!

Net geplaatst dubbel glas

Vanwege drukte bij bedrijf heeft het plaatsen ruim een jaar geduurd. Minpuntje. Verder tevreden. Netjes gewerkt

keurig aan de afspraak gehouden

Ondanks het slechte weer hebben de medewerkers een nette prestatie neergezet

Prima werk geleverd

Netjes gewerkt

Hele traject verliep uitstekend

Opmeten vlot Plaatsen ook vlot

Zeer positief, deskundige en vriendelijke medewerkers

Zie boven

In één woord: prima

Van A tot Z goed geregeld Punt van aandacht: planning klopt niet altijd. We moesten een paar uur wachten voordat jullie kwamen. Niet erg, maar doe een berichtje dat het werk iets uitloopt. Anders zit je maar te wachten en te wachten…

Zeer bevredigend

De mensen waren op tijd, in notime zat de deur erin, en zeer ervaren krachten. En nog beter we zijn enorm tevreden !

Keurig netjes werk gekeverd

Op de dag zelf van te voren gebeld dat ze iets later kwamen. Keurig werk afgeleverd. Een tevreden klant

Prima werk afgeleverd en goed meegedacht over de oplossing. Het

Lang moeten wachten op de montage maar verder zie boven.

Was prima

Zeer positief

De twee glaszetters waren toppers. Was zeer tevreden over hun werk en de manier waarop zij zich presenteerden

Is mooi geworden

Badkamerdeur hangt netjes. (De klink werkt een beetje). De spiegel zit heel mooi!

Heel prettig!

Wederom gekozen voor Melieste! Fijn bedrijf om mee te werken.

Matig gecommuniceerd over veel te lange levertijd

Ruim 6 maanden levertijd is veel te lang voor het plaatsen van een grote ruit op bbg. Communicatie daarover was wisselend en speelde niet goed in op de kant van de klant. Het uiteindelijk geleverde werk is in orde, nadat ze teruggekomen zijn om de juiste glaslat te monteren.

zeer netjes gewerkt

l.s. We zijn zeer tevreden over het plaatsen van onze ramen. De heren hebben zeer netjes gewerkt.

Lang moeten wachten.

Tijd tussen opdracht en levering was bijzonder lang. Verschillende keren zelf moeten informeren naar de levertijd. Ondanks toezegging van informatie, kreeg ik hier niet. Op de dag vande montage bleek dat een belangrijk hulpmiddel niet goed functioneerde. Niet opgeladen en uiteindelijk defect door eerdere gebruiker weggelegd. Uiteindelijk is met een extra man toch de ruit geplaatst.

snelle en deskundige levering

tevreden klant

Prima bedrijf. Klantvriendelijk en nette afwerking

Wij hebben een douchewand met een deur en spiegel hier op maat laten maken. Door omstandigheden langere wachttijd maar dit was bij meerdere bedrijven aan de orde in deze periode. Vakkundig geplaatst en wij zijn er blij mee. De op maat gemaakte spiegel is nog niet helemaal zoals wij voor ogen hadden maar hier komt ook vast in overleg een goede oplossing voor. Wij hebben hier het volste vertrouwen in en bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan bij anderen.

Goed geregeld, afspraak is afspraak

Prima vakmannen, keurig gewerkt!

Alle begrip voor situatie, en op redelijk termijn gemonteerd, de heren die het monteren werkte heel netjes en erg vriendelijk